اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

مشاوره های ارزی تحلیل گران موسسات معتبر مالی در eFXnews

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • #61
    معامله تاکتیکی هفته Barclay : خرید AUD/NZD پیش از بیانیه بانک مرکزی استرالیا، GDP نیوزلند

    Barclays Capital اظهار می کند؛ سرمایه گذارانی که بدنبال برداشتن یک معامله تاکتیکی ارزش نسبی کوتاه مدت برای این هفته می باشند، باید وارد معامله خرید AUD/NZD پیش از بیانیه RBA در روز دوشنبه و انتشار GDP فصل سوم نیوزلند در روز چهارشنبه شوند.

    BC تصریح می کند؛ " بیانیه RBA منطق پشت اقدام اخیر در راستای ادامه سیاست انبساطی را بیش از پیش مشخص خواهد نمود، ما انتظار داریم این بانک اشاره به ثابت نگاه داشتن نرخ بهره کند، با توجه به این نشانه ها که بازار خانه سازی در حال پاسخ به کاهش نرخ بهره قبلی می باشد و با نرخ نقدینگی که در حال حاضر با حداقل سال 2009 برابری می کند. این در تضاد با بازار OIS (Overnight Index Swaps) می باشد، که در حال قیمت گذاری جهت 15 واحد پایه کاهش د ر ماه فوریه، و احتمالا حمایت از AUD می باشد."

    BC در پایان می افزاید؛ "GDP فصل سوم نیوزلند ارزش مقداری توجه را دارد، بطوریکه تصمیم اخیر بانک مرکزی نیوزلند بر عدم اقدام بدلیل چشم انداز سیاست انبساطی تا حدودی در تضاد با یک گزارش از رقم ناامید کننده اشتغال در فصل سوم بود. در واقع، ما بدنبال یک رقم نسبتا نزولی غافلگیرکننده از طرف GDP فصل سوم ، در 0.0% فصلی ( در حال حاضر 0.4%، پیش بینی اخیر بانک مرکزی در 0.2%) می باشیم، که به احتمال بر روی NZD فشار خواهد آورد."
    ویرایش توسط Barcelona : https://www.traderha.com/member/4220-barcelona در ساعت 12-18-2012, 01:41 AM
    Think / Act / Enjoy

    نظر


    • #62
      بازگشت سریع EUR/USD در سال جدید، German Ifo ماشه ریسک بعدی

      Mitul Kotecha مدیر استراتژی ارزی جهانی در Crédit Agricole CIB

      یورو در آستانه پایان سال در شکلی قدرتمند قرار دارد(بسیار قوی برای اقتصاد منطقه اروپا) بطوریکه اخبار توافقات بر سر یک قسمت از وام تخصیصی یافته به یونان و نظارت بانکداری، حتی به این ارز حمایت و پشتیبانی بیشتری نیز داده است.

      اگرچه، بیشتر این حرکت در یورو احتمالا از بابت تنظیم موقعیت در پایان سال بوده و می تواند به سرعت در سال جدید برعکس شود.

      با این حال، شکی نیست که ریسک دنباله دار در حال کاهش به مقدار بزرگ با عنایت به حمایت متداوم از احتمال مورد انتظار فعال سازی برنامه OMT بانک مرکزی اروپا هرگونه نزول را در یورو محدود خواهد نمود. در کوتاه مدت یورو همچنان ممکن است ناشی از خبر German Ifo در روز چهارشنبه مقداری جهت بگیرد، اما با فرض اینکه این بررسی به تثبیت موقعیت خود ادامه دهد، EUR/USD احتمالا بازدهی خود را بالای حمایت تکنیکال در حدود 1.2880 حفظ خواهد نمود.
      Think / Act / Enjoy

      نظر


      • #63
        آلمان و ايتاليا منجر به بازيابي ناحيه اروپا در نيمه دوم 2013 خواهند شد

        نقل قول روز:

        ديويد اوون، اقتصاددان ارشد بخش اروپايي در Jefferies International (منبع خبر: CNBC)

