اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

ابداع سیستم معاملاتی سیگنال طلایی !

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • #31
    نوشته اصلی توسط guest نمایش پست ها
    سلام
    کندل هایی که امروز ایجاد شده ( تفییرات قیمت امروز )
    بعد از دو ماه یا بیشتر ، چه تغییری میکنند ؟
    سلام دوست عزیز
    اندیکاتور های ما کارشون اینه که بهترین زمان و هم جهت ترین سیگنال ها رو برای ورود بدن ، و زمانی که سیگنال ورود صادر میشه یک دسته پوزیشن به تعداد حداقل 108 پوزیشن تا لاتیج 0.01 باز میشن ، حالا تو بهترین ورود ها هم ممکنه از این تعداد مثلا 10، 15، 20 و یا هر تعداد پوزیشن دیگه ای خلاف جهت مارکت باز شده باشن ، اینجا اکسپرت ما وارد عمل میشه و در مدت زمان یک هفته تا نهایتا 2 ماه پوزیشن های اشتباه رو اصلاح میکنه یعنی اونارو میبنده و پوزیشن های هم جهت یا هم فاز با مارکت باز میکنه و در نتیجه بعد از هم فاز شدن کامل دسته سیگنال ما با مارکت سودهی اصلی شروع میشه ...
    استراتژی سیگنال طلایی

    کانال ما در تلگرام FxTracker@

    نظر


    • #32
      درود بر دوستان همراه

      چند روزی هست که درگیره بررسی اندیکاتور جدیدمون هستیم ( اندیکاتور نبض مارکت ) و هر روز با زوایای تازه ای رو به رو میشویم که حتی خودمان هم فکرشو نمیکردیم تا این حد این اندیکاتور کارایی داشته باشه !
      یکی از نکات جالبی که بوسیله این اندیکاتور در روز های اخیر دست یافتیم ، این بود که ما توانستیم با کمک اون تغییرات شاخص دلار و مثبت شدن پوندی ها رو حدس بزنیم ! و تا حدود زیادی این تغییرات بر روی اکانت زیره تست ما که قبلا یوزر و پسوردش رو قرار دادیم برای بررسی لایو داشته . ( در انتهای این پست مجددا یوزر پسورد رو قرار میدم برای دوستانی که در جریان نبودن )



      همانطور که میدونید در دو روز گذشته بازار بسیار پرنوسان و ملتهبی داشتیم ،اما اگر اکانت ما رو لایو دنبال کرده باشید متوجه شدید که حتی با وجود پوزیشن زیاد مغلوب نوسانات بازار نشده و بسیار ملایم راه خودشو میره و انواع مسائل حاشیه ای مثل شدو های بلند که گاهی اوقات شاکی های زیادی هم داره و در این خصوص معمولا تریدرها ، بروکرها و بانک ها و موسسات سرمایه گذاری رو مقصر میدونن برای خوردن استاپ هاشون اما روی سیستم ما هیچ تاثیری نداره این قبیل موارد ،چون سیستم ما کلا نه بر اساس تکنیکال هست و نه فاندامنتال !

      مشخصات اکانت دمو زیره تست رو مجددا قرار میدیم که از طریق بروکر آلپاری و متاتریدر4 میتونین اکانت زیر رو مورد بررسی قرار دهید :
      Alpari-ECN-Demo
      60299734
      6nfohtt

      *نکته ای که قبلا هم بهش اشاره نمودیم این هست که هر زمان این اکانت به بازدهی 30% برسه استاپ میشه و مجددا اکانت صفر کیلومتر استارت زده خواهد شد و جهت بررسی ارائه خواهد شد .

      اما بریم سراغ اندیکاتور جدیدمون ، با کمک این اندیکاتور ایده های زیادی برامون ایجاد شده که بتونیم بازدهی سریعتری داشته باشیم و حتی یک سیستم براساس بازدهی روزانه طراحی کنیم و این میتونه نقطه عطف این چند سال کار مداوممون باشه!
      برای این سیستم اگر تست های اولیه جواب بده اکانت تست جدیدی معرفی میکنیم که بصورت عمومی و لایو رصد کنید روش کار این سیستم رو و شاید براش یه تاپیک جداگانه هم زدیم چون یک سیستم ابداعی جداگانس!
      این سیستم میتونه هر دو سه روز برای ما پروفیت بسازه و نیازی به صبر بلند مدت نداره ، با این سیستم اکثر حرکت های بازار برای ما پروفیت میسازه و میشه از هر حرکتی بهره بردو به سود رسید!
      در حالیکه سیستم فعلی از نوسانات روزانه بازار بهره ای نداره و ممکنه برای خیلی ها که حوصله ندارن جذاب نباشه ! (حتی با علم به بازدهی بیش از 100 درصدی سیستم بلند مدت ما )

      **همانطور که میدانید نود درصد مردم تو این بازارهای پرنوسان مغلوب میشن ولی برعکس برای سیستم ما هرچی ملتهب تر باشه زودتر به هدف میرسیم!

      خیلی خوش بین هستیم به اینکه تست های این اندیکاتور نتایج قابل قبولی داشته باشه و اگر اینطور بشه کاری کرده ایم کارستان !!!
      مارو در تلگرام هم میتونین دنبال کنین در کانال FxTracker

      به امید موفقیت ...
      شب و روزگار خوش
      ویرایش توسط hesam01 : https://www.traderha.com/member/25033-hesam01 در ساعت 07-26-2019, 02:53 AM
      استراتژی سیگنال طلایی

      کانال ما در تلگرام FxTracker@

      نظر


      • #33
        قصد نا امید کردنتان رو ندارم . ولی با توجه به تجربه ای که در استفاده از انواع اکسپرت ها و روش های معاملاتی دارم باید بگم . روش معاملاتی شما در نهایت به سود منجر نخواهد شد و در نهایت موجودی حسابتان را خواهید باخت . توصیه دوستانه دارم که پول نازنین خود و دیگران را سر این مدل معاملات نابود نکنید .

