اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

ترید با رنکو

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • استراتژی: ترید با رنکو

    سلام با عرض ادب خدمت همه دوستان در این تاپیک قصد ارائه سیتم ندارم صرفا یک ایده رو با شما به اشتراک می گذارم شاید بتوانیم با کمک هم اون رو به یک سیستم ترید تبدیل کنیمدر فایل پیوست ابزار مورد نیاز قرار دارد 1-اکسپرت را در چارت 1 دقیقه لود کنید واز منوی فایل گزینه اپن افلاین را انتخاب وسپس چارت رنکو را باز کنید-با رفتن به قسمت تنظیمات اکسپرت عدد قسمت رنکو باکس را به 20 تغییر بدین تا در چارت رنکو کندلهای20 پیپی مشاهده کنید -2تمپل را ران کنید نکته :اندیکاتور مربوطه غیر اصلاحی می باشد وبعد از بسته شدن کندل دیگر تغییر نمی کندکه این مزیت بزرگیست ومی تواند به عنوان بهترین نقطه ورود استفاده شوداما انجه باید با هم فکری دوستان مشخص گردد نقطه خروج واستاپ وهمچنین راهی برای گذر از بازار رنچ میباشدچون گاهی با گیر افتادن در بازار رنج عمده سود از دست می رود
    فایل های پیوست شده

  • #2
    اگر به جهتی که فلش اندیکاتور نشانمیدهد توجه کنید متوجه میشید که اگردر کندل بعد در جهت فلش وارد بشیم میتونه سیگنا ل خوبی باشه تا نظر دوستان چی باشه

    نظر


    • #3
      با سلام می تونید راهنمایی بیشتری جهت فراگیری چارت رنکو بفرمایید .

      نظر


      • #4
        ای کاش کسی میتونست چارتی شبیه رنکو بسازه با این تفاوت که اندازه ی کندل رو ما تعریف نکنیم و کندل تا زمانی که فقط در یک جهت صعودی و یانزولی پیش بره ترسیم بشه. یعنی تا زمانی که یک کندل صعودی باز شد ادامه داشته باشه تا زمانی که نزول شروع بشه . اگر چنین چارتی داشته باشیم واقعیت مارکت رو بسیار بهتر درک خواهیم کرد.

        نظر

        پردازش ...
        X