اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

**---///---*** بیایید کمی با بازار فیوچرز دوست شویم **---///---***

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • #16
    مزایای مالیاتی
    با توجه به طبیعت کوتاه مدتی این قراردادها، سودهای معاملات فیوچرز امتیازی مالیاتی معادل 40/60 با نسبت کوتاه مدت/بلند مدت درآمدهای حاصل از سرمایه به ارمغان می آورد. این بدین معنیست که 60% از سودهای کسب شده بلند مدتی در نظر گرفته شده و تا 15% شامل مالیات می شود، این در حالیست که باقیمانده 40% سود کسب شده بعنوان سودهای کوتاه مدت در نظر گرفته می شوند و شامل 35% مالیات می شود (صرفنظر از زمان داشتن قرارداد).
    خواهشمند است درباره اینکه این ویژگی چه تاثیری بر وضعیت شما خواهد گذاشت با مشاور مالیاتی خودتان مشورت نمایید.

    نظر


    • #17
      افزایش فرصت
      معالات فيوچرز براي آنهايي جذاب است كه با آغوش باز پذيراي اين فرصت و آزادي عمل هستند. براي مثال، معاملات فيوچرز بر ضد كسي كه خواستار معامله درسمت short (فروش) بازار باشد تبعيض قايل نمي شود. نيازمنديهاي مارجين و دستور ورود به بازار براي بفروش گذاشتن قرارداد short همانند وقتي است كه شما بخواهيد در سمت long (خريد) بازار باشيد. شما مجبور به استقراض چيزي براي ورود به يك پوزيشن short (فروش) نيستيد، و هيچ قانون چشم انداز مثبتي براي بفروش گذاردن قرارداد short وجود ندارد.
      دوم اينكه، بسياري از بازارهاي فيوچرز - حتي شاخص هاي سهام ايالات متحده – بطور مجازي از يكشنبه شب تا جمعه بعدازظهر 24 ساعته فعال هستند. شما هر زمان كه برايتان مناسب است مي توانيد معامله كنيد – يا هر زماني كه اخبار جهاني شما را با اقدامي وا مي دارد.

      نظر


      • #18
        تنوع دارايي
        فيوچرز به سرمايه گذاران اجازه مي دهد تا محدوده كلاس هاي مختلف دارايي موجود در پورتفوي خود را گسترش داده، بدين وسيله پتانسيل ريسك خود را كاهش داده و برگشت سرمايه خود را در بلند مدت بهبود بخشند. طبق نتايج يك مطالعه منتشر شده توسط CME Group، پورتفوهايي با 20% دارايي ها در فيوچرز مديريت شده تا 50% بيشتر از پورتفويي كه تنها شامل سهام و اوراق قرضه بوده بازدهي داشته است.
        فيوچرز همچنين اجازه " يك بازي تمام عيار" با كالاي پايه كه واقعا در بازار سهام غير قابل دسترس است را مي دهد ، حتي آنهايي كه همبستگي قدرتمندي دارند. براي مثال، سهم يك شركت معدني ممكن است بعنوان سهمي كه نسبت به بازار طلا در معرض است در نظر گرفته شود. اما اين يك "بازي تمام عيار" نيست زيرا عوامل ديگري نيز وجود دارند، براي مثال تاثيرگذاري بخش مورد نظر و مديريت شركت، كه بر روي ارزش آن ورقه بهادار تاثير مي گذارد اما ارتباطي با بهاي آن كالا ندارد.

        نظر


        • #19
          حفاظت مالي
          معاملات فيوچرز روش هاي خودش را براي محفاظت در برابر ريسك حركات مخالف قيمت دارد. در واقع، این بازارها كه در اواسط قرن 18 بعنوان راهي براي توليدكنندگان كالا و استفاده كنندگان از آن جهت هج كردن در برابر حرکت قیمت ها بر خلاف معاملات آنها شروع به فعاليت كردند. امروزه، شركتهاي جهاني دقيقا همين كار را انجام مي دهند، بويژه با قراردهاي فيوچرزي كه سهام، نرخ هاي بهره و ارزها را تحت پوشش خود قرار مي دهد.

          نظر


          • #20
            استراتژی های پایه برای معاملات فیوچرز
            بیشترین استراتژی های استفاده شده در بازارهای تا حدی ساده هستند. اگر فکر کنید قیمت ها صعود خواهند کرد خرید کرده و اگر فکر کنید قیمت ها کاهش خواهند یافت می فروشید.
            و در معاملات فیوچرز، فروش اول به سادگی خرید اول است – از دید یک رگوله کننده بازار با این پوزیشن ها به یک صورت برخورد می شود. دو استراتژی زیر تنها آغاز راه اهستند. برای استراتژیهای پیشرفته بیشتر، فایل آموزشی "معرفی معاملات اسپرد (اختلاف قیمت)" را درخواست کرده، یا برخی استراتژی های معاملاتی آپشن در معاملات فیوچرز را با مطالعه فایل آموزشی راهنمای "معرفی معاملات آپشن و فیوچرز" فرا بگیرید.

