اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال و تکنیکال بازار ارز (25 مارس 2013)

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل فاندامنتال و تکنیکال بازار ارز (25 مارس 2013)

    چشم انداز فاندامنتال
    رهبران قبرس بر سر شرايط يك كمك 10 ميليارد يورويي با وزراي دارايي منطقه يورو، بانك مركزي اروپا و صندوق بين المللي پول در دومين نشست بحران بروكسل بحث و مجادله مي كنند. در حاليكه يك ترس و واهمه توسط ecb به منظور قطع تامين مالي اضطراري فردا براي بانكهاي بي ثبات قبرس كه رهبران قبرس را زير فشار شديدي قرار داده است، وزير دارايي آلمان ولفگانگ چابل در مسير رفتن به نشست به گزارشگران گفت كه در حال حاضر تصميم با قبرس است. نشست كشورهاي 17گانه تا ديروز بتاخير افتاد. آناستاسيادس در مصاحبه اي اعلام نمود كه آنها بهترين تلاش خود را انجام مي دهند تا به توافق برسند. سرانجام آنها با حفظ كمك 10 ميليارد يورويي در دقيقه آخر از ورشكستگي جلوگيري نمودند و تعهد دادند كه حجم بخش بانكداري بيش از حد بزرگ شده را كم كرده و صاحبان حسابهاي بزرگ را وادار به زيان ديدن كنند. صدها معترض بيرون كاخ رياست جمهوري در نيكوزيا گردهم آمدند. يك بسته نجات در روز 16 مارس در بروكسل 3 روز بعد از آن هنگامي كه پارلمان قبرس اختصاص ماليات بر تمامي حسابهاي بانكي اين كشور را رد نمودند از هم پاشيد، بهمراه مجبور نمودن قبرس براي جستجوي ديگر منابع 5.8 ميليارد يوروي تقاضا شده توسط اعتبار دهندگان. تمامي تضادهاي مديريت بحران بدهي بر سر قبرس همزمان شده اند، بين اروپاي شمالي و جنوبي، تنشهاي بين كانديدهاي انتخاب نشده رياست بانك مركزي و سياستمداران انتخاب شده، و جدايي بين سياستگذاران كم تحرك و بازارهاي سريع. يورو در برابر دلار تضعيف شد از آنجايي كه وزراي دارايي از بلوك ارزي در بروكسل گردهم آمده اند تا درباره اينكه آيا قبرس باندازه كافي خوب عمل نموده است تا برنده يك كمك لازم براي جلوگيري فروپاشي مالي خود شود تصميم بگيرند.
    يورو 0.3% تا 1.29482 در برابر دلار سقوط نمود اما پس از آن تا 1.3030 صعود نمود. يورو تا 120.50 نيز افزايش يافت. دلار با كمي تغيير در قيمت 94.372 ين بود و 0.2% در برابر nzd تا 83.442 سنت ايالات متحده صعود نمود.

  • #2
    تحليل تكنيكال روزانه

    سبد ارزي امروز

    يورو / دلار

    از 30 ژانويه، EUR/USD در يك كانال با روند نزولي براي 2 ماه گذشته كاهش يافته و در سطح حمايت خود حدود 1.28541 كتوقف شده است، جايي كه ما شاهد يك بازيابي آرام تا سطح مقاوت حدود 1.30133 بوديم. در حال حاضر قيمت خارج از كانال روند خود مي باشد. RSI نزديك به ارايه يك سيگنال صعودي است، بنابراين يك برگشت روند شايد ممكن باشد.
    سطح حمايت: 1.28541
    سطوح مقاومت: 1.30133 , 1.33911 , 1.36560





    دلار / ين
    از سقف خود حدود 96.051 در 20 مارس، دلار زير فيبو فن نزولي در حال ضعيف شدن در برابر ين بوده است. 3 روز پيش اين جفت ارز در سطح حمايت خود حدود 94.251 براي دومين بار برگشت نمود، و دوباره وارد فيبو فن خود شد. اسيلاتور استوكاستيكيك سيگنال نزولي را به ما عرضه مي كند، چرا كه ممكن است نزول بيشتر در برگشت به سطح حمايت حدود 94.926 را شاهد باشيم.
    سطح حمايت: 94.251
    سطوح مقاومت: 94.926 , 94.051





    دلار استراليا / دلار ايالات متحده
    از زمان كف خود در آغاز ماه مارس، AUD بطور مستقيم در حال تقويت در برابر دلار بوده است. در سطح مقاومت جاري حدود 1.04533 ، حركت رو به بالا متوقف شده است و اين جفت ارز چندين بار براي غلبه بر اين سطح تقلا نموده است. RSI در سطحي بالا مي باشد و فرض را بر بازار اشباع از خريد مي گيرد، در نتيجه ممكن است شاهد يك كاهش باشيم در صورتيكه گاوها به اندازه كافي قوي نباشند تا از نزديكترين سطح در تلاش بعدي خود عبور كنند.
    سطح حمايت: 1.03447, 1.02042
    سطوح مقاومت: 1.04533





    ************************************************** *


    نظر

    پردازش ...
    X