اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

برای سرمایه گذاری در بورس ازکجا شروع کنم؟

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • آموزش: برای سرمایه گذاری در بورس ازکجا شروع کنم؟

    برای سرمایه گذاری در بورس ازکجا شروع کنم؟
    افراد زیادی این روزها اسم بازار بورس را شنیده اند و به دنبال این موضوع هستند که ازکجا باید شروع کرد؟ و سوالات مختلفی که از این بازار دارند.
    بازار بورس ایران برخلاف ظاهر ساده‌ای که دارد یک دنیای پیچیده‌ است. فردی که وارد این بازار می‌شود اطلاعات زیادی را روبروی خودش می بیند و در ابتدای کار کاملا موضوع برایش پیچیده و سخت می شود اما نکته ای که وجود دارد این است که با آموزش هرچیزی را می توان آموخت.
    معمولا پرسش های اولیه برای افراد تازه کار این هاست:
    1. سرمایه گذاری در بورس را از کجا باید شروع کنم؟
    2. حداقل سرمایه برای شروع سرمایه گذاری در بورس چقدر هست؟
    3. چه چیزهایی نیاز دارم؟
    4. کجا آموزش ببینم؟
    برای پاسخ به این سوال های پرتکرار در این مقاله با ما همراه باشید.
    در ابتدای کار باید ذهن‌تان را نسبت به بازار بورس واقعی کنید
    قبل از هر چیز باید یک ذهنیت درست نسبت به فعالیت در بورس داشته باشید. بسیاری از افراد ذهنیت درستی از این بازار ندارند. آنها فکر می‌کنند که بلافاصله با وارد شدن به این بازار می‌توانند در عرض یک مدت کوتاه پولدار شوند یا خیلی سریع سودهای کلان به دست آورند. البته بورس این قابلیت را دارد که سودهای بسیار خوبی را نصیب سرمایه گذار کند. اما این موضوع همیشگی نیست.
    باید قبول کنید که سرمایه گذاری در بورس، یک فرایند است که گاهی طولانی و نیاز به صبر دارد و گاهی نیز بسته به شرایط می‌تواند بسیار زود بازده باشد.

    ورود به بازار بورس

    اولین قدم برای ورود به بازار بورس، افتتاح حساب در کارگزاری و دریافت کد بورسی است.
    قدم اول برای وارد شدن به دنیای سرمایه گذاری در بورس، افتتاح حساب در یک کارگزاری است. طبق قوانین هر فرد حقیقی یا حقوقی برای خرید و فروش سهام در بورس به یک کارگزار نیاز دارد. در واقع کارگزار، واسط بین شما، بازار بورس و سایر سهامداران است.
    هیچ فردی نمی‌تواند سهام خود را به صورت مستقیم به فرد دیگری واگذار کند یا از آن سهم بخرد. پس تمام خرید و فروش‌ها از طریق کارگزاری انجام خواهد شد و شما برای شروع فعالیت خود در بورس حتما باید نزد یک کارگزاری حساب داشته باشید.
    با مراجعه به کارگزاری های مختلف در سطح شهر رشت می توانید به سادگی کد بورسی خود را دریافت کنید.

    قدم مهم، آموزش بورس و یادگیری انواع تحلیل

    بعد از گرفتن کدبورسی، اکنون شما آماده خرید و فروش سهام هستید. اما این تازه ابتدای کار است. در بورس، شما با پولتان معامله می‌کنید. در نتیجه هر سود و زیانی به طور مستقیم، سرمایه شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد. پس اولین قدم این است که بدانید سهام کدام شرکت‌ها را در چه قیمتی بخرید و درچه قیمتی بفروشید.
    فعالیت در هر بازاری نیازمند آشنایی با اصول و روش‌های کسب سود در آن بازار است. فعالیت در بورس به صورت خلاصه شامل انتخاب سهام مناسب در قیمت مناسب و فروش آن در قیمت‌های بالاتر و در نتیجه کسب سود است.

    انتخاب سهم مناسب، اصلی‌ترین سوال هر فرد تازه وارد به بورس است. جواب این سوال را تحلیل بنیادی به شما خواهد داد و به شما کمک میکند بهترین و سودآورترین کارخانه های ایران را پیدا کنید.
    بعد ازپیدا کردن سهم مناسب نوبت به قیمت مناسب ورود میرسد، نقطه مناسب ورود یعنی قیمتی که پس ازآن قیمت احتمال رشد سهم بسیاربالاست، اینکار وظیفه تحلیل تکنیکال است.
    درنهایت شما سهم مناسب را در قیمت مناسب خرید می کنید اما کاراصلی شما در بورس خروج است، دیدگاه کالج تی بورس در مورد خروج کاملا متفاوت است، ما اعتقاد داریم در هرمعامله ای که انجام می‌دهیم اگر آن معامله منجر به ضرر شد باید کمترین آسیب را به ما بزند و اگر منجر به سود شد باید بتوانیم بیشترین سود ممکن را ازآن معامله بگیریم، اینکار وظیفه علم مدیریت سرمایه است.

    حرفه ای شدن در بازار بورس

    در پایان اگر شما برای اینکه بتوانید در بورس سود کنید و به مرحله ی حرفه ای شدن برسید نیاز به آموزش های لازم دارید.
    کالج تی بورس در سال 1394 تاسیس شد تا بتواند با آموزش های کاربردی و کارگاهی، بورس را برای تمامی مردم ایران با هر سطحی که هستند ساده سازی و قابل فهم کند. هدف ما در این کالج این است که تمامی افراد در بورس سرمایه گذاری موفق و سودآوری داشته باشند.
    ما در کالج تی بورس تمام تلاشمان بر این است که بورس را از یک سرمایه گذاری پیچیده و ترسناک به یک سرمایه گذاری ساده و قابل فهم تبدیل کنیم. به همین دلیل به دنبال کاربردی ترین و سودآورترین روش ها در دنیا بوده ایم تا آنها را در بورس ایران عملیاتی کنیم.
    این کالج در حال حاضر در شهرهای مختلف ایران در حال برگزاری دورهای حرفه ای آموزش بورس خود است و در شهر رشت نیز اکنون این دوره ها در حال برگزاری است.
    توصیه می کنیم اگر در شهر رشت زندگی می کنید برای اینکه بتوانید در بورس به مهارت لازم برسید در دوره آموزش بورس در رشت همراه ما باشید.
پردازش ...
X