        نظر


        • #34
          نوشته اصلی توسط guest نمایش پست ها
          سلام و تشکر
          این توضیحات آخر خیلی جالب و روشنگر بود.
          ممنون
          دنبال سیگنال نیستم
          دنبال مطلبی هستم که ارزش پیگیری داشته باشد
          و حتما مطالب شما را پیگیر خواهم بود.
          باز هم ممنون
          سلام دوباره
          یک ماه گذشت ( حساب دمو )
          نتیجه هنوز نامعلوم

          یک ماه دیگر فرصت مانده (طبق گفته های شما ) برای شروع سودآوری
          تشکر

          چند لینک از دوستان : پولدوست syzygy ezzal

          نظر


          • #35
            نوشته اصلی توسط hesam01 نمایش پست ها
            و اما اندیکاتور بسیار قوی و پیشرفته ای که شاید یکسال طراحی اون طول کشید، این اندیکاتور به کمک اکسپرت معاملاتی ما خواهد آمد و ورودها بسیار بسیار بهینه تر از قبل میشه و اتلاف کمی در همگام سازی با مارکت داریم.
            در این اندیکاتور که من برای نمایش فعلی که در اسکرین جا بشه بازه رو 300 روز اخیر مارکت در نظر گرفتم .هرجا خطوط عمودی آبی داریم سیگنال ورود به بازار صادر میشه .چنانچه خطوط زیادی تشکیل بشه باید صبور بود و کمی هم از تکنیکال کمک گرفت.خاصیت جالب دیگه اینکه ما با نمودار جفت ارزها دیگه کاری نداریم و هر لحظه با یک کلیک نمودار رندوم جدید میسازیم.و اینقدر ادامه میدیم تا نموداری با شرایط عالی پیدا بشه. و محکوم به استفاده از نمودارهای بروکر نیستیم !!!
            و شاید بعضی ها از دستکاری و شادو و این موارد و مشکلات بروکرها آگاه باشن ! .. و با این ترفند همه این ها بی اثر میشه. کما اینکه کار ما بلند مدتی هست و هیچکدوم این ها تاثیری در روند کار ما ندارن. در ادامه مثال هایی مصور ارائه خواهیم داد ..

            خوب در چند دقیقه 7 8 نمودار توسط اندیکاتور خود ایجاد نمودیم و یکی از اینها برای ورود اولیه به مارکت در همین لحظه ایده آل هست.



            در تصویر فوق شاهد دو سری سیگنال موفق فقط در سال 2018 دقیقا در کف ارائه داده و ورود با این یعنی سیگنال یعنی سود از روز اول



            و همچنین در تصویر فوق سیگنالی در ماه قبل داریم و تایید شده و قابلیت استفاده داره



            و هم چنین در تصویر فوق سیگنال موفقی در 3 ماه قبل داشتیم که در صورت ورود بعد از دو ماه 2000 دلار سود میکردیم



            و سه سری سیگنال که از نظر من جذاب نیست ولی موفق هست. برای همین سیگنال ورود به مارکت که در امروز پیشنهاد شده رو نباید استفاده کرد چون سابقه قبلی جالب نیست



            و اما چیزی که در تصویر فوق قابل مشاهده است در سال 2018 دسته سیگنال و بعد اتمام صعود مارکت ، و در ماه اخیر مجددا دسته سیگنال رو دریافت کردیم که در این شرایط باید صبور بود تا به اتمام برسه شاید با کف دوقلو برگرده در صورت برگشت و پایان خطوط ورود موفقیت آمیز خواهد بود.
            در مورد عکس بالا چون اندیکاتور رو طراحی کردم و مارکت رو میشناسم داره میگه روند نزولی پوندی ها بشدت اشباع شده.پایان این خطوط یعنی پایان روند نزولی پوندی ها و پس از اتمام ورود ما میتونه سود 2000 دلاری داشته باشه و بایستی مدتی صبور بود چون ریزش تا کف کانال احتمالا ادامه داره . با این اندیکاتور فقط بایستی منتظر پایان خطوط تا یکهفته باشیم و حالا اگر برگشت همیشه تو پولبک هم میشه وارد شد.اگر هم خیر مهم نیست روزانه با این اندیکاتور صدها نمودار میشه ساخت و شرایط جدید و حتی بهتر پیدا کرد و محدودیت انتخاب نداریم

            این اندیکاتور بسیار به اکسپرت ما کمک میکنه. مثلا خوش شانس باشیم و سیگنال خطا نیاد میشه هر کدوم وارد سود شد ریسک فری کرد و دسته جدید رو وارد کرد . و با خوش شانس به یکباره میشه با اکانت 5000 دلاری مشابه اکانت 20000 هزار دلاری پوزیشن داشت. کمااینکه در کامنت قبل گفتم هر کدوم رنج بشه اکسپرت باز پروفیت میسازه .و تصاعدی و مرکب پروفیت ساخته میشه. کلا چند دسته ورود اول مهمه و خوب پیش بره و خطا نباشه که اتلاف وقت پیش بیاد بازدهی یکساله غیر قابل تصوره .که خوب خبر خوب اینه که بدبینانه 50 درصد رو حتما داریم و شاید سال بعد گردش روزگار همراه ما شد و 500 درصد گرفتیم.پول و سرمایه از دست نره سود همیشه میاد و فقط دیر و زود داره و افراد صبور فقط بهره خواهند برد.




