اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

اسکالپ یک دقیقه یک پیپ

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • #46
    بسیار عالی

    دستتون درد نکنه .

    اگر ممکن هست حالا که زحمت کشیدین و یه حساب کوچک دمو ایجاد کردین ، اینوستور پسوردش رو به اشتراک میذارین .

    نظر


    • #47
      نوشته اصلی توسط karen92 نمایش پست ها
      امروز زیاد تمرکزی روی 10 هزار دلاری نداشتم و از دیروز روی یک حساب جدید دمو 1000 دلاری دارم کار می کنم و خواستم این روش رو روی یک حساب کوچک تست کنم که جواب خوبی برای امروز داد. سود تقریبا 84 دلاری یعنی 8.4 درصد رشد حساب در 24 ساعت گذشته! ( علت تست به خاطر اینکه ثابت بشه فقط با پول زیاد نمیشه سود های زیادی کرد . با حساب کوچک هم میشه)

      استیمیت حساب هزار دلاری در اولین روز کاری






      اما نتیجه پنجمین روز کاری روی حساب 10 هزار دلاری : رشد امروز فقط 3 درصد بود چون تمرکزم بیشتر روی حساب کوچک هزار دلاری بود.. و مشغولیاتم هم زیاد ! رشد کلی حساب 35 درصد . سود 3500 دلاری در عرض 5 روز کاری!

      استیمیت معاملات امروز حساب 10 هزار دلاری




      سلام
      روش کار بسیار تمیز است
      موفق باشی
      همیشه به فکر فردایمان هستیم غافل از این که داشته های امروز آرزو های دیروز است

      نظر


      • #48
        نوشته اصلی توسط erfan-2010 نمایش پست ها
        بسیار عالی

        دستتون درد نکنه .

        اگر ممکن هست حالا که زحمت کشیدین و یه حساب کوچک دمو ایجاد کردین ، اینوستور پسوردش رو به اشتراک میذارین .
        حساب بنده در بروکر غیر هست و فکر می کنم مغایر با ضوابط فروم باشه. در صورتی که از این لحاظ مشکلی نداشته باشه در پایان قرار میدم.
        ضمن اینکه احتمالا تا آخر هفته فقط روی این حساب کار می کنم.. و شاید برای آزمایش حساب دیگه اقدام کنم..
        انتخاب استراتژی مناسب + تست استراتژی + رعایت ریسک به ریوارد + رعایت مدیریت سرمایه + کنترل احساسات و خویشتن داری + رعایت دیسیپلین کاری = سود مستمر و موفقیت .

        نظر


        • #49
          تشکر جناب کارن عزیز

          نظر


          • #50
            نوشته اصلی توسط muhammad behboodi نمایش پست ها
            بسیار عالی کارن جان بنده هم یک همچین سیستمی دارم که اکسپرت هست که از هج هم استفاده میکنم و خدا رو شکر روزانه بین 100 دلار تا 500 دلار سود دهی داره
            با سلام جناب بهبودی منم روزی 2،3 تا پوزیشن میگیرم با هدف 7 تا 10 پیپ سود و به جای اس ال از هدج استفاده میکنم . ولی حقیقتش داره خستم میکنه ،چون همش به مانیتوریگ نیاز داره .ممکنه در مورد اکسپرت و هدج بیشتر توضیح بدید؟ممکنه این اکسپرت در دسترس عموم قرار بگیره ؟با تشکر

            نظر


            • #51
              نوشته اصلی توسط muhammad behboodi نمایش پست ها
              بله من نگفتم به این استناد کنید خواستم اسکالپ رو نشون بدم .
              در پ. خ خدمت شما ارائه شد
              ممنونم از پاسخ ولی روش شما کاملا متفاوت با این تکه انتخابی که اینجا قرار دادید هست ! شما از مارتینگل استفاده میکنید که خوشبختانه تا الان فقط خوش شانس بودید ! و عمده سودتان از آن پوزهای سنگین ایجاد شده ! شرمنده ولی این روشها را اصلا قبول ندارم ! چرا که فقط یک خبر سنگین لازمه تا کل سود و حسابتون رو نابود کنه ! به هر حال موفق باشید !
              When an illiterate gets angry, you'll get to understand that calmness is probably a sign of education

