اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

درک حقایق و ماهیت بازار پس از 6 سال معامله

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • #16
    سلام
    جناب کلباسی انشاالله شما از طرح تشویقی سیستم های معاملاتی در فروم با خبرید . اتفاقا با منطقی مشابه فرمایشات شما اخیرا برآن شدیم تا طرحی را در راستای شناخت مناسب ترین سیستم برای افراد مختلف فراهم کنیم .
    هدف اصلا این نیست که بهترین یا بدترین سیستم از هر لحاظ مورد سنجش قرار بگیرند و هدف تنها پیدا کدن مناسب ترین سیستم برای اشخاص مختلف با شرایط ، روحیات ، انتظارات و سطح معلومات متفاوت است .

    که این طرح از تاریخ 1/2/2014 شروع خواهد شد . البته ابتدا برای تمام سیستم های ارائه شده در این فروم اجباری بود ولی با توجه به شرایط و پیشنهادات برخی کاربران ، تصمیم بر این شد که در راستای احترام به همه کاربران عزیز ، این طرح بصورت غیر اجباری ولی همراه با بسته تشویقی اجرا گردد .

    البته هدف از ارسال این پست تایید برخی فرمایشات شما و موافقت با آن است .

    ارادتمند
    لطفا قبل از افتتاح حساب جدید تاپیک ذیل را به دقت مطالعه فرمایید .

    نظر


    • #17
      نوشته اصلی توسط PCMSystem نمایش پست ها
      سلام جناب کلباسی انشاالله شما از طرح تشویقی سیستم های معاملاتی در فروم با خبرید . اتفاقا با منطقی مشابه فرمایشات شما اخیرا برآن شدیم تا طرحی را در راستای شناخت مناسب ترین سیستم برای افراد مختلف فراهم کنیم . هدف اصلا این نیست که بهترین یا بدترین سیستم از هر لحاظ مورد سنجش قرار بگیرند و هدف تنها پیدا کدن مناسب ترین سیستم برای اشخاص مختلف با شرایط ، روحیات ، انتظارات و سطح معلومات متفاوت است .که این طرح از تاریخ 1/2/2014 شروع خواهد شد . البته ابتدا برای تمام سیستم های ارائه شده در این فروم اجباری بود ولی با توجه به شرایط و پیشنهادات برخی کاربران ، تصمیم بر این شد که در راستای احترام به همه کاربران عزیز ، این طرح بصورت غیر اجباری ولی همراه با بسته تشویقی اجرا گردد .البته هدف از ارسال این پست تایید برخی فرمایشات شما و موافقت با آن است .ارادتمند
      درود بر دوست عزیزم که اسم شریفشون رو هم نمیدونم.این اقدام بسیار پسندیده شما و مدیریت انجمن و بروکر گام بلندی است در جهت آشکار شدن چهره حقیقی بازار بر هم وطنان عزیزمون.انشاالله که موفق باشین.

      نظر


      • #18
        دوست عزیز جناب آقای کلباسی
        قرار بود دید درستی از بازار ارائه دهید و تجربیات 6 ساله خویش را بیان فرمائید.
        فکر نمی کنید تاپیک به حاشیه کشیده شده و مطالب شما بیان نشده!!!
        شخصا منتظر ارائه نظرات، دیدگاهها و تجربیات شما و دیگر دوستان عزیز هستم.
        برای شما و تمامی دوستان آرزوی سلامت و موفقیت دارم.
        ویرایش توسط seyed : https://www.traderha.com/member/11305-seyed در ساعت 01-25-2014, 09:59 PM