            و اما در ادامه بازهم چگونگی عملکرد اندیکاتور ما رو مشاهده میفرمایید که در تصویر فوق با دو سیگنال و بعد از اتمام خطوط ورود ما میتونست سود خوبی به همراه داشته باشه



            و در تصویر بالا فقط یک خط سیگنال در بیست روز اخیر . و امواج زیگزاگ.میتونه سیگنال خوبی باشه و همین هم تایید برگشت پوندی هاست . طبق عکس حد صرر 200 و حد سود 800 دلاره.البته سیستم ما این نیست .صرفا خواستم بگم موقعیت خوبیه



            و در آخرین تصویر شاهد اتمام خطوط و یک سیگنال دلچسب هستیم ....


            یک نکته برای لینک دو اکانت قبلی بگم که در اون زمان این اندیکاتور در کار نبود
            و بصورت ابتدایی ورود صورت گرفته و اتلاف وقت اولیه زیادی داشتیم.
            که با این اندیکاتور این مورد انتظار میره به حداقل برسه.

            خوب من دیگه خسته شدم ، خیلی نوشتم ! امشب وقتم آزاد بود و خواستم یک مقداری با جزییات بیشتر تشریح کنم

            فقط اینطور بگم هر چقدر نمودار رندوم ساختیم با این اندیکاتور اوکی بوده و میتونم بگم خطای زیر 10 درصد وجود داره. و این رو یک اندیکاتور طلایی میدونم که شاید خوش شانس بودم که افکارم در این مسیر افتاد و تونستم اینو طراحی کنم.ولی واقعا هم اذیت شدم و کاملآ ارزشش رو داشت.تو این سیستم مدیریت سرمایه بسیار مهمه چون وسوسه انگیز هست و هر لحظه با کمی کلیک میتونید موقعیت پیدا کنید و اگر مدیریت نداشته باشید همین سیستم سریعتر از هر سیستمی شما رو بازنده میکنه.اکسپرت طراحی شده که آخرای کارش هست خوشبختانه مدیریت رو کامل قراره به عهده بگیره و این مورد خود به خود حل میشه .

            پاینده باشید ...
            شب خوش


            .
            بازم یک روش دیگر برای کلاهبرداری .اقایان کلاهبردار عزیز نکنید میخواهید سود کنید با سرمایه خودتان سود کنید سرملت ساده لوح را کلاه نگزارید

            نظر


            • #36
              نوشته اصلی توسط guest نمایش پست ها
              سلام دوباره
              یک ماه گذشت ( حساب دمو )
              نتیجه هنوز نامعلوم

              یک ماه دیگر فرصت مانده (طبق گفته های شما ) برای شروع سودآوری
              تشکر
              خیلی ساده ای !

              نظر


              • #37
                نوشته اصلی توسط shangil نمایش پست ها
                خیلی ساده ای !
                سر زیر برف داری

                چند لینک از دوستان : پولدوست syzygy ezzal

                نظر


                • #38
                  من سرم زیر برفه[br]شما اونقدر منتظر باش علف سبز بشه زیر پات!

                  نظر


                  • #39
                    یه عده نمیدونم چی بگم یه عده هم دیگه بدتر نمیدونم چی بگم

                    نظر


                    • #40
                      سلام وقتتون بخیر سیستم شما بدرد بورس ایران هم میخوره یانه

                      نظر


                      • #41
                        نوشته اصلی توسط guest نمایش پست ها
                        سلام دوباره
                        یک ماه گذشت ( حساب دمو )
                        نتیجه هنوز نامعلوم

                        یک ماه دیگر فرصت مانده (طبق گفته های شما ) برای شروع سودآوری
                        تشکر

                        سلام دوست عزیز ، واقعا میبخشین که مدت زیادی بود بخاطر کاره سنگین تقریبا فراموش کرده بودم اینجا رو ! که دیروز یک طلبی رو سرچ داشتم میزدم به این فروم رسیدم و یادم افتاد که تایپیکی اینجا داشتم و با دیدن پست شما واقعا شرمنده شدم که چطور فراموش کردم به اینجا سر بزنم و پاسخ دوستان پیگیری مثل شما رو بدم !!

                        در مورد سیستم و نحوه کارش باید بگم که همچنان داره کار میکنه و در 3 سال گذشته نتایج حاصله قابل قبول بوده برای ما و مقدار بهره وری که قبلا ذکر شده بود رو همچنان سیستم داره ارائه میده و در این مدت هم سعی در بهینه کردن سیستم و رفع نواقص غیر قابل پیش بینی اون داشتیم

                        ابتدا که این تایپیک رو پارسال ایجاد کردم حقیقا در فکر این بودیم که جذب سرمایه کنیم از کسانی که سررشته ای از این بازار ندارن یا به سودهی در این بازار نرسیدن و بدنبال یک سود ثابت برای سرمایشون هستن ، اما در مجموع همان زمان با اینکه چندین نفر هم اعلام آمادگی کردن برای سرمایه گذاری ، ما به این نتیجه رسیدیم که هرگز جذب سرمایه نکنیم و روی سرمایه خودمان متمرکز باشیم ( در همان 2 ، 3 ماه اول راه های ارتباطی که اعلام کرده بودیم رو بستیم تا کار جذب سرمایه کلا کنسل بشه ) تا بدون هیچ استرسی بتونیم فقط رو کارمون تمرکز کنیم و در صورت شکست پروژه به هر دلیلی زیره بار بدهی و فشارهای روحی روانی نرویم ، ما از کسی پولی نگرفتیم اینجا به بهمون گفتن کلاهبردار وای به حال روزی که بخواهیم با همچین جماعتی دست به همچین کاری بزنیم !!

