اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال بازار ارز (4 می 2015)

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل فاندامنتال بازار ارز (4 می 2015)

    چشم انداز فاندامنتال

    کاهش 9 ماهه یورو به تاریخ پیوسته است. این ارز بزرگترین افزایش هفتگی خود را در شش هفته گذشته در برابر دلار برجای گذاشت بر سر این نشانه ها که برنامه محرک ECB اقتصاد این منطقه برای تولید رشد و تورم قوی تری آماده خواهد نمود. یورو با افزایشی در قالب یک حرکت شش روزه که بلندترین رالی صعودی در بیش از یک سال گذشته می باشد این هفته در نیویورک 3% تا 1.1119$ افزایش یافت. صعود 4.6 درصدی ماه آوریل نخستین از ماه ژوئن به این سو و بزرگترین افزایش از ماه سپتامبر به این سو می باشد. این ارز مشترک در هفته جاری 4% تا 134.58 ین تقویت شد، که بزرگترین افزایش در دو سال گذشته می باشد. ین ژاپن 1% تا 120.15 در ازای هر دلار سقوط کرد. شاخص بهای مصرف کننده ناحیه یورو حرکت نزولی چهارماهه خود را پس از سقوط 0.1 درصدی در ماه مارس به پایان رساند. ECB به دنبال ایجاد تورمی نزدیک به 2% می باشد. نشانه های صعود بهای کالاها با ارسال یورو به سطوحی بالاتر و کمک به بازارهای اوراق قرضه ناحیه یورو نتایجی را برای برنامه خرید اوراق قرضه بانک مرکزی منعکس نموده است. نرخ بازدهی اوراق قرضه دولتی با افزودن به جذابیت دارایی های یورو محور در آلمان و دیگر کشورهای این حوزه صعود نموده است. داده های بی زرق و برق ایالات متحده رالی یورو را با ایجاد شک و تردید درباره زمان بندی نخستین افزایش نرخ بهره در تقریبا یک دهه گذشته چند برابر شده است. بزرگترین ضربه به ارزش دلار روز 29 آوریل بوقوع پیوست، وقتی که یک گزارش نشان داد اقتصاد ایالات متحده تا اندازه تقریبا توقف در سه ماهه نخست سال جاری کاهش یافت و FOMC نشانه قدرتمندی برای افزایش نرخ بهره به بازار ارایه نداد. دلار در آن 1.3% در برابر یورو کاهش یافت. حتی پس از کاهش های دلار در ماه آوریل، این ارز با 18% صهعود هنوز بهترین بازدهی یک ارز اصلی را در 12 ماه گذشته در اختیار دارد.


پردازش ...
X