اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال و تکنیکال بازار ارز (11 ژوئن 2013)

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل فاندامنتال و تکنیکال بازار ارز (11 ژوئن 2013)

    چشم انداز فاندامنتال
    تصمیم گیری درباره ESM بطور مقدماتی بود و برنامه اوراق قرضه را پوشش نداد. در یک پاراگراف از نظریه نوشته شده در برخورد با اوراق بهادار صادر شده توسط ESM ، این دادگاه قوانین مختص ECB را عنوان نکرد، با گفتن اینکه این بانک شاید اوراق قرضه را در بازار ثانویه با توجه به تامین مالی کشورهای عضو بطور مستقل از بازارهای سرمایه خریداری نکند. ECB اینطور استدلال کرد که آنها بخش قانونی سیاستهای پولی بانک مرکزی می باشند. از آنجایی که آنها در تثبیت سیستم مالی یاری می رسانند، به هدف اصلی ECB ، تثبیت قیمت نیز کمک می رسانند. طبق گفته های رزونامه، آسموسن به Bild-Zeitung در مصاحبه ای گفت پیامدهای جدی خواهد بود که باید برنامه خرید اوراق قرضه باید خارج شود.نه Bundesbank و نه ECB طرفهای این مورد و تفاسیر ارایه شده در درخواست این دادگاه می باشد.
    در حالیکه بازده اوراق قرضه 10 ساله در 29 می به نرخ 2.23% ، بالاترین از آوریل 2012 رسید، هزینه های مصارف شخصی تعدیل کننده، معیار سنجش تورم مورد توجه Fed ، در ماه آوریل نسبت به یکسال گذشته 0.7% افزایش یافت، کوچکترین از سال 2009 به این سو. اختلاف نرخ بازدهی بین اوراق بهادار حفاظت شده در برابر تورم خزانه داری، یا TIPS ، و اوراق قرضه بدون شاخص نشان می دهد سرمایه گذاران انتظارات خود را برای افزایش بهای مصرف کننده از ماه جولای به این سو تا پایین ترین سطح کاهش داده اند. Andrew Wickham مدیر درآمدهای ثابت(fixed-income) حوزه بریتانیا و جهانی در Insight Investment Management Ltd که 134 میلیارد دلار در قالب اوراق قرضه و ارزها را تحت مدیریت دارد، در برنامه معرفی در لندن گفت: " در حال حاضر بسیار بعید است که افزایش مهمی در نرخ بهره اوراق بهادار خزانه داری ببینیم." نرخ بازده اوراق 10 ساله خزانه داری هفته گذشته 4 واحد پایه یا 0.04% تا 2.17 افزایش یافت، در حالیکه دولت گزارش داد که نرخ بیکاری و دستمزد ساعتی در ماه می ثابت مانند. نرخ اوراق قرضه 30 ساله 5 واحد پایهه تا 3.34% افزایش یافت. قیمت بنچمارک 1.75% اوراق بدهی با سررسید ماه می 2023 32/12 یا 3.75$ در ازای هر 1000$ ارزش اسمی تا 32/7 96 اقت نمود. نرخ بازده% در ساعت 12:36 دقیقه بوقت محلی نیویورک 5 واحد پایه تا 2.22 افزایش یافت.

  • #2
    تحليل تكنيكال روزانه

    سبد ارزي امروز

    یورو / دلار

    مووینگ 20 روزه امروز از جایی که یورو توانست بهره مند شود مانند یک حمایت عمل نمود و دوباره 50 پیپ افزایش یافت. اما هنوز بین 1.3305 در ریتریس 100% فیبو و 1.3119 در ریتریس 61.8% باقی می ماند.

    سطوح حمايت: 1.3119, 1.3122, 1.3062
    سطوح مقاومت: 1.3305


    طلا
    طلا همچنان در تردید بین سطح بالا در 1417 و سطح پایین 1373 می باشد. این محدوده معاملاتی عظیمی می باشد، اما معامله نمودن طلا را آسان می کند. در صورتی که یک سطح لمس شده و شکسته نشود، پس طلا می تواند تا لمس دوباره سطح بعدی معامله شود. همیشه بیاد داشته باشید، که 1440 ممکن است هنوز یک سطح روانی باشد که می توان در نمودار عنوان نمود. امروز فیبو 50% مانند یک مقاومت برای صعود نشان داد و حرکت کوچک صعودی در 1388.51 را متوقف نمود.
    سطوح حمايت: 1373, 1400
    سطوح مقاومت: 1417


    دلار / ین
    خط قرمز روند صعودی از فوریه به بعد را مشخص می کند. این خط سطح حمایتی بزرگ از جایی بود که ین می توانست تلاش بعدی خود را آغاز کند. این جفت تا 99.321 افزایش یافت، جایی که 50% فیبو این حرکت را منوقف نمود. در صورتی که این سطح شکسته شود، ین می تواند با قیمت 100 در چند روز آینده روبرو شود.
    سطوح حمايت: 95.95, 97.00
    سطوح مقاومت: 100.35, 98.30, 99.32



    ************************************************** *

    نظر

    پردازش ...
    X