اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال بازار ارز (27 ژانویه 2014)

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل فاندامنتال بازار ارز (27 ژانویه 2014)

    چشم انداز فاندامنتال
    پس از انتخابات یونان، اغلب تحلیلگران انتظار یک شروع منفی برای هفته را داشتند اما در نهایت، با عنایت به سفته بازی ها درباره اینکه حزب ویکتوریوس سایریزا دستور کار ضد ریاضتی خود بدون اجباری برای خروج از بلوک ارزی یورو را دنبال خواهد بیشتر شاخص ها و یورو روز دوشنبه نمود کاهش یافتند. یورو 0.9% تا 133.12 در برابر ین پیشروی نمود و یک صعود تند و سریع 3 درصدی در برابر فرانک سوئیس تا 1.0151. روبل روسیه پس از آنکه موسسه S&P رتبه اعتباری این کشور را تا بی ارزش کاهش داد در ضعیفترین سطح بی سابقه خود بسته شد. دلار در برابر ین افزایش یافت بهمراه اینکه فدرال رزرو پیش بینی می کند که نرخ بهره را امسال بالا ببرد. از آنجایی که اقتصاد ایالات متحده که احیای آن بطور واضحی جلوتر است واضح می باشد که اقتصاد اتحادیه اروپا و ژاپن در سطح یکسانی قرار ندارند و این در بازارها اینطور بازتاب داشته که دلار در برابر یورو طی 8 ماه گذشته 20% افزایش یافته است. این ضعف در یورو بخصوص در هفته های گذشته که حمایت مهم خود در 1.2050 را شکسته مشهود بوده است. ریل برزیل و یوان چین نیز افت داشته اند. شاخص نوسان ضمنی 3 ماهه یورو در برابر دلار در مقایسه با میانگین 6.81% طی 12 ماه گذشته در 11.69% قرار داشت. از سوی دیگر، از آنجایی که نرخ بازدهی که در کف بی سابقه خود قرار دارد و کاهش های پایدار خانواده های ثروتمند آسیایی را متقاعد به جستجوی محلی دیگر برای سرمایه گذاری را می کند بسیاری از آنها مجبور به فروش دلار استرالیا می شوند، بویژه این روزها که فدرال رزرو درباره بالا بردن نرخ بهره صحبت می کند. در شش ماه گذشته دلار استرالیا 16% و تا ضعیف ترین سطح خود از سال 2009 به این سو کاهش یافته است و بانک مرکزی استرالیا اعلام کرده است که انتظار دارد این کاهش ها ادامه یابد.

پردازش ...
X