اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

آموزش ساخت کیف پول بیت کوین

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • آموزش ساخت کیف پول بیت کوین

    ما در این مقاله توضیح داده‌ایم که چگونه می‌توانید یک اکانت بیت کوین در کیف پول بلاکچین ایجاد کنید. با ما همراه باشید تا ساخت کیف پول بیت کوین را به شما آموزش دهیم. کیف پول بلاک چین چیست؟


    کیف پول بلاکچین برنامه ای آنلاین است که به افراد زیادی امکان ذخیره و استفاده از بیت کوین را به عنوان روشی برای پرداخت در هر نقطه از جهان با سه مرحله ساده فراهم می‌کند. این سرویس رایگان ارسال و دریافت بیت کوین را بدون نیاز به نرم افزار مشتری بیت کوین آسان تر می‌کند.

    کیف پول بلاکچین اولین بار در آگوست ۲۰۱۱ منتشر شد تا لیست سوابق مربوط به تراکنش‌های بیت کوین را ثبت کند.




    هر کاربر برای انتقال بیت کوین باید به یک شبکه بیت کوینی وصل شود که به صورت حرفه ای رمزنگاری شده و شکستن آن غیرممکن است.

    این اکانت دقیقاً مثل حساب پس انداز شما در بانک است که در آن پول خود را ذخیره می‌کنید. یعنی با کیف پول بلاکچین یک حساب بیت کوین رایگان ایجاد می‌کنید و بیت کوین‌های خود را در آن ذخیره می‌کنید. شما می‌توانید هر موقع که بخواهید بیت کوین را به پول نقد تبدیل کنید و یا برای سرویس مورد نظر خود آن را خرج کنید. مراحل آموزش ساخت کیف پول بیت کوین


    برای انجام تراکنش‌های بیت کوینی باید حساب کیف پول بلاکچین را ایجاد کنید.

    لطفا با دقت به این دستورالعمل‌ها عمل کنید. مرحله ۱: وب سایت blockchain.info را باز کنید.


    از لیست منوی بالای صفحه وب گزینه Wallet را انتخاب کنید. مرحله ۲: بر روی دکمه “کیف پول” کلیک کنید.


    اکنون باید یک حساب کاربری کیف پول بلاکچین جدید بسازید، لذا دکمه “Wallet” را بزنید و در صفحه جدید روی “SIGN UP” کلیک کنید.


    مرحله ۳: فرم ثبت نام را تکمیل کنید.


    در قسمت بعدی فرم بارگیری می‌شود و از شما ایمیل و رمز عبور می‌خواهد. از شناسه اصلی Gmail خود استفاده کنید و یک رمز عبور جدید برای این حساب ایجاد کنید. از حروف بزرگ، حروف کوچک، اعداد و کاراکترهای خاص(۱۱ – ۱۵) کاراکتر را به عنوان رمز عبور خود استفاده کنید.




    حالا حساب کیف پول بلاکچین شما ایجاد شده است. تنها کافی است روی دکمهget started که در عکس بعدی می‌آید، کلیک کنید.


    مرحله ۴: صفحه داوری زنجیره بلوک خود را جستجو کنید


    در اینجا حساب کیف پول بلاکچین شما موجود است. اکنون 0BTC را نشان می‌دهد. اینجا جایی است که شما می‌توانید هزاران دلار پول نقد بدست آورید.




    برای شناسایی شماره حساب خود در حساب پس اندازتان در بانک یک شماره ۱۶رقمی دیجیتالی منحصر به فرد دریافت می‌کنید. دراینجا نیزکافی است تا دکمه “دریافت” را بزنید و رمز ۳۴ عددی آلفا آدرس BTC منحصر به فرد خود را به دست آورید که چیزی شبیه به این است:

    113NXWvi ………… FKMtwDAmBaDqgs7o


    مرحله ۵: شناسه ایمیل خود را تأیید کنید


    حتما شناسه ایمیل خود را که با کیف پول بلاکچین شما مرتبط است، تأیید کنید. شناسه Gmail خود را باز کنید. احتمالا با چنین تصویری مواجه شوید.