            خرید در فیوچرز
            در صورتی که انتظار افزایش قیمت در آینده نسبت به قیمت امروز بازار فیوچرز را داشته باشید، یک قرارداد فیوچرز را خریداری یا "logn" خواهید نمود. در صورتی که درباره جهت بازار و زمانبندی حق با شما باشد، قیمت قطعا افزایش می یابد، شما می توانید همان قرارداد را فروخته تا سود خود را کسب نمایید (منهای کمیسیون و دیگر هزینه های معاملاتی). اگرچه در صورتی که دربار جهت بازار اشتباه کرده باشید یا زمانبندی تان نادرست باشد، قیمت در نهایت سقوط می کند، سپس وقتی که از پوزیشن خود خارج شوید متحمل زیان خواهید شد. و بدلیل وجود لوریج در فیوچرز، این زیان می تواند بزرگتر از مارجین سپرده اولیه شما باشد.
            مثال: معامله قرارداد سویا تحویل جولای 2014 به قیمت 13.00$ بازای هر بشکه در ماه ژانویه. در ماه ژانویه، شما فکر می کنید قیمت سویا احتمالا در تابستان رالی صعودی انجام دهد، در نتیجه 4000$ را بعنوان مارجین اولیه کنار گذاشته و یک قرارداد فیوچرز سویا جولای 2014 خریداری می کنید. چهار ماه بعد، قیمت سویا 1$ بازای هر بشکه رالی صعودی کرده است و شما تصمیم به بستن پوزیشن تان و برداشت سود خود با فروختن یک قرارداد فیوچرز سویا جولای 2014 می گیرید. این معامله سودی معادل 5000$ (منهای کمیسیون و هزینه های جانبی آن) یا افزایش مارجینی برابر با 125% را نصیب شما نمی نماید.
            البته همیشه احتمال اینکه قیمت طبق انتظار شما رفتار نکند وجود دارد. در صورتی که قیمت سویا از ژآنویه تا آوریل آن سال 1$ بازای هر بشکه افت کرد و شما با ضرر از پوزیشن long اولیه خودتان خارج شدید، 4000$ باضافه 1000$ (بعلاوه کمیسیون و هزینه های مربوطه) از مارجین شما کسر خواهد شد.

            نظر


            • #21


              فروش در فیوچرز
              مفهوم فروش چیزی که مالکیت آن را ندارید اغلب موجب لغزش معامله گران تازه وارد در بازار فیوچرز می شود. اما غلبه بر این مشکل آسان است. فقط کافیست بخاطر داشته باشید که یک قرارداد فیوچرز بسادگی نشان دهنده تعهد فروش یا خرید یک دارایی در یک تاریخی در آینده می باشد. بنابراین وقتی شما پوزیشن خود را با فروش باز می کنید، تمام چیزی که به آن متعهد می گردید فروش آن دارایی در آن قیمت در آینده است. ضمن اینکه شما نیازی به تملک (مالکیت) کالا یا ابزار مالی پایه ندارید.
              فروش یک قرارداد فیوچرز بعنوان پوزیشن اولیه شما درست بسادگی خرید یک قرارداد فیوچرز است. شما بر این باور هستید قیمت نزول خواهد کرد، بنابراین می فروشید. اگر شما تابحال سهام معامله کرده باشید، از شنیدن اینکه برای short کردن فیوچرز هیچگونه هزینه گرفتن وام گرفتن یا استقراض در کار نیست خوشحاب خواهید شد. شما به همان سادگی که خرید می کنید می فروشید.



              در صورتی که جهت و زمان ورود شما درست باشد و قیمت کاهش پیدا کند، در نتیجه می توانید از پوزیشن shortخودتان بسادگی با انجام خرید همان قرارداد سود کنید. اگرچه، در صورتی که بازار بر خلاف پوزیشن شما حرکت کرده و رالی کند، در نتیجه هنگام خروج از پوزیشن متحمل زیان خواهید شد و این ضرر ممکن است از مبلغی که برای ورود به این معامله اختصاص دادید بزرگتر باشد.

              نظر


              • #22
                درود بر همگی همراهان
                اینم جدولی که شرح مختصری همراه با مقایسه دو بازار سهام و فیوچرز از لحاظ عملکرد تقدیم همگی شما:

                نظر

                پردازش ...
                X