        نظر


        • #19
          بسم الله الرحمن الرحیم.دوستان عزیزم آیا تا کنون با خود اندیشیده اید که معامله گران کدامیک از کشورهای جهان به حقیقت بازار اشراف کاملتر و بهتری دارند؟آیا با من موافق هستید از آنجا که محل ابداع بازار مبادلات ارز کشور آمریکا و در مرحله بعد کشورهای حوزه یورو هستند قطعا چه در زمینه های آموزشی و چه در روشهای معاملاتی قوی تر و کاملتر از معامله گران سایر کشورها هستند؟و آیا با من موافق هستید که همه انسانها فارغ از ملیت و نژاد به دنبال کسب سود بیشتر و زحمت کمتر به طور همزمان هستند؟و حتما میدانید که در اقتصادی همانند اقتصاد کشور آمریکا هر شخص حقیقی یا حقوقی که بتواند سالانه 20 درصد سودآوری داشته باشد از نظر فرهنگ عمومی به چشم یک نابغه به او نگاه میکنند؟این سوالات را از شما دوستان عزیز پرسیدم تا به این سوال اساسی بپردازم و آن اینکه:چه چیز سبب شده ما ایرانی هایی که نه تنها در تشکیل بازار مبادلات ارز هیچ نقش اقتصادی یا فنی نداریم بلکه از جنبه آموزشی هم فرسنگها از آنها فاصله داریم با خود بیندیشیم که در بازار ارز امکان سودآوریهای رویایی وجود دارد؟آیا این اندیشه غلط در ذهن جوانان عزیز ایرانی به واسطه مشکلات اقتصادی...فشارهای مالی...رویاهای خام جوانی...یا سایر کمبودها و نواقص فرهنگی و علمی و اقتصادی نقش نبسته است؟چگونه است که یک معامله گر با سابقه در قلب اقتصاد بازار آزاد که بازار فارکس تنها یک ثمره و نتیجه کوچک از این اقتصاد است برای کسب سود سالیانه 20 درصد سالها به مطالعه و یادگیری میپردازد اما جوان ایرانی جویای نام رویای کسب سودهای 50-60-70 و... درصدی در سر میپروراند؟آیا ما ایرانی ها خود را باهوشتر از جهانیان میدانیم یا اینکه معتقدیم آنها خود نمیدانند که چه گنج گرانبهایی دارند و تنها ما از گنج چنین ارزشمندی با خبریم!!!دوستان عزیزم اگر قرار بود بازار فارکس پتانسیل سودهای آنچنانی را داشته باشد آیا دیگر هیچ شرکت...کمپانی...موسسه...بنگاه اقتصادی و... محلی از اعراب داشت؟!چگونه در کشورهای توسعه یافته صنعتی اشخاص سالها تلاش میکنند تا یک بنگاه اقتصادی را دایر کنند و مشکلات فراوان و رقابتهای سرسام آور در یک اقتصاد مبتنی بر بازار آزاد را بر جان میخرند تا به سودآوری سالانه 20 درصد آن هم شاید دست پیدا کنند اما جوان ایرانی با خود می اندیشد که میتواند با خواندن چند کتاب و مقاله (که همین کتاب ها را هم همان معامله گران اروپایی و آمریکایی نوشته اند) و استفاده از چند اندیکاتور ماهیانه 50 درصد سود آوری داشته باشد؟!این سوالات قطعا به همین جا ختم نخواهد شد اما برای آغاز جریان اندیشیدن به ماهیت بازار همین چند نمونه کافی است.با خود و در خلوت خود بیندیشید به....حقیقت شماره 3: کسب سودهای آنچنانی در بازار فارکس غیر ممکن است...نوابغ بازار برای کسب سود 20 درصد سالیانه در حال تلاش هستند...تریدری که به طور مستمر ماهیانه 20 درصد از بازار کسب کند ابر نابغه خواهد بود...آیا چنین شخصی را میشناسید؟؟!!
          ویرایش توسط f.kalbasy : https://www.traderha.com/member/8395-f-kalbasy در ساعت 01-25-2014, 10:19 PM

          نظر


          • #20
            آقای کلباسی حرف خیلی خوبی میزنه، به هر حال بعضی سیستمها ممکنه خیلی از افراد رو گمراه کنه، و مدتها وقت شخص رو بگیره، سطح توقع رو بالا ببره و در آخر چیزی به غیر از نا امیدی و سرخوردگی نصیب شخص نکنه. سیستمی که ماهیانه 5% بازدهی داشته باشه تو یه بازه زمانی 1 ساله خیلی با ارزش تر از سیستمی با بازدهی 100% توی بازه زمانی 1 ماهه هست.
            سیستم هایی هست که حتی ممکنه 6 ماه سود کنه و در عرض یک شب تریدر رو کال کنه.

