اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال بازار ارز (27 آوریل 2015)

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل فاندامنتال بازار ارز (27 آوریل 2015)

    چشم انداز فاندامنتال

    هفته گذشته داده ها درباره سفارشات کالاهای بادوام ایالات متحده، بخش تولید، و میزان فروش خانه های نوساز کمتر از میزان پیش بینی شده منتشر شدند. مقامات رسمی Fed قصد دارند تا درباره سیاست پولی در نشست 29 آوریل تصمیم گیری کنند، در همین روز پیش بینی می شود گزارشی منتشر شود که میزان رشد اقتصادی این کشور کند شده است. اعضای FOMC در نشست ماه مارس خود درباره اینکه چه زمانی بالا بردن نرخ بهره که در محدوده 0 تا 0.25% قرار دارد را برای حمایت از اقتصاد آغاز کند به دو دسته تقسیم شده اند. علاوه بر این اقتصاددانان پیش بینی کرده اند که GDP ایالات متحده در سه ماهه نخست سال جاری با نرخ سالانه 1% رشد کردهاست، که پایین تر از 2.2% پیشین در سه ماهه پایانی سال 2014 می باشد. این منجر به افزایش سوالات درباره اینکه آیا فدرال رزرو محدوده ای جهت افزایش نرخ بهره در سال جاری خواهد داشت یا خیر. در نتیجه دلار برای دومین هفته کاهش یافت. این ارز در برابر اغلب رقبای خود افت نمود و بازار اینطور فرض کرد که دلار برای دوره اش وارد وضعیت تراکمی و حرکت جانبی خواهد شد. در هفته گذشته دلار 0.4% در برابر یورو کاهش یافت و در حال حاضر در نرخ 1.0866 در حال معامله شدن است. USD/JPY 0.5% تا 118.99 کاهش یافت. EUR/JPY در قیمت 129.21 قرار داشت.
    روز جمعه وزرای دارایی منطقه یورو همچنان که یونان به مرز ورشکستی نزدیک می شود به این کشور هشدار دادند که دولت چپ گرای این کشور تا زمان توافق برای انجام کامل برنامه اصلاح اقتصادی کمک مالی بیشتری دریافت نخواهد کرد. Jeroen Dijsselbloem ریاست وزرای دارایی منطقه یورو گفت که پرداخت مشتقات جزیی دیگری در ازای اصلاحات جزیی برای یونان در کار نخواهد بود. با این وجود، دیروز نخست وزیر یونان Alexis Tsipras و آنجلا مرکل صدراعظم آلمان طی مکالمه ای تلفنی توافق کردند تا طی انجام گفتگوها بین آتن و اعتبار دهندگان به این کشور ارتباط خود را حفظ کنند تا به توافقی درباره این بدهی دست یابند. آنها احساس کردند گفتگوهای تاسف برانگیز وزرای منطقه یورو به نتیجه ای نخواهد رسید و حتی یک از وزرا روز جمعه گفت که ممکن است زمان آن رسیده باشد دولت ها آماده برنامه دوم (plan B) برای عدم توانایی یونان در پرداخت بدهی اش باشند.

پردازش ...
X