اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

خروج یونان

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • نظرسنجی: خروج یونان

    گفتگوی یونان با طلبکاران اروپایی و کشورهای منطقه یورو به بن بست رسیده و نخست وزیر چپگرای این کشور در تازه ترین حرکت سیاسی به روسیه سفر کرده و با ولادیمیر پوتین رییس جمهوری این کشور دیدار داشته است.

    یونان تحت فشار قرار دارد تا تغییراتی در ساختار اقتصادیش انجام دهد و هرچه سریعتر بدهی هایش به صندوق بین المللی پول را پرداخت کند. در پی مشکلات اخیر، بسیاری از شهروندان یونان پولهای خود را از بانک خارج کرده اند و دولت وادار شده تا از نهادهای مالی بین المللی وامهای اضطراری دریافت کند.


    از طرفی سقف کمک نقدی اضطراری به بانک های یونانی افزایش داشته که نشون دهنده اهمیت موضوع خروج یونان است.

    و از طرفی دیگر سیپراس در روسیه میگه بحران مالی مشکل تنها یونان نیست مشکل اروپاست !!!

    روز دوشنبه این هفته روز بزرگی برای یورو است .


    به نظر شما یونان چه تصمیمی خواهد گرفت ؟

  • #2
    به نظرم هر اتفاقی خواهد افتاد دلیل بر ریزش یورو خواهد شد ، حداقل در کوتاه مدت

    یه بنیادی کار میتونه بگه واقعا آیا خروج یونان باعث تضعیف یورو خواهد شد یا خیر ؟
    مساله از جایی آغاز میشود که ما خود را جایز خطا میدانیم

    نظر


    • #3
      خوب اگر سناریو خروج یونان قوت بگیرد بلطبع دیدگاه سرایت بحران به دیگر کشورهای اروپای تقویت میشه که این خود باعث خروج سرمایه ها از این اتحادیه به سمت دارایی های ایمن همچون دلار ین ژاپن و طلا خواهد شد. و نجات یافتن بونان از بن بست نشانه موفق عمل کردن سیاست ها بوده و دیدگاه خوشبینانه بر بازار حاکم خواهد شد. حال بستگی به مذاکرات در روز دوشنبه داره.

      پ.ن : توی دنیای اقتصاد هیچ چیز بعید نیست. پس نمیشه با قطعیت در این مورد نظر داد. پس هر دو سناریو را با سبک های تحلیلی دیگر مقایسه میکنیم و محتمل ترین حالت را برای معاملات برنامه ریزی خواهیم کرد

      نظر


      • #4
        اخه این طور که مارکت داره نشون میده به نظر تمایلی به ریزش یورو نشون نمیده ( از لحاظ تکنیکالی ) من فکر میکنم یورو در روزهای اینده احتمال اینکه از ارزش کاسته بشه کمتره ...

        من فکر میکنم احتمال داره به یه توافقی دست پیدا کنن الا رقم اینکه تمام خبرها بر علیه یورو هست.

        نظر


        • #5
          سلام


          دونالد توسک، رئیس لهستانی شورای اروپا می گوید که وقت انتخاب است و یونان یا باید پیشنهادهای ارائه شده را بپذیرد یا از اتحادیه اروپا خارج شود.اومیگوید ما به مرحله ای نزدیک می شویم که یونان را وادار به انتخاب کنیم. یا باید پیشنهادهای خوب ما را که سبب ادامه حمایتمان از این کشور می شود، بپذیرد یا اینکه نپذیرد و در مسیر خروج قرار گیرد. در پایان این یونان است که تصمیم خواهد گرفت و مسئولیت این تصمیم به عهده خود این کشور خواهد بود. هنوز فرصت هست اما نه بیش از چند روز. پس اجازه بدهید از آن عاقلانه استفاده کنیم. او این سخنان را اندکی پس از حضور الکسی سیپراس نخست وزیر یونان در روسیه و دیدار او با ولادیمیر پوتین اظهار کرد.



          نمیدونم این پیشنهادها چی بوده ولی به وزیر اقتصاد بونان خیلی بر خورده و گفته این پیشنها نشان میده اتحاریه اروپا نمیخواد به تفاهم برسیم

          ازطرفی بونان داره خودشو به یک کشوز استراتژیک برای اروپا تبدیل میکنه اونم با امضا توافق نامه انتقال خط لوله گاز روسیه به اروپا از یونان به هزینه روسیه

          بنظر میاد یونان چیزی واسه از دست دادن نداره و این اتحادیه اروپاست که برای حفظ انسجام و نشان دادن حمایت از متحدین و افزایش اعتبارش و همچنین کاتالیزور شدن این قرار داد جدید یونان کوتاه میاد و باز به بونان کمک کرده و فرست دوباره میده
          راستش شخصا منتظر رفتار شتابزده و غیر منتظره یا شوک برانگیزی نیستم

