اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

ترجمه کتاب Michael Jenkins - Secret Angle Method 2009

بستن
این موضوع بسته شده است
X
این تاپیک ، یک تاپیک مهم است .
X
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • ترجمه کتاب Michael Jenkins - Secret Angle Method 2009

    درود...

    باتشکر از تیم ترجمه فروم. ترجمه کتاب اسرار زوایا به پایان رسیده است. و خانوم نعیمی ترجمه را در اختیار بنده قرار داده اند. بنده هم برای آنکه بتوانیم ببش از بیش از زحمات گروه ترجمه تشکر کنیم و مثل بقیه ترجمه ها رفتار آرشیوی نداشته باشیم. ترجمه را بصورت تاپیک قرار میدهم. و هم زمان هم تاپیک پرسش و پاسخی خواهیم داشت. تا جایی که تواناییهای بدست بیآید. و بعد کارگاهی راه اندازی خواهیم کرد.

    البته در انتها سند اصلی را برای عزیزان در کتابخانه فارسی قرار خواهم داشت.

    از آنجا که امروز این ترجمه به دست من رسیده است. فقط قسمت مقدمه را قرار میدهم. تا هم مطالعه ای داشته باشم و بخش بندی برای قرار دادن انجام بدهم.
    من هیچ عجله ای برای پولدار شدن ندارم...

  • #2
    مقدمه

    سراسر این سالها معامله گران زیادی را آموزش داده ام و به وقت روی اشتباهات خودم مطالعه کرده ام. در 99% موارد زیان ها بدلیل مشتاق شدن معامله گران برای انجام کاری و شروع به معامله بدون انجام کارهای مقدماتی کافی برای دانستن اینکه روند واقعی چیست و چه سیکل هایی در حال عمل هستند، میباشد. اغلب کتابهای من این سوال را جهت داده اند، اما طبیعت انسان آنطور که می باشد دارای میلی به خواستن لذت فوری بدون صرف وقت زیاد جهت انجام کار لازم میباشد. در کتاب "روش زاویه جادویی" که امروز ارائه داده ام آن مسائل را بسیار ساده و سریع حل میکند و در کمتر از 1 دقیقه میتواند انجام می شود و هنوز میتواند تنایج فوق العاده دقیقی بدهد. این سیستم شبکه زاویه ای در حال عمل کردن در الگوی قیمتی هستند اشاره خواهد کرد و زمانی که ظاهر شوند دقیقا خواهد گفت روی کدام میله و معمولا خواهد گفت در چه قیمتی.
    به شما اصرار میکنم روشهای دیگر را رها نکنید اما این روش را به عنوان یک روش مقدماتی برای بدست آوردن دقت و حواس جمعی سریع استفاده کنید و سپس از روشهای دیگر جهت تایید این یافته ها استفاده کنید. همچنین یاد آوری میکنم به خطوط و زوایه ها اعتماد نکنید. آنها صرف روشی جهت تنظیم نمودن معامله هستند و این الزامی است که شما جهت انجام معامله مقداری حس مشترک مانند انتظار برای میله سیگنال برگشتی جهت تایید تغییر در روند را بکار ببرید. فقط به این دلیل که نمودار شما تغییری در روند را پیشنهاد میکند، بدین معنی نیست که شما کورکورانه حدس بزنید بازار برخواهد گشت و بپرید داخل بازار.
    اگر بدانید یک کف و یک سقف مهیاست، میتوانید منتظر یک میله جهت دیدن برگشت بمانید و هنوز میله های بسیار زیادی حاوی پتانسیل سود آوری بدون ریسک کردن همه در یک میله حداکثر باقی مانده است. مورد دیگری که اصرار خواهم نمود این است که فقط در قیمت خود خرید و فروش انجام دهید و صرف پریدن در بازار نباشد.
    این روش زاویه و شبکه تعداد قابل قبولی از حمایت ها و مقاومت های دقیق به شما خواهد داد مانند زمان، نقاط ورود و خروج.

