اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

۱۹ توصیه برای سرمایه گذاری در بورس سهام

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • آموزش: ۱۹ توصیه برای سرمایه گذاری در بورس سهام

    معامله گری پر از خطر بوده و هست. اگر از تجربیات دیگران استفاده نکنیم باید خودمان تجربه کنیم. توصیه‌های زیر برگرفته از تجربیات تعداد بسیار زیادی از معامله گران آماتور و حرفه‌ای است که حاصل شکست‌های آن‌ها و موفقیت‌هایشان است.

    1. در بازار بورس فرصت‌ها تکرار می‌شوند. پس افسوس از دست دادن یک سهم و یا ضرر کردن را نخورید. بلکه از آن‌ها درس و عبرت بگیرید.
    2. سعی کنید تمام دارایی و سرمایه زندگی‌تان را به‌طور کامل وارد بازار بورس نکنید.
    3. برای سرمایه گذاری در بورس نیز مانند سایر بازارها و حرفه‌ها نیاز به آموزش است.
    4. وجود اهرم در بازارهای مالی یا اعتبارات کارگزاری‌ها همانند تیغ دو سر می‌مانند و می‌تواند به‌راحتی، زیان شمارا در بورس سهام چند برابر کنند.
    5. انرژی و سرمایه خود را تقسیم‌بندی کنید و به‌موقع استفاده کنید.
    6. معامله شما باید در محیط معامله‌گری انجام شود، یعنی محیطی که هیچ‌چیزی تمرکز شمارا از طرح و انضباط معامله‌گری‌تان دور نمی‌کند.
    7. باید طبق طرحی که می‌نویسید حد ضرر را جدی بگیرید با این سرمایه خود را حفظ می‌کنید
    8. وارن بافت (بزرگ‌ترین سرمایه گذار دنیا) دو قانون دارد: اول) سرمایه‌ات را حفظ کن 2) قانون اول را فراموش نکن. پس مدیریت سرمایه، باید اصل حیاتی زندگی هر معامله گری باشد.
    9. از شکست‌های خود در معاملات اشتباه درس بگیرید. دلیل آن را یادداشت کنید و در معامله بعدی از آن بپرهیزید.
    10. تحلیل کنید، منتظر بهترین لحظه شوید و آنگاه وارد معامله شوید. وجود معاملات زیاد بیانگر سودآور بودن نیست.
    11. بازارهای مالی و سرمایه گذاری می‌تواند به مسیر خود ادامه دهد یا از مسیر خود منحرف شود. پس تعصبی رو جهت بازار نداشته باشید و هم‌جهت با مسیر بازار باشید.
    12. وقتی در خریدوفروش سهام ضرر می‌کنید، مأیوس نشوید و وقتی هم در معاملات بورسی سود می‌کنید به خود مغرور نشوید. چون تنها یک بازدهی ۶ ماهه است که به شما نشان می‌دهد واقعاً چه‌کاره هستید.
    13. با شرکت در کلاس آموزش بورس و کلاس‌های تحلیل گری بازار سرمایه گذاری سهام، علم خود را بالابرده و با دانش کافی وارد آن شوید و سرمایه گذاری کنید.
    14. در تحلیل بورس اندیکاتورها قادر به پیشگویی نیستند. پس قیمت را درست تحلیل کنید و طبق روند رفتار کنید. روند باید دوست معامله گر باشد.
    15. عده‌ای با سود کردن با خانواده خود احساس خوشی می‌کنند و با ضرر کردن نسبت‌ها به آن‌ها عصبانی می‌شود. پس میانه‌رو و فروتن باشید.
    16. در هفته، بازار حداقل دو روز تعطیل است پس‌ازاین فرصت برای تفریح و بالابردن دانش خود استفاده کنید.
    17. تا می‌توانید از خریدوفروش‌های سرخطی پرهیز کنید و کمی با مفهوم خریدوفروش‌های شرطی آشنا شوید. مثلاً اگر این عدد را شکست، من می‌خرم یا می‌فروشم. درک این مفهوم نیمی از هنر معامله گری است.
    18. وقتی معامله شما در ضرر فرو می‌رود از اضافه کردن و میانگین‌گیری پرهیز کنید. ولی اگر معامله بورسی شما در سود رفت مجازید که حجم اضافه کنید.
    19. انضباط در معامله گری اصلی‌ترین برگ برنده معامله گر است. پس به طرح خود پایبند باشید و با روند مبارزه نکنید.

    درزمینهٔ آموزش بورس از صفر، کالج تی بورس با بهترین روش‌های آموزشی، بورس را از صفر آموزش می‌دهد. کلاس‌های حضوری آموزش بورس در مشهد ، اصفهان، شاهرود، کرمان، شیراز و سایر شهرهای کشور برگزار می‌شود. همچنین علاقه‌مندانی که امکان شرکت در کلاس‌های حضوری را ندارند می‌توانند به‌صورت آنلاین و مجازی از آموزش بورس به‌صورت حرفه‌ای، بهره‌مند شوند.

    برای ورود به بازار بورس نیاز به دریافت کد بورسی است که به صورت حضوری و غیر حضوری می‌­توانید اقدام کنید و از کارگزاری­ ها دریافت کنید.

  • #2
    یک ویلا چه به سبک مدرن ساخته شود یا به سبک کلاسیک، باید از ظاهری لوکس و لاکچری برخوردار باشد. گروه مهندسی رادیس با ایجاد یک طراحی لوکس، ویلا لوکس و لاکچری را در اختیار شما قرار می‌دهد.

    نظر


    • #3
      شرکت آترین پلیمر تجارت پارسیان یکی از مجموعه های موفق در زمینه تولید مواد پلیمری در کشور می باشد .‌ ما با گرد آوری تیمی نخبه از جوانان ایرانی و استفاده از جدیدترین دستگاه های روز توانسته ایم ، بخش اعظمی از نیاز کشور را ، در تولید مواد پلیمری و مواد شیمیایی به خوبی پوشش دهیم. از مهم ترین محصولات تولید شده توسط ما می توانیم به ، کمک فرایند و اصلاح کننده ضربه pvc، روان کننده داخلی، کامپاند pvc سخت، مستربچ مشکی و کامپاند pe / pp اشاره کنیم.
      https://atrinpolymer.com.co

      نظر

      پردازش ...
      X