              نظر


              • #52
                نوشته اصلی توسط HADI.T نمایش پست ها
                با سلام جناب بهبودی منم روزی 2،3 تا پوزیشن میگیرم با هدف 7 تا 10 پیپ سود و به جای اس ال از هدج استفاده میکنم . ولی حقیقتش داره خستم میکنه ،چون همش به مانیتوریگ نیاز داره .ممکنه در مورد اکسپرت و هدج بیشتر توضیح بدید؟ممکنه این اکسپرت در دسترس عموم قرار بگیره ؟با تشکر
                خیر این اکسپرت عمومی نمیشه

                جناب
                Gioteen

                این اکسپرت به هیج وجه با یک خبر نابود نمیشه اگر خواستید میتونم تمام روز ها رو براتون بفرستم تا مطالعه بفرمایید

                نظر


                • #53
                  البته گذاشتن حسابی به غیر از بروکر این فروم در اینجا غیر قانونیه و فکر نمیکنم اجازه بدن این کار رو بکنم

                  اگر اجازه نمیدن یک حساب دمو باید در بروکر پی سی ام باز بشه
                  ویرایش توسط muhammad behboodi : https://www.traderha.com/member/18297-muhammad-behboodi در ساعت 03-27-2015, 09:52 PM

                  نظر


                  • #54
                    اینم رکورد امروز جمعه : با سود 9 درصدی امروز جمعه ، در 6 امین روز کاری رشد کلی حساب 10 هزار دلاری به 44 درصد رسید.







                    انتخاب استراتژی مناسب + تست استراتژی + رعایت ریسک به ریوارد + رعایت مدیریت سرمایه + کنترل احساسات و خویشتن داری + رعایت دیسیپلین کاری = سود مستمر و موفقیت .

                    نظر


                    • #55
                      خدا قوت کارن جان (اسمتو نمیدونم) زحمت هیچ موقع بی جواب نمیمونه

                      نظر


                      • #56
                        دیشب ساعت 12:15 ظاهرا سخنرانی خانم یلن رئیس بانک مرکزی آمریکا بود و ما هم گفتیم چه بهتر. بذار از این فرصت استفاده کنیم و از فرصت 50 پیپی بالا پایین یورو دلار هم استفاده نمودیم. و بدین سان برای حساب 10 هزاری دلاری خودمان در کمتر از نیم ساعت 3 درصد ( تقریبا 300 دلار ) سود کسب کردم. و به این ترتیب سود کلی حساب در پایان 6 روز کاری به 47 درصد رسید! این روش در خبر هم سوده هست. قبلا فکر می کردم در لحظه خبر ترید به این روش خطرناکه اما اینطور نبود . تا به حال 4 بار در لحظه خبر با نوسانات شدید بالای 100 پیپ تست کردم و موفق و سوده بوده.



                        خیلی از دوستان پیام خصوصی میدن و درخواست راهنمایی و کمک می کنند و عده ای هم منتظر آموزشن! دوستان این روش اصلا کار سخت و پیچیده ای نیست. نیازی به جادو و جمبل یا ستاره داوود و ورتکس و ربطش به نت موسیقی و .... نداره !! خیلی راحت و ساده هست. استفاده از سطوح پیووت ، مویینگ اوریج ها ، سطح تراکمی فیبو ، یه خورده ام الیوت و هارمونیک بلد باشی.و پیگیر اخبار فاند احتمالی ( همون تقویم اقتصادی ) باشی ... همین!


