اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

نرم افزار Elwave 9.5

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • سلام دوستای .یه سوال داشتم.تو قسمت نصب الیویو .متا تریدر.یا همون مفید تریدر 5 رو پیدا نمیکنه.جچیکار باید کنم

    نظر


    • دوستان کسی میتونه راهنمای استفاده از نرم افزار الویو رو لینکشو بذاره منظورم استفاده از نرم افزار و اطلاعاتیه که توشه که توصیح داده باشه ... همه لینکایی که دیدم تاحالا خالیه ممنونم

      نظر


      • نوشته اصلی توسط shadi64 نمایش پست ها
        دوستان کسی میتونه راهنمای استفاده از نرم افزار الویو رو لینکشو بذاره منظورم استفاده از نرم افزار و اطلاعاتیه که توشه که توصیح داده باشه ... همه لینکایی که دیدم تاحالا خالیه ممنونم
        نرم افزار Elwave 9.5c :

        دانلود

        crack نرم افزار :

        دانلود

        طریقه نصب و انتقال دیتا :

        دانلود
        با افتتاح حساب live نزد بروکر pcm از طریق لینک زیر میتوانید تحلیلهای رایگان را در گروه اختصاصی تلگرام دریافت کنیدو همچنین درصدی از کارمزد معاملات.

        https://pcmgate.co/fa/register?refID=MTE1NDc4Ng==

        پس از افتتاح حساب لطفا اسم و شماره اکانت خود را در پیغام خصوصی و یا از طریق آیدی زیر اعلام نمایید.

        https://t.me/Mostafatrader


        نمونه تحلیل و نتایج را می توانید در تاپیک زیر مشاهده کنید :

        https://www.traderha.com/forum/مباحث...�ی-مصطفی

        کانال تلگرام تحلیلی جفت ارزها :

        https://t.me/signalhha

        نظر


        • نوشته اصلی توسط مصطفی نمایش پست ها
          نرم افزار Elwave 9.5c :

          دانلود

          crack نرم افزار :

          دانلود

          طریقه نصب و انتقال دیتا :

          دانلود
          ممنونم مصطفی جان ، همه کارا انجام شده فقط اطلاعاتی رو که میده رو میخاستم یکی ترجمه کرده باشه و من بتونم ازش به عنوان نمونه استفاده کنم . منطورم اطلاعاتیه که بعد از تحلیل ته هر نمودار میده.مرسی انگلیسی هم باشه مشکلی نداره.

          نظر


          • سلام خدمت دوستان عزیز.
            من تمام مراحل برای انتقال دیتا از نرم افزار متاتریدر به ال ویو رو انجام دادم
            منتهی همین که میخوام چارتی رو باز کنم با این ارور مواجه میشم و ارتباط به متاتریدر قطع میشه

            ممنون میشم کمکم کنید .

            نظر


            • سلام دوستان
              آدرس چند راهنمای مربوط به الویو 7.6 و 9.5 که بصورت pdf تهیه شده را در اینجا قرار میدهم امید که مفید واقع شود.

              راهنمای نصب و تنظیمات کرک و دیتا وسایر آنچه که لازم داریم


              نرم افزار الویو 9.5 به همراه کرک

              http://mmaleki.persiangig.com/Softwa...logfa.com).rar

              آموزش و نصب و انتقال داده به نرم افزار
              http://mmaleki.persiangig.com/Softwa...logfa.com).rar

              اکسپرت انتقال داده به متا و الویو

              http://mmaleki.persiangig.com/Softwa...er&ELWAVE-.rar

              راهنماهای مربوطه که بیش از 100 صفحه است را ابتدا دانلود کنید سپس اگر باز هم مشکلی بود طرح بفرمایید انشائ الله دوستان کمک میکنند رفع میشود. موفق باشید.

              بهرام دانش

              نظر


              • نوشته اصلی توسط bah1002 نمایش پست ها
                سلام دوستان
                آدرس چند راهنمای مربوط به الویو 7.6 و 9.5 که بصورت pdf تهیه شده را در اینجا قرار میدهم امید که مفید واقع شود.

                راهنمای نصب و تنظیمات کرک و دیتا وسایر آنچه که لازم داریم


                نرم افزار الویو 9.5 به همراه کرک

                http://mmaleki.persiangig.com/Softwa...logfa.com).rar

                آموزش و نصب و انتقال داده به نرم افزار
                http://mmaleki.persiangig.com/Softwa...logfa.com).rar

                اکسپرت انتقال داده به متا و الویو

                http://mmaleki.persiangig.com/Softwa...er&ELWAVE-.rar

                راهنماهای مربوطه که بیش از 100 صفحه است را ابتدا دانلود کنید سپس اگر باز هم مشکلی بود طرح بفرمایید انشائ الله دوستان کمک میکنند رفع میشود. موفق باشید.