    همچنین این فرض وجود دارد که شما مقدار اندکی درباره چگونگی خواندن نمودار میدانید و فاکتورهای دیگری مانند شمارش موج حرکات اندازه گیری شده، یا تشخیص الگوها برای کمک در تصمیم گیری اگر سیستم زاویه خرید یا فروش را به شما نشان داد در الگوی کلی با معنی باشد. وقتی شما همه اینها را با هم ترکیب کنید در خواهید یافت که این سیستم فوق العاده ساده و سود آور است و باید 90% اشتباهات حاصل از بی صبری شما را که موجب زیانهای مالی بسباری برای شما شده است را از بین ببرد.



    شرمنده در تبدیل کردن pdf به متن دچار مشکل شدم برای همین مطلب را تایپ کردم. دقیقا عین ترجمه را درج کردم اگر خطایی بود ببخشید چون خیلی هم عجله ای شد.




    َ
    من هیچ عجله ای برای پولدار شدن ندارم...

    نظر


    • #3
      روش زاویه اسرارآمیز مایکل اس. جنکینز
      مباني پيش زمينه مبانی پایه
      1- سیکلها وجود دارند، پس الگوهایی ظهور پیدا می کنند که تکرار شده و روندهایی که پافشاری می کنند.
      2- قیمت یک سهم چیزی درباره سیکلی که در حال پیروی است می گوید.

      در بسیاری از کتابهای خودم مثالی از یک قله 50 دلاری در یک سهم سیکلهای زمانی چرخش به سمت بیرون 50تایی، مثل 50 روزه، 50 هفته ای، 50 ساعته، 50 دقیقه ای، 50 کندل معاملاتی و ... زده ام و این حقیقت است. ترمینال اشاره به این می کند که سیکل سهام باید هارمونیکی از 50 باشد.

      تکنیکهای پایه:
      1) مربع حداکثر(قله)(صعودی)
      2) مربع حداقل(نزولی)
      3) مربع رنج

      آنچه منظور می باشد، این است که اگر خط روندی از یک واحد قیمت و از یک واحد زمان برداریم و از قلهS50 این خط را به سمت پایین رسم کنیم، 50 واحد بعد به نقطه"صفر" برخورد خواهد کرد. از نظر چشمی این یک خط قطری 45 درجه یا" خط زمانی" است. این همچنین "مربع حداکثر(قله)" را از وقتی که ما توانستیم یک دیاگرام چهارگوش حول آن خط قطری رسم کنیم و یک مربع 50 * 50 بسازیم را به نمایش میگذارد. این خطوط روند می توانند از قله به" نقطه صفر" پایین بیایند یا می توانند زیر یک قله در قیمت صفر استارت زده و بالا برود تا زمانی که از قیمت 50$ رد شود. اینها هر دو مربع حداکثر(قله) هستند. اگر شما در یک کف 23$ شروع به بالا رفتن تا قیمت 50$ کنید، سپس آن خط روند 45 درجه وقتی 27 واحد را تحت پوشش قرار داده باشد "مربع رنج" خواهد بود. سرانجام می توانید مربع یک نقطه میانی را با حرکت دادن خط روند از یک قله به سمت پایین بدست آورید، و همچنین یکی را از یک کف به سمت بالا حرکت دهید و آنجایی که به هم می رسند، نوعی از رسم مربع رنج می باشد، اما دقت کنید، بسته به طول زمان بین قله و دره، زوایا در مکانهای متغیری به هم خواهند رسید.




      نمودار فوق مربع رنج را از دره به قله رسم می کند، و مربع قله را از ناحیه قیمتی صفر بدست می آورد. حاصل دو نقطه شروع متفاوت 2 نقطه سقف یا محدوده زمانی برای اتفاق افتادن تغییر می باشد. به اثر روی قیمت در ناحیه های دایره دار توجه کنید. نقاط میانه اغلب می توانند بیشتر از مجاهدت فراوان برای خیلی زیاد دقیق بودن همانطور که در مربع خارج از تاریخ رسم می شمد کمک کنند. همجنین به بالا توجه کنید، زاویه های متقاطع در رنج 70$ و 80$ ، یک مربع رنج مخلوط با ناحیه قیمتی زیر نقاط تقاطع را به نمایش می گذارد.
      من هیچ عجله ای برای پولدار شدن ندارم...

