اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

آموزش مفاهیم کلیدی بازار و درک ماهیت نمودارها

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • #16
    نوشته اصلی توسط مهدی موسوی نمایش پست ها
    اقا عماد
    درود بر شما

    کاری که شروع کردی کار پسندیده هست و برای ایندگان رفرنس خوبی خواهد شد

    امیدوارم در انجام و اتمام کارتان موفق باشید


    موسوی
    ارادتمند بزرگانی همچون شما هستم. انجام وظیفه است

    نظر


    • #17
      در ادامه میرسیم به یکی از مهمترین و کلیدی ترین مفاهیم. عرضه و تقاضا
      عرضه و تقاضا در زندگی روزمره ما دارای مفهومی سادست. در اقتصاد از نظر علمی بسیار پیچیده و گستره تر از تعریف ساده عامه اون هست. حال ما با هیچ کدوم از اونها در عمل خیلی سر و کار نداریم. چون صرفا در بازارهایی مثل فارکس و شاخص ها و ... اطلاعاتی از حجمهای خرید و فروش در سطوح خاص نداریم. به عنوان مثال در بازار بورس تهران می توان به راحتی سطوح عرضه و تقاضا رو بدون نگاه کردن به چارت ها و فقط با دیدن صفهای خرید و فروش در قیمت های مختلف بررسی و پیدا کرد. برای پیدا کردن اونها ما سیاستی به کار میبریم. اون هم ظاهر حرکات قیمت روی نمودارهاست. اساسا قیمت در مناطقی که عرضه و تقاضا از تعادل خارج میشود ناگهان جهش می کند و از محدوده تعادلی خارج می شود.منظور از محدوده تعادلی محدوده ایست که عرضه و تقاضا در تعادل است. (منطقه تعادلی در تحلیلهای جناب گیتی زیاد مورد استفاده قرار میگرفت). مثالی می زنم برای درک بهتر موضوع:
      مدتها دلار در محدودههایی مثل 1000 تومن و 3500 تومن مورد معامله قرار میگرفت. این محدوده های محدوده های تعادلی هستند. در آخرین محدوده قیمت از محدوده تعادلی 3500 تا 3800 تومن با شتاب خارج شد. یعنی در این محدوده ناگهان تقاضا بر عرضه غلبه می کنه و قیمت ناگهان اوج میگیره و وارد محدوده 10000 تا 15000 تومن میشه. در حال حاضر قیمت در محدوده تعادلی هست. حال باید دید چه اتفاقاتی در آینده می افته که باعث غلبه یکی از این دو عنصر بر دیگری میشه.
      پس برای پیدا کردن مناطق عرضه و تقاضا یکی از بهترین نشونه ها خروج با قدرت از محدوده ای هست که قیمت مدتی در اونجا تعادل داشته.



      برای درک بهتر مطلب سعی کنید چندین مورد عرضه و تقاضا در چارتها پیدا کنید و در تاپیک تمرین ها و سوالات قرار بدید.

      نظر


      • #18
        سلام.
        عماد عزیز بابت مطالبی که به اشتراک گذاشتی ازت ممنونم و امیدوارم برگردی و بی توجه به یه تعداد که همش دنبال تخریب هستن کاری که شروع کردی رو تموم کنی...هرچند بیس اصلی روشتون رو مطرح کردید ولی کاش میشد یا در اینجا یا در کانال تلگرامی ریزه کاریهای روشتون رو هم آموزش بدید// در هر صورت من بابت مطالبی که از شما یاد گرفتم مدیون شما هستم وبراتون آرزوی بهترینها رو دارم../واقعا حیفه اینجور تاپیکاست که بخواد خاک بخوره ....

        نظر


        • #19
          فایل پی دی افی که قرار داده شده فارسیشو ندارید؟


          بهترین تنظیمات رندر خارجی اسکچاپ با یک مثال ساده
          آموزش حذف دوستان پیشنهادی در اینستاگرام (ساده ترین روش)
          ۳ روش ساده دانلود فیلم، عکس واستوری اینستاگرام (موبایل و کامپیوتر)
          آموزش ترجمه سریع با دوربین آیفون (بهترین روش موجود)
          ویرایش توسط melika00 : https://www.traderha.com/member/33929-melika00 در ساعت 09-05-2020, 12:52 PM

          نظر


          • #20
            کاش بیاید و کاری رو که شروع کردید تمام میکردید..

            نظر

            پردازش ...
            X