اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

پوزیشن های بلومبرگی

بستن
این تاپیک ، یک تاپیک مهم است .
X
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • وزارت بازرگانی ایالات متحده دقایقی پیش گزارش داد که درآمد فردی در این کشور در ماه دسامبر ‪2.6% ‬افزایش پیدا کرده است‪. ‬که بالاترین سطح طی هشت سال اخیر محسوب می شود‪. ‬اقتصاددانان پیش بینی می کردند که ‪1.0% ‬افزایش گزارش شود‪. ‬

    ‬نرخ پس انداز فردی در دسامبر ‪6.5% ‬افزایش پیدا کرد که بیشترین میزان از ماه مه ‪2009 ‬تاکنون است‪.‬

    ‬مخارج مصرفی فردی در دسامبر ‪0.2% ‬رشد پیدا کرد که همسو با انتظار اقتصاددانان است اما در مقیاس ماهیانه کاهش پیدا کرده است‪. ‬مخارج مصرف کننده دو سوم از تقاضا در اقتصاد را به خود اختصاص می دهد‪.‬

    ‬مخارج مصرف کننده بدون احتساب تورم پس از رشد ‪0.6‬درصدی نوامبر در دسامبر ‪0.2% ‬رشد پیدا کرد‪.‬

    ‬شاخص قیمت برای مخارج مصرفی فردی در مقیاس سالیانه در دسامبر ‪1.3% ‬افزایش پیدا کرد‪. ‬این شاخص معیار سنجش فدرال ریزرو برای تورم است‪. ‬فدرال ریزرو نرخ سالیانۀ ‪2% ‬را به عنوان نرخ هدف تعیین کرده است‪. ‬این شاخص در مقیاس ماهیانه تغییری نداشت‪.‬

    ‬شاخص پایۀ مخارج مصرفی فردی که در آن بهای مواد غذایی و انرژی محاسبه نمی گردند در مقیاس سالیانه ‪1.4% ‬رشد پیدا کرد‪. ‬

    ایچیموکو سر مشقی است برای آنان که به فراتر از افق های خویش می اندیشند .



    نظر


    • وزارت کار ایالات متحده دقایقی پیش گزارش داد که شاخص بهای اشتغال در این کشور در سه ماهۀ چهار سال ‪2012 ‬افزایشی ‪0.5‬درصدی داشته است که همسو با انتظار اقتصاددانان است‪.‬

      ‬حقوق و دستمزد که حدود ‪70% ‬از این شاخص را به خود اختصاص می دهند در خلال سه ماهۀ چهارم ‪0.3% ‬و مزایا ‪0.6% ‬افزایش داشتند‪.‬

      ‬مجموع هزینه های اشتغال در مقیاس سالیانه ‪1.9% ‬افزایش پیدا کردند‪. ‬دستمزدها نیز ‪1.7% ‬افزایش یافتند‪.‬

      ‬هزینه های مزایا شامل هزنیه های درمانی، در سال گذشته ‪2.5%‬افزایش پیدا کردند در حالیکه برای سال ‪2011‬رقم افزایش ‪3.2% ‬به ثبت رسیده است‪.‬

      ‬مخارج کارکنان بخش خصوصی در سه ماهۀ چهارم ‪0.5% ‬رشد پیدا کرد‪. ‬دستمزدها ‪0.3% ‬و مزایا ‪0.6% ‬افزایش پیدا کردند‪. ‬مخارج کارکنان بخش دولتی ‪0.4% ‬افزایش کردند؛ دستمزدها ‪0.3% ‬و مزایا ‪0.6% ‬رشد یافتند‪.‬

      ‬مجموع مخارج از جولای تا سپتامبر ‪0.4% ‬رشد پیدا کردند‪.

      ایچیموکو سر مشقی است برای آنان که به فراتر از افق های خویش می اندیشند .



      نظر


      • بحران اقتصادی اسپانیا عمیق تر می شود

        عمق بحران اقتصادی اسپانیا در ۳ماهه چهارم ۲۰۱۲ بیشتر از پیش بینی اقتصاددانان بوده است.




        به نقل از بلومبرگ، بحران اقتصادی اسپانیا در 3 ماهه چهارم 2012 عمیق تر از پیش بینی اقتصاددانان بوده است. این در حالی است که دولت این کشور در حال تلاش برای تحت کنترل درآوردن دومین کسری بودجه شدید منطقه اروپا است که بر روی تقاضای داخلی اسپانیا سایه انداخته است.

