اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال بازار ارز (30 می 2014)

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل فاندامنتال بازار ارز (30 می 2014)

    تحلیل فاندامنتال

    تقویت ین در طول شب گذشته پس از انتشار آمار تورم نشان داد که رشد قیمت حالا در بالاترین سطح خود در طول 20 سال گذشته می باشد. بهای مصرف کننده در ژاپن 3.2% در 12 ماه گذشته افزایش یافته است که بالاتر از برآوردهای اقتصاددانان بود. در حالیکه بیشتر افزایش به افزایش در مالیات بر فروش از 5% تا 8% نسبت داده شده است که در 1 آوریل باجرا در آمده، سفته بازیها در این مسیر در حال افزایش است که بانک مرکزی ژاپن از هرگونه اقدام محرک بیشتر در نشست ماه ژوئن خودداری خواهد نمود. تحلیل گران همچنین به این مورد اشاره کردند که نرخ های بازدهی اوراق بهادار خزانه داری در ایالات متحده، که در پایین ترین سطح خودشان در تقریبا یک سال گذشته می باشد، به حرکت دلار در این راستا کمک کرده است همچنانکه سرمایه گذاران از دلار دور شده اند. ین 0.2% در طول شب افزایش یافته است و 0.7% در ماه می تا در حال حاضر در حدود 101.59 در ازای هر دلار معامله شود.
    دلار استرالیا پس از آنکه آمار خوب اقتصادی دیروز در حمایت از این ارز کمک نمود تا یک سقف یک هفته ای برگشت صعود نمود. انتظار می رود این حرکت برای آمار تولیدی چین که انتهای هفته جاری منتشر خواهد شد نیز اتفاق بیافتد. اقتصاددانان انتظار دارند ارقام نشان دهند که این بخش در ماه گذشته توسعه یافته که پشتیبان خوبی برای ارز این کشور پس از آشفتگی و تلاطم اخیر خواهد بود. نگرانی ها در این راستا رشد کرده اند که اقتصاد غول آسیایی بسوی یک سقوط تند در حرکت بوده است بنابراین آمار خوب تولیدی به کاهش سرعت این موارد کمک خواهد نمود. وابستگی اقتصاد استرالیا به تولید چین و بطور کلی دسترسی بهتر برای سرمایه گذاران بدین معنی است که دلار استرالیا نماینده خوبی برای تمایلات جهانی به کشور چین و اقتصادش می باشد.
    شاخص دلار تغییر کمی نمود همچنانکه سرمایه گذاران منتظر شنیدن توضیحات بیشتر از سوی اعضای فدرال رزرو درباره حرکات و قدمهای بعدی می باشد. آمار GDP دیروز منتشر شد و نخستین انقباض و کاهش در این آمار را از 2011 به این سو بنمایش گذاشت اما اکثریت اقتصاددانان هنوز پیش بینی یک افزایش در نرخ ها را در ماههای باقیمانده سال می کنند.



پردازش ...
X