      نظر


      • #4
        خط روندهای هارمونیک:


        زوایای روند صعودی:

        1) 1 * 1 = 45 درجه
        2) 1 * 2 = 63.75 درجه
        3) 1 * 4 = 75 درجه
        4) 1 * 8 = 82.5 درجه



        زوایای روند نزولی:

        1) 1 * 1 = 45 درجه
        2) 2 * 1 = 26.25 درجه
        3) 4 * 1 = 15 درجه
        4) 8 * 1 = 7.5 درجه


        اینها مشتقات مربع هندسی:




        در شکل بالا شیب 82.5 درجه و 7.5 درجه 1 * 8 و 8 * 1 نشان داده نشده اند.
        زوایا را می توان بصورت مستقیم بالا و پایین مانند محورهای x و y در صفحه مختصات که در کتاب های ریاضی می بینیم، یا می توان مانند زوایای خنثی از یک محور آغازین ثابت رسم نمود.
        من هیچ عجله ای برای پولدار شدن ندارم...

        نظر


        • #5
          زواياي خنثی و آثار آن روي زمان بندي "مربع خروجي(شکست)"



          در شكل فوق دقت كنيد كه چگونه قيمت با زاويه اي 45 درجه خنثی شيبدار حركت ميكند، تا حد زيادي روي زواياي تقاطع زمان يا محور افقي قله آنچنانكه با زاويه نوعي 45 درجه مقايسه مي شود اثر مي گذارد. (لطفا دقت كنيد بسياري از تصاوير در كتاب راهنما براي اندازه شدن داخل فضاي در دسترس دچار تغيير اندازه شده است و اين زواياي واقعي را از شكل طبيعي خود خارج كرده است.
          بدليل خارج شدن از حالت طبيعي انتظار نداشته باشيد كه زاويه سنجي بر روي هر صفحه كتاب راهنما بگذاريد و زاويه دقيق ياد شده را بدست بياوريد. تصوير هنوز درست كار ميكند زيرا بطور يكنواختي از حالت طبيعي خارج شده است و زاويه عبور ميكند و خروج از مربعها هنوز جايي كه قرار است اتفاق مي افتد). در زير روش ترسيم زواياي چهارچوب ژئومتريك قرار دارد كه اجزاي متناسب كنار " چهارچوب " هستند.(نشان داده نشده، فقط زير و سمت راست نمايش داده شده). خيلي اهميت دارد كه توجه داشته باشيد اينها زواياي " خنثی " نيستند. يك زاويه خنثی 15، 26.25، 45 درجه و غيره جابجا شده خواهد بود. از آن خط از كف به سقف. براي مثال، بياييد فرض كنيم كه خط روند كف به سقف در واقع 57 درجه اندازه گيري ميكند. يك زاويه خنثی از 4*1(75 درجه، خنثی 15 درجه از 90 مي باشد) 15- 57 = 42 درجه خواهد بود.
          من هیچ عجله ای برای پولدار شدن ندارم...

          نظر


          • #6
            شما اين نمودار را در كتاب " نمودار خواني " و كتابهاي ديگر من ديده ايد، زيرا اين يك اصل اساسي است. توجه كنيد خط افقي دراولين قله شروع مي شود. حالا ببينيد وقتي زواياي خنثی اين خط را قطع مي كند، بازار صعودي و نزولي بين آغاز و پايان نوسان مي كند. به هر نقطه در طول خط افقي در قله جايي كه زوايا آن را قطع مي كند، نگاه كنيد. روند صعودي و نزولي بعدي در آن نقطه شروع مي شود و تا محل تقاطع بعدي ادامه مي يابد. حالا تشخيص دهيد كه تمامي استمرار بازار صعودي و نزولي با توجه به تفاوت در طول زمان بين تقاطع آن زوايا كه متغير هستند وابسته به شيب تمايل ابتدايي محور مي باشند. زواياي شيب درازتر سيكل هاي كوتاه تر دارند، زواياي شيب كمتر سيكل هاي زماني بيشتري طول ميكشد تا صعود كند.
            نمودار بعدی هم در کتاب " معاملات روزانه " آمده است و نشان می دهد که بسیاری از نوسان ها به تنهایی خنثی هایی برای شیب نوسان قبلی با بکار بردن خنثی های سنتی 30، 45، 60 و 90 درجه هستند.