                دوست عزیز بنده روی دو تا سیستم تست کردم و بخوبی هم اکسپرت در متا تریدر لود میشد همین که میخواستم از داخل نرم افزار ال ویو چارتی رو لود کنم مدام با همین ارور پست قبل شما مواجه میشدم.
                و هنوز هم درست نشده
                تا الان که مجبور شدم مطابق دستورالعمل پست http://forum.broker-fa.org/f38/%D9%8...html#post45406 جلو برم و با اندیکاتور dtexport چارت ها رو به نرم افزار ال ویو انتقال بدم.
                انصافا دستشون درد نکنه.
                با تشکر از شما عزیزان

                نظر


                • دوستان وقتی اسکریپت ElwaveMetaTraderPluginScript را برای انتقال دیتا ران میکنم متاتریدر پیغام has stopped working میده و کلا بسته میشه. اگر ممکنه راهنمایی کنید.
                  ممنون

                  نظر


                  • سلام .
                    تا آنج گه بنده متوجه شدم الویو با همه متا 4 ها مچ نیست و ساپرت نمیشود. متاهای مچ مثلا ...... و ..... هستند. به سایت الویو وارد شوید تا مواردی را که ساپرت میشوند را ببینید. ضمنا ورژنهای پایینتر به راحتی از ریل تایم پشتی بانی مکنند و نیاز به اینهمه زحمت ندارد. مثلا ورژن 7.6 Elweve را امتحان کنید. موفق باشید.
                    بهرام دانش

                    نظر


                    • با سلام بعد از اپدیت متاتریدر اسکریپت Elwavemtatraderplugin script دیگر کار نمیکند برای همین از اندیکاتور dt data exporter برای انتقالدیتا از متا به الویو استفاده میکنم اما با اینکه فایل prn مربوطه اپدیت میشود ولی در الویو داده های ریل تایم نشان داده نمیشود چگونه مشگل رفع میشود؟ با تشکر

                      نظر


                      • سلام . منظور شما از ریل تایم چیه؟ چونکه اصلا ریل در حسابهای دمو پشتیبانی نمیشه ودر حسابهای لایو هم تنها تعداد بسیار محدودی از پلتفرمها (حدودا دو سه تا )از ریل تایم پشتیبانی میکنند. که پلتفرم pcm هم جزو پشتبانی نشونده هاست .نقص بزرگ این ابزار تحلیل که تقریبا شامل تمام ورژنهای آن میشود همین است که ممکن است با نصب نرم افزار ی حتی بی ارتبادط یا مرتبط با الویو است ، با مشکل مواجه شویم. بنابر این اگر در استفاده از این نرم افزار جدیت دارید :بهترین کار این است که از نصب دو گانه ویندوز استفاده کنید. داشتن یک ویندوز پاک کمک بزرگی است . خوب، پس از نصب ویندوز ابتدا به بخش user account control setting رفته ریل مربوطه را به پایین کشیده در قسمتnever notify قرار داده ok کرده بیرون بیایید . سپس متا 4 یا هر چندتا متا تریدر متاوتی را که لازم دارید نصب کنید و لاحقا elwave و سایر موارد را .... دقت کنید این ویندوز را اختصاص به کارهای تریدری اختصاص دهید. تا انشا الله به مشکلات عدیده ای که بر میخورید مواجه نشوید. علت العلل این است که ما بدلیل موقعیتی که داریم هیچکدام از نرم افزارهایمان بقول معروف اورجینال نیستند. از ویندوز بگیرید بروید جلو ... در نتیجه پشتیبانی هم نمیشویم. کرک اندر کرک نفس میکشیم !!! البته اگر دوستان کمی دوام بیاورند و با همین وضعیت خاموش این نرم افزار بسازند. پی به ارزش این ابزار تحلیلی خواهند برد. از آنجا که اکثر تریدرها از این نرم افزار بی اطلاعند . (نه در ایران بلکه در جهان) کسانی از تحلیلهای آن به راحتی استفاده کرده و تحلیلهای مربوطه را بفروش میرسانند. جالب اینجاست که مثل سایتهای داخلی تقریبا سایتهای خارجی هم پس از چند سوال وجواب رو به خاموشی رفته اند. (باز دست مریزاد به سایت خودمون که 13 صفحه ای پیش رفته و آرام گرفته ) البته و صد البته ،در باره ارزش و اهمیت استفاده از این نرم افزار باید عزیزان وبزرگوارانی سخن برانند که الیوت و بازار را خوب میشناسند و سالها ست که در کوچه پس کوچه های این هفت شهر پیچ اندر پیچ ، به شناخت صحیح از سقیم مشغولند: همانند، دلاور فارکس مردانی چون جنابان آزادی و بهزادی و... دیگر بزرگواران. که سعیشان مشکور و اجرشان مستدام باد. اراتمند یم.
                        بهرام دانش