        بر اساس این گزارش، موسسه ملی آمار واقع در مادرید اعلام کرد که تولید داخلی اسپانیا در 3 ماهه چهارم منتهی به دسامبر، 0.7 درصد کاهش یافته است. تولید داخلی این کشور در 3 ماه سوم تنها با 0.3 درصد کاهش مواجه شده بود. این درصد اعلام شده 0.1 درصد بیشتر از کاهش 0.6 درصدی است که بانک مرکزی اسپانیا در 23 ژانویه پیش بینی کرده بود. تولید ناخالص داخلی اسپانیا در 3 ماهه چهارم 2012 نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن 1.8 درصد کاهش داشته است. این در حالی است بررسی سالانه تولید داخلی این کشور کاهش 1.37 درصدی را در 2012 نسبت به 2011 نشان می دهد.
        کمیسیون اروپا این هفته اعلام کرد که این نهاد پیشنهاد داده است که اسپانیا برای بار چهارم در سال اهداف بودجه ای خود را سهولت بخشد. این در حالی است که نرخ بیکاری در چهارمین اقتصاد بزرگ منطقه یورو به رقم بی سابقه 26 درصد در پایان سال اول دوره ریاست ماریانو راجوی، نخست وزیر اسپانیا، رسیده است.
        ویرایش توسط مصطفی : https://www.traderha.com/member/9-مصطفی در ساعت 01-31-2013, 11:07 PM
        با افتتاح حساب live نزد بروکر pcm از طریق لینک زیر میتوانید تحلیلهای رایگان را در گروه اختصاصی تلگرام دریافت کنیدو همچنین درصدی از کارمزد معاملات.

        https://pcmgate.co/fa/register?refID=MTE1NDc4Ng==

        پس از افتتاح حساب لطفا اسم و شماره اکانت خود را در پیغام خصوصی و یا از طریق آیدی زیر اعلام نمایید.

        https://t.me/Mostafatrader


        نمونه تحلیل و نتایج را می توانید در تاپیک زیر مشاهده کنید :

        https://www.traderha.com/forum/مباحث...�ی-مصطفی

        کانال تلگرام تحلیلی جفت ارزها :

        https://t.me/signalhha

        نظر


        • نخست وزیر ژاپن اتهامات مربوط به سیاست محرک مالی را رد کرد

          نخست وزیر ژاپن با رد اتهامات خارجی مربوط به اتخاذ سیاست محرک مالی این کشور، برای نخستین بار در مورد بحث جهانی رو به گسترش نرخ ین به اظهار نظر پرداخت.




          به نقل از رویترز، شینزو آبی، نخست وزیر ژاپن، امروز، چهارشنبه، با رد اتهام ها مبنی بر اینکه توکیو به طور عمد از طریق اتخاذ اقدامات محرک مالی و پولی در حال تضعیف ین است، برای اولین بار پاسخی به بحث جهانی رو به گسترش نرخ ین، داد.

          بر اساس این گزراش، آبی گفت: تدابیر اخیر دولت و بانک مرکزی ژاپن با هدف کنترل تقلیل قیمت ها و رسیدن به رشد اقتصادی مداوم اتخاذ شده اند. وی این اظهارات را در پاسخ به سوال یک رهبر حزب مخالف مجلس در مورد انتقاد برخی سیاست گذاران خارجی با این موضوعیت که تلاش های توکیو در راستای تضعیف ین بوده است، بیان کرد. این اولین بیان نظر او در مورد این موضوع بود ه است.
          آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان، هفته گذشته به دنبال اقدامات اخیر بانک مرکزی ژاپن در راستای تسریع چاپ اسکناس، از این کشور به عنوان منبع نگرانی جدیدی نام برد.
          کره جنوبی نیز از این قافله عقب ننشسته است. مدیر بانک مرکزی این کشور روز شنبه اعلام کرد که اقدام اخیر تسهیل مالی ژاپن مشکلاتی را ایجاد کرده است.
          با افتتاح حساب live نزد بروکر pcm از طریق لینک زیر میتوانید تحلیلهای رایگان را در گروه اختصاصی تلگرام دریافت کنیدو همچنین درصدی از کارمزد معاملات.