            یکی از اهداف پایه ای زوایا این است که به ما راهی برای تقسیم کردن هردوی زمان و فضا را می دهد. اکثر معامله گران می توانند برگشت 50 درصدی قیمت را ببینند، و برخی شاید بدنبال برگشت 50% از زمانی که حرکت اتفاق می افتد باشند، اما تعداد کمی متوجه می شوند که یک خط روند در حال حرکت قیمت و زمان را بطور همزمان متعادل می کند. کاربرد کلمه " خط زمان بندی " بیشتر از کلمه " زاویه " می تواند در حل کردن این مساله کمک کند و می بینیم که اگر یک خط زمان بندی از قیمت صفر به سمت بالا می آید و یک زاویه 1 * 1 است، متوجه خواهیم شد وقتی که خط از قیمت 30 عبور می کند 30 واحد قیمتی بالا و 30 واحد زمانی بر فراز آن خواهد بود. زاویه ای از یک تفاوت عدد زاویه مثل 2 * 1 از رقم 30 در نصف واحد زمانی عبور خواهد کرد(بیاد داشته باشید این فقط برای " یکی بالا تا 2 " یا 1 برابر بالاتر و تا 2 برابر ریاضی مدرسه ابتدایی می باشد).

            من هیچ عجله ای برای پولدار شدن ندارم...

            نظر


            • #7
              حالا بیایید نگاهی به روش های تقسیم زمان و قیمت بیاندازیم تا ببینیم زویا در چه جاهایی می توانند رازهای کلیدی که قبلا ندییده ایم را بدهد. برگشت قیمت پایه معمولا به عنوان درصدی مثل 50% استدلال می شود. نقطه میانی در بین یه سقف و کف همیشه قویترین نقطه است و با توجه به تعریف اگر هرگز بیش از 50% برگشت نکنید و دوباره دوباره پیشروی کنید، در روندی صعودی خواهید بود که همیشه به سمت بالا حرکت میکند. یکبار که بیشتر از 50% برگشت کنید و ادامه الگو را بدهید دیر یا زود به سمت نقطه صفر خواهید رفت. این شبیه ماشینهای قماربازی در لاس وگاس می باشد که 98% پرداخت میکند. می توانید 100$ بگذارید و 98$ بعد از اولین 100 چرخشتان بدست بیاورید مگر اینکه به یک کشتی گنج بزنید یا متوقف شوید در نهایت همه پول خود را خواهید باخت. قسمتهای متناسب یا " هارمونیکها " (با تقسیم یک عدد بر اعداد صحیح ) هم به عنوان نقاط قدرتمند کلکسیون مثل 75%، 66%، 50%، 33%، 25% و همچنین درصدهای فیبوناچی 38.2% . 61.8% عمل می کنند. ما همه در مورد " پریدن گربه مرده " شیده ایم و هر چیزی که بر روی زمین می افتد آنقدر پرش خواهد کرد که تمام انرژی خود را از دست دهد تا تبدیل به تصویر یک " خط صاف " شود. معمولا پرشهای اصلاح سهام به سمت هر کدام از سطوح 50% فیبوناچی برگشت می کند و به تدریج در نسبت 50% برای یک اصلاح قرار می گیرد. به همین دلیل، تکنسین های زیادی شکست به سمت پایین بیش از 50% را شکست اظهار نمی کنند اما منتظر هستند تا از 62.8% عبور کند که اطینان حاصل کنند که برگشتی در کار نیست. در مورد مشابه ای برای پیشروی 50%. به محض عبور از 61.8% مقدار رنج مورد نظر معمولا امن است تا فرض کنیم که يك برگشت 100% یا پیشروی اتفاق خواهد افتاد و اغلب سطوح 38.2 و 61.8 حرکات " شروع به حرکت " بزرگ را می بینند تا زمانی که در سطح 50% قرار دارند.