                        از اونجایی که این پروژه نه قراره عمومی بشه و نه قراره ما جذب سرمایه کنیم به هیچ شکلی ، دیگه پستی در این رابطه از بنده نخواهید دید و دوستان هر طور که مایل هستن میتونن راجب ما فکر کنن و بگن کلاهبردارن ، دروغگو هستن و یا هرچی ... مهم نیست !

                        فقط یک مطلب دیگه رو بگم که از فرودین ماه ما چون سرمایمون زیاد نبود و این سیستم بازدهی نهایت سالانه 50 تا 100 درصدی میتونست به ما بده ، ما تصمیم گرفتیم با رونق گرفتن بورس ایران ، این پروژه رو استاپ کنیم و سرمایمون رو به بورس انتقال بدیم تا بتونیم رشد بدیم این پول رو و خدا رو شکر با توجه به انفجاری که در بورس رخ داد سرمایه ما چندین برابر شد به لطف خدا و در حال حاظر هم از 2 ماه گذشته بطور جدی وارد بازار ارزهای دیجیتال شدیم تا با توجه به رونق گرفتن این بازار در این ماه ها بتونیم اینجا هم به سرمایه خودمون اضافه کنیم ( از نظر بنده هرجا پول راحت تر بدست میاد باید رفت اونجا و تعصب داشتن روی یک بازار اشتباه هست بنظر بنده ) و طبق برنامه ریزی که کردیم احتمالا سال 2022 دوباره به بازار جهانی بر خواهیم گشت و کارهای بزرگی رو اونجا انجام خواهیم داد به امید خدا .

                        باز هم شرمنده که اینقدر چشم انتظار گذاشتم شما رو
                        انشالله همگی موفق پر سود باشید
                        استراتژی سیگنال طلایی

                        کانال ما در تلگرام FxTracker@

                        نظر


                        • #43
                          نوشته اصلی توسط mahsa222 نمایش پست ها
                          فکر نمیکنم برای بورس در ایران مفید باشه
                          هست؟

                          با سلام ، خیر دوست عزیز این سیستم فقط برای بازار جهانی طراحی شده و در بازار های دیگر کاربردی ندارد .

                          استراتژی سیگنال طلایی

                          کانال ما در تلگرام FxTracker@

                          نظر


                          • #44
                            یک مورد رو برای آخرین بار عرض کنم که بدلیل شرایطی که قبلا عرض کردم دیگه نمیخوام این مطلب ادامه پیدا کنه در مورد سیستم معاملاتی بازار جهانی ، چون نه قصد اثباتش رو به کسی داریم و نه هیچ مقصودی دیگری را دنبال میکنیم و نه وقتو حوصله جواب دادن به یکسری ذهن های آشفته رو داریم که بخودشون اجازه میدن به هر کسی هر چه لایق خودشان هست حرف های ناروا بزنن ! آخر از ما چه ضرری یا آسیبی به کسی رسیده که این الفاض رو بکار میرین !؟ واقعا نمیدادنم !!!



                            هیچ کس مجبور به خواندن داستان زیر نیست ( اینو بعد از اینکه این داستان رو نوشتم دارم میگم چون فکر نمیکردم اینقدر طولانی بشه )

                            چون عادت دارن یک سری ها میان میخونن یعد میان میگن خوب این چه ربطی به ما داشت ؟ برا چی اینو نوشتی ؟ چه ربطی به موضع داشت ؟ حرفات پر از دروغ بود ...
                            این هم شیوه جدید کلاهبرداری ...
                            حرفات پر از تناقضه ...
                            وووووو .... کلی حرف دیگه که همه ما از بهر هستیم که یک سری ها آفریده شدن تا این حرفها رو بزنن فقط
                            پس بنده سرو پا تقسیر از همینجا گفتم که وقتتو تلف نکنی سره خوندن این متن بلند زیر و بری پی زندگی خودت ، چون هیچ سند و مدرکی برای اثبات حرفهام ارئه نمیدم و از همین ابتدا میتونین بنا رو بر دروغ و توهم و ... بزارین و وقتتون رو تلف نکنین الکی اینجا که آخر بخوای بیایین ریپلای کنین اینایی که گفتم رو بگینو برید ! ( خخخخ پیش گو میشه آدم تو این فروم ها )

                            با اینکه یکی دو ساعت تایپ کردنش زمان برد برام ولی خسته نشدم چون لحظه به لحظه این مدت از جلو چشمام گذشت ،
                            خیلی برام شیرین بود ...

                            ضمنا پیشاپیش از غلط های املایی و اشتباهات تایپی عذر خواهی میکنم !


                            داستان بلند و حوصله سربر از 6 7 ماه گذشته زندگی مالی من و رفیقم ! :


