اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

بحران اوکراین: سقوط بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال پس از حملات نظامی روسیه

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: بحران اوکراین: سقوط بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال پس از حملات نظامی روسیه

    روز پنجشنبه، پس از شلیک موشک های نیروهای روسی به چندین شهر در اوکراین و اعزام نیرو به سواحل این کشور که آغاز فروش زیرقیمت دارایی های پرخطرتر را به همراه داشت، ارزش بیت کوین به پایین ترین حد در یک ماه اخیر سقوط کرد.

    ارزش بیت کوین با 7.9 درصد کاهش به 34324 دلار (30570 یورو) رسید که پایین ترین سطح از 24 ژانویه بود و آخرین بار، با 4.5 درصد کاهش معامله شد. کوین‌های کوچک‌تری که ارزش آنها معمولاً همراه با بیت‌کوین تغییر می‌کنند نیز سقوط کردند و ارزش اتریوم 10.8 درصد پایین آمد.

    بر اساس داده های Coinmarketcap، بیش از 150 میلیارد دلار (133.64 میلیارد یورو) از ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال در 24 ساعت گذشته کاهش یافته است.

    روسیه تهاجم همه جانبه از زمین، هوا و دریا به اوکراین را آغاز کرد که بزرگترین حمله یک کشور به کشور دیگر در اروپا از زمان جنگ جهانی دوم است.

    جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا گفت که ایالات متحده و متحدانش پس از این حملات "تحریم های شدیدی" را علیه روسیه اعمال خواهند کرد. جوزپ بورل، مسئول روابط خارجی اتحادیه اروپا نیز قول داد که سخت‌ترین تحریم‌های مالی این اتحادیه علیه روسیه اعمال شود.

    همچنان که سرمایه گذاران به سرمایه گذاری در دارایی های امن روی آوردند، ارزش سهام جهانی و بازده اوراق قرضه ایالات متحده کاهش یافت، در حالی که ارزش دلار، طلا و نفت افزایش یافت. ارزش سهام اروپا به تنهایی 2.6 درصد سقوط کرد.

    جوزف ادواردز، رئیس استراتژی مالی شرکت Solrise Group، گفت: «ما تا کنون آنچه را که انتظار داشتیم، دیده‌ایم- پیروی بیت‌کوین و بازارهای ارزهای دیجیتال از بازار سهام.

    در حالی که طرفداران ارزهای دیجیتال می گویند بیت کوین به عنوان دارایی امنی در برابر تنش های ژئوپلیتیکی عمل می‌کند، اما اغلب، تغییرات آن از سایر دارایی های ریسک پذیر تبعیت می‌کند.


    منبع
پردازش ...
X