              نمودار فوق برگشت قيمتي بدون توجه به زمان را نمايش مي دهد و از وقتي كه زمان و قيمت هميشه در حركات بازار درگير بوده اند بايد بر روي آن حساب كنيم. راه مشترك بكار بردن زاويه يا خط زماني است و مراقبت از آن زماني كه از سطح قيمتي 50% عبور مي كند و در آن نقطه اگر يك زاويه 1 * 1 بود زمان يك 50% هارمونيك خواهد بود. مشكل تعقيب همه اين تغييرات "شيب ها" از موج ايمپالس ابتدايي از هر كدام از پيشروي هاي سهام بوده است. همينطور كه در نمايش قبلي ديديم، يك زاويه خنثی در دوره هاي زماني متفاوت بسياري وابسته به شيب به يك سقف در مربع خواهد رسيد. پس زيبا خواهد بود كه ابزار ساده تنظيم جامع شيب هاي متتغير براي هارمونيكهاي 50% آنها داشته باشيم يا هركدام از بخشهاي ديگر كه ما شايد بخواهيم مشخص كنيم. در كتابهايم از دايره هايي جهت انجام اين كار استفاده كرده ام اما در اين روش زاويه اي آسان به زوايا رسيدگي خواهم كرد(از روي نام اين روش).
              اولين كشفي كه كردم اين بود كه هر زاويه شيب مشخصي منحصر به سهامي مي باشد و ما ميتوانيم هارمونيكهاي رياضي آن زاويه مشخص را بكار ببريم و اينها با هر سهام خاصي بسيار خوب هماهنگ خواهند شد. به عبارت ديگر اگر پيشروي ابتدايي تحت زاويه 58 درجه بوده باشد، ميتوانيم 50% آن را برداريم(به عنوان مثال 58 / 2 = 29) و بيابيم كه زاويه شيب 29 درجه مانند زاويه متعادل كننده 50% عمل خواهد كرد. در نتيجه مي توانيم نيمه ديگرآن يا 4/1 اولين زاويه آن را نيز برداريم وهارمونيك بعدي را درست شبيه به يك زاويه 4 * 1 بدست بياوريم.

              من هیچ عجله ای برای پولدار شدن ندارم...

              نظر


              • #8
                دراينجا ما خط روندي از كف به سقف را مشاهده مي كنيم و شيب زاويه 62.10 درجه است. ما نيمي از آن يا 31.095 درجه را برداشته و دومين زاويه را ترسيم مي كنيم و ميتوانيد ببينيد كه قيمت ها روي آن زاويه با علم به وجود آن در واقعيت به سمت بالا مي خزد. همچنين به تقاطع قيمت سقف با دومين 2/1 زاویه در ايجاد اثر مربع بيروني بر روي قيمت در آن زمان توجه كنيد.




                رياضي ساده است، فقط زاويه را بر 2 تقسيم كنيد تا نصف زاويه يا هر اعشار ديگري كه بعد استفاده خواهيم كرد را بدست بياوريد. در بسياري از تصاوير بعدي با عباراتي مثل "زاويه" يا "نصف زاويه " جهت تسهيل نامگذاری خواهم كرد اما شما به تنهايي رقم دقيق زاويه را بكار ببريد و آن را بر 2 تقسيم كنيد تا به نصف زاويه برسيد.

                کشف بزرگ از این روش نظارتی بود که نقطه زیر قیمت قله جایی که نصف زاویه خورده است سطح حمایت کلیدی بود.




                در نمودار فوق توجه کنید که چطور اولین low تقریبا بطور دقیقی به آن نقطه سقوط کرد که 50% قویترین زاویه حمایتی است در حالیکه برگشت واقعی به سطح قیمتی 70% پایین تر از قله نزدیکتر بود. این هنوز خریدی در زاویه قدرتمند 50% با یک توقف به طول هراندازه که روی این زاویه حرکت کرد می باشد اما چون قیمت نزولی بود بعدا نتوانست خود را روی خط نگه دارد و خط افقی را به سمت پایین به نشانه برگشت تمام مسیر به سمت کف ها شکست.



                فایل های پیوست شده
                من هیچ عجله ای برای پولدار شدن ندارم...

                نظر


                • #9
                  درود بر همگی

                  دوستان و همراهان گرامی این روش معاملاتی؛

                  با توجه به اینکه دوست گرامیمان samadaldin بدلیل مشغله کاری حضورشان کم می باشد، تا اطلاع بعدی بنده ترجمه های کتاب جنکینز را ارایه خواهم داد.

