اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال بازار ارز 15 دسامبر 2015

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل فاندامنتال بازار ارز 15 دسامبر 2015

    چشم انداز فاندامنتال

    EUR/USD از آنجاییکه سرمایه گذاران گوش بزنگ افزایش احتمالی نرخ بهره توسط فدرال رزرو در این هفته بودند در محدوده حرکتی باریکی روز دوشنبه با بسته شدن در قیمت 1.0993 و 0.12% صعود در این روز، کمی افزایش یافت. EUR/USD از زمان افزایش بیش از 3 درصدی در 3 دسامبر پس از آنکه ECB جریان ریسک پذیری بازارهای ارزی جهانی را با تایید تنها اقداماتی محدود در راستای سیاست تسهیلی بهمراه برنامه خرید جامع اوراق قرضه در نشستی در فرانکفورت که به دقت زیر نظر بود با ترس روبرو کرد تقریبا بدون تغییر بوده و در روندی جانبی حرکت کرده است. سرمایه گذاران پس از آنکه به میزبانی اکثریت سیاست گذاران، از جمله ریاست Fed خانم ژانت یلن، آغاز به ارسال سیگنال های قدرتمندی در ماه گذشته نمود که بانک مرکزی ایالات متحده ممکن است نرخ بهره کوتاه مدت را برای نخستین بار در تقریبا یک دهه اخیر بالا ببرد، زمان زیادی در اختیار داشته اند تا احتمالی برای افزایش نرخ بهره برآورد کنند. FOMC در اوایل پاییز با عنایت به مبارزات شدید اقتصادی امسال تصمیم بر این گرفت که نرخ بهره را در سطوحی نزدیک به صفر حفظ نماید، اما از آنجاییکه جریان های مخالف جلوگیری کننده رشد اقتصادی به محو شدن از عرصه اقتصاد جهانی ادامه می دهد، احتمالا روز چهارشنبه بر خلاف این تصمیم اقدام خواهد نمود. آمار متوالی از اشتغال قدرتمند طی دو ماه گذشته نیز موجی از تفاسیر متمایل به افزایش نرخ بهره را از سوی اعضای کلیدی FOMC بهمراه داشته است. روز دوشنبه، FedWatch از گروه تجاری CME احتمال افزایش نرخ بهره را 81.4% اعلام نمود. نرخ بهره فدرال، نرخ بهره عرضه شده توسط Fed در عملیات های بین بانکی، وام های شبانه، از دسامبر 2008 به این سو در سطح جاری خود بین صفر و 0.25% باقی مانده است. انتظار می رود رگونه افزایش در محدوده هدف برای نرخ بهره فدرال بطور متعادل 25 واحد باشد. همراه با تصمیم نرخ بهره روز چهارشنبه، FOMC نیز چشم انداز اقتصادی سه ماهانه خود برای چند سال آتی را منتشر خواهد نمود. این چشم انداز شامل پیش بینی هایی برای GDP، بیکاری افزاد غیرنظامی و شاخص بهای PCE و نیز برآوردهایی درباره زمان بندی تغییر بعدی در نرخ بهره فدرال می باشد. در ماه سپتامبر، FOMC طبق برآوردهای میانه پیش بینی کرده بود که نرخ بهره فدرال در سال 2016 به 1.4% و در سال 2017 به 2.6% دست خواهد یافت.


پردازش ...
X