        "ادر ارتباط با منطقه اروپا، من انتظار يك چرخش واقعي به سمت مثبت شدن نرخ GDP تا نيمه دوم سال بعد را ندارم. در آن زمان، اين موضوع شفاف تر خواهد شد كه حتي منطقه اروپا نيز در حال بازيابي مي باشد. در آن زمان، تاخيري در سرعت روند بازيابي بين كشورهاي مختلف اروپا وجود خواهد داشت. در نتيجه، آلمان و ايتاليا با افزايش اين سرعت همگان را غافلگير خواهند نمود."
        Think / Act / Enjoy

        نظر


        • #64
          BofA Merrill - با ديدگاه صعودي به EUR/USD بمانيد با هدف 1.3385 ، پيش از پرتاب براي رسيدن به 1.3603

          Bank of America Merrill Lynch مي گويد، سرمايه گذاران بايد حفظ ديدگاه صعودي در EUR/USD را لحاظ كنند، حتي در صورتيكه دارايي هاي اروپا و ايالات متحده در حال تثبيت مقداري از صعود اخير خودشان پيش از ادامه روند صعودي بلند مدت در پي شكست سطوح كليدي در شاخص هاي S&P500 ، Euro Stoxx Banks و Euro Stoxx 50 باشند.

          BofA تصريح مي كند، اين دليل پشت پرده، به همراه تست دوباره 1.3285 در EUR/USD و سپس حركت به سمت هدف 1.3385 در كوتاه مدت يورو را صعودي باقي مي گذارد.

          BofA اينطور مي افزايد كه، در تايم فريمي كمي بلند مدت تر، الگوي ادامه دهنده سر و شانه احتمال ورود فشار خريد به بازار تا 1.3603/1.3487 را افزايش مي دهد، پيش از اينكه نشانه هاي بزرگتري از يك سقف پديدار گردند.
          Think / Act / Enjoy

          نظر


          • #65
            Barclays طي افق 3-9 ماهه معاملاتي وارد معامله خريد اوراق قرضه خزانه داري 2 ،5 و 10 ساله اسپانيا و ايتاليا مي شود

            سال 2012 سالي كه در آن بدست آوردن بازدهي، همبستگي بين صادر كنندگان اوراق قرضه مركزي/نيمه مركزي و كشورهاي جانبي را نقض نموده است، مانند فرانسه و بلژيك.
            اين موضوع، طبق بررسي Barclays Capital، بخش مركزي/نيمه مركزي اوراق قرضه 5 ساله را در بخش هاي اوراق قرضه خزانه داري 2، 5 و 10 ساله به سمت سطوح ديده شده در آلمان غني تر ساخته است.

            بعنوان مثال، Barclays از طريق معامله خريد در اوراق قرضه خزاه داري اسپانيا و ايتاليا وارد افق 3-9 ماهه معاملاتي خود مي شود.

            Barclays مي افزايد، " با وجود طرفداري از برنامه OMT از جانب ECB و شانس هايي بابت كاهش نرخ تسهيلات سپرده گذاري به ناحيه منفي همچنان بعنوان يك انتخاب، ما فكر مي كنيم شانس خوبي وجود دارد كه بدست آوردن بازدهي در كشورهاي جانبي اروپا تنها تا بخش اوراق قرضه 5 ساله بخوبي نگاه داشته خواهد شد."
            Think / Act / Enjoy

            نظر


            • #66
              مدل "رهبري و هدايت" BNP Paribas' ، EUR/USD را در طول جلسات معاملاتي پيش رو در 1.3340 ارايه مي كند

              با توجه به آنچه روز چهار شنبه مدل كمي "رهبري" BNP Paribas' نشان داد، صعود EUR/USD هنوز زنده و قوي مي باشد، با وجود تراكم حاصل از افزايش اخير كه تنها بعنوان حركتي موقت پيش از ادامه روند صعودي اصلي و بلند مدت خود تا پايان سال مي باشد.