                  همیشه شاد و سالم باشید

                  نظر


                  • #10
                    حالا می توانیم این نظریه را بیشتر به پیش ببریم بنابراین:



                    ما در اینجا 1/4 زاویه و سطوح افقی حمایت / مقامت آن را مشاهده می کنیم. مخصوصا به برخورد این زاویه با نقطه 50% زاویه قبلی (نزدیک ناحیه گپ)، به عنوان اینکه هارمونیک زمانی اصلی است توجه کنید. بطور مشابه اگر بتوانید این زاویه را در تمام مسیر تا به قله دنبال کنید نقطه چرخش اصلی بعدی مربع را پیدا خواهید کرد.
                    اگر معامله گری روزانه هستید، یا اگر در بازاری با روند صعودی قوی هستید، اصلاح هایی به سمت پایین تا زاویه 50% معمولا در اولین کف که که معمولا خیلی بالاتر می باشد اتفاق نمی افتد، و نه تنها فقط بصورت رنج در راستای زاویه در طول زمان خود تا زمانیکه شدیدا افت نکند حرکت خواهد کرد بلکه فقط محکم کاری در روند قدرتمند صعودی می کند. برای حساب کردن کردن روی این و ارائه به ما با معملات متعدد در تایم فریمی کمتر 2 تکنیک را با هم ترکیب کرده ام. حالا من سطوح برگشت قیمت "عادی" را در ترکیب با فاصله عمودی زاویه 50% ابتدایی برای بدست آوردن حمایت و مقاومت بکار خواهم برد.

                    نظر


                    • #11
                      مانند مثال زیر:



                      در تصویر زیر یک شبکه برگشتی از بالاترین نقطه تا نقطه خط نصف زاویه قرار داده ام و بوضوح می توانید ببینید چطور قیمت ها اطراف مقادیر این شبکه برگشتی جست و خیز می کند. همچنین به سه نقطه مشخص شده با دایره روی خط نصف زاویه توجه کنید. در آن نقاط قیمت عکس می شود و بطور همزمان در نقاط حمایت و مقاومت است.
                      حالا می توانیم شروع به پرکردن جاهای خالی سیستم خودمان کنیم. مشاهده میکنیم که چطور قیمت اطراف خطوط افقی حمایت و مقاومت برپایه حداکثر نزول همانطور که برابر فاصله عمودی بین خط زاویه و خط نصف زاویه جست و خیز میکند و تغییرات در روند را در توسعه در حدود زوایای زمان بندی خودمان مشاهده می کنیم.
                      ( منظور این نبود که این سیستم ساده فواصل چندگانه پایین یا بالا از آن خط 2/1 زاویه را نمایش دهد. اما این باور ایجاد شده است که وقتی خط نصف زاویه اهداف شما را در حرکت رو به پایین می شکند، فاصله ای زیر این زاویه خواهد بود). به این حقیقت در اولین نمودار خط زاویه در صفحه 10 توجه کنید. من قصد نمایش آن در اینجا را ندارم، از آنجایی که دوست دارم شما کمی خودتان تمرین کنید.