          https://pcmgate.co/fa/register?refID=MTE1NDc4Ng==

          پس از افتتاح حساب لطفا اسم و شماره اکانت خود را در پیغام خصوصی و یا از طریق آیدی زیر اعلام نمایید.

          https://t.me/Mostafatrader


          نمونه تحلیل و نتایج را می توانید در تاپیک زیر مشاهده کنید :

          https://www.traderha.com/forum/مباحث...�ی-مصطفی

          کانال تلگرام تحلیلی جفت ارزها :

          https://t.me/signalhha

          نظر


          • سلام اقاي رحماني

            Non-Farm Employment Change
            جي هست و جه تاثيري رو يورو دلار داره ميشه توضيحاتي بفرمايي
            قبليش :155Kبوده
            و بيش بيني :161Kهست
            ميشه برامون توضيحي بدين كه جي هست اين NFP
            با تشكر

            نظر


            • خبرهای مهم روز

              تاریخ آپدیت: 1 فوریه 2013


              Manufacturing PMI انگلستان

              1-شاخص مدیران خرید بخش تولید (شاخص های صنعت ) که وضعیت بنگاهها رو مشخص میکنه

              2- لول روانی این شاخص عدد 50 میباشد (بالاتر از این عدد نشانه بهبودی و رونق و بلعکس)

              3- ذارای درجه B+ میاشد

              4- عدد دوره قبل 51.4 اعلام شده بود که اقتصاددانان انتظار اعلام 51.0 در این نسخه دارند ( شیب کم..)

              =================================================

              در آمریکا:

              1- Non-Farm Employment Change تغییرات اشتغال در بخش غیر کشاورزی دارای درجه A انتظار بهبودی میرود !

              2- Unemployment Rate نرخ بیکاری دارای درجه A- که هیچ تغییری را پیش بینی نمیکنند

              3- ISM Manufacturing PMI شاخص مؤسسه مديريت عرضه در بخش تولید دارای درجه B+ انتظار دارند در حد 0.1 مثبتر اعلام بشه به نسخه قبلی !


              نکته کلیدی: بسته به عدد اعلامی اشتغال در بخش غیر کشاورزی و نرخ بیکاری باید روند حرکتی را سنجید !


              نکته کلیدی: اهمیت خبرها برحسب دوره اقتصادی حال حاضر میباشد پس در یک دوره دیگه درجه بندی ... تغییر کرد ، خرده نگیرید.
              آموزش مالتی مدیا تحلیل فاندامنتال ( بنیادی )

              چه فرقی می کند یا من از این طوفان...به ساحل می رسم یا موج یا قایق


              نظر


              • عبور از ‪1.35‬پس از آن صورت گرفت که نتایج نشست کمیتۀ بازارهای آزاد فدرال ریزرو ایالات متحده منتشر شد و مشخص گردید که این کمیته بر اجرای سیاست پولی تسهیلی اش مصمم است‪. ‬این کمیته تصمیم گرفت که برنامۀ خرید سرمایه با حجم خرید ‪85 ‬میلیارد دلار اوراق قرضه را حفظ کند‪. ‬نرخ هدف برای نرخ بهرۀ فدرال نیز بین ‪0% ‬تا ‪0.25% ‬تعیین شد و تا مادامیکه نرخ بیکاری به رقم ‪6.5% ‬افت کند و خطر افزایش تورم وجود نداشته باشد (بالاتر از 2.5% نشود)، در همین سطوح پایین باقی خواهند ماند‪.‬

                ‬مشخص است که فدرال ریزرو ایالت متحده عجله ای در کاهش برنامۀ محرک اقتصادی اش ندارد‪. ‬باید به این نکته توجه داشت که بدترین زمان ها برای منطقۀ یورو پشت سر گذاشته شده اند و یکی از علائم این موضوع افزایش جالب توجه ضریب اطمینان کسب و کار در منطقۀ یورو است‪. ‬سیاست پولی بانک مرکزی اتحادیۀ اروپا نیز برای یورو منفی نیست آنچنان که سیاست پولی فدرال ریزرو برای دلار منفی است‪. ‬به همین دلیل است که صعود جفت ارز ‪eurusd ‬در کوتاه مدت چنین چشم اندازهای متناقضی قابل توجیه می شود‪. ‬