                            به والله تعدادی به خواهش و تمنا آمدن که مارو اضافه کنین به این پروژه ، چه کسی از شما ها از پول و سرمایه دیگران بدش میاد ؟ بله اگر روی هوا باشد تقریبا همه خواهان همچین سرمایه هایی هستن ، اما ما اگر میخواسیتم همچین کاری کنیم با تضمین کامل جلو میرفتیم با چک و سفته و قرارداد محضری انجام میدادیم ، چون از کارمان مطمن هستیم ، اما بازار است و هزار راه نرفته ! با شریکم که صحبت کردیم در این رابطه به من گفت : حسام من به درستی کار ایمان دارم ، اما اگر خدایی نکرده اتفاقی شبیه به اتفاقی که برای فرانک سوئیس افتاد که فقط یک بار در تاریخ بازار همچین اتفاقی افتاده ! اگر همچین چیزی پیش بیاد فردی که به فرض 5 هزار دلار سرمایه داده دست ما ممکنه در همین اول کار تا شاید 4 هزار دلار پولش منفی بشه ! و ما دیگه نمیتونیم طرف رو قانع کنیم که نگران نباش پول برمیگرده مدتش مشخص نیست ولی بر میگرده و از این حرفا .... و ما همه جوانب رو سنجیدیم و در آخر به این نتیجه رسیدیم که اگر سودی هم قرار هست از جذب سرمایه به ما برسه واقعا ارزش این همه استرس رو نداره و عقلانی ترین کار اینه که ما روی سرمایه خودمون متمرکز باشیم و اونو رشد بدیم که سال گذشته این موقع ها روی هم چیزی حدود 100 میلیون تومن سرمایه داشتیم زمانی که دلار حدود 12 هزار تومان بود ، پس روی سرمایه خودمان جلو رفتیم و آواخر بهمن ماه پارسال بود که ورود به بورس ایران رو خوب دیدیم و تصمیم گرفتیم این پروژه رو استاپ کنیم و موقتا به بورس بریم تا شاید اونجا بتونیم در زمانی کمی سرمایمون رو اضافه کنیم ، با تحلیل های فراوان یکی دو سهم خوب رو زیر نظر گرفتیم که در فرصت مناسب ورود کنیم و خبرهای بسیار خوبی از نظر بنیادی برای این سهم ها و کل بورس ایران بدستمون میومد! در اواسط اسفند بود که یک خبر مهم دریافت کردیم از یکی دوستانمون که با تشویق اون به سمت بورس اومده بودیم و مدام میگفت که هر آن ممکن است که اتفاقات عجیب و بزرگی در بورس ایران بیوفته و چون این دوستمون کار و درآمدش کلا از بورس بود و بیش از 10 سال مدام شناخت کامل داشت رو این بازار ما به حرفش گوش کردیم! و باید بگم که واقیعت بنده هم سررشته چندانی واقعا از بورس ایران نداشتم و اصلا خوشم هم نمیومد از این بازار به دلایل بسیار زیادی !!
                            و سر انجام در تاریخ 20 اسفند بود که روی قیمت 1910 تومن حدودا به پیشنهاد همون دوستمون وارد یکی از سهام های خودرویی شدیم با کل سرمایمون ( همون 100 میلیون تومن ) !! او به ما گفت که این سهم قرار هست بره مجمع و اتفاقات خوبی قرار هست براش بیوفته و حتما تمام سرمایمون رو بزاریم رو این تک سهم و ما هم تمام تجارب تریدی و قوانین مدیریت سرمایه و غیره ... رو تو اون برهه از زمان کنار گذاشتیم و دلو زدیم به دریا و گفتیم یک ریسک بزرگ تو زندگیمون کنیم تا شاید خدا خواست و یک تکونی خوردیم ! هر چند که من اصلا سر در نمیاوردم و نمیدونستم مجمع چی هست و قراره چه اتفاقی برای این سهم بیوفته و چشم بسته دنبال حرف این دستمون رفتیم جلو ، البته قبلش کامل توجیهمون کرد که تصمیم با خودتون هست در نهایت و اون فقط داره پیشنهاد میده ایکارو بکنیم و خودش هم با سرمایه زیادی این سهم رو خریده بود و همین باعث شد تا ما بیشتر بهش اعتماد کنیم چون اگر قرار بود اتفاق بدی بیوفته سرمایه خودش هم درگیر بود،
                            درست 4 روز بعد از خرید ما این سهم بسته شد و رفت مجمع ! آقا استرس کشنده ای وجود مارو گرفته بود شب و روزمون شده بود چک کردن اخبار و بورس ایران طوری که منی که هیچی نمیدونستم از بورس دیگه اطلاعاتم تقریبا داشت کامل میشد و خیلی مسلط تر شده بودم از نظر بنیادی به بورس ایران ...
                            از طرفی دیگه این تجربه عجیب و بزرگی برامون شد که تو بورس ایران ممکنه 2 3 ماه سهمت بره مجمع یا با دلایل دیگه بسته بشه خرید و فروش سهمت و دسترسی به پولت نداشته باشی ! حالا خدارو شکر من کارمند هستم و یک حقوق ثابتی میرسه هر ماه ( بقول قدیمیا یه آب باریکه ای همیشه هست ) ، اما شریکم که فکر همچین داستانی رو نمیکرد واقعا بی پول شده بود تو این مدت وزیره فشار بود، منم که دیدم اوضاع خرابه هر ماه که حقوق میگرفتم بهش 2.5 میلیون میدادم تا زندگی رو بگذرونه و اون هم میگفت انشالله وقتی پولمون آزاد شد حساب کتاب کنیم،