                        نظر


                        • نوشته اصلی توسط bah1002 نمایش پست ها
                          سلام . منظور شما از ریل تایم چیه؟ چونکه اصلا ریل در حسابهای دمو پشتیبانی نمیشه ودر حسابهای لایو هم تنها تعداد بسیار محدودی از پلتفرمها (حدودا دو سه تا )از ریل تایم پشتیبانی میکنند. که پلتفرم pcm هم جزو پشتبانی نشونده هاست .نقص بزرگ این ابزار تحلیل که تقریبا شامل تمام ورژنهای آن میشود همین است که ممکن است با نصب نرم افزار ی حتی بی ارتبادط یا مرتبط با الویو است ، با مشکل مواجه شویم. بنابر این اگر در استفاده از این نرم افزار جدیت دارید :بهترین کار این است که از نصب دو گانه ویندوز استفاده کنید. داشتن یک ویندوز پاک کمک بزرگی است . خوب، پس از نصب ویندوز ابتدا به بخش user account control setting رفته ریل مربوطه را به پایین کشیده در قسمتnever notify قرار داده ok کرده بیرون بیایید . سپس متا 4 یا هر چندتا متا تریدر متاوتی را که لازم دارید نصب کنید و لاحقا elwave و سایر موارد را .... دقت کنید این ویندوز را اختصاص به کارهای تریدری اختصاص دهید. تا انشا الله به مشکلات عدیده ای که بر میخورید مواجه نشوید. علت العلل این است که ما بدلیل موقعیتی که داریم هیچکدام از نرم افزارهایمان بقول معروف اورجینال نیستند. از ویندوز بگیرید بروید جلو ... در نتیجه پشتیبانی هم نمیشویم. کرک اندر کرک نفس میکشیم !!! البته اگر دوستان کمی دوام بیاورند و با همین وضعیت خاموش این نرم افزار بسازند. پی به ارزش این ابزار تحلیلی خواهند برد. از آنجا که اکثر تریدرها از این نرم افزار بی اطلاعند . (نه در ایران بلکه در جهان) کسانی از تحلیلهای آن به راحتی استفاده کرده و تحلیلهای مربوطه را بفروش میرسانند. جالب اینجاست که مثل سایتهای داخلی تقریبا سایتهای خارجی هم پس از چند سوال وجواب رو به خاموشی رفته اند. (باز دست مریزاد به سایت خودمون که 13 صفحه ای پیش رفته و آرام گرفته ) البته و صد البته ،در باره ارزش و اهمیت استفاده از این نرم افزار باید عزیزان وبزرگوارانی سخن برانند که الیوت و بازار را خوب میشناسند و سالها ست که در کوچه پس کوچه های این هفت شهر پیچ اندر پیچ ، به شناخت صحیح از سقیم مشغولند: همانند، دلاور بازار تبادلات ارزی مردانی چون جنابان آزادی و بهزادی و... دیگر بزرگواران. که سعیشان مشکور و اجرشان مستدام باد. اراتمند یم.
                          با سلام مجدد .متاسفانه از آنجا که نوشته ها ظاهرا به صورت خودکار ویراسته و پرداخته میشوند. لذا ناگزیر مقصود نویسنده نامطلوب و در اوقاتی ناخواسته بی معنا میگردد. از این روی به ناچار متن فوق ،اگر تغییر نکند، دگر باره اصلاح و بعرض میرسد. به بزرگواری ببخشید و عفو کنید.سلام . منظور شما از ریل تایم چیست؟ چرا که اصلا ریل elwave در حسابهای دمو پشتیبانی نمیشود . در حسابهای لایو هم تنها معدودی از پلتفرمها (حدودا دو سه تا ) از ریل تایم پشتیبانی میکنند.__ پلتفرم pcm هم جزو پشتبانی نشونده هاست . احیانا اگر دوستان از وضعیت ریل تام این نرم افزار برخوردارند تشکر قبلی بنده را پذیرفته ، ذیلا اطلاع رسانی کنند، تا دیگران نیز بهره مند شوند. نقص بزرگ این ابزار تحلیلی ، که تقریبا شامل تمام ورژنهای آن میشود ، همین است که ممکن است با نصب نرم افزار ی حتی بی ارتبادط ، یا مرتبط با الویو ، با مشکل مواجه شویم. بنابر این اگر در استفاده از این نرم افزار جدیت دارید :بهترین کار این است که از دو ویندوز استفاده کنید. داشتن یک ویندوز پاک اختصاصی کمک بزرگی است . خوب، پس از نصب ویندوز ابتدا به بخش user account control setting رفته ریل مربوطه را پایین کشیده در قسمت never notify قرار داده ok کنید( این تغییر را بصورت ثابت حفظ کنید ودر آن تغییر ایجاد نکنید) . سپس MT4یا هر چندتا MT4 دیگر را که لازم دارید نصب کنید . و elwave و سایر موارد را .... نیز نصب و راه اندازی نمایید.دقت کنید این ویندوز را تا حد امکان به کارهای تریدری و تحلیلی اختصاص دهید. تا انشا الله با هیچ اشکالی مواجه نشوید. (علت العلل اکثر مشکلات ما ضمن عدم آشنایی با زبان انگلیسی، و در مواردی رایانه ، این است که بدلیل موقعیتی که داریم هیچکدام از نرم افزارهایمان،بقول معروف ،اورجینال نیستند. از ویندوز بگیرید تا ... در نتیجه پشتیبانی هم نمیشویم. کرک اندر کرک نفس میکشیم !!! البته اگر دوستان کمی دوام بیاورند و با وضعیت خاموش این نرم افزار بسازند. پی به ارزش این ابزار تحلیلی خواهند برد. از آنجا که اکثر تریدرها از این نرم افزار بی اطلاعند . (نه در ایران بلکه در جهان) بگونه ای که کسانی از تحلیلهای آن به راحتی استفاده کرده و تحلیلهای مربوطه را بفروش میرسانند. جالب اینجاست که مثل سایتهای داخلی تقریبا سایتهای خارجی هم پس از چند سوال وجواب رو به خاموشی رفته اند. (باز دست مریزاد به سایت خودمون که 13 صفحه ای پیش رفته و آرام گرفته ). البته و صد البته ،در باره ارزش و اهمیت استفاده از این نرم افزار باید عزیزان وبزرگوارانی سخن برانند که الیوت و بازار را خوب میشناسند و سالها ست که در کوچه پس کوچه های این هفت شهر پیچ اندر پیچ ، به شناخت صحیح از سقیم مشغولند: همانند، رشید اندیشمندانی چون جنابان آزادی و بهزادی و... دیگر بزرگواران در عرصه تبادلات ارزی و مالی. که سعیشان مشکور و اجرشان مستدام باد. با تشکر و عذر مجدد از تصدیع بهرام دانش
                          بهرام دانش

