اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال بازار ارز (7 می 2015)

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل فاندامنتال بازار ارز (7 می 2015)

    چشم انداز فاندامنتال

    بهره وری طی شش ماه گذشته به بیشترین میزان در بیش از دو دهه سقوط کرده است که منجر به افزایش هزینه نیروی کار در ایالات متحده شده است که درآمدها و سودهای شرکتر ا مورد تهدید قرار می دهد. معیار تولید نیروی کار در ساعت پس از یک تجدید نظر 2.1 درصدی در 3 ماهه قبلی با نرخ 1.9% سالانه کاهش یافته است. این کاهش در بطور میانگین طی دو فصل قبلی بزرگترین مقدار کاهش از زمان شش ماهه نخست سال 1993 به این سو بوده است. هزینه ها در ازای نیروی کار در ابتدای سال جاری بیش از میزان پیش بینی شده افزایش یافته است. گزارش دیگری نشان داد شرکتهای ممکن است پیش از این نیز دوباره به فکر افزایش نیروی کار افتاده باشند. اشتغال در بخش خصوصی به میزان 169000 نفر در ماه آوریل افزایش یافته اس، که کمترین افزایش از ژانویه 2014 به این سو بوده است. سهام ایالات متحده پس از آنکه ژانت یلن ریاست فدرال رزرو ضمن افزودن به نگرانی درباره نرخ بهره آتی و مسیر پیش روی اوارق قرضه، درباره ارزش گذاری بالای سهام هشدار داد روز چهارشنبه را با ارزش پایین ترین به پایان رساند. شاخص S&P 500 پس از آنکه خانم یلن اعلام کرد ارزش گذاری بالای سهام ممکن است حامل خطراتی باشد روز خود را در قیمتی به پایان رساند که از اوایل ماه آوریل به این سو دیده نشده است، اگرچه ایشان این را نیز گفتند که شاهد شکل گیری هیچگونه حبابی نسیتند. بر پایه جدیدترین نظرسنجی رویترز اغلب بانکهای برتر وال استریت پیش بینی می کنند که فدرال رزرو پیش از بالا بردن نرخ بهره حداقل تا ماه سپتامبر صبر خواهد نمود. با کاهش زیان بیش از 1 درصدی در ساعت کاری بعدازظهر، میانگین صنعتی داوجونز 86.22 واحد یا 0.48% تا 17841.98 سقوط نمود، S&P 500 9.31 واحد یا 0.45% تا 2080.15 ارزشش کاهش یافت و Nasdaq Composite 19.68 واحد یا 0.4% ال 4919.64 افت کرد.

پردازش ...
X