اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

نوسانات اندک بهای طلا با وجود خوش بینی محتاطانه نسبت به عوارض خفیف تر سویه اومیکرون

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: نوسانات اندک بهای طلا با وجود خوش بینی محتاطانه نسبت به عوارض خفیف تر سویه اومیکرون

    دیروز، پس از آن که بررسی‌های مختلف نشان داد که آخرین موج همه‌گیری بیماری کووید-19 آسیب‌های اقتصادی کمتری نسبت به موج‌های قبلی خواهد داشت، طلا با 0.07- درصد کاهش به 48119 رسید. در میان خوش بینی محتاطانه مبنی بر اینکه سویه اومیکرون نسبت به دلتا از عوارض خفیف تری برخوردار است، برخی فشارهای مشاهده شده از سطوح بالاتر از دارایی های پرخطر حمایت می کنند. سازندگان واکسن AstraZeneca و Novavax Inc گفتند که واکسن آنها در برابر اومیکرون ایمنی لازم را ایجاد می کند.

    داده های جدید بریتانیا نشان می دهد که ممکن است نسبت به نوع دلتا موارد بستری کمتری ایجاد کند. تعداد آمریکایی‌هایی که درخواست‌های جدیدی برای دریافت مزایای بیکاری ارائه کردند، در هفته گذشته کمتر از سطح قبل از دوران همه‌گیری بود، در حالی که هزینه‌های مصرف‌کننده به شدت افزایش یافت و باعث شد تا اقتصاد پایان خوبی را برای سال 2021 رقم بزند. اما با وجود معیاری از تورم زمینه‌ای که بیشترین افزایش سالانه خود را از دهه 1980 در ماه نوامبر ثبت کرد، فشارهای قیمتی همچنان رو به افزایش بود.

    تقاضا برای طلای فیزیکی در قطب های آسیایی متفاوت بود و فعالیت کلی در کریسمس و سال جدید کاهش یافت، اگرچه تعطیلات آتی باعث شد برخی از مصرف کنندگان در سنگاپور شمش را برای هدیه دادن انتخاب کنند. در هند، دلالان نسبت به قیمت های رسمی داخلی بدون تغییر نسبت به هفته گذشته، تا 2 دلار در هر اونس تخفیف دادند. در چین، بزرگ ترین مصرف کننده طلای جهان، بدون تغییر نسبت به هفته گذشته، اضافه پرداخت 6 تا 9 دلار در هر اونس اعمال شد.

    همچنان که بازار شاهد کاهش بهره باز به میزان 0.18- درصد بوده و به 8748 رسیده است، در حالی که قیمت ها 33- روپیه کاهش یافته است، از نظر تکنیکال، بازار در حال انحلال طولانی مدت است و اکنون طلا در سطح 48035 حمایت می شود و پایین تر از آن می تواند به سطوح 47952 برسد. اکنون احتمالاً مقاومت در سطح 48232 دیده می شود، که ممکن است به سطح 48346 برسد.



    منبع
پردازش ...
X