            نظر


            • #21
              با سلام به همه
              باز هم بحثهای تکراری ، باز هم صحبتهای همیشگی .... معامله در بازار درک درست میخواد نه سواد و سابقه ...
              نمونه زنده اش رو من به چشم خودم دیدم ... عرض میکنم خدمتتون
              سر کلاس فارکس یه آقایی میومد خیلی ژنده پوش و یه جورایی شلخته که معلوم بود وضع درست وحسابی نداره و وسیله نقلیه اش هم یه موتور بود که ازش روغن میریخت همچراغ های آموزشگاه گفتن موتورتو یه جایی بزار که روغنش اینجا رو کثیف نکنه خلاصه چند جلسه ای اومد و بعد یهو وسط جلسه پاشد و گفت استاد من دیگه نمیام فهمیدم قضیه چی شد و بازار چیه ... بعد هم از کلاس رفت بیرون ... همه یه پوزخندی زدیم و گذشت تا چند ماه بعد سر چهار راه یه کمری مشکی ایستاد و بهم سلام کرد منم کف کردم که خدایا این دیگه کیه بعد که عینک دودیش رو برداشت شناختمش جلل الخالق خودش بود همون آقا شهاب خودمون راکب موتور سوار .... !!!!! قضیه رو ازش پرسیدم و گفت اینها همه اش چرت و پرته تکنیکال و فاندامنتال و .... اینا همش برای شما جو جو ها خوبه بعد خندید و گفت بازار اون چیزی نیست که شما فکر میکنین و میخونین گفتم خب به ما هم بگو چیه گفت : متاسفم یاد دادنی نیست درک کردنیه باید درکش کنی
              حالا من بعد از چند سال تازه فهمیدم اون چی میگفت ( نتیجه اش هم شد همون تاپیک مومیایی )!!!!! خدا رو شکر که بالاخره هم فهمیدم ....
              جناب کلباسی عزیز همه مواردی رو که گفتین نمیشه من میگم میشه فقط راه و روش رو باید پیدا کنیم .... نویسنده معروف آلمانی ( موریس مترلینگ ) میگه : وقتی چیزی به ذهن شما میرسه مطمئن باشید که شدنیه اگه شدنی نبود به ذهن شما خطور نمیکرد . من به این حرفش ایمان کامل دارم نمونه های زیادی رو دیدم که میگم و الا اگه با چشم خودم نمیدیدم باور نمیکردم من به قانون جذب هم معتقدم اگه شما به 5 درصد راضی باشی همون 5 درصد گیرت میاد ولی اگه به 90 درصد فکرکنی همون 90 درصد گیرت میاد کارتن گالیله رو همه تون دیدین تا وقتی مثل اون یارو که میگفت : من میدونم کارمون تمومه بیچاره میشیم . فکر کنید هیچ وقت نمیتونین به هدفتون برسین .
              جناب کلباسی این بشر دو پا رو دست کم نگیرین بد جونوریه لامصب بخواد کاری رو بکنه میکنه مخصوصا ورژن ایرانیش !!!!!
              ببخشید که پر حرفی کردم ....
              فارغ از هر گونه تحلیل ، فقط برای ترید آمده ام . .................................................. ....................

              نظر


              • #22
                نوشته اصلی توسط f.kalbasy نمایش پست ها
                بسم الله الرحمن الرحیم.
                ..... حتما میدانید که در اقتصادی همانند اقتصاد کشور آمریکا هر شخص حقیقی یا حقوقی که بتواند سالانه 20 درصد سودآوری داشته باشد از نظر فرهنگ عمومی به چشم یک نابغه به او نگاه میکنند؟....چگونه است که یک معامله گر با سابقه در قلب اقتصاد بازار آزاد که بازار فارکس تنها یک ثمره و نتیجه کوچک از این اقتصاد است برای کسب سود سالیانه 20 درصد سالها به مطالعه و یادگیری میپردازد اما جوان ایرانی جویای نام رویای کسب سودهای 50-60-70 و... درصدی در سر میپروراند؟
                ....حقیقت شماره 3: کسب سودهای آنچنانی در بازار فارکس غیر ممکن است...نوابغ بازار برای کسب سود 20 درصد سالیانه در حال تلاش هستند...تریدری که به طور مستمر ماهیانه 20 درصد از بازار کسب کند ابر نابغه خواهد بود...آیا چنین شخصی را میشناسید؟؟!!
                سلام
                کسب 80- -100 یا 400 درصد سالیانه برای اونایی که سود میکنن چیز عجیبی نیست اگه من نیستم دلیلی نداره که نباشه
                الان نفر اول فارکس فکتوری یک ایرانیه 800 درصد سالانه. بقیه هم هستن سایتهای دیگه زولو و از اینا