                ‬علامت مهم تغییر در وضعیت بازار در هفتۀ قبل انتشار گزارشی بود از کمیسیون معاملات آتی شیکاگو ( CFTC )که در آن آمده است میزان خالص مشتقات پوزیشن های غیرتجاری فعالان بازار برای یورو به ‪3.5 ‬میلیارد دلار رسیده است که ‪2.3 ‬میلیارد دلار بیشتر از هفتۀ قبل است‪. ‬به یاد داریم که در طی سال قبل، پوزیشن گیری خالص روی یورو منفی بود‪. ‬این تغییرات فقط به دلیل کاهش پوزیشن های فروش رخ ندادند بلکه افزایش پوزیشن های خرید نیز مؤثر هستند‪. ‬نتایج هفتگی نشان می دهند که یورو نیز در افزایش اختصاص پوزیشن های خرید به خود در میان اکثر ارزهای نقدشونده پیشتاز بوده است‪.‬

                ‬هرچند افزایش ضریب اطمینان بازار نمی تواند گواهی باشد بر حل واقعی تمامی مشکلات منطقۀ یورو‪. ‬از طرف دیگر در غیاب حضور خطرات، ارزش یورو افزایش پیدا می کند و این افزایش ارزش بر اقتصادهای آن دسته از کشورهای منطقۀ یورو که دچار مشکلات هستند تاثیر می گذارد‪. ‬به نظر می رسد که آمار ضعیف مربوط به تولید ناخالص داخلی اسپانیا که اوایل این هفته منتشر شد به راحتی توسط بازار رد شد‪. ‬به یاد داریم که تولید ناخالص داخلی در آخرین سه ماهۀ سال ‪2012 ‬افتی معادل ‪0.7% ‬داشت که این افت در مقیاس سالیانه به رقم ‪1.8% ‬رسید و تمامی اینها ناشی از رکورد بی سابقۀ بیکاری در رقم ‪26% ‬است‪. ‬به این ترتیب افزایش ارزش یورو که در سایۀ ضعف دلار رخ داده است نمی تواند دائمی باشد و مشکلات منطقۀ یورو در خلال سال خودشان را بروز خواهند داد‪.‬


                نکته : این مطالب یه جا یادداشت یا پرینت کنید که من مجبور نشم در پست های آتی دوباره تکرار کنم... چون از تکرار یه خورده بیزارم !
                آموزش مالتی مدیا تحلیل فاندامنتال ( بنیادی )

                چه فرقی می کند یا من از این طوفان...به ساحل می رسم یا موج یا قایق


                نظر


                • در آلمان‪:‬ ‬شاخص مدیران خرید بخش تولید از رقم ‪46.0 ‬در ماه دسامبر به رقم ‪49.8 ‬در ماه ژانویه رسید‪. ‬پیش بینی می شد که رقم ‪48.8 ‬گزارش شود‪.

                  در فرانسه‪:‬ ‬شاخص مدیران خرید بخش تولید از رقم ‪44.6 ‬در ماه دسامبر به رقم ‪42.9‬در ماه ژانویه رسید‪. ‬پیش بینی می شد که رقم ‪42.9 ‬گزارش شود‪. ‬

                  در ایتالیا‪:‬ ‬شاخص مدیران خرید بخش تولید از رقم ‪46.7 ‬در ماه دسامبر به رقم ‪47.8‬در ماه ژانویه رسید‪. ‬پیش بینی می شد که رقم ‪47.5 ‬گزارش شود‪. ‬

                  ‬در منطقۀ یورو‪:‬ ‬شاخص مدیران خرید بخش تولید از رقم ‪46.1 ‬در ماه دسامبر به رقم ‪47.9‬در ماه ژانویه رسید‪. ‬پیش بینی می شد که رقم ‪47.5 ‬گزارش شود‪.


