اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

کاهش 10 درصدی سهم چین در معاملات بیت کوین

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: کاهش 10 درصدی سهم چین در معاملات بیت کوین

    بانک خلق چین (PBOC) در گزارش اخیر خود ادعا کرد که سهم چین در معاملات جهانی بیت کوین به طور قابل توجهی از بیش از 90 درصد به 10 درصد کاهش یافته است.

    روز چهارشنبه، دفتر ثبات مالی بانک مرکزی چین سند مفصلی را منتشر کرد که در آن درباره آخرین سرکوب ارزهای دیجیتال این کشور در بازارهای مالی بحث می‌کرد. آخرین محدودیت های ارزهای دیجیتال در چین منجر به نابودی کامل صرافی‌های ارزهای دیجیتال در این کشور شد که باعث کاهش تراکنش‌های ارز دیجیتال شد.

    بانک خلق چین در گزارش خود اعلام کرد که آنها "فعالیت های مالی غیرقانونی مانند مدیریت بی نظم امور مالی و جرایم غیرقانونی در زمینه جمع آوری کمک های مالی را به شدت سرکوب کرده اند."

    چین سابقه وضع مقررات سختگیرانه ارزهای دیجیتال و صدور ممنوعیت های مرتبط با رمزارزها را دارد که به سال 2013 باز می گردد؛ در آن زمان، این کشور بانک ها را از انجام تراکنش های بیت کوین منع کرد. این کشور در میان معدود کشورهایی است که از ابتدا موضع منفعلانه ای نسبت به استفاده از ارزهای دیجیتال داشته است.

    ممنوعیت سال 2013 پس از آن، با ممنوعیت صرافی‌های ارزهای دیجیتال داخلی در سال 2017 همراه شد که پلتفرم‌های صرافی را مجبور به تعطیلی کامل فعالیت های خود کرد.

    پس از آن، بانک خلق چین تلاش‌های نظارتی خود را بر روی دارایی‌های دیجیتال متمرکز کرد، زمانی که تمام تراکنش‌های ارزهای دیجیتال در سپتامبر سال گذشته به طور رسمی در کشور غیرقانونی اعلام شدند؛ این مسئله تا به امروز بیشترین تأثیر را بر بازار ارزهای دیجیتال چین داشته است.

    از آگوست 2018، حجم معاملات فعلی بیت کوین به یوان چین به نزدیک صفر کاهش یافته است. با این حال، معامله‌گران ارزهای دیجیتال در چین برای تجارت بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال به فضای غیرمتمرکز و غیرقابل تنظیم DeFi روی آورده‌اند.


    منبع
پردازش ...
X