اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

صندوق های قابل معامله (etf) طلا در ماه فوریه 2 درصد سهام خود را از دست دادند

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: صندوق های قابل معامله (etf) طلا در ماه فوریه 2 درصد سهام خود را از دست دادند

    بر اساس اطلاعات جدیدی که امروز توسط شورای جهانی طلا منتشر شده، صندوق های قابل معامله با پشتیبانی طلا 2 درصد از دارایی تحت مدیریت (aum) را از دست داده اند که نشان دهنده جریان خروجی برای سومین بار در چهار ماه گذشته، و هفتمین مورد زیان تاریخی ماهانه است.

    دارایی تحت مدیریت (aum) جهان اکنون 3،681 تن (207 میلیارد دلار) است که آخرین بار در ژوئن سال 2020 مشاهده شد که قیمت طلا نزدیک به سطح بسته شدن 1،743 دلار در هر اونس در ماه فوریه بود.

    این جریان های خروجی احتمالاً به دلیل عملکرد قیمت بوده است، چون طلا بیشترین افت ماهانه خود را طی چهار سال گذشته داشته است (6.5- درصد) و به 1،743 دلار در هر اونس رسیده است. از نظر عملکردی، این یک شروع غیر معمول برای سال است. در طول دو دهه گذشته، دوره بین ماه های ژانویه و فوریه معمولاً قوی ترین دوره دو ماهه در طول سال بوده است. فصلی مشابه در جریان های صندوق های قابل معامله (etf) طلا وجود دارد. آنها به طور کلی شدیدترین جریان های ورودی خود را در سه ماهه اول سال مشاهده می کنند.

    بودجه آمریکای شمالی سهم عمده ای از جریان های خروجی را به خود اختصاص داده است که تا 4.1 میلیارد دلار کاهش یافته است. این امر عمدتا ناشی از بزرگترین بودجه ها است، چون صندوق های قابل معامله (etf) طلای ارزان قیمت جریان ورودی خالص را تجربه کردند.

    بودجه اروپا به میزان 1.1 میلیارد دلار کاهش یافت، که بیشتر مربوط به انگلیس بود.

    حجم معاملات طلا 12 درصد کاهش یافت و ماه را با 166 میلیارد دلار در روز به پایان رساند، که تا حدی کمتر از میانگین 183 میلیارد دلاری در سال 2020 بوده است.

    آدام پرلاکی، مدیر تحقیقات سرمایه گذاری، در شورای جهانی طلا، می گوید: "افزایش حساسیت طلا به افزایش نرخ ها در عملکرد فعلی آن مشهود است. با این حال ، تاریخچه قیمتی نشان می دهد که اگر نرخ واقعی زیر 2 درصد باقی بماند، طلا همچنان عملکرد خوبی خواهد داشت- آستانه ای که اگر در محدوده منفی بمانیم، به آن نمی رسیم.

    از آنجا که سرمایه گذاران به طور فزاینده ای چرخه کالاهای جدید بالقوه را پیش بینی می کنند، انتظار داریم طلا پیشینه خود را برای عقب ماندن سایر کالاها دنبال کند تا در بلند مدت، بهتر از آنها عمل کند.

    در حالی که نرخ های بالاتر جریان مخالف کوتاه مدتی برای قیمت طلا هستند، از آنجا که هزینه فرصت آن را در مقابل اوراق قرضه افزایش می دهند، انتظارات روزافزون برای تورم می تواند تا حدودی این تأثیر را جبران کند.
پردازش ...
X