          ارادتمند همه

          نظر


          • #6
            به نظرم یونان در اتحادیه اروپا باقی می مونه. یونان برای افزایش فشار روی اتحادیه اروپا جهت گرفتن امتیاز بیشتر خودش رو به روسیه نزدیک کرده.اروپا هم مجبوره برای به مخاطره نیفتادن منافع حوزه یورو مجددا یونان بدبخت رو زیر پر و بال شکسته خودش بگیره. نه اروپا و نه آمریکا تمایلی ندارند کشوری به روسیه منزوی شده نزدیک باشه.. در هر صورت تصور میشه یونان چه باقی بمونه چه خارج بشه تاثیر منفی روی یورو در کوتاه مدت میذاره اما در بلند مدت تاثیر چندان مخربی روی یورو نداره بلکه به بهبودی وضعیت یورو کمک هم میکنه.
            بحث افزایش نرخ بهره بانکی آمریکا در امسال به احتمال بسیار زیاد منتفی هست و همین مسئله منجر به افت ارزش دلار و تقویت نسبی یورو در برابر دلار میشه. از لحاظ تکنیکی هم فعلا یورو دلار در یک کارکشن اصلاحی صعودی قرار داره که امکان رشد تا 1.1800 الی 1.2600 وجود داره.البته با نوسانات شدید و پیچیده.
            انتخاب استراتژی مناسب + تست استراتژی + رعایت ریسک به ریوارد + رعایت مدیریت سرمایه + کنترل احساسات و خویشتن داری + رعایت دیسیپلین کاری = سود مستمر و موفقیت .

            نظر


            • #7
              سلام

              اگر به ارزش سهام بورس اروپا و يونان نگاه كنيم ميبنيم تاثير منفي به جا نذاشتند اين يعني هنوز انتظار براي مصالحه وجود دارد و بازار ها هنوز وحشت زده نشدند .
              توپ توي زمين يونان هست روز دوشنبه براي اتحاديه و يونان روز مهمي هست . توافق نكردن باعث پيچيدگي هاي بسياري خواهد شد كه نه يونان و نه اروپا و نه امريكا خواهان اون هستند . بانك مركزي اروپا هم اشاره كرده در جريان مذاكرات هم از يونان پشتيباني ميكند .
              در صورت عدم توافق شاهد جنگ سرد ديكري خواهيم بود .

              نظر


              • #8
                به نظر میرسه برای سرمایه گذاران خروج یونان از اتحادیه اروپا دیگه اهمیتی نداره و فکر میکنم روز دوشنبه هم اگر تصمیمی گرفته نشه هیچ تاثیری در بازار نخواهد گذاشت !

                الان اون چیزی که برای سرمایه گذاران الان اهمیت پیدا کرده اینه که ایا یونان میتونه تا آخر ماه بدهی هاش رو پرداخت کنه یا نه !؟

                احتمالا خبرهایی به گوش میرسه که الارغم خروج احتمالی یونان ممکنه توانایی بازپرداخت بدهی هاشو داشته باشه ( حالا یا روسیه قراره کمکش کنه یا ...)

                بنابراین من فکر میکنم برای فروش یورو نباید عجله کرد و هنوز یک هفته دیگه وقت باقیست .

                نظر


                • #9
                  این احتمال که اتحادیه اروپا ، متحدین خود را رها کند بسیار بسیار ضعیف می باشد
                  و در صورت بیرون رفتن یونان از اتحاد اروپا ،پایه و اساس اتحادیه اروپا متزلزل می شود
                  پس احتمالا بازهم فرصت به یونان داده خواهد شد و راهکارهایی جدید در راه می باشد
                  تریدهای حرفه ای بدون اندیکاتور
                  در این سایت و در تلگرام
                  SmartSignalFX@

                  نظر


                  • #10
                    بالاخره مثل اینکه یونانیها برگ آخر رو کردن!

                    سیپراس در آستانه نشست اضطراری گروه یورو پیشنهادات تازه ای ارائه کرد


                    الکسیس سیپراس، نخست وزیر یونان پیشنهادات تازه ای را تسلیم رئیس کمیسیون اروپا، آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان و فرانسوا اولاند، رئیس جمهوری فرانسه کرده است.

                    این اقدام یک روز مانده به نشست اضطراری روز دوشنبه وزیران دارایی گروه یورو صورت می گیرد. نشستی که هدفش دستیابی به توافقی بر سر بازپرداخت بدهی های یونان است.

                    آقای سیپراس برای اینکه بتواند با دست پرتری در این نشست مهم حضور یابد روزهای شنبه و یکشنبه تلفنی با ژان کلود یونکر، رئیس کمیسیون اروپا گفتگو کرد تا بتواند با دست پرتری در مذاکرات گروه یورو حضور یابد. اهمیت موضوع آنقدر بود که پارلمان یونان روز یکشنبه تشکیل جلسه داد.

                    در این میان یونانی نسبت به نتیجه مذاکرات نظر متفاوتی دارند. برخی با نگرانی آن را دنبال می کنند نظیر یک شهروند آتنی که گفت: «ما نگران فردا هستیم. کسی نمی داند وام دهندگان چه تصمیمی می گیرند و نخست وزیر سیپراس چه امتیازاتی واگذاز خواهد کرد. قطعیتی نیست و هیچ کس نمی داند موضوع چطور تمام خواهد شد.»