                            خلاصه بعد از تقریبا 1.5 ماه سهم ما در تاریخ 8 اردیبهشت باز شد اما با شرایط که واقعا برای من عجیب بود و فکرش رو هم نمیتونستم بکنم !!!
                            ما هر سهم رو 1910 تومن خریده بودیم و وقتی سهم باز شد قیمت هر سهم 260 تک تومنی بود ! اما چیزی که عجیب تر بود برام این بود که ما حدود 52360 تعداد سهم خریده بودیم اما الان حدود 1 میلیون 100 هزار سهم در حساب کاربری ما بود !!!! واقعا برام عجیب بود اصلا قابل درک نبود برام ! چطور ممکنه زنگ زدم شریکم گفتم دیدی سهم باز شده ؟؟ گفتم دیدی سرمایمون چقدر شده ؟؟؟ گفتم ارزشش رو داشت پسررر پولمون شده 286 میلیون تومن یوووووهوووو ....
                            سریع قرار گذاشتیم رفتم خونشون ، گفتم زنگ بزنیم به رفیقمون ببینیم باید چیکار کنیم ردش کنیم بره اینو الان ؟ داستان چیه کلا ؟! واقعا برامون غیر قابل تصور بود بیشتر از 2.5 برابر شد سرمایمون تو کمتر از ماه ( از این ایموجی های کییییف کردن باید بزارم اینجا )
                            خلاصه داشتیم نقشه میکشیدیم که حالا با این پول چیکار کنیم که جواد همون دوست بورسیمون زنگ زد ساعت حدود 12 ظهر بود ...
                            گفت مژده بده ، ( گفتم نزنم تو ذوقش ) ، گفتم چی شده جواد ؟؟؟ گفت سهم باز شد با 180 درصد سود ، گفتم نهههههه بابااااا راست میگی خدایی ؟؟؟ یعنی تو 2 ماه میشد همچین سودایی کرد تو بورس ایران مارو باش مغزمون رو داغون کردیم برا بدست آوردن 50 درصد سود سالانه 3 ساله داریم برنامه مینویسیم و تست آزمون خطا میکنیم و هزار دنگ و فنگ دیگه !! واقعا اگر میدونستم اینجا ایقدر راحت پول در میومد که 10 سال پیش میومدیم .... جواد گفت نه داداش از این خبرا هم نیست ما 10 ساله هر ماه برای ماهی 5 تا 10 درصد سود ماهانه جون میکنیم تو این بازار الان اینطوری شده ، خیلیشم طبیعی نیست و از بیرون داره حمایت شدید میشه وکلی داستان پشته این بورس ایران هست حالا بعدا برات میگم ، گفت یه قرار بزار ببنیم همو ، گفتم من الان خونه شریکم هستم تو هم بیا اینجا صحبت کنیم ...
                            گفت اوکی تا یکساعت دیگه اونجام ، بعد 1 2 ساعت اومدو هی گفت دیدین گفتم دیدین گفتممممم ، ما هم که هم شوکه بودیم هم ذوق زده هی میگفتیم واقعا نمیدونیم چطوری ازت تشکر کنیم ،، یهو برگشت گفت واقعا نمیدونین ؟؟؟ نگا با تعجب به شریکم کردم یه نگاه به اون گفتم نهههه ؟! گفت داداش والا من از بقیه یک سکه بابت هر سیگنال میگیرم بدونه خدمات پس از فروش ! اما میخوام شما رو یه حال اساسی بهتون بدم پس حالا حالا ها با هم کار داریم ، شما هم هرچی کرمتون هست شیرینی به من بدین ! ما یک کم متعجب شدیم اولش ولی بعد دیدیم حق میگه و بل آخره باید یجوری این لطفش رو جبران کنیم و بابت اطلاعات مهمی که بهمون میده از خجالتش در بیایم، به جواد گفتم اگر اشکال نداره منو شریکم چند دقیقه بریم تو اتاق یه مشورتی بکنیم بعد بیاییم صحبت کنیم ؟ گفت نه دادا برید صحبت کنید ، فقط اینو بدونین من هواتونو تا تهش دارم ! بهش گفتم فقط یک چیزی الان ما یک سکه بدیم شما راضی هستی ؟ حله ؟ ( سکه تقریبا 7 8 میلیون تومنی بود اون زمان ) ، گفت دادا سکه برای دادن فقط یک سیگنال هست شما خدمات پس از فروش هم دارین یعنی من میگم چی بخرین ، کی بخرین و کی بفروشین ... کلا هواتونو دارم ، شما هم هوای منو داشته باشین ! اینجا بود که دیگه ما نرفتیم تو اتاق و یه نگاهی به شریکم کردیم و اونم سرشو به نشونه رضایت تکون داد و گفتیم حله آقا شما بگو چطوری با هم کنار بیاییم ؟؟ جواد گفت والا من 20 درصد از سود رو میگیرم و در قبالش سودتون رو تضمین میکنم ! گفتیم یعنی چی ؟؟؟ گفت یعنی از این لحظه به بعد 286 میلیون تومن شما رو من تضمین میکنم در هر شرایطی اگر یک ریال ازش کم بشه من میدم ولی اگر سود کرد از اینجا به بعد از سودی که بدست میاد 20 درصد برای من !
                            اینجا بود که باز داشتم به این فکر میکردم که بریم تو اتاق و با شریکم مشورت کنیم که همچین چیزی رو قبول کنیم یا نه !؟ تضمین حرفی که به درد ما نمیخورد الان یک پول نقد دستمون بود نمیتونستیم از این بگذریمو به حرف نسیه رو بچسبیم ! جواد که چهره درهم ما رو دید گفت دادا اگر میخواین فکراتون رو بکنین به من تا فردا خبر بدین که میخواین ادامه بدین یا همینجا یک سکه به من بدین و دیگه حسابی نداریم ، گفتیم باشه ما فکرامون رو بکنیم خبر میدیم .
                            اون روز از ساعت 2 ظهر تا 3 4 صبح فرداش ما بیدار بودیم و فکر میکردیم و با هم مشورت میکردیم که چه بکنیم و از طرفی دیگه رویا پردازی میکردیم که با این سرمایه میتونیم الان چندتا اکانت رو روی سیستم خودمون تو بازار جهانی راه بندازیم و ثمره کارمون رو ببریم و از این چیزا که دیگه خوابمون برد روی مبل !
                            صبح که بیدار شدیم گفتم رفیق چه کنیم ؟ گفت نظر تو چیه حسام ؟ گفتم ما که تا اینجای کار اومدیم میتونیم این ریسک رو بکنیم ، نهایت اگر دیدیم داره ضرر میشه میاییم بیرون دیگه خبری از بسته شدن سهم نیست فعلا و خرید و فروشش بازه ، هر موقع دیدیم داره از اصل پولمون میره میکشیم کنار ، رفیقم گفت تا 200 میلیون ادامه میدیم اگر 86 میلیون پرید دیگه ادامه نمیدیم ، چطوره ؟ اینطوری نفری 100 برامون میمونه ، گفتم خوبه ، ولی جواد گفت پولمون رو تضمین میکنه ؟! رفیقم گفت ما نمیتونیم رو این حرف حساب کنیم ! گفتم پس 20 درصد چی ؟ گفت اگر سود کردیم میدیم مشکلی نیست ، گفتم حله پس بهش زنگ میزنم میگم ما هستیم ، باید چه کنیم ؟!
                            زنگ زدم به جواد گفتم آقا ما تصمیم گرفتیم که ادامه بدیم ...
                            برنامه چیه و باید چه کنیم ؟! جواد گفت حله دادا ، شما کاری لازم نیست بکنید روی همین سهم فعلا هستیم تا بهتون خبر بدم ، فقط به هیچ وجه بدون اطلاع من کاری نکنید !
                            گفتم باشه حله ، قرارمون هم همون 20% از سود دیگه ؟ گفت اره عزیز هر موقع که گفتم و از سهم خارج شدیم حساب کتاب میکنیم ، گفتم حله .
                            از اون روز به بعد کاره ما شد اینکه هروز ظهر از خواب بیدار شیم و ببینیم که یه کندل سبز روی چارت اضافه شده !! عجب چیز جالبی بود خدا وکیل تا حالا همچین چیزی ندیده بودیم !!
                            و هروز عصر جواد زنگ میزد که ، حال کردیننننن ؟؟؟ هااهااا هااا ، ما هم میگفتیم اره دمت گرمو میرفت تا فردا همین داستان تا 3 ماه ادامه داشت !!! 3 ماههههه هر روز مثبت مگه داریم مگه میشه !
                            از 260 تومن رسید بود قیمت هر سهم به 1275 تومن wow ! یعنی 100 میلیون سرمایه ما تو اسفند ماه 98 تو تیر ماه 99 شده بود حدود 1 میلیارد و 400 میلیون تومن ! بازم wow ! غیر قابل باور بودددد
                            بل آخره سهم تو میانه های تیر ماه شروع کرد به درجا زدن و کندل ها دیگه صعودی نبودن ، چند روزی این اتفاق افتاد تا اینکه 12 تیر ماه بود که جواد زنگ زد و گفت باید آماده خروج بشیم خبرهای بدی داره به گوش میرسه و احتمالا هفته آینده بازار یه اصلاح سنگین میخوره ! ما که 3 ماه چشممون فقط کندلهای سبز شارپی رو دیده بود دلمون نمیومد از این بازار هیجان انگیز خارج بشیم ، اما خوب از طرفی هم اعتماد کامل به جواد داشتیم و تصمیم گرفتیم که خارج بشیم تا تکلیف بازار مشخص بشه ، تا روز 15 تیر بود که ما کامل از این سهم خارج شدیم و برامون غیر قابل تصور بود سودی که بدست آورده بودیم ،، واقعا برامون شبیه به معجره بود انگار در عرضه 6 ماه از فرش به عرش رسیده بودیم ( یه ایموجی که توش دوتا دسته که تشکر یا دعا میکنن اینجا میخواست ) !
                            حالا وقتش بود که از خجالت جواد در بیایم ، بهش زنگ زدیم که جواد جو یه شماره کارت ملت بده که ما این حق الزحمه شما رو واریز کنیم !
                            یه چیزی نزدیک به پول اولیه که حدود 280 میلیون تومن میشد باید به جواد میدادیم ، فقط و فقط بابت اینکه در چند کلمه گفته بود همین سهم رو نگه دارید فعلا باهاش کار داریم تا خبر بدم !!!
                            از یک طرف واقعا زور داشت برامون و از طرف دیگه با خودمون میگفتیم اگر خودمون میخواستیم تو این بازار با مغز خودمون پیش بریم ( چون ما هیچ تجربه ای تو این بازار نداشتیم ) به احتمال 99 درصد هرگز نمیتونستیم همچین سودی بکنیم تو مدت 5 6 ماه ! پس با کمال میل حاظر بودیم حقمون رو ادا کنیم ، و چون من به قول و قرار خیلی حساس هستم حتی اگر حرفی باشه نمیتونم اصلا تحمل کنم زیر بار دین کسی باشم و به همین خاطر در اولین فرصت پول جواد رو پرداخت کردیم ، شاید خودش هم باورش نمیشد ما اینکارو بکنیم !! 280 میلیون تومن پول کمی نیست ! ولی واقعا خدا خیرش بده و از شیر مادر حلال ترش باشه ! که یک چیزی بیشتر از یک میلیارد تومن به سرمایه ما اضافه کرد فقط در مدت 5 6 ماه !!!
                            همون موقع ما پول رو میان خودمان تقسیم کردیم و نفری 550 میلیون تومن حدودا به هر کدوم ما رسید ، هم پول زیادی هست هم هنوز پول کمی هست برای اینکه بشه باهاش تو این کشور حرکتی کرد ، مثلا حتی نمیشه باهاش یک خونه در وسط شهر تهران خرید !! هرچی ما سود کرده بودیم از اونطرف همه چی 10 ها برابر گرون تر شده بود ! واقعا جای تاسف داشت ( یاد اصحاب کحف بخیر ! )