              طبق اين مدل، EUR/USD همچنان بواسطه اخبار فاندامنتال و تثبيت موقعيت انتهاي سال پشتيباني مي شود، با پيشنهاد اينكه نرخ لحظه اي مي تواند به بالاي 1.3340 طي چند جلسه معاملاتي پيش رو حركت كند پيش از اينكه حركتش نامعقول بنظر برسد

              بعنوان مثال، BNPP با هدف پايان سال خود براي EUR/USD در 1.3300 راحت مي باشد.
              Think / Act / Enjoy

              نظر


              • #67
                ANZ - عملکرد بهتر یورو در سال 2013 و یونان نیز گواه بر این پیش بینی است

                گروه بانکداری استرالیا نیوزلند(ANZ) - صعود در یورو تا پایان سال ممکن است بدلیل نقد شدن معاملات فروش باشد اما تا اندازه ای این صعود می تواند بواسطه بهبودی در چشم انداز میان مدت – بلند مدت برای منطقه اروپا که محرک تقویت یورو در سال آینده خواهد بود، توضیح داده شود.

                این چشم انداز، طبق گفته ANZ بطور عمده برپایه برخی فرضیات مثبت در سال 2013 می باشد: " که مشکلات اسپانیا بازداشته خواهد شد، که انتخابات ایتالیا اوایل سال آینده شاهد ادامه یک تعهد به دلایل و تلاش های یورو جهت کاهش سطوح بدهی خواهد بود، که یونان، ایرلند و پرتغال به تلاش برای رسیدن به اهداف گروه Troika و منطقه اروپا ادامه خواهند داد، تحت ریاست ایرلند برای شش ماهه نخست سال 2013، به تلاش هایش در ادغام سیاست بهتر ادامه خواهد داد.

                اگرچه، برای کسانی که نگرانی این را دارند که چنین سناریوهای گلگون و خوشبویی در سال 2013 جامه عمل بخود نخواهند گرفت، باید شاهد چیزی باشند بیشتر از آنچه یونان وخیم ترین بحران را تا بحال تجربه نموده است.
                ANZ تصریح کرد، "در حالیکه این یک کتمان حقیقت برای گفتن این است که شرایط اقتصادی داخلی ریاضتی باقی می ماند، اعلامیه ECB که ابزارهای بدهی قابل عرضه در بازار صادره یا کاملا تضمین شده توسط Hellenic Republic دوباره شامل وثیقه واجد شرایط است که اخبار مثبتی برای نامین مالی بانک در آنجا می باشد. همچنین استاندارد & پورز رتبه بندی اعتباری یونان را این هفته به پشتیبانی از بازپرداخت موفق بدهی و "تصمیم قوی" دولتهای منطقه اروپا برای حفظ یونان در این منطقه از selective default به درجه B ارتقا داده است."
                Think / Act / Enjoy

                نظر


                • #68
                  Westpac - چشم اندازهای AUD و NZD : لغزش به سمت 1.0450$ و 0.83$ در روز معین

                  Imre Speizer – استراتژیست ارشد بازار در Westpac
                  چشم انداز NZD و USD : تقویم های داخلی الهام کمی را اریه می دهند. NZD و AUD در برابر وخامت بیشتر در گفتگوهای مالی ایالات متحده کمی آسیب پذیر بنظر می رسد، جایی که رای مجلس بنظر آماده خلق مجموعه ای تازه از تیترهای خبری ناشی از خشم حزبی می باشد.

                  NZD/USD باید به سمت 10/0.8300 در همان روز دچار لغزش شود، AUD/USD نیز به 60/1.0450 .

                  اگرچه، چشم انداز هر دو جفت ارز در 3 ماهه اول 2013 محکم تر است، با در نظر گرفتن اینکه سرانجام به یک توافق مالی منطقی دست یافته شود.
                  Think / Act / Enjoy

                  نظر


                  • #69
                    USD/CAD گیرافتاده در محدوده رنج تا زمانیکه بازارها به روشنی و وضوح درباره پرتگاه مالی برسند

                    Sireen Harajli استراتژیست بازار ارز در Credit Agricole

                    داده های خروجی از کانادا امروز نشان خواهد داد که اقتصاد کانادایی مقدار کوچکی به بازدهی ماه اکتبر خود افزوده است در حالیکه ارقام نشان خواهند داد که تورم با سرعت ثابت و مستحکمی در حال بالا رفتن می باشذ.