                نظر


                • #23
                  نوشته اصلی توسط jaxon نمایش پست ها
                  آقای کلباسی حرف خیلی خوبی میزنه، به هر حال بعضی سیستمها ممکنه خیلی از افراد رو گمراه کنه، و مدتها وقت شخص رو بگیره، سطح توقع رو بالا ببره و در آخر چیزی به غیر از نا امیدی و سرخوردگی نصیب شخص نکنه. سیستمی که ماهیانه 5% بازدهی داشته باشه تو یه بازه زمانی 1 ساله خیلی با ارزش تر از سیستمی با بازدهی 100% توی بازه زمانی 1 ماهه هست.
                  سیستم هایی هست که حتی ممکنه 6 ماه سود کنه و در عرض یک شب تریدر رو کال کنه.
                  دوست عزیز پس بحث مدیریت سرمایه چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
                  محاله کسی که با سیستمی شش ماه مرتب از بازار سود میگیره و مدیریت سرمایه رو رعایت میکنه یک شبه کال بشه!!!

                  نظر


                  • #24
                    میدونید چیه این بازار برام شگفت انگیز هست که تا الان منو پایبندش کرده با اینکه ضررم بیشتر از سودم بوده

                    اینه که هر کس هر دیدگاهی داشته باشه بازار بهش نه نمیگه چه اونایی که دوست دارن کم سود کنن و چه اونایی که دوست دارن زیاد سود کنن در هر صورت همگی درست فکر میکنن

                    فقط این مورد رو بخاطر بسپارید
                    در فارکس 2 تا راه پیش روی هر کسی هست
                    1- ریسک کم و سود کم

                    در این راه سود مداوم و مستمر میشه گرفت ماهانه و حداکثر 8 یا 10 درصد



                    2- ریسک زیاد و سود زیاد

                    در این راه هیچ چیز مشخص نیست یعنی اخر راه مشخص نیست یعنی معلوم نیست که در آخر به سود دهی خواهی رسید یا نه

                    ضرر ها رو تحمل میکنی کال مارجین ها رو تحمل میکنی تا روشی رو تجربه کنی و بدستش بیاری که سود بسیار بالایی رو میده ولی هیچ تضمینی در رسیدن بهش وجود نداره ولی اگه بتونی بهش برسی دیگه تا آخر عمرت غصه پول نمیخوری
                    در این راه بالاترین سود 100 درصد در ماه هست

                    من خودم راه دوم رو انتخاب کرده ام چون راه سخت رو خیلی بیشتر دوست دارم به چالش کشیده شدن رو دوست دارم
                    ولی اعتقاد راسخ دارم که خواهم توانست به قله این راه برسم

                    این موردی که میگم واقعا همه جا کاربرد داره
                    هیچ چیزی در جهان تازگی ندارد فقط کافی هست خودمون رو بشناسیم و در کارمون سمج باشیم و پشتکار داشته باشیم
                    پشتکار یکی از بهترین ابزار های هر فردی هست



                    توصیه مهم مهم مهم مهم مهم مهم مهم مهم مهم ((((هر قدر مهم هم بنویسم باز هم کم است)))
                    اگر فارکس رو به عنوان شغل اصلی خود در نظر گرفته اید بهتر آن است که با راه اول کار کنید چون غیر از این باشه شرایطی برای زندگی آدم پیش میاره که آدم روانی میشه

                    با سپاس
                    ویرایش توسط ramin7500 : https://www.traderha.com/member/5151-ramin7500 در ساعت 01-26-2014, 09:05 PM

                    نظر


                    • #25
                      این بازار مستعد درآمد زیاده اگر کسی بتونه هر چند درصدی که بلده کسب درآمد کنه هنر کرده برکسی هم نباید خرده گرفت که چرا زیاد گرفتی یاکم؟!!مگر بورس ایرانه که با 50میلیون یه سهم رو هل میدن بعد یواشکی میان بیرون تا بازار بریزه حالا اونی هم که ضرر کرده که کرده.

                      نظر


                      • #26
                        نوشته اصلی توسط seyed نمایش پست ها
                        دوست عزیز پس بحث مدیریت سرمایه چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
                        محاله کسی که با سیستمی شش ماه مرتب از بازار سود میگیره و مدیریت سرمایه رو رعایت میکنه یک شبه کال بشه!!!
                        تو این بازار هیچی محال نیست، یه اکسپرت ilan بگیر با یه اکانت 10،000$ بعد 6 ماه وقت بزار بعد 6 ماه به این نتیجه میرسی که همه چیز ممکنه.

