اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

درخواست صندوق بین‌المللی پول از السالوادور برای حذف بیت کوین به عنوان ارز قانونی

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • خبر: درخواست صندوق بین‌المللی پول از السالوادور برای حذف بیت کوین به عنوان ارز قانونی

    هیئت اجرایی صندوق بین المللی پول (IMF) توصیه کرد که السالوادور استفاده از بیت کوین (BTC) را به عنوان ارز قانونی در این کشور متوقف کند. این گزارش پس از گفتگوهای دوجانبه با السالوادور منتشر شد.

    بر اساس بیانیه ای که روز سه شنبه منتشر شد، مدیران صندوق بین المللی پول اعلام کردند:

    "خطرات بزرگی در ارتباط با استفاده از بیت کوین برای ثبات و یکپارچگی مالی و حمایت از مصرف کننده و همچنین بدهی های احتمالی مالی مرتبط وجود دارد."

    السالوادور اولین کشور جهان بود که بیت کوین را به عنوان ارز قانونی در کنار دلار آمریکا پذیرفت. علاوه بر این، السالوادور خرید بیت کوین را در سال گذشته، زمانی آغاز کرد که این رمزارز در حدود 50000 دلار به ازای هر توکن معامله می شد. جمعه گذشته، السالوادور 410 بیت کوین به قیمت 15 میلیون دلار خرید.

    از سوی دیگر، بیت کوین از زمان اوج خود در اوایل نوامبر، نزدیک به 50 درصد سقوط کرده است، که باعث زیان 20 میلیون دلاری السالوادور شده است. در واقع، بیت کوین بعدازظهر سه شنبه با قیمت 36671 دلار معامله می شد که نسبت به روز شنبه که به زیر 35000 دلار سقوط کرد و پایین ترین سطح خود از ماه جولای را به ثبت رساند، اندکی افزایش داشت.

    علاوه بر این، صندوق بین‌المللی پول می‌گوید که برخی از مدیران نسبت به خطرات مرتبط با انتشار اوراق قرضه با پشتوانه بیت‌کوین ابراز نگرانی کرده‌اند. این مسئله به برنامه رئیس جمهور برای جمع آوری 1 میلیارد دلار از طریق اوراق قرضه بیت کوین اشاره دارد.

    در همین حال، السالوادور با راه اندازی یک کیف پول مجازی ملی به نام Chivo، حرکت خود به سمت بیت کوین را نشان داد. علاوه بر این، کیف پول تراکنش‌های بدون کارمزد را ارائه می‌کند و امکان پرداخت سریع بین‌المللی را فراهم می‌سازد.

    به همین ترتیب، مدیران صندوق بین المللی پول موافقت کردند که کیف پول الکترونیکی Chivo می تواند ابزارهای پرداخت دیجیتال را تسهیل کند. آنها در عین حال بر لزوم نظارت دقیق تاکید کردند.



    منبع
پردازش ...
X