اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

گفت*و گوی « دنیای اقتصاد» با مبتکر روش محاسبات حجمی برای پیش*بینی قیمت*ها

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • #16
    تواین بازار سرمایه های بزرگ هستن!! خب مگه این چیز جدیدیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!! اینو که همه میدونن
    این سرمایه میتونه متعلق به یه نفر باشه یا چند نفر یا تعداد زیادی از نفرات... روند چیه ؟؟مگه سرمایه بزرگتر یا بزرگ بازار نیست؟؟مگه ما همیشه درباره این صحبت نمیکنیم که قدرت سنجی کنیم بین گاوه و خرسها؟؟؟؟؟ خب اینجا دور هم جمع شدیم که کمک کنیم اطلاعاتمون بال بره واسه همین موضوع..
    مگه ما دنبال هماهنگ گردن اطلاعات قیمت -الگو-زمان و مومنتوم دنبال همسو شدن با بزرگ بازار نیستیم ... یاد صحبت دوست و استاد م جناب نیما آزادی افتادم که میگفت زمان و حجم که از تکنیکاش واگرایی هاست میتونه تحلیل هامونو ..... کنه که رو دست نخوریم...
    انسانی موفق و شاد که با داشته هاش زندگی میکنه نه با نداشته هاش ...حالا یکی میاد میگه میشه سود کرد یکی میگه نه همش کلک و دروغه ... خب حالا من رانت خبری ندارم 2 راه دارم یا کلا از این بازار برم بیرن یا اینکه راهی پیدا کنم از داشته هام بیشترین استفاده رو کنم....من دارم به این بازار به عنوان حرفه و تخصص نگاه میکنم ..پس میخوام باشم...حالا از دانش اساتید استفاده میکنم و فکر میکنم با رویکرد قیمت -الگو-زمان-مومنتوم ووووووووووووووووو نظم و دیسیپلین و نگاه حرفهایی و واقع بینانه و ساختن ذهن و فکر و مدیریت سرمایه و در مسیر آموزش بودن میشه بود و موفق شد
    ویرایش توسط jupiter : https://www.traderha.com/member/7076-jupiter در ساعت 12-20-2012, 01:43 PM
    https://t.me/peymanhajati

    نظر


    • #17
      این حجم معاملات انجام شده رو از کجا باید پیدا کرد؟

      نظر


      • #18
        درود

        دوست گرامي در بازار فاركس بدليل اينكه مكان مشخصي براي تسويه معاملات مانند اتاق پاياپاي بازار فيوچرز و سهام وجود ندارد، حجم كلي برايش موجود نيست. مگر بتوانيد از كارگزاري كه از خدمات آن استفاده مي كنيد صرفا حجم فعال در بين مشتريان همان كارگزاري را دريافت كنيد. آن هم در صورتي كه ارايه بدهد.

        مثال اين حالت در نرم افزار EOS Trader موجود در بازار DGCX مي باشد كه در قسمت Market Depth ارايه مي شود، البته قابل ذكر است در بازار فيوچرز و شاخص ها و سهامم معامله مي شوند.

        شاديتان برقرار
        Think / Act / Enjoy

        نظر

        پردازش ...
        X