اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال بازار ارز 28 مارس

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل فاندامنتال بازار ارز 28 مارس

    چشم انداز فاندامنتال

    دلار در برابر دیگر ارزهای عمده بازار در معاملاتی کم حجم در روز جمعه کمی صعود کرد در حالیکه یک تجدیدنظر صعودی درباره رشد سه ماهه چهارم از انتظارات برای یک افزایش نرخ بهره در ماههای پیش رو حمایت کرد. شرایط معاملات با حجم کم انجام شد، بهمراه اینکه بسیاری از بازارهای مالی به مناسبت جمعه پیش از عید پاک تعطیل بودند. گزارش GDP سه ماهه چهارم وزارت بازرگانی از آخرین پیش بینی مبنی بر رشد 1% در ماه گذشته تا یک رقم سالانه 1.4% مورد تجدیدنظر قرار گرفت. اقتصاددانان انتظار عددی بدون تغییر را داشتند. این داده پس از آنی منتشر شده که توضیحات متمایل به افزایش نرخ بهره ارایه شده از سوی مقامات فدرال رزرو در اوایل هفته دورنمای اینکه بانک مرکزی ممکن است بزودی برای بالا بردن نرخ بهره اقدام کند را بالا برده است. جیمز بولارد ریاست فدرال رزرو سنت لوئیس روز چهارشنبه گفت که سیاست گذاران باید یک افزایش نرخ بهره را در نشست بعدی خود در ماه آوریل در نظر بگیرند. به گفته پاتریک هارکر ریاست فدرال رزرو فیلادلفیا وضعیت قدرتمندی وجود دارد که افزایش نرخ بهره ادامه یابد، همچنین ایشان افزودند که احتمال سه بار افزایش نرخ بهره پیش از پایان سال وجود دارد. از این گذشته، اگر مسیر حرکتی اقتصاد در مسیر خود باقی بماند چارلز ایوانس ریاست فدرال رزرو شیکاگو انتظار دو نوبت دیگر افزایش نرخ بهره را در سال جاری دارد. نرخ بهره های بالاتر با جذاب تر نمودن دلار برای سرمایه گذاران در جستجوی نرخ بازدهی بالاتر این ارز را تقویت خواهد نمود. EUR/USD 0.09% و تا 1.1166 نزول کرد و ازرشش 0.97% در هفته کاهش یافت. پوند هفته خود را با 2.32% نزول ارزش به پایان رساند، که در قالب GBP/USD در قیمت 1.4125 قرار داشت در حالیکه تردید درباره آینده بریتانیا در اتحادیه اروپا پیش از رفراندوم 23 ژوئن بر روی ارزش این ارز فشار نزولی وارد آورد. استرلینگ با عنایت به ترسهای ناشی از اینکه یک سری از حملات بمب گذاری در بروکسل ممکن است موضوع خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا را تقویت نماید زیر فشار مضاعف فروش قرار گرفت. در هفته پیش رو، سرمایه گذاران در انتظار گزارش روز جمعه اشتغال ایالات متحده برای ماه مارس خواهند بود. گزارش nfp بعنوان شفاف ترین و واضح ترین شاخصی برای چگونگی بازدهی و کارآیی اقتصاد ایالات متحده دیده می شود. گزارش روز چهارشنبه تورم منطقه یورو نیز موضوع تمرکز سرمایه گذاران خواهد بود و آنها به دقت داده روز جمعه بخش تولید کشور چین و فعالیت بخش خدمات را زیر نظر خواهند داشت.


پردازش ...
X