                    در عین حال تاثیر بزرگ بر روی حرکت CAD پدیدار شدن پرتگاه مالی در ایالات متحده بوده است. عدم توافق در میان سیاست گذاران حاضر در گفتگوهای پرتگاه مالی تاثیر قوی تری بر روی تمایلات بازار خواهد داشت همچنانکه به مهلت مقرر 31 دسامبر نزدیک می شویم.

                    گفتگوهای پرتگاه مالی به فشار آوردن بر روی CAD بهمراه پتانسیلی برای تقویت این فشار در روزهای پیش رو ادامه خواهد داد، همچنانکه به یک راه حل درباره این مساله نزدیک تر می شویم، اما انتظار داریم USD/CAD در داخل محدوده 0.9897-0.9825 باقی بماند.
                    ویرایش توسط Barcelona : https://www.traderha.com/member/4220-barcelona در ساعت 12-21-2012, 06:34 PM
                    Think / Act / Enjoy

                    نظر


                    • #70
                      Barclays - زمان نزول یورو در شرف آغاز، برای اصابت به 1.22$ تا پایان 2013

                      Barclays Capital می گوید، یورو احتمالا در محدوده ای رنج معامله شود، پیش از چرخشی آهسته به سمت سطوح پایین تر از سقف سال 2013.

                      Barclays تصریح می کند، " دیدگاه های سیاست پولی مربوطه عاملان اصلان در دیدگاه کوتاه مدت ما هستند. در مقابل، انتظار رشد بازدهی بهتر ایالات متحده را نسبت به منطقه اروپا در 3 ماهه نخست داریم. اما سیاست پولی احتمالا بیشتر در ایالات متحده تهاجمی خواهد ماند تا در اروپا، حداقل در فصل اول سال 2013، با قرار دادن فشار صعودی روی EUR/USD تا پایان 3 ماهه نخست."
                      اگرچه، طبق گفته Barclays، ECB دیر یا زود بدنبال راههایی برای تسهیل شرایط اقتصادی هم راستا با هدف تورمی خود خواهد گشت، با بردن یورو به سطوح پایین تر.

                      Barclays می افزاید، " ما فکر می کنیم زمان بندی برای پیش بینی آینده سخت است، اما انتظار آغاز این را پس از حدود 3 ماه دیگر داریم."
                      پس، چطور سزمایه گذاران باید برای این شیب نسبی کاهش یورو در سال آینده موضع گیری کنند؟ Barclays توصیه معامله بر حسب دیدگاه نزولی خودش را به مشتریانش می کند، با هدف 1.22 تا پایان سال 2013 .

                      Barclays توصیه می کند، " در 3 ماهه نخست سال، ما ین ژاپن را عنوان ارز سرمایه ای خود بجای یورو وقتی که ECB سیاست انبساطی (تسهیلی) خود را آغاز کند قرار خواهیم داد، با حفظ آن بعنوان ارز سرمایه ای اصلی در سراسر زمان باقیمانده سال 2013. اما هنوز شاهد اتفاقا افتادن چنین چیزی نیستیم."
                      Think / Act / Enjoy

                      نظر


                      • #71
                        Credit Agricole - اوراق قرضه دولتی ایتالیا و اسپانیا در سال 2013 خواهند درخشید

                        افزایش طرفداری در ریسک اعتباری حاکم باید نرخهای بهره پایه را طی چند فصل آتی بالاتر براند، به همین ترتیب درباره بازیابی ایالات متحده. اگرچه، این حرکات هیجانی بواسطه وضعیت اقتصادی منطقه اروپا، سیاست پولی بشدت حمایتی و تعداد وافر تقاضا از سوی تعداد کمتری از سرمایه گذاران حساس به قیمت متعادل خواهد شد.