                          نظر


                          • با سلام و عرض تشکر از توجه و دقت شما
                            منظور من از ریل تایم همان گرفتن ونشان دادن داده ها به صورت انلاین است البته فکر کنم میتوان داده های متا تریدر را بصورت انلاین از طریق dde به excelمنتقل و سپس به نرم افزار elwave انتقال داد البته من هنوز موفق انجام این کار نشده ام با تشکر

                            نظر


                            • با سلام وقتي ميخواهم فايل را دانلود كنم به صفحه مديا فاير ميره كه اونجا هم ارور ميده ميشه برسي بشه ظاهرن فايل مشكل داره

                              نظر


                              • نوشته اصلی توسط akbarvaez نمایش پست ها
                                با سلام وقتي ميخواهم فايل را دانلود كنم به صفحه مديا فاير ميره كه اونجا هم ارور ميده ميشه برسي بشه ظاهرن فايل مشكل داره
                                سلام

                                از پست 33 میتونید دانلود کنید . لینکها سالم :

                                http://broker-fa.org/forum/f44/elwav...html#post12367
                                با افتتاح حساب live نزد بروکر pcm از طریق لینک زیر میتوانید تحلیلهای رایگان را در گروه اختصاصی تلگرام دریافت کنیدو همچنین درصدی از کارمزد معاملات.

                                https://pcmgate.co/fa/register?refID=MTE1NDc4Ng==

                                پس از افتتاح حساب لطفا اسم و شماره اکانت خود را در پیغام خصوصی و یا از طریق آیدی زیر اعلام نمایید.

                                https://t.me/Mostafatrader


                                نمونه تحلیل و نتایج را می توانید در تاپیک زیر مشاهده کنید :

                                https://www.traderha.com/forum/مباحث...�ی-مصطفی

                                کانال تلگرام تحلیلی جفت ارزها :

                                https://t.me/signalhha

                                نظر

                                پردازش ...
                                X