اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

راهبردهای بولینجر

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • #46
    درود بر دوست عزیزمان،

    بسیار استفاده کردیم. اگر امکان دارد قوانین معاملاتی تان را به صورت مشروح تر ذکر فرمایید تا در پست های مربوطه قرار دهم و یک استراتژی مدون و منظم با باندهای بولینجر داشته باشیم.

    با احترام

    نظر


    • #47
      نوشته اصلی توسط technicalist2013 نمایش پست ها
      سلام اين استراتژي از پايه اي ترين استراتژي هاي بولينگره .اما بدانيد كه بولينگر ساخته شده براي حالت هاي نوساني بازار .باند بالا مقاومت .باند پائين ساپورت .عبور از ميد لاين سيگنال خريد يا فروش .

      اما تلفيق rsi و mfi + macd ميتونه خيلي به بولينگر كمك كنه .بسته شدن كندل خارج از باند ها اولين اخطار ( به نوع كندل توجه شود ) . هميشه از باند مياني مي توان براي حمايت استفاده كرد .بارها شده قيمت در زمان اصلاح و برخورد با باند مياني به رالي صعودي بازگشته است .

      پس از جمع شدن كانال ها بسته شدن كندل صعودي بالاي باند مياني اخطار خوبي جهت شروع روند صعودي است .

      پس از يك روند صعودي ، كاهش انحراف معيار به سمت جمع شدن باند ها ، اخطاري جهت برگشت يا توقف در روند است .
      استوکستیک بهتره از باقی اوسیلاتور ها
      داشتن سیستم - داشتن پلن کامل معاملاتی - نظم فکری و کنترل ترس و طمع و خشم و عجله = موفقیت

      نظر


      • #48
        یک ویدیوی آموزشی درباره باندهای بولینجر از سایت بلومبرگ

        نکته جالبی که کارشناس فارکس بلومبرگ اشاره می کند:

        اگر قیمت در 95% موارد بین باندها می ماند، یک ایده معاملاتی خوب می تواند خرید در باند پایین و فروش در باند بالایی باشد.

        نظر


        • #49
          درود بر دوست عزیزمان،

          بسیار استفاده کردیم. اگر امکان دارد قوانین معاملاتی تان را به صورت مشروح تر ذکر فرمایید تا در پست های مربوطه قرار دهم و یک استراتژی مدون و منظم با باندهای بولینجر داشته باشیم.

          با احترام
          سلام خدمت شما دوست بزرگوار .از لطف شما سپاسگذارم .

          بنده از باندهاي بالينگر در تائيد نهايي استفاده ميكنم .خيلي وقت ها واقعا عالي جواب ميدهد .اما در نظر داشته باشيد كه استفاده از انديكاتور ها صرفا جهت تائيد است و تحليل اساسي است كه ارجحيت دارد .


          اما دوست عزيزي فرمودند كه استوكاستيك بهتر است .راستش را بخواهيد من از انديكاتورهايي كه زياد سيگنال مي دهند(كراس ميكنند) (Cross) خوشم نمي ايد .چرا كه نمي توان به طور قطع هنگام صدور سيگنال به آن اعتماد كرد .و اين مواقع ادم از يك سكه جهت شير يا خط استفاده كند بهتر است .( هر چند استوكاستيك را خوب ميدانم .اما شخصا و به صورت سليقه اي آن را نمي پسندم ) هميشه با آزمايش انديكاتور ها سعي كرده ام استراتژي هايي طراحي كنم .(حدود 250 انديكاتور) اما همه ي آنها لنگ مي زنند مگر اينكه از انديكاتور هاي اصلي (بالينگر RSI-cci و... استفاده كنيم ) .اينها هم عيب هاي زيادي دارند .اما اگر بتوان انها را هوشمندانه فيلتر كرد ميتوان درصد صدور سيگنال صحيح آنها را به 80 الي 85% رساند .


          و اما بالينگر :

          خروج از باندها= آلارم اوليه

          عبور از ميدلاين= سيگنال تائيد .

          چيز ديگري كه در مبحث قبل فراموش كرده بودم بگويم استفاده از مويينگ اوريج 120 است .بسيار كاربرديست و در تايم روزانه و 1 ساعته عالي كار مي كند .

          و نكته ي ديگر اين است كه گپ ها ي افزايش سرمايه در ايران موجب به هم خوردن محاسبات اين انديكاتور مي شود .پس از مشاهده گپ يا بايد تاثير آن را خنثي كرد (حذف گپ يا ديتاي تعديل شده) و يا مدتي صبر كرد تا بالينگر منطبق شود .


          بنده از بالينگر اينگونه استفاه ميكنم

          تايم ساعتي : انديكاتور هاي كمكي مكدي و ADX
          تايم روزانه : انديكاتورهاي كمكي RSI يا MFI -----Dynamic zon RSI .

          بعد از بررسي موج شماري و الگوهاي قيمتي و ساير موارد جهت تائيد نهايي وارد اين استراتژي مي شوم .

          1- هنگامي كه ترند لاين قيمتي شكسته ميشود ، كندل بالاي باند مياني بسته شود .نوع كندل مهم است .
          اگر قبل از سيگنال ، كندلي خارج از محدوده مجاز بسته شود ، مطمئن تر عمل مي كنم .

          اغلب تا شكسته شدن ترند لاين در قيمت صبر نمي كنم .بعضا به ترند لاين هاي RSI توجه بيشتري دارم .البته با احتمال افزايش ريسك .ولي تا به حال ، الحمدلله مثبت بوده .

          2- اگر حالت بالا زماني اتفاق بيفتد كه ميانگين 120 روزه را رو به بالا قطع كند بسيار معتبر تر و گوياي روندي شارپ و قدرتمند است .شروع موج 1 يا 3 .

          3- اگر سيگنال زير ميانگين صادر شود بايد به ميانگين به عنوان مقاومت نگريست . پس هنگام برخورد قيمت بسيار هشيار باشيد .صدور علائم برگشتي قابل اتكا است .

          4- از واگرايي هاي مكدي جهت معاملات بلند مدت در تايم روزانه و معاملات كوتاه مدت در تايم ساعتي استفاده كنيد .

          5- هنگام صدور كندل هاي منفي در تايم روزانه به تايم 1 ساعته برويد و وضعيت حمايتي ميدلاين در بالينگر را بررسي كنيد .


          6- ميتوان از موينگ اوريج 21 روزه جهت كراس 120 روزه استفاده كرد .اما تلفات زماني را به همراه دارد .وضعيت كندل نسبت به 21 روزه سيگنال محسوب مي شود .

          7- خط هاي حمايت در تايم 1 ساعته اغلب با 120 روزه مماس است .اين نقاط ، در مبحث حمايت بسيار معتبر هستند .به وضعيت بالينگر و كندل ها در چنين شرايطي وزني مثبت بدهيد و خوش بين باشيد .

          موفق و پيروز باشيد

          نظر

          پردازش ...
          X