                        طی فصول گذشته، قاطعیت و ارتباط اقدام ECB در برقراری ثبات در نقدینگی برای صادرکنندگان اوراق قرضه جانبی بعنوان یک حقیقت توسط اغلب شرکت کنندگان در بازار مورد قبول واقع شده است. پتانسیل حمایت از طرح OMT، و نیز عملکرد نسبتا یکنواخت سیستم EFSF و جانشین آن از سال 2013 ، ESM ، پشتیبانی معتبری را عرضه می کند. بعلاوه، توافق اخیر درباره یونان، که ضرورتا مشمول مشارکت بخش دولتی می شود، گواهی قدرتمند بر رژیم جدید، واقع گرا و عمل گرا در زمنیه پشتیبانی مستقل IMF/ECB است. در صورتیکه که تلاشهای بسیار زیادی جهت دوام دادن دوباره به یونان اختصاص داده شود، نشان از این می باشد که مقامات مسئول از هیچ کمکی تا حمایتی بزرگتر از قبل برای کشورهایی با عدم تعادل اقتصادی کمتر روبرو هستند توافق خواهد کرد. بالاتر از همه این موارد، اقتصادهای پیرامونی بهبودی مداومی را در رقابت و ترازهای خارجی بنمایش گذاشته اند. سرعت پایین رشد رسیدن همیشگی به اهداف مالی تعیین شده را به لحاظ مطلق سخت نموده است، اما در حالت تنظیم شده بطور دوره ای و تحت شرایط اولیه این اعداد دلگرم کننده می باشند.

                        ادامه دارد....
                        Think / Act / Enjoy

                        نظر


                        • #72
                          و در ادامه پست قبل.....

                          این بی پروایی خواهد بود فرض کنیم که بحران پیرامونی چیزی از زمان گذشته است، اما گواه ما به این اشاره می کند که ریسک پذیری بطور قابل ملاحظه ای به کاهش خود ادامه خواهد داد. این فرآیند فقط یکبار می تواند یک یا بیشتر کشورها را که دسترسی به برنامه OMTو نیز پیش از آن Q113 را آغاز می کنند شتاب بخشند.صادرکنندگانی که در حال حاضر "در این برنامه" هستند (ایرلند و پرتقال) کاندیداهای اولیه و اصلی برای یک بازگشت عادی پیشاپیش به بازار اولیه و خرید طبق برنامه OMT می باشند، احتمالا پیرو آن اسپانیا نیز خواهد بود. اگرچه ایتالیا در این مورد پافشاری و یکدندگی می کند که نیازی به پشتیبانی برنامه OMTندارد، با وجود اینکه یکی از بزرگترین میزان بدهی های دولتی در جهان را دارد،با این حال پتانسیل پس اندازها در این کشور را نباید از دست داد.

                          از زمانی که بحران بدهی حاکم تیترهای خبری را برای مدت طولانی به خود اختصاص داده است، این وسوسه را در ذهن می آورد که فرض کنیم یک برگشت روند در ریسک پذیری بسرعت منتج به نرخهای بسیار بالاتری خواهد شد، تا به امروز، این اتفاق نیافتاده است. اگرچه تفاوت نرخ بازدهی اوراق قرضه اسپانیا-آلمان حدود 240 واحد پایه نسبت به قله خود در تابستان کمتر شده است، نرخ بازدهی اوراق قرضه دولتی آلمان کمتر از 20 واحد پایه پایین تر از حداقل های خود می باشد و نرخ سواپ لیبور 5 ساله اروپایی(Euribor swap) در عمل همچنان در حداقل خود می باشد. اولین ملاحظات این است که، اگرچه حمایت ECB قطعا توجه وسیعتر و عمیقتر سرمایه گذار را به بخش BTP ها و سهام ایجاد نموده است، در نهایت برنامه خرید OMTتقاضای بیشتری را نشان می دهد، نه اینکه بطور مستقیم جابجایی آن در ازای EGB ها. بنابراین، سرمایه گذاران ریسک گریز و محدود به موسسات (شامل بانک های مرکزی، برخی بانک های تجاری و سرمایه گذاران بنچمارک خیلی کم) به سرازیر نمودن سرمایه به EGB های پایه ادامه داده اند، همانطور که بواسطه نتایج مزایده نشان داده شد.