                  نکته کلیدی: لول روانی در این شاخص ها 50 میباشد (بالاتر از این سطج نشانه رونق و بهبودی است و بلغکس )

                  لینک رجوع: http://www.markiteconomics.com/Marki...essCenter.aspx
                  ویرایش توسط عبدالرحمان : https://www.traderha.com/member/7755-عبدالرحمان در ساعت 02-01-2013, 01:37 PM
                  آموزش مالتی مدیا تحلیل فاندامنتال ( بنیادی )

                  چه فرقی می کند یا من از این طوفان...به ساحل می رسم یا موج یا قایق


                  نظر


                  • نوشته اصلی توسط خلیل رحمانی نمایش پست ها
                    خبرهای مهم روز

                    تاریخ آپدیت: 1 فوریه 2013


                    Manufacturing PMI انگلستان

                    1-شاخص مدیران خرید بخش تولید (شاخص های صنعت ) که وضعیت بنگاهها رو مشخص میکنه

                    2- لول روانی این شاخص عدد 50 میباشد (بالاتر از این عدد نشانه بهبودی و رونق و بلعکس)

                    3- ذارای درجه B+ میاشد

                    4- عدد دوره قبل 51.4 اعلام شده بود که اقتصاددانان انتظار اعلام 51.0 در این نسخه دارند ( شیب کم..)
                    در انگلستان‪:‬ ‬شاخص مدیران خرید بخش تولید از رقم ‪51.2 ‬در ماه دسامبر به رقم ‪50.8‬در ماه ژانویه رسید‪. ‬پیش بینی می شد که رقم ‪50.8 ‬گزارش شود‪. ‬(اعداد در فکتوری تغییر کردند ، نسخه قبلی .. پیش بینی..)
                    ویرایش توسط عبدالرحمان : https://www.traderha.com/member/7755-عبدالرحمان در ساعت 02-01-2013, 02:17 PM
                    آموزش مالتی مدیا تحلیل فاندامنتال ( بنیادی )

                    چه فرقی می کند یا من از این طوفان...به ساحل می رسم یا موج یا قایق


                    نظر


                    • کاهش تورم در منطقۀ یورو؛ نرخ بالای بیکاری

                      ‬یوروستات، آژانس آمار اتحادیۀ اروپا امروز گزارش داد که نرخ تورم بهای مصرف کننده در ‪17 ‬کشور عضو منطقۀ یورو در ژانویه و در مقیاس سالیانه به ‪2% ‬کاهش پیدا کرد‪.‬اقتصاددانانی که خبرگزارشی رویترز از آنان نظرسنجی کرده بود انتظار داشتند که نرخ ‪2.2% ‬گزارش شود‪.‬

                      ‬به گزارش یوروستات همچنین نرخ بیکاری در منطقۀ یورو در دسامبر در رقم بالای ‪11.7% ‬باقی ماند که اندکی کمتر از رقم ‪11.9‬درصدی که اقتصاددانان انتظارش را داشتند اما بالاتر از رقم ‪11.3 ‬درصدی است که کمیسیون اروپا تخمین زده است‪.‬

                      ‬نرخ تورم همینک به نرخ هدف بانک مرکزی اتحادیۀ اروپا نزدیک شده است‪. ‬به این ترتیب این بانک می تواند به منظور کمک به اقتصاد منطقه، نرخ های بهره را کاهش دهد‪. ‬هرچند هنوز برخی از تحلیل گران معتقدند که بانک مرکزی اتحادیۀ اروپا در سه ماهۀ نخست سال ‪2013 ‬نرخ بهره را تغییر نخواهد داد‪. ‬

                      ایچیموکو سر مشقی است برای آنان که به فراتر از افق های خویش می اندیشند .



                      نظر


                      • نوشته اصلی توسط ali_mobayyen نمایش پست ها
                        ‬یوروستات، آژانس آمار اتحادیۀ اروپا امروز گزارش داد که نرخ تورم بهای مصرف کننده در ‪17 ‬کشور عضو منطقۀ یورو در ژانویه و در مقیاس سالیانه به ‪2% ‬کاهش پیدا کرد‪.‬اقتصاددانانی که خبرگزارشی رویترز از آنان نظرسنجی کرده بود انتظار داشتند که نرخ ‪2.2% ‬گزارش شود‪.‬

                        ‬به گزارش یوروستات همچنین نرخ بیکاری در منطقۀ یورو در دسامبر در رقم بالای ‪11.7% ‬باقی ماند که اندکی کمتر از رقم ‪11.9‬درصدی که اقتصاددانان انتظارش را داشتند اما بالاتر از رقم ‪11.3 ‬درصدی است که کمیسیون اروپا تخمین زده است‪.‬

