اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال بازار ارز (19 ژانویه 2014)

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل فاندامنتال بازار ارز (19 ژانویه 2014)

    چشم انداز فاندامنتال
    اینکه ECB یک برنامه خرید اوراق قرضه کشورهای این منطقه را در مقیاس بزرگ در نشست 22 ژانویه خود باجرا خواهد گذاشت دیگر مورد سوال نیست، اما چیزی که مشخص نیست این است که چگونه این برنامه طراحی خواهد شد و اینکه آیا این برنامه همانقدر که درباره اش صحبت شده معتبر و کافی خواهد بود یا خیر. با بالا رفتن انتظارات برای اقدامی قریب الوقوع، گزارشات رسانه ای نشان داد که ماریو دراگی ریاست ECB هفته گذشته با آنجلا مرکل صدراعظم آلمان دیدار کرده است تا مسیر اجرای برنامه QE، که با مخالفت قاطعانه بوندس بانک آلمان روبرو شده را هموار نماید. نتیجه این دیدار هرچه باشد، معامله گران گفته اند مطمئنا مقداری نوسان در پایان این هفته خواهیم داشت. اما فعلا، با در نظر داشتن بازارهای آمریکا که روز دوشنبه بمناسبت تعطیلی عمومی بسته هستند و وجود خبرهای تاثیرگذار و محرک کمی در بخش خبرهای اقتصادی، بازارهای ارزی ممکن است روز نسبتا کم حجم و آرامی را داشته باشند. روز سه شنبه، سرمایه گذاران اعداد رشد اقتصادی مربوط به سه ماهه چهارم 2014 کشور چین را دریافت خواهند نمود. در همین حال، یورو در اوایل روز دوشنبه تا پایین ترین قیمت در 11 سال گذشته کاهش یافت همچنانکه سرمایه گذاران برای برداشتن قویترین قدمهای ECB جهت مبارزه با رکود و احیای اقتصاد منطقه یورو آماده می شوند. یورو آخرین بار در قیمت 1.1561$ معامله شد، که با کف تشکیل شده در 1.14595$ که روز جمعه به آن برخورد کرد فاصله زیادی ندارد. در برابر ین، یورو به نرخ 135.71 ، در نزدیکی پایین ترین کف تشکیل شده در 134.70 برخورد کرد و برگشت نمود. این ارز مشترک همچنین در نزدیکی پایین ترین قیمت در چهارماه گذشته در برابر دلار استرالیا و یک کف بی سابقه در دلار نیوزلند در تلاش بود. در برابر دلار کانادا، یورو در نزدیکی کف قیمتی 1.3749 در 16 ماه گذشته که روز جمعه به ثبت رسید باقی ماند. فشار بر روی یورو پس از آنکه SNB بازارها را با برداشتن حمایت سه ساله موثر خود از روی سیاست حفظ کف قیمتی ارز کشورش که به نفع یورو بود هفته گذشته تشدید شد. روز جمعه پس از آنکه IEA پیش بینی خود درباره میزان تولید اوپک را کاهش داد و تعداد بیشتری سکوهای نفتی در ایالات متحده متوقف گشتند 3.9% جهش نمود.


پردازش ...
X