                      نظر


                      • #12
                        در حال حاضر کارمان تقریبا با اصول سیستم خودمان تمام است. و فقط نیاز به کمی تمرین زوایای رو به پایین و تنظیمات متفاوت برای بازارهای صعودی و نزولی داریم. به این نکته توجه کنید که در چارت زیر نقطه مبدا محل تقاطع نصف زاویه کلیدی است. زوایا از آن نقطه اسرارآمیز با خلق شیب هایی که در نمودار عادی قیمتی پیدا نیستند در نمودار بالا می آیند، اما بغیر از این ما حمایت ها و مقاومتهایی از قیمتها را مشاهده می کنیم که در حال پاسخ به این زوایا هستند. برای رسم شبکه، نقطه شروع زاویه اصلی است که پایین قله و در تقاطع با خط برگشت 50% در امتداد خط نصف زاویه می باشد جایی که نقطه 50% را قطع می کند. به مجرد اینکه ما تقسیم را انجام دادیم میتوانیم چهارگوش گن را رسم کنیم و این چهارچوب ها را به خانه های کوچکتر تقسیم کنیم. تقسیمات معمولا از طریق نقاط مشخص شد با دایره مثل یک خط 25% از طریق یک خط 25% دیگر یا در بعضی موارد از طریق فواصل فیبوناچی انجام می شود. در حالیکه این روش شروع به گیج کننده به نظر رسیدن می کند، 1 یا 2 نمودار دیگر را با من طاقت بیاورید تا آشکار شود که در حال انجام چه کاری هستیم. اصول پایه ما در "مربع سقف" یا "مربع کف" را بیاد داشته باشید، و همیشه بدنبال زوایایی که بالا یا پایین به سمت سقف یا کف ما می روند بگردید، با اهداف پایانی. در آن نقاط هستند که چرخش های جهت دار شکل خواهد گرفت. زوایای دیگر سطوح مقاومت و حمایت در طول سفر قیمت ارائه می دهند اما روند اولیه معمولا تا سقف و یا کف مربع دوام می آورد. ما همچنین باید تلاش در حفظ تایم فریم کنیم، که در آن یک چرخش در نمودار تایم فریم 5 دقیقه شاید به اندازه نمودار تایم فریم 60 دقیقه معنی ندهد و مطمئنا نه در بیشتر موارد در نمودار روزانه معنی بدهد. اینجا جایی است که شما به الگوهای فرکتالی خودتان یا تکنیکهای شمارش امواج جهت کمک به تفسیر چرخش در حال آغاز اعتماد می کنید، اما، همانطور که خواهید دید، اگر فقط بطور مکانیکی هر ساعت روی این چرخش ها معامله کنید و الی آخر، تفاوت زیادی با اینکه به هرحال سودآوری خواهید داشت نخواهد کرد.

                        نظر


                        • #13
                          با درود خدمت تمامی دوستان با محبت

                          این هم کل کتابی که ترجمه شده و گفته بودم برای استفاده دوستان قرار میدم

                          Michael Jenkins - Secret Angle Method 2009-Tanslated version

                          با آرزوی موفقیت برای همگی دوستان

                          همیشه شاد و موفق باشید

                          نظر


                          • #14
                            MICHAEL JENKINS

                            Market Trader and Author - Stock Cycles Forecast


                            با مایکل (میشل )جنکینز بیشتر آشنا شویم

                            maichel jenkinz.jpg
                            آقای جنکینز به مدت 33 سال سابقه فعالیت در وال استریت دارد بطوریکه ایشان امروزه به عنوان یکی ازحرفه ای های وال استریت شناخته میشود
                            او تفسیرهای زیادی در رادیو و تلویزیون انجام میدهد و معمولا با تعداد زیادی از مجلات و روزنامه های حرفه ای و معروف همکاری میکند
                            ایشان سابقه بسیار موفقیت آمیزی در خصوص مدیریت سرمایه برای بانک ها و شرکت های سرمایه گذاری معروف و صندوق های مالی دارد
                            و همچنین یک تریدر روزانه حرفه ای نیز می باشد
                            آقای جنکینز از سال 1985 مشغول به نوشتن شد و در باره اخبار مربوط به چرخه های سهام می نوشت
                            یکی از سوابق درخشان ایشان پیش بینی سقوط بازار بورس در سال 1987 بود که آقای جنکینز برای اینده بازار دو تا سقف تعیین کرد با مشخص کردن سال و روز انها یکی در سال 1990 و یکی هم در سال 1998
                            همچنین ایشان برای 15 سال گذشته نیز چرخه های اصلی بازار را مشخص کرده است
                            ایشان 3 کتاب در زمینه تریدینگ حرفه ای منتشر کرده است
                            یکی از جدید ترین کتاب های ایشان
                            'The Geometry of Stock Market Profits'
                            geometry -jenkinz.jpg

                            و همچنین :

                            The Jenkins Secret Angle Cycle Finder
                            Michael Jenkins09 March 2011
                            The Market Analyst 6 'Jenkins Secret Angle Cycle Finder' tool...
                            زندگی برگ بودن در میان باد نیست امتحان ریشه هاست

                            نظر

                            پردازش ...
                            X