اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

استراتژی معاملات شبانه

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • #16
    سلام دوستان

    در جهت تایید این روش باید بگم که این روش برگرفته از روشی هست که جز محبوب ترین روش های ترید در انتهای شب هست به اسم ریتریس آخر شب هست.

    به لحاظ رفتاری موضوع بسیار ساده هست. تریدرهایی که باز بودن بازار با حجم تریدهاشون بازار رو به یک سمت کشیده اند و باعث شده اند تا سقف یا کفی شکل بگیره با بسته شدن بازار و لحظاتی قبل از اون معاملات خود رو می بندند. معمولا در این زمان بازار با حداقل حجم شروع میکنه به ریتریس کردن که در انتهای شب به بعد این اتفاق میفته.

    جناب یزدی به درستی اشاره کردند که این روش روشی نسبتا مطمین هست. خود بنده زیاد بر این مبنا ترید نمی کنم اما خاطرم هست که استاد بنده جناب ساسان امیری در مقاطعی که بازار به لحاظ دیدگاه الیوتی دچار اما و اگر های زیادی میشد از این روش با ترکیب با کمریلا به صورت منظم بین 15 تا 25 پیپ در هر شب می گرفتند.

    توجه کنید که معمولا دراین ساعات بازار دستخوش تغییر ناگهانی در اثر اعلام آمارها و یا اخبار نمیشه و رمز موفقیت این روش هم همین هست.

    این رو هم بگم که این روش رو فقط در تایم 15 دقیقه به کار ببرید و انتظارتون از سود روش متوسط 20 پیپ باشه. میشه به محض اینکه 20 پیپ رفت تو سود ریسک فری کنید.

    البته در روشی که من می دونم باید در ساعات پایانی سشن نیویورک منتظر بود و با بسته شدن بازار سیگنال در عرض چند کندل 15 دقیقه ای ایجاد می گردد. تنها مشکل این روش این بود که باید تا حدود ساعت 2 بیدار باشید که اتفاقا اون زمان ذهن تریدر خیلی ارومه.

    باز هم از جناب یزدی بابت باز کردن این موضوع تشکر می کنم و دوستانی که به دنبال استراتژی مطمین با حداقل سود اما مطمین هستند این تاپیک رو از دست ندهند.

    ارادتمند- بهزاد
    ویرایش توسط بهزاد بهزادی : https://www.traderha.com/member/5272-بهزاد-بهزادی در ساعت 07-29-2012, 11:06 AM

    نظر


    • #17
      درود سعید جان
      بابت وقتی ک میذاری یه دنیا ارت سپاسگذارم

      با توجه به اینکه در ابتدای انجام این روش فقط مجاز به استفاده از سقف و کفهای ماژور به عنوان سیگنال ورود هستیم، اگر خدای ناکرده، بازم میگم خدای ناکرده تو این رنج ساعات اعلام شده(حالا یخورده هم قبلش و بعدش) ماژوری نداشتیم، مجاز به استفاده از آخرین ماژور هستیم یا خیر؟!


      2 تا مثال هم گذاشتم تا واسه خودم جا بیافته...







      فقط عذرخواهی منو لطفا بپذیرید رفقا، فارسی نداشت انگلیسی سوال نوشتم:

      معنیش میشه این: آیا اجازه داریم این نقطه(دایره فیروزه ای رنگ) را به عنوان سیگنال ورود بکار ببریم؟

      برقرار و پایدار باشید
      ویرایش توسط Barcelona : https://www.traderha.com/member/4220-barcelona در ساعت 07-29-2012, 01:31 PM
      Think / Act / Enjoy

      نظر


      • #18
        با سلام
        جناب یزدی واقعا" از شما بابت share کردن این روش ممنون و سپاسگزارم حتما" همه دوستان می دونن اگه توی این بازار پلن درست و حسابی و نظم داشته باشن با همین 20-40 پیپ در روز می شه چه ها که نکرد !!!!!
        باز هم ممنونم
        " سرانجامSymmetry بازار تبادلات ارزی را از پای در خواهد آورد "

        نظر


        • #19
          با سلام و درود خرمت همه دوستان

          قبل از هر چیز اجازه بدین تشکر و قدردانی کنم به خاطر لطف و مشارکت دوستان و هم چنین از دکتر بهزادی عزیز به خاطر توضیحات مفید و ارزشمندشون و دید مثبتی که به سیستم دارند .