                        نرخ تورم همینک به نرخ هدف بانک مرکزی اتحادیۀ اروپا نزدیک شده است‪. ‬به این ترتیب این بانک می تواند به منظور کمک به اقتصاد منطقه، نرخ های بهره را کاهش دهد‪. ‬هرچند هنوز برخی از تحلیل گران معتقدند که بانک مرکزی اتحادیۀ اروپا در سه ماهۀ نخست سال ‪2013 ‬نرخ بهره را تغییر نخواهد داد‪. ‬
                        اول ماه هست ، لطفاً هرچیزی اینجا درج میشه یادداشت کنید بعد یک مدت کاربردش میدونید چیه !

                        موفق باشید
                        آموزش مالتی مدیا تحلیل فاندامنتال ( بنیادی )

                        چه فرقی می کند یا من از این طوفان...به ساحل می رسم یا موج یا قایق


                        نظر


                        • نرخ بیکاری افزایش پیدا کرد و اشتغال در بخش غیر کشاوزی کمتر اعلام شد !

                          این یعنی اوضاع بنگاه ها نزولی است ، و در واقع بحث ریسک گریزی به وجود میاد و با وجود مداخلات ایالات متحده و ژاپن عملا سرمایه به جای دیگری مثل تقاضا طلا میره.

                          خوش بگذره !
                          آموزش مالتی مدیا تحلیل فاندامنتال ( بنیادی )

                          چه فرقی می کند یا من از این طوفان...به ساحل می رسم یا موج یا قایق


                          نظر


                          • اقا خليل اين يورو دلار جي ميشه ؟

                            نظر


                            • اگر یورو به دلار بریزه به خاطر این دیتا نیست با وجود اینکه دیتا a کلاس و روند ساز هست... چرا که در دوران رکود حرف دیتا واسه سیاست هاست... عملا سیاست دو ارز ایمن روشن هست...

                              به خصوص الان که یک دهم نرخ بیکاری افزایش پیدا کرده و این یعنی اینکه محرکه بیشتری نیاز هست تا به نرخ 6.5 برسه !

                              پس در جاهای مناسب باید به دنبال خرید بود تا فروش !

                              چند پست اخیر توضیح داده شد !
                              آموزش مالتی مدیا تحلیل فاندامنتال ( بنیادی )

                              چه فرقی می کند یا من از این طوفان...به ساحل می رسم یا موج یا قایق


                              نظر


                              • وزارت بازرگانی ایالات متحده دقایقی پیش گزارش داد که مخارج ساخت و ساز در این کشور در دسامبر و در مقیاس ماهیانه ‪0.9% ‬افزایش پیدا کرد و بطور تطبیقی فصلی به نرخ سالیانۀ ‪884.98 ‬میلیارد دلار رسید که بالاترین سطح از اوت ‪2009 ‬تاکنون محسوب می شود‪. ‬

                                ‬اقتصاددانان انتظار داشتند که ‪0.6% ‬افزایش گزارش شود‪. ‬

                                ‬شاخص و ساز سالیانه در سال ‪2012 9.2% ‬افزایش پیدا کرد‪. ‬رقم اعلام شده برای نوامبر از ‪0.3% ‬کاهش به ‪0.1% ‬افزایش رسید‪.‬

                                ‬ساخت و ساز مسکونی بخش خصوصی برای دسامبر با ‪2.2% ‬افزایش به ‪308.15 ‬میلیارد دلار رسید‪.‬

                                ‬مخارج ساخت و ساز مسکن خصوصی در مجموع سال ‪2012 ‬افزایشی ‪16.8‬درصدی داشت در حالیکه برای سال ‪2011 ‬کاهشی ‪0.8‬درصدی به ثبت رسیده است‪.‬

                                ‬ساخت و ساز غیرمسکونی بخش خصوصی در دسامبر با ‪1.8% ‬افزایش به ‪306.73 ‬میلیارد دلار رسید‪.‬

                                ‬مخارج ساخت و ساز دولتی با ‪1.4% ‬کاهش در دسامبر به ‪270.10 ‬میلیارد دلار رسید‪. ‬

                                ایچیموکو سر مشقی است برای آنان که به فراتر از افق های خویش می اندیشند .



                                نظر

                                پردازش ...
                                X