اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

افزایش صادرات طلای سوئیس به چین و هند به بالاترین سطح در چند سال اخیر

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: افزایش صادرات طلای سوئیس به چین و هند به بالاترین سطح در چند سال اخیر

    از آن جا که تقاضا برای شمش در چین و هند، بزرگترین بازارهای هدف، پس از سقوط در اوایل دوران همه‌گیری بیماری، افزایش یافته است، گمرک سوئیس تأیید کرد که صادرات طلای سوئیس در 12 ماه آخر به بالاترین سطح خود از سال 2018 رسیده است.

    بحران گسترش ویروس کرونا بازار شمش را در سال 2020 متحول کرد و فروش ناخالص جواهرات را تحت تأثیر قرار داد، در حالی که باعث هجوم معامله گران برای ذخیره طلا شد، که از دیرباز، به عنوان دارایی امنی برای حفظ ارزش ثروت خرده فروشان در نظر گرفته می شود.

    سوئیس بزرگترین مرکز تسویه طلا و قطب ترانزیت جهان است. بخش بازرگانی این کشور کاهش صادرات به آسیا را در سال 2020، جایی که بیشترین طلا به عنوان جواهرات عرضه می شود، و ارسال محموله های بزرگ به ایالات متحده و بریتانیا، محل گرد آمدن معامله گران، را تأیید کرد.

    در سال 2021، صادرات به هند، از 148 تن در سال 2020، به 507 تن افزایش یافت که احتمالاً بیشترین میزان از سال 2015 تاکنون بوده است.

    ارسال محموله ها به چین نیز، از 30.5 تن در سال 2020، به 275 تن رسید که بهترین رقم از سال 2018 تاکنون بوده است.

    صادرات به هنگ کنگ، از 27 تن در سال 2020، به 79 تن رسید که بهترین رقم از سال 2018 بود. این اطلاعات حاکی از افزایش کمتر تقاضا در چین نسبت به هند است. بین سال 2012، زمانی که ارقام سوئیس افزایش یافت و سال 2019، سوئیس، در هر سال، 400 تن طلا به هند و حدود 600 تن به چین و هنگ کنگ صادر کرد.

    محموله های طلای سوئیس به ایالات متحده از 508 تن در سال 2020 به 113 تن در سال 2021 کاهش یافت. صادرات به بریتانیا نیز از 130 تن به 76 تن کاهش یافت.


    منبع
پردازش ...
X