                            در این مدت که پول ما داشت تصاعدی زیاد میشد، ما هم بیکار نشسته بودیم و هم روی سیستممون در بازار جهانی کار میکردیم تا اونو بهتر و بهتر کنیم تا اگر روزی برگشتیم اونجا یک منبع درآمد بی دق دقه بشه برامون و هم اینکه افتادیم به جان بازار ارزهای دیجیتال که بتونیم رازهایی از این بازار رو کشف کنیم و باتوجه به قانونی شدن این بازار در ایران فکر میکردیم که میتونه هدف بعدی ما بعد از رکود بورس ایران باشه ! بازاری که همیشه باز هست و همیشه اخبار خوب زیادی ازش بیرون میاد ...
                            تو همین 2 3 ماهی که این بازار رو رصد میکردیم و باهاش آشنا میشدیم هروز ساعت ها مطالعه میکردیم در مورد ارزهای مختلف و کاربرد اونها و گذشته اونها و آینده ای که میتونن داشته باشن رو مطالعه میکردیم و تلاش میکردم هروز چیزهای بیشتری در مورد این بازار بدونیم ...
                            در همین راستا چند وقت پیش با یکی از متخصصین این بازار آشنا شدیم که اطلاعات کاربردی و فوق العاده ای رو در مورد این بازار به ما داد و سعی میکنیم بیشتر و بیشتر باهاش رفیق بشیم و از اطلاعاتش استفاده کنیم ... یکی از تحلیل هایی که این دوستمون از این بازار داشت این بود که به مرور مردم از بودن روی ارز اصلی این بازار یعنی بیت کوین خسته میشن و به مرور پی خواهند برد که این قیمت های نجومی که برای بیت کوین گفته میشه به این سادگی ها اتفاق نخواهد افتاد و دیدن بیت کوین 100 هزار دلاری خیلی خوشبینانه هستو شاید هیچ وقت اتفاق نیوفته !
                            این دوستمون آقا اشکان دید ما رو نسبت به بازار خیلی باز کرد و اطلاعات خیلی خوبی به ما داد در همین یک ماه اخیر و چیز مهمی که به ما گفت و پیشنهاد داد این بود که بدنبال سرمایه گذاری روی دسته ای از ارزها به نام دیفای ها ( defi ) باشید و در مورد این ارزها تحقیق کنید و گفت که آینده این بازار روی این ارزها خواهد بود ! و گفت که از سرمایه گذاری رو این ارزها پشیمان نخواهید شد !
                            ما هم از شروع کردیم به تحقیقات روی این مجموعه ارزهای دیجیتال و اطلاعات زیادی از اینها بدست آوردیم و با مشورت اشکان عزیز از هر کدوم ارز های معتبر این مجموعه 1000 دلار خریداری کردیم ارزهایی که تا همین دوماه پیش برخی از اونها قیمتی حتی زیره یک سنت داشتن و البته قیمت های مختلفی دارن این ارزها با توجه به ارزششون و کارایی که دارن و پیشنهاد میکنم شما هم در این رابطه تحقیق کنین چون چیزی هست که میتونه زندگی یک شخص رو تغییر بده این چیزها !
                            از اونجایی که من با رفیق و شریک 20 سالم همه کارهامون رو با هم انجام میدیم اینبار هم باهم سرمایه گذاری کردیم و از 40 ارز معتبر و آینده داره این بازار از هرکدام 1000 دلار خرید کردیم که 16 تا از این ارزها ، ارزهایی هستن که عضو شبکه دیفای هستن که طبق مشورت دوستمون اشکان انتخاب کردیم که به گفته ایشون ارزهای آینده دار مارکت ارزهای دیجیتال هستند و بقیه رو هم طبق تحقیقات خودمون انتخاب و خرید کردیم برای 1 تا 2 سال آینده اینها رو نگه خواهیم داشت با دید بلند مدت .
                            اما تو همین مدت کوتاه هم تقریبا اکثر ارزهای عضو شبکه دیفای سودهای بالای 100 درصدی دادن و بنظر خیلی ارزهای خوبی میتونن باشن ، اونها رو تو سایت کوین مارکت کپ ( coinmarketcap ) یا در گوگل میتونین با یک سرچ ساده پیدا کنین .