                    برخی از یونانی ها نیز به نتیجه نشست بروکسل خوشبین هستند. نظیر دیگر شهروند آتنی که افزود: «من نگران نیستم. آنها در نهایت به توافق می رسند.هر دو طرف یک رویکرد را در پیش می گیرند. آنها در حال چانه زنی هستند و این معامله فردا یا طی این هفته صورت می گیرد. مساله فقط زمان آن است.»

                    دولت چپگرای یونان لحظات دشواری را می گذراند. از یکسو باید تا آخر ماه جاری میلادی یعنی نه روز دیگر یک میلیارد و ششصد میلیون یورو از بدهی های خود را به صندوق بین المللی پول بازگرداند و از سوی دیگر اطمینان را به مردم کشورش بازگرداند و مانع از بیرون کشیدن بیشتر پول های بیشتری از بانکها شود.

                    در این میان نهاد های بین المللی وام دهنده با فشار بر آتن همچنان خواستار اعمال تدابیر ریاضتی بیشتر از جمله افزایش برخی مالیات ها و کاهش حقوق مستمری بگیران هستند.

                    اگر آتن نتواند به توافقی در زمینه «کمک مالی در ازای اجرای اصلاحات مورد انتظار اروپا» دست یابد، بازپرداخت بدهی ها در موعد مقرر ممکن خواهد بود.

                    به باور تحلیلگران نشست اضطراری روز دوشنبه گروه یورو در بروکسل سرنوشت یونان را در منطقه پولی یورو و همینطور اتحادیه اروپا رقم خواهد زد.
                    http://persian.euronews.com/2015/06/...ncy-eu-summit/


                    به نظر میرسه توافق در راهه . پس پیش بسوی خرید تا 1.2

                    نظر


                    • #11
                      به نظر بنده هر تصمیمی که گرفته بشه مشکلات اقتصادی اروپا (مخصوصا یونان) فراتر از چیزی است که به راحتی با مرهم موقتی حل بشه و ضمینه را برای باجگیری برخی از دیگر کشورهای حوزه یورو اماده تر میکنه

                      نظر


                      • #12
                        طبق گزارش آماری (Commitment of Traders Report ( COT پوزیشن های خالص فروش یورو-دلار از 137974 به 89357 کاهش پیدا کرد. این کاهش شدید و ناگهانی به نظر من می تواند دلیلی برای تقویت یورو و احتمالا شروع یک روند جدید افزایش برای یورو باشد. البته هنوز برای قضاوت کمی زود است. من حدس می زنم بحران یونان به زودی تمام و خیال همه راحت خواهد شد

                        نظر


                        • #13
                          نوشته اصلی توسط AmiR.PCM نمایش پست ها
                          به نظرم هر اتفاقی خواهد افتاد دلیل بر ریزش یورو خواهد شد ، حداقل در کوتاه مدت

                          یه بنیادی کار میتونه بگه واقعا آیا خروج یونان باعث تضعیف یورو خواهد شد یا خیر ؟
                          تکنیکال راه رو نشان داده بود ، حالا یونان خارج شد یا داخل ؟
                          مساله از جایی آغاز میشود که ما خود را جایز خطا میدانیم

                          نظر


                          • #14
                            نوشته اصلی توسط AmiR.PCM نمایش پست ها
                            تکنیکال راه رو نشان داده بود ، حالا یونان خارج شد یا داخل ؟
                            مگه بنیادی گفت خارج میشه یا داخل میشه؟ هر دو سناریو را در نظر بایست گرفت. حال تکنیکال و روانشناسی جمعی مگه چیز جدای از مباحث هست یا گفته بود؟ نگاه ایزوله یک اشتباه محسوب میگردد. حتی تعصب بروی یک روند تحلیلی باز اشتباه است چرا که انعطاف پذیری در کار را از ما سلب میکند.

                            ویرایش:
                            خوب اگر خارج میشد که دیدگاه منفی و پالس منفی به بازار وارد میشد ، حالا هم که مانده ، یورو فی الواقع سر جای خود فعلاً هست و زمان را دیرتر نمودند چرا که یونانی ها اگر توان پرداخت بدهی هاشون داشتند این جلسات نمیگرفتند پس نرفته توی رونق و چرخه مناسب اقتصادی که دیدگاه آنچنان مثبت وارد بشه . فقط از عرضه شدید از این ناحیه کاسته شده است ...و بایست ارزهای روبرو این ارز را با توجه به مسائل منطقه آن ارز بررسی کرد .
                            ویرایش توسط FundTrader : https://www.traderha.com/member/3510-fundtrader در ساعت 06-23-2015, 06:15 PM

                            نظر


                            • #15
                              ممنون خلیل جان فرمایش شما کاملا صحیحه

                              البته من منظروم این نبود که بنیادی اشتباه گفته یا خلاف این را میگه .
                              صرفا با توجه به امکاناتی که معمولا ما داریم و کمتر شامل اطلاعات ناب بنیادیست گفتم تکنیکال در اینجا خوب عمل کرد
                              مساله از جایی آغاز میشود که ما خود را جایز خطا میدانیم

                              نظر

                              پردازش ...
                              X