اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال بازار ارز (2 فوریه 2015)

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل فاندامنتال بازار ارز (2 فوریه 2015)

    چشم انداز فاندامنتال
    روز جمعه در بازار وال استریت، شاخص های مهم بازار سهام ایالات متحده برای هفته گذشته و در ک در ماه گذشته زیان بر جای گذاشتند، که بخشی از آن بدلیل نگرانی درباره تقاضای ضعیف خارجی بود. شاخص S&P 500 3.1 در ماه ژانویه کاهش یافت، که این بزرگترین نزول ماهانه یکسال گذشته برای این شاخص بوده است. حالت ریسک گریزی در ابتدا بر روی دلار فشار نزولی وارد آورد، که باعث افت ارزش این ارز تا حداقل خود در دو هفته گذشته در 116.64 گردید، همچنانکه سرمایه گذاران ظاهر ایمنی و مطمئن ین ژاپن را بر دیگر ارزها ترجیح دادند. اما دلار زیان های ابتدای روز کاری خود را جبران نموده و آخرین بار 0.2% تا 117.79 رشد نمود. دلار تا یک کف قیمتی در دو هفته گذشته در 116.64 کاهش یافت، که پایین تر از نرخ 117.5 در اواخر ساعات کاری نیویورک در روز جمعه بود. از آن به بعد این ارز در 117.17 وضعیت خود را مستجکم و استوار نمود. یورو به یک کف قیمت در یک هفته گذشته در 132.00 ین دست یافت، این در حالیست که دلار استرالیا با کاهش شدید تا یک کف قیمتی در 11 ماه گذشته در 90.64 ین سقوط کرد. در برابر دلار، یورو 0.2% و تا 1.1305 افزایش یافت. در حالی که که فشار فروش مجددی بر روی یورو وجود نداشت، سرمایه گذاران با رها نمودن این ارز در وضعیت نزولی اش درست بالای کف 11 ساله گذشته اش در 1.1098$ که هفته گذشته به ثبت رسیده است دلیلی برای خرید این ارز نیز نیز پیدا نکردند. یورو آخرین بار در نرخ 1.1317$ معامله شد.
    کاهش غافلگیرانه نرخ بهره اخیر توسط بانک مرکزی کانادا و چرخش سیاست پولی متمایل به کاهش نرخ بهره توسط بانک مرکزی نیوزلند، نیز خریداران را تشویق به انتظار نمود. حتی یک افزایش 8 درصدی در بهای نفت خام در روز جمعه موفق به دادن انرژی زیادی به دلار کانادا که به حرکت خود حول و حوش یک کف تشکیل شده در 6 سال اخیر در 1.2800 در برابر دلار ادامه داد نشد. تحیلگران بر این موضوع تردید دارند که بانک مرکزی استرالیا بانک بعدی خواهد بود که سوار بر قطار کاهش نرخ بهره می شود. هیات مدیره بانک مرکزی استرالیا روز سه شنبه نشستی برگزار می کنند و بسیاری گمان می برند این بانک یا نرخ بهره را یک چهارم واحد یعنی 0.25% تا 2.25% کاهش خواهد داد یا زمینه را برای وضع یک برنامه تسهیلی در ماههای پیش رو آماده خواهد نمود. با توجه به شرایط، سفته بازان حاضر در بازار پوزیشن های فروش زیادی را روی دلار استرالیا که هفته گذشته تا یک کف قیمتی در 6 سال گذشته کاهش یافته برقرار نموده اند. این ارز آخرین بار در قیمت 0.7771$ قرار داشت. بهای نفت خام پس از آنکه داده های ضعیف اقتصادی نگرانی درباره تقاضا را بالا بردند کاهش یافت.


    ویرایش توسط PCMNewsDesk : https://www.traderha.com/member/3816-pcmnewsdesk در ساعت 02-02-2015, 12:12 PM
پردازش ...
X