                        به عکس زیر توجه کنید. این عکس چارت یورو دلار دیروز جمعه رو نشون میده . ببینید قیمت از کجا شروع شده و به کجا ختم شده. در بین دو خط پییوت پوینت و حمایت اول روزانه محصور شده. از همونجایی که صبح جمعه شروع شد دوباره برگشت سر جای خودش در آخر شب جمعه! بیش از 400 پیپ موقعیت سل و بای وجود داشت. که با روش اسکالپ حرفه ای تر میشد چندین برابرش رو بدست آورد! در عکس زیر موقعیت های خرید و فروش به وضوح مشخص شده. از صبح جمعه تا آخر شب جمعه.







                        موفق و پیروز باشید.
                        انتخاب استراتژی مناسب + تست استراتژی + رعایت ریسک به ریوارد + رعایت مدیریت سرمایه + کنترل احساسات و خویشتن داری + رعایت دیسیپلین کاری = سود مستمر و موفقیت .

                        نظر


                        • #57
                          درود بر شما


                          امیدوام تعطیلات عید به شما خوش گذشته باشه و سال پر برکتی رو برای شما ارزو میکنم.خوب با تشکر از کارن عزیز بابت توضیحاتشون میخواستم چند نکته راجب سیستم کارن عزیز بیان کنم.این مدل سیستم ها در بین تریدها معمولا زیاد استفاده میشه چون هم ساده هستش و هم نسبت به سادگی کارا و مفیداست.اما بهتره کمی رو مبحث زوم کنیم تا شاید موضوع برامون کمی جا بیوفته.خیلی از تریدر ها مووینگ اوریج رو یکی از بهترین روند گیرها میدونن و کاربرد زیادی از این اندیکاتور میگیرن ولی فارغ از اینکه نوع کارایی این اندیکاتور رو خوب درک کرده باشن.یک سری الگوها در مووینگ اوریج بر اثر تغییر قیمت رخ میده که به شما یک سری نشانه برای تشخیص حرکت احتمالی بعدی قیمت میده یکی از این الگوها الگوی
                          فشار در مووینگ اوریج هستش یا به قول عامیانه ساپورت یا رزیتنس مووینگ اوریج.این الگو در ادامه روند حرکتی قیمت اتفاق میوفته یا به قول معروف در انتهای اصلاحی الیوتی اتفاق میوفته این حالت زمانی است که قیمت پس از برخورد مووینگ اوریج رو جمع کرده یا اصطلاحامووینگ رو تحت فشار قرار داده.مووینگ بعد از جمع شدن یک انرژی جمع کرده و مانند یک فنر قیمت رو به بالا یا پایین پرتاب میکنه اکنون نوبت ترید هستش که از فرصت بهره بگیره و وارد معامله بشه. نته دیگه ای که باید خدمت دوستان بگم این هست که خیلی تریدرها از این روش در تک تایم فریم بهره میگیرن و خیلی گله دارن که به چه شکل نویزهارو باید ..... کنن دوستان در اینگونه روش ها برای ..... نویزهای مووینگ سعی کنین با تایم فریم بازی کنین تکنیک بازی با تایم فریم تا حدود زیادی نویز این روش رو ..... میکنه برای اینکه جا بیوفته مطلب یک مثال تصویری میزنم:

                          1-اول یک مثال تصویری از الگوی فشار در مووینگ اوریج






                          2- به شکل زیر دقیت کنین که در تایم فریم 5 دقیقه یورو دلار با نویز مووینگ ها مواجه هستیم باین مدل نویزها باعث میشه تا تریدر خطا داشته اما در شکل بعدی که کاملا مشخص است با تکنیک بازی با تایم فریم به راحتی میشه این نویزهارو ..... کرد.






                          3-بعد تغییر تایم فریم ببنید به چه شکل نویز در تایم 5 دقیقه گرفته شد و در تایم فریم بالاتر این نویزها تبدیل به یک الگوی فشار شدند.







