اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

مدت زمان فعالیت در حساب دمو

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • #16
    نوشته اصلی توسط davoud.s نمایش پست ها
    ممنون از راهنمایی تمام دوستان و اساتیدبه نظر شما برای استارت حیاب ریل 2000$کافی است؟
    سلام . اولا مقدار پولی که برای ریل میزاری باید پولی باشه که کال شدنش اصلا برات مهم نباشه . دوما اگه واقعا یه معامله گر شده باشی و آموزشاتت را بتونی عملی کنی بهترین بالانس 200$ هست چون اونقت بالانس برات مهم نیست چرا که سیستم ومدیریت سرمایته که تاثیر تو رشد حساب میکنه نه بالانس بالا شما اگه بتونی یه حساب 200$ را رشد بدی تا حد هدفت اونوقت یه معامله گر فارکسی . (این تجربه شخصیم بود )
    ورود به معامله با منطق انسانی
    خروج
    از معامله با احساس ماشینی
    لینکهای پرایس اکشن:

    وبسایت

    کانال تلگرام

    نظر


    • #17
      نوشته اصلی توسط davoud.s نمایش پست ها
      با سلام خدمت اساتید فنبارها از افراد مختلف درباره مدت زمان اینکه در حساب دمو فعالیت کنم و بعد به حساب ریل برم شنیدم اما هیچ کدام درباره اینکه این زمان چفدر باشد یا در چه خدی باشد صحبتی نکرده اند.فعالیت کم در حساب دمو کم تجربه بودن را در بر دارد و به نظرم فعالیت دراز مدت در حساب دمو دلسردی و دودلی را به همراه دارد.ممنون میشم هرکس نظر خودش را درباره مدت زمان فعالیت در حساب دمو مطرح کنه.
      سلام دوست عزیز مدت زمان کار در دمو را اصلا نمیشه تو بازه زمانی تعریف کرد .زمانی میشه گفت دیگه کار در دمو کافیه وباید ریل باز کرد که بالانس یک حساب دمو را 2 برابر کرده باشی چون اونوقته که هم سیستم جواب داده وبا تریدر مچ شده هم مدیریت سرمایه امتحانش را پس داده .(تجربه شخصی)
      ورود به معامله با منطق انسانی
      خروج
      از معامله با احساس ماشینی
      لینکهای پرایس اکشن:

      وبسایت

      کانال تلگرام

      نظر


      • #18
        منم در دمو تقریبا 3 ماه کار کردم حساب 1000 دلاری رو دو بار کال کردم و 3 بار هم 1000 دلار رو کردم 5000 تا که نتیجش تست استراتژی و هر سری برای بهتر شدنش ساعت ها وقت میزاشتم برای مطالعه و بعد وارد ریل شدم که 8 بار حساب 10 دلاری رو کردمش 850 تا 900 تا ولی تا به این مرحله میرسیدم استرس مگرفتم و پوزیشن هام رو به خاطر طمع افزایش میدادم که یک بار هم به خاطر نگذاشتن استاب لاس یک کندل خبری اومد و حساب 800 دلاری رو کرد منفی 10وبعد از تعریف کردن قوانین برای خودم {چون دیگه اعصابم از دست خودم خورد بود }و با رعایت همون قوانیین و برسی مجدد استراتژی وکوچ کردن به تایم بالاتر و رعایت مدیریت سرمایه و روانشناسی تقریبا بهتر شد و الان مدتیه با ارامش ترید میکنم واز کارم راضیم
        مديريت سرمايه : اگر مديريت سرمايه نداشته باشي محکوم به باختي
        مديريت ريسک : بايد طوري معامله کني که 10 باختت با يک سود برطرف شه و حتي سودت بيشتر باشه
        مسائل روانشناسي : اگر از نظر رواني قدرتمند نباشي با چند باخت درگير مسائل رواني ميشي و اين درگيري ذهني باعث ميشه که بيشتر ببازي و ...

        نظر


        • #19
          با سلام
          2تفاوت حساب ریل و حساب دمو رو از نظر قوانین پلتفرم بگید
          منظور از این سوال تفاوت روانشناسی بازار مثل استرس نیست
          تفاوت هایی که در قوانین بازار بین حساب دمو و ریل وجود دارن که 2تای اونها روی ترید کردن ما تاثیر زیادی داره چیه؟
          ویرایش توسط eborf : https://www.traderha.com/member/33498-eborf در ساعت 04-10-2020, 01:05 PM

          نظر

          پردازش ...
          X