    اکنون با استفاده از شناسه کیف پول که از ایمیل تان کپی شده و رمز عبور خود، وارد حساب کیف پول بلاکچین خود شوید.


    مرحله ۶: حساب خود را ایمن کنید – سطح ۱


    اکنون زمان آن رسیده است که حساب خود را امن کنید. رمز پشتیبان خود را که در صورت از بین رفتن رمز عبور یا هرگونه تغییر غیرمجاز استفاده می‌شود، دریافت کنید. برای اینکار روی Backup Phrase کلیک کنید، از شما رمزعبور حساب خواسته می‌شود.





    رمز عبور را وارد کرده و برگه را چاپ کنید. سپس next را بزنید. چهار کلمه اول از رمز پشتیبان شما نمایش داده می‌شود. آن را روی برگه چاپ شده یا جای دیگری بنویسید.




    روی Next Four Words کلیک کنید و آن را بنویسید. به همین صورت ادامه دهید تا رمز ۱۲ کلمه ای را برای بدست آورید.




    پس از نوشتن تمام ۱۲ رقم، دکمه final step را فشار دهید. صفحه بعدی از شما می‌خواهد که هر چهار کلمه را بطور تصادفی وارد کنید. بعد روی Finish کلیک کنید.

    اگر فرایند ورود را فراموش کرده‌اید، برای یادآوری رمز ورود خود نشانه و راهنمایی قرار دهید. برای محافظت از حساب بلاکچین خود، هر سه را کامل کنید تا مراحل امنیتی سطح ۱ را به پایان برسانید. مرحله ۷: شماره موبایل خود را اضافه کنید -سطح ۲


    اکنون، به سطح ۲ بروید: برای حفاظت از حساب خود. باید شماره تلفن همراه خود را به حساب کیف پول خود لینک کنید و فاکتور تأیید اعتبار ۲ مرحله ای را که شبیه به احراز هویت ۲ مرحله ای Gmail است، فعال کنید.

    مرحله ۸: شناسه‌های مشکوک را مسدود کنید -سطح ۳


    ایمنی سطح ۳: IP‌های مشکوکی که ممکن است به صورت ناشناس عضو شبکه TOR باشد را مسدود کنید.



    اکنون شما آموزش ساخت کیف پول بیت کوین را یاد گرفته‌اید و یک حساب کیف پول بلاکچین ایجاد کرده‌اید و آدرس BTC اختصاصی خود را دریافت کرده‌اید

    حالا زمان آن رسیده که در سایت‌های Faucet کار کنید و بیت کوین بدست آورید. کوین‌های خود را در این کیف پول امن ذخیره کنید و بعداً ازآنها برای خرید یا انتقال کوین به شخصی دیگر استفاده کنید.

    سلب مسئولیت: این مقاله و لینک‌های ارائه شده در این صفحه صرفاً جهت اطلاع رسانی بوده و هیچ قصدی برای تشویق به استفاده از یک کار غیرقانونی درکار نبوده است. در OnlineHomeIncome این مدیران و کارمندان هستند که تلاش می‌کنند تا بهترین اطلاعات اینترنت را ارائه دهند. استفاده و یادگیری از این مطالب بلامانع می‌باشد اما پیامدهای هر گونه تصمیم برای اجرای این مطالب برعهده ی خواننده است. OnlineHomeIncome هیچگونه مسئولیتی را در قبال انجام این کارها بر عهده نخواهد گرفت. برای مثال، دولت هند اعلام کرده است که استفاده از رمزارزها غیرقانونی است بنابراین ما اظهار می‌داریم که ما نماینده فروش بیت کوین و فروشنده بیت کوین نیستیم. ما صرفا اطلاعات را دراین خصوص به اشتراک می‌گذاریم.

    منبع : https://ramzarz.news/
    ویرایش توسط ramzarz : https://www.traderha.com/member/34937-ramzarz در ساعت 04-13-2020, 04:39 PM

  • #2
    البته الان یکی از بهترین کیف پول های ارز دجیتال تراست ولته به نظرم
    میتونید از این لینک آموز ساختشم ببینید:
    https://mihansignal.com/video/trust-wallet/

    نظر

    پردازش ...
    X