اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال بازار ارز 3 نوامبر 2015

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل فاندامنتال بازار ارز 3 نوامبر 2015

    چشم انداز فاندامنتال

    دلار، یورو و ین ژاپن روز سه شنبه در منطقه مشابهی با حرکاتی بطور تصادفی در جهت جانبی شروع به معامله شدن کردند همچنانکه معامله گران بی اطلاع که پس از آنکه ارقام اخیر درباره فعالیت تولیدی موفق به ایجاد انگیزه تازه ای در آنان نشد، در انتظار لقمه بزرگی بودند. شاخص دلار کس روز دوشنبه پس از نوسان بین 96.635 و 96.965 به سختی با تغییر در قیمت 96.884 قرار داشت. دلار 16.8% در برابر ارزهای شرکای اصلی تجاری ایالات متحده از ژوئن 2014 به این سو افزایش یافته است. یورو در محدوده باریکی بین 1.1000$ تا 1.1053$ محدود شده است و آخرین بار در یمت 1.1015$ قرار داشت. در برابر ین، دلار بطور مساوی در قیمت 120.78 ین محدود شده، زیرا ژاپن در تعطیلات بسر می برد، این در حالیست که یورو در نزدیکی 133.00 کمی مستحکم تر بود. دلار استرالیا با صعود از کف 0.7105$ روز دوشنبه تا 0.7145$، به نظر رسید بر روی بانک مرکزی جهت حفظ نرخ بهره در وضع موجود حساب باز کرده است. برداشتی از یک بررسی انجام شده در روز دوشنبه به ماه دیگری از رشد بسیار کم برای تولید کنندگان در سرتاسر دنیا اشاره نمود، با اینحال یک رشد در سفارشات جدید بازار را در این مسیر امیدوار نمود که ایالات متحده شاهد بدترین وضع بوده است. فعالیت بخش تولیدی ایالات متحده در ماه اکتبر به کف 2.5 ساله برخورد کرد، اما یک رشد در میزان سفارشات جدید امید را به بخشی که به واسطه یک دلار قدرتمند و کاهش های بی امان هزینه کرد رخ داده بواسطه شرکتهای انرژی پر از ثروت کرده بود عرضه نمود. دیگر داده ها در روز دوشنبه نشان دادند که میزان هزینه کرد در ساخت و ساز در ماه سپتامبر افزایش یافته است، که نشانگر این امر است که اقتصاد با وجود نشان هایی از کاهش میزان هزینه کرد مصرف کننده همچنان پرقدرت باقی مانده است. با توجه به اینکه بخش تولیدی تنها 12% اقتصاد را در بر می گیرد، به گفته تحلیلگران بعید بود که این سهم بر روی تصمیم Fed که آیا نرخ بهره را امسال بالاتر ببرد یا خیر اثرگذار باشد.


پردازش ...
X