                          ادامه دارد.....
                          ویرایش توسط Barcelona : https://www.traderha.com/member/4220-barcelona در ساعت 12-27-2012, 02:34 PM
                          Think / Act / Enjoy

                          نظر


                          • #73
                            بخش پایانی

                            عامل کمک کننده اصلی به نرخهای پایه کم، نبود مومنتوم مثبت متقاعد کننده برای اقتصاد می باشد. ما انتظار داریم GDP طی سال 2013 بصورت تدریجی بهبود یابد اما در چنین سرعت خزنده و آرامی آن میزان(نرخ) بیکاری، که از لحاظ تجربی راهنمای بهتری برای بازار نرخ ها و پویایی های مربوط به سیاست می باشد تا رشد میزان تولید، احتمالا تا اواخر 2013 به حداکثر نخواهد رسید. تحت این شرایط ، انتظارات از سیاست پولی کم ارزش خواهد ماند، با مجبور نمودن به Roll Down کردن بر روی سررسیدهای میان مدت، و سرمایه گذاری های اقتصاد حقیقی شاید کمتر جذاب ظاهر شوند. تمام این موارد باید تا حد زیادی سرعت رشد را در آن نرخ های بلند مدت تری که افزایش می باشند، کاهش دهد. بنابراین، برای مثال ما پیش بینی خود درباره اوراق قرضه 10 ساله را برای پایان سال 2013 از 2.5% (در حال حاضر در نرخ 1.4% معامله می شود) به 2% کاهش داده ایم. باید وضعیت اقتصادی دوباره روبزوال بگذارد(همانطور که قبلا در سال 2012 این اتفاق افتاد، با غافلگیر نمودن بازار و کسانی که پیش بینی می کنند)، تقریبا احتمال دارد کف های دیده نشده تابحال وارد میدان شود.

                            هر دوی موارد از سناریوی مرکزی ما ( نرخهای افزایشی بآرامی و در حد متوسط) و در سناریوی "ریسک" به سمت نزول، دینامیکهای منحنی بازدهی باید در سازمان و حالت جاری باقی بماند. هدف گفتن این است، نرخ بطورکلی پایین و بدون حرکت، سیاست پولی نزدیک به صفر بدین معنی می باشد که منحنی بازدهی زمانی شیبش تند می شود که نرخها افزایش یابند و زمانی ثابت می شوند که که همان نرخها سقوط کنند.
                            Think / Act / Enjoy

                            نظر


                            • #74
                              با سلام BofA Merrill

                              اقامت eurusdو هدف قرار دادن 1.3077
                              صعود usdcadو هدف قرار دادن 1.0136
                              با توجه به ریزش های اخیر، این جفت ارز در انتظاری کوتاه مدت به سر میبرد برای از سر گیری روند نزولی خود
                              اهداف میان مدت حرکت نزولی شامل 1.3077 و 1.3000 میباشد


                              همچنین توصیه به مشتریان این است که usdcad پتانسیل حرکت صعودی قابل توجهی دارد
                              در شکل زیر به کانال ها و اهداف قیمتی و الگوی سروشانه در تایم هفتگی اشره شده



                              پیروز باشید[IMG][/IMG]
                              ویرایش توسط sajjadfox : https://www.traderha.com/member/5621-sajjadfox در ساعت 02-12-2013, 11:42 AM
                              ما زنده به آنیم که آرام نگیریم ...........موجیم که آسودگی ما عدم ماست............

                              persian gulf traders

                              نظر


                              • #75
                                با سلام
                                بوفا مریل:
                                زمان فروش پوند دلار ............اما ممکن است هر ان مثل حیوان درنده ای حمله ور شود و باید مراقب بود



                                با گسترش حرکت نزولی پوند دلار سوال این است که ایا امکان عکس العمل به این حرکت وجود دارد ؟؟؟؟؟ جواب مریل لینچ بله است ود دارد که فشار خرید بالا وارد بازار شود
                                تا زمانی که قیمت به 1.5345و در مرحله ی بعد 1.5268 نرسد این خطر وجود دارد که فشار خرید بالا وارد بازار شود
                                بوفا همچنین به سرمایه گذاران کوتاه مدت میگوید مراقب باشید که پوند مانند حیوانی زخمی در هر لحظه قادر به حمله است برای زخمی کردن شما
                                ما زنده به آنیم که آرام نگیریم ...........موجیم که آسودگی ما عدم ماست............

                                persian gulf traders

                                نظر

                                پردازش ...
                                X