                          خوب امیدوارم توضیحی که دادم مفید باشه هر سوالی دارید من در خدمتم


                          با تشکر
                          ویرایش توسط mohsen_hps : https://www.traderha.com/member/3134-mohsen_hps در ساعت 03-28-2015, 10:57 AM
                          دانش باید توهم های متافیزیکی، پیشداوری ها و خرافه ها را پشت سر بگذارد، اما مفهوم عقلانیت (یعنی حقیقت، ..... و عدالت) را به عنوان سنت از نسلی به نسلی منتقل کند.


                          ((زیگموند فروید))

                          نظر


                          • #58
                            با تشکر از جناب محسن عزیز بابت توضیحات مفید و زیبا.
                            توجه به تایم های متفاوت خیلی مهم و کمک کننده است. اما در ادامه توضیحات لازمه اضافه کنم بنده به مووینگ ها خیلی توجه زیادی هم نمی کنم.کلیدی ترین توجهات من خطوط پیوت هست . و مورد مهمتر بعدی ریتریس های فیبو و تعقیب یک الگو..
                            به عنوان مثال در تصویر بالا جناب محسن گرامی منطقه ای در کادر یورو دلار نشون داده شده که مووینگ ها تقریبا به هم فشرده شده و متراکمه و ممکنه تریدر رو هم سر در گم کنه. که این به علت بسته بودن بازار اروپا و آمریکا در نیمه شبه. این ساعات بین 3 الی 10:30 صبح ایرانه که بهترین وقت برای استراتزی معاملات شبانه در تایم فریم 1 دقیقه ای ست! به دو تصویر زیر دقت کنید . تصویر اول تایم فریم 5 دقیقه چارت یورو دلار دیروز صبح از ساعت 3 الی 10:30 در کادر نشان داده شده. در تصویر دوم چارت رو باز تر می کنم و در تایم فریم یک دقیقه ای چارت یورو دلار رو در همون کادر ببینید.
                            می بینید که در این ساعت از شب و تایم فریم یک دقیقه ای تقریبا یک 5 موج نزولی ایمپالس مشاهده میشه با تقریبا 25 پیپ ریزش ( که البته با کمی زیرکی میشه تقریبا 40 پیپ از سل و بای همین 5 موج سود گرفت... با استفاده از تراکم خطوط فیبو و موج شماری الیوتی و ...) در برگشت از موج 5 رفتار زیگزاگی کارکشنی داریم که در این محدوده هم میشه چند بار از پوزیشن های 5 الی 10 پیپی سل و بای استفاده کرد .. به این شکل در این تقریبا 7 ساعت شما می تونید به راحتی حداقل 30 الی 80 پیپ سود کسب کنید. این استراتژی اسکالپ شبانه هست. در واقع این همون استراتژی معاملات شبانه جناب آقای یزدی گرامی هست...
                            کلا اسکالپ در تمام ساعت جوابگو هست و فقط کمی تمرین و پشتکار نیاز داره. به راحتی میشه به سود های بالای 5 الی 10 درصد در روز رسید.


                            چارت 5 دقیقه ای EUR USD



                            چارت 1 دقیقه ای EUR USD

                            انتخاب استراتژی مناسب + تست استراتژی + رعایت ریسک به ریوارد + رعایت مدیریت سرمایه + کنترل احساسات و خویشتن داری + رعایت دیسیپلین کاری = سود مستمر و موفقیت .

                            نظر


                            • #59
                              با سلام خدمت همگی،

                              دوستان گرامی لطفا توجه داشته باشید کاربران انجمن می بایست در هنگام ارسال پست و پیام، از کلمات مناسب استفاده نمایند و هر گونه توهین، بی احترامی، تمسخر و ایجاد دلسردی و استفاده از الفاظ زننده خودداری نمایند.
                              پست های حاشیه ای این بخش منتقل شدند.

                              با احترام

                              نظر


                              • #60
                                جناب کارن ادامه بدبد لطفا،ما منتظر ادامه مطلب هستیم

                                نظر

                                پردازش ...
                                X