اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

درس تحلیل تکنیکال پیشرفته - دوره 48

بستن
این موضوع بسته شده است
X
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • #46
    • درتصویر شماره 8 تلفیقی ار تکنیکال ترسیمی ومکانیکی است درسمت چپ تصویر ابتدایک ترند لاین صعودی داریم که درادامه یک مثلث ادامه دهنده وبدنبالش یک واگرایی هم داریم که درآراس آی این واگرایی دیده شده است .روندصعودی درمسیر به سطح مقاومتی برخورد میکندوروند برمیگرددونزولی میشود درآراس آی هم درهمین قسمت اشباع خرید را شاهد هستیم پس بدنبال سیگنال برای فروش میشویم درادامه روند تغییر کرده ونزولی شده است درادامه مثلث ادامه دهنده راداریم وروند نزولی به یک کف حمایتی برخورد میکند ونمیتواند کف پایینتربزند درنتیجه سیگنال خریدداده شده درآراس آی هم قیمت امده زیر30 واشباع فروش رانشان میدهد واین خودش سیگنالی است برای خرید دراین محدوده هم تکنیکال ترسیمی وهم اندیکاتور آراس آی سیگنال معامله رادادند
    • دراین قسمت روی محدوده حمایتی روند صعودی شکل میگیردودرادامه یک مثلث ادامه دهنده ویک واگرایی راشاهدهستیم که هم درمکدی وهم درآراس آی هم میبینیم درهرسه روند شکل گرفته درچارت مووینگ 21هم واکنش درستی نشان داده است
    فایل های پیوست شده

    نظر


    • #47
      درتصویر شماره 9روی چارت چندین اندیکاتور شامل آر اس آی واستوکستیک ومکدی وپارابولیک وبولینگر قرارداده شده است یک واگرایی درآراس آی ویک واگرایی درمکدی وجود دارد سمت چپ چارت درروند نزولی اندیکاتور بولینگردرروند نزولی به حرکت خودادامه داده البته درمسیرنزولی جایی یه فیک بریک اوت داشته اما ناموفق درشکست بوده ودوباره به مسیر قبلی خود برگشته است روند نزولی درادامه به یک محدوده حمایتی برخورد کرده وروند ری ترن شده وصعودی شد وقیمت باشکستن خط میانی بولینگربه کانال بالایی رفته وادامه مسیر داده است
      پارابولیک هم درروند واصلاحش واکنش نشون داده است
      درچارت چندین واگرایی هم دیده شده است
      فایل های پیوست شده

      نظر


      • #48
        باتشکر وسپاس فراوان ازاستاد درزی عزیز وتیم ارزشمندشون

        نظر


        • #49
          نوشته اصلی توسط reyhan53 نمایش پست ها
          باتشکر وسپاس فراوان ازاستاد درزی عزیز وتیم ارزشمندشون

          با سلام پروژه شما دریافت شد. از لطف شما هم ممنونیم. موفق باشید
          ادمین بخش پشتیبانی آموزشی دانشگاه

          نظر


          • #50
            با عرض سلام و خسته نباشید
            محمد رضا امیرخانی داریان
            شماره دانشجویی : 73091712

            فایل شماره 1 : مربوط به نمایش سطوح حمایت و مقاومت چارت و نمایش الگوهای مثلثی در نمودار


            فایل شماره 2 : مربوط به نمایش الگوهای سر و شانه سقف در نمودار که ابیته شانه سمت راست بطور کامل ایجاد نشده است


            فایل شماره 3 : مربوط به نمایش کانال نزولی و صعودی چارت سطوح حمایت و مقاومت که بهنگام برگشت نمودار از نزولی به صعودی تغییر نقش سطوح قابل مشاهده میباشد .


            فایل شماره 4 : مربوط به نمایش سطوح حمایت و مقاومت که تغییر نقش سطوح قابل مشاهده میباشد .


            فایل شماره 5 : مربوط به نمایش کانال صعودی و نزولی چارت سطوح حمایت و مقاومت که بهنگام برگشت نمودار از نزولی به صعودی تغییر نقش سطوح قابل مشاهده میباشد .


            فایل شماره 6 : مربوط به ترسیم فیبوناچی جهت یک موچ صعودی که در انتهای موج صعودی بهمراه نوسانگر RSI یک واگرایی مشاهده گردید که نشاندهنده آغاز موج نزولی بود و این موج نزولی تا سطح 50% فیبوناچی موج صعودی افت پیدا کرده و مدتها در سطح 50% نمودار بصورت رنج نوسان نموده است


            فایل شماره 7 : مربوط به ترسیم فیبوناچی جهت یک موچ صعودی که بهمراه نوسانگر RSI و MACD یک واگرایی مشاهده گردید . در آغاز این واگرایی مشاهده گردید که یک قله در سطح بالاتر ایجاد شده و سپس موج نزولی تا سطح 50% فیبوناچی نزول پیدا کرده است.


            فایل شماره 8 : مربوط به ترسیم فیبوناچی جهت یک موچ نزولی که بهمراه نوسانگر stockstike آغاز و پایان موچ نزولی نمایان گردید و در ادامه موج بازگشتی تا سطح 50% فیبوناچی موج قبلی - صعود کرده است

            نظر


            • #51
              با عرض سلام و خسته نباشید
              محمد رضا امیرخانی داریان
              شماره دانشجویی : 73091712




              با سلام
              پروژه شما دریافت شد. متشکرم
              برای هریک از پروژه ها حداقل ارسال 5 تصویر در نظر گرفته شده بود.

              با تشکر
              ادمین بخش پشتیبانی آموزشی دانشگاه

              نظر


              • #52
                با سلام و عرض ادب؛

                بر اساس اعلام قبلی، مهلت فعالیت، ارائه پروژه ها و کسب امتیاز از این درس در این دوره به پایان رسید و انجمن مرتبط با آن بسته شد. از همکاری شما دانشجویان عزیز تشکر کرده و برایتان آرزوی موفقیت داریم. امتیاز این درس به زودی و بر مبنای ملاک های از پیش تعیین شده اعلام می گردد، لذا از طریق سایت‌ و کانال دانشگاه، اخبار دروس را پیگیری نمایید.


                با سپاس، واحد آموزش


                ادمین بخش پشتیبانی آموزشی دانشگاه

                نظر

                پردازش ...
                X