          ابتدا قبل از پاسخ به سوالات دوستان باید به یک نکته اشاره کنم که همینطور که عزیزان واقف هستند هر جفت ارزی داری یک ذات ریتم حرکتی بر اساس سشن های مختلف هستند .

          بعنوان مثال ارزهای aud و nzd و jpy معمولا" در زمان باز شدن بازار سیدنی و توکیو میتونن گامهای بلندتری نسبت به بقیه ارزها بردارند که اگر با کمی تمرین و دقت بتونیم به اینها اشراف پیدا کنیم

          میتونیم استفاده های زیادی ببریم اما به تجربه برای کسانی که با وسواس بیشتری میخوان وارد پوزیشن بشن و در نقطه امن بیشتری قرار داشته باشند توصیه میکنم با یورو دلار شروع کنند که از هیجان

          کمتری در این تایم زمانی بر خوردار است .

          در سوال دوست با صفام آقای طاها باید عرض کنم که هدف ما شناسایی آخرین سقف و کف ایجاد شده در مارکت می باشد که گاها" سقف و کف ما خیلی زودتر از زمان پایانی به ثبت میرسه و گاهی هم

          دیرتر اما اگر سقف و کف برای ما حجت شد با هر مینوری هم میتونیم وارد بازار بشیم .

          دوست گلم اقا مسعود هم زحمت کشیدند تصاویری را قرار دادند که سعی کردم در حد بضاعت در خود تصاویر توضیحات را قرار دهم که در پست بعدی قرار میدهم.

          موفق باشید
          آنکس که بینای عیب خویش باشد و چشمان خویش را برای عیب دیگران بکار نیندازد , خردمند ترین مردم است (حضرت امیر(ع))
          گر بر سر نفس خود امیری مردی / گر بر دگری خرده نگیری مردی
          آن دانش که ز لطف خود بر تو داد / گر بر دگری دریغ نکردی مردی
          پی دی اف زیگ زاگ : دانلود
          پی دی اف شبانه : دانلود

          پاور پوینت پترن 123 : دانلود
          پرسش و پاسخ تحلیل ها: تاپیک پرسش و پاسخ آنجمن تحلیلهای یزدی

          نظر


          • #20
            با سلام و درود خدمت مسعود عزیز و دوستان گلم

            از آنجایی که ما در این روش انتظار سود گیری بالا را نداریم و به 20 الی 40 پیپ در خور توان بازار قانع هستیم با کمی بررسی متوجه مشوید که در ساعات پایانی روز در اگثر مواقع به سمت هر دو طرف میشه انتخاب پوزیشن کرد و چنانچه انتخای ما اگر به اشتباه هم باشه یا در حداقل سود قادر به بستن هستیم و یا با موقعیت میتونیم یر به یر از بازار خارج بشیم و اگر زمانی باقی مونده باشه در جهت درست پوزیشن گیری نماییم .

            سعی کردم توضیحات تجربی خودم را نسبت به دات رفتاری و قصد پوزیشن گیری دز سئالات آقا مصعود در تصاویر بیان کنم امیدوارم که مفید واقع بشه .

            [IMG][/IMG]

            [IMG][/IMG]

            [IMG][/IMG]

            [IMG][/IMG]

            [IMG][/IMG]

            در پناه حق
            ویرایش توسط shyazdi : https://www.traderha.com/member/2792-shyazdi در ساعت 07-29-2012, 04:01 PM
            آنکس که بینای عیب خویش باشد و چشمان خویش را برای عیب دیگران بکار نیندازد , خردمند ترین مردم است (حضرت امیر(ع))
            گر بر سر نفس خود امیری مردی / گر بر دگری خرده نگیری مردی
            آن دانش که ز لطف خود بر تو داد / گر بر دگری دریغ نکردی مردی
            پی دی اف زیگ زاگ : دانلود
            پی دی اف شبانه : دانلود

            پاور پوینت پترن 123 : دانلود
            