                        نظر


                        • #27
                          نوشته اصلی توسط f.kalbasy نمایش پست ها
                          بسم الله الرحمن الرحیم.دوستان عزیزم آیا تا کنون با خود اندیشیده اید که معامله گران کدامیک از کشورهای جهان به حقیقت بازار اشراف کاملتر و بهتری دارند؟آیا با من موافق هستید از آنجا که محل ابداع بازار مبادلات ارز کشور آمریکا و در مرحله بعد کشورهای حوزه یورو هستند قطعا چه در زمینه های آموزشی و چه در روشهای معاملاتی قوی تر و کاملتر از معامله گران سایر کشورها هستند؟و آیا با من موافق هستید که همه انسانها فارغ از ملیت و نژاد به دنبال کسب سود بیشتر و زحمت کمتر به طور همزمان هستند؟و حتما میدانید که در اقتصادی همانند اقتصاد کشور آمریکا هر شخص حقیقی یا حقوقی که بتواند سالانه 20 درصد سودآوری داشته باشد از نظر فرهنگ عمومی به چشم یک نابغه به او نگاه میکنند؟این سوالات را از شما دوستان عزیز پرسیدم تا به این سوال اساسی بپردازم و آن اینکه:چه چیز سبب شده ما ایرانی هایی که نه تنها در تشکیل بازار مبادلات ارز هیچ نقش اقتصادی یا فنی نداریم بلکه از جنبه آموزشی هم فرسنگها از آنها فاصله داریم با خود بیندیشیم که در بازار ارز امکان سودآوریهای رویایی وجود دارد؟آیا این اندیشه غلط در ذهن جوانان عزیز ایرانی به واسطه مشکلات اقتصادی...فشارهای مالی...رویاهای خام جوانی...یا سایر کمبودها و نواقص فرهنگی و علمی و اقتصادی نقش نبسته است؟چگونه است که یک معامله گر با سابقه در قلب اقتصاد بازار آزاد که بازار فارکس تنها یک ثمره و نتیجه کوچک از این اقتصاد است برای کسب سود سالیانه 20 درصد سالها به مطالعه و یادگیری میپردازد اما جوان ایرانی جویای نام رویای کسب سودهای 50-60-70 و... درصدی در سر میپروراند؟آیا ما ایرانی ها خود را باهوشتر از جهانیان میدانیم یا اینکه معتقدیم آنها خود نمیدانند که چه گنج گرانبهایی دارند و تنها ما از گنج چنین ارزشمندی با خبریم!!!دوستان عزیزم اگر قرار بود بازار فارکس پتانسیل سودهای آنچنانی را داشته باشد آیا دیگر هیچ شرکت...کمپانی...موسسه...بنگاه اقتصادی و... محلی از اعراب داشت؟!چگونه در کشورهای توسعه یافته صنعتی اشخاص سالها تلاش میکنند تا یک بنگاه اقتصادی را دایر کنند و مشکلات فراوان و رقابتهای سرسام آور در یک اقتصاد مبتنی بر بازار آزاد را بر جان میخرند تا به سودآوری سالانه 20 درصد آن هم شاید دست پیدا کنند اما جوان ایرانی با خود می اندیشد که میتواند با خواندن چند کتاب و مقاله (که همین کتاب ها را هم همان معامله گران اروپایی و آمریکایی نوشته اند) و استفاده از چند اندیکاتور ماهیانه 50 درصد سود آوری داشته باشد؟!این سوالات قطعا به همین جا ختم نخواهد شد اما برای آغاز جریان اندیشیدن به ماهیت بازار همین چند نمونه کافی است.با خود و در خلوت خود بیندیشید به....حقیقت شماره 3: کسب سودهای آنچنانی در بازار فارکس غیر ممکن است...نوابغ بازار برای کسب سود 20 درصد سالیانه در حال تلاش هستند...تریدری که به طور مستمر ماهیانه 20 درصد از بازار کسب کند ابر نابغه خواهد بود...آیا چنین شخصی را میشناسید؟؟!!
                          در اينكه ايرانيان از هوش بسيار بهتري نسبت به خيلي از كشور هاي ديگه دارن كه شكي نيست ، اون كساني هم كه سالي ٢٠درصد ميگيرن و مستمر كه تعدادشون هم ظاهرا كم هست ، مشخص نيست در چه شرايطي معامله ميكنند يا چه حد سود و ريسكي دارن !
                          ما نه ميتونيم خودمون رو با كسي كه سالي ١٠٠٠درصد سود ميكنه مقايسه كنيم نه اونكه ٢٠درصد اما اون شخصي كه درصد هاي بالا كسب ميكنه ميتونه نشون بده درصورت درك بازار ميشه سود هاي نجومي كسب كرد كه البته با تلاش بسيار فراوان همراهه .
                          مساله از جایی آغاز میشود که ما خود را جایز خطا میدانیم

                          نظر


                          • #28
                            نوابغ در همه رسته.های زندگی وجود داشته و دارد.
                            Darvas, Gann, Miner, LaryWilliam,
                            و یک ایرانی که میشناسمش سال پیش بیش از 100% سود داد با DD نزدیک 20 درصد.
                            کلاس دو جلسه.ای با این شخص سال.ها پیش داشتم و بسیار آموختم که بازار را سه چیز
                            0- مدیریت روان
                            1- مدیریت سرمایه
                            2- مدیریت پوزیشن
                            یک شبه و یک ماهه بدون شک نمیتوان به این ها دست پیدا کرد.
                            شاید الله بختکی (به صورت شانسی) شخصی به سودهای هنگفتی برسد اما بدون شک کوتاه مدت است.


                            نوابغ بازارکم هستند، که بتوانند با ریسک های یک درصدی حساب را رشد هنگفت دهند.
                            با ریسک 20 درصدی شاید بتوان سود 1000 درصدی داشت و حتی بیشتر داشت اما این دیگر اسمش قمار است.


                            --- ANDREA UNGER را در مسابقات بین المللی دنبال کنید. میبینید
                            2012 - 83%
                            2010 - 240%
                            2009 - 115%
                            2008 - 675%
                            دقت کنید پارسال 82% سود کرده یعنی این شخص یک آدم غیر حرفه.ایست چون 83 درصد سود کرده؟
                            نخیر این بازار بازار احتمالات هست و مدیریت سرمایه
                            باید دنبال روشی بود که احتمال برنده شدن را افزایش دهد و از آن طرف هم با مدیریت سرمایه
                            از افت حساب جلوگیری کرد تا بتوانیم در این بازار بقاء داشته باشیم تا بتوانیم معامله انجام دهیم.


                            --- به این صفحه مراجعه کنید http://www.toptradercup.com/hall-of-fame
                            جالب هست که معامله گران فارکس کمترین سود رو تونستن کسب کنن


                            صحبت بسیار است و سود هم کم.

                            نظر


                            • #29
                              نوشته اصلی توسط ایزدی نمایش پست ها
                              سلام
                              کسب 80- -100 یا 400 درصد سالیانه برای اونایی که سود میکنن چیز عجیبی نیست اگه من نیستم دلیلی نداره که نباشه
                              الان نفر اول فارکس فکتوری یک ایرانیه 800 درصد سالانه. بقیه هم هستن سایتهای دیگه زولو و از اینا
                              واقعیت ها را ایشان به خوبی اشاراتی داشتند، حالا در مورد 20 درصد کمتر و بیشتر بماند، اما نمونه خوبش، وارن بافت هست که در 11 سالگی با حدود 100 دلار شروع کرد و الان بعد از 73 سال به 52 میلیارد دلار رسیده، خوب اگر حساب کنید می شود، سالی 32% تقریبا، اما همه خوب می دانیم که ایشان در طی سالهای جوانی سودای بورس ها بین المللی داشتند و با انتخاب کشورهای مناسب تریدرهای داشتند که بسیار اغوا کننده بوده، الان شاید میانگین ایشان 32 بوده، ولی در ابتدای کار میانگین ایشان بسیار بالا بوده و با رشد سرمایه این میانگین به 32% میل کرده.

                              در ابتدای کار که سرمایه اندک است ریسک پذیری سرمایه گذار بیشتر می باشد، اگر با کنترل خود و مدیریت سرمایه مناسب و استفاده از روش ها سیستماتیک به سرمایه گذاری بپردازد رفته رفته سرمایه رشد خواهد در حد بالا بعد از 70 سال به میانگین 32% میل خواهد کرد، البته نیازی نیست که فرد نابغه باشد، در واقع نبوغ یعنی یادگرفتن و فراموش کردن و خلق کردن.

                              برای کسی که سرمایه اولیه 10000 دلار دارد با کسی که سرمایه 1 میلیون دلار کار می کند و با کسی که 1 میلیارد دلار را مدیریت می کند میزان ریسک و نوع سرمایه گذاری فرق می کند، اما وجه اشتراک هر سه فرد می دانید چیست؟
                              ویرایش توسط محمد حاجیلو : https://www.traderha.com/member/12908-محمد-حاجیلو در ساعت 02-02-2014, 11:01 PM

                              نظر

                              پردازش ...
                              X