                            ببینیم خدا چه میخواهد و شاید سال 99 یا 2020 سال ما بودو زندیگیمون تو این سال ره 100 ساله رو طی کرد ...


                            این بود داستان مالی این چند ماه گذشته ما که خدمتتون نبودیم !! میبخشین سرتونو درد آوردم !
                            اولش نمیخواستم اینقدر بنویسم ولی دیگه گفتم حالا که دارم مینوسیم بزار یک چیز کامل باشه شاید بعضی قسمت هاش به درد دوستی خورد ...



                            انشالله پر سود و موفق باشید همه شما دوستان عزیز


                            .
                            ویرایش توسط hesam01 : https://www.traderha.com/member/25033-hesam01 در ساعت 09-01-2020, 05:49 PM
                            استراتژی سیگنال طلایی

                            کانال ما در تلگرام FxTracker@

                            نظر


                            • #45
                              نوشته اصلی توسط vida777
                              کندل هایی که امروز ایجاد شده ( تفییرات قیمت امروز )
                              بعد از دو ماه یا بیشتر ، چه تغییری میکنند ؟
                              کندل هایی که امروز یا در گذشته ایجاد شده اند ، با اطلاعاتی که بنده دارم در آینده هیچ تغییر نخواهد کرد ...

                              اگر منظور شما در رابطه با سیستم ما هست ، این سوال قبلا هم پرسیده شده در پست های قبلی همین تایپیک و پاسخش رو دادم که در مدت 2 ماه چه فرآیندی روی پوزیشن ها انجام میشه و ارتباطی به تغییرات قیمت و کندل ها گذشته نداره این قضیه !
                              استراتژی سیگنال طلایی

                              کانال ما در تلگرام FxTracker@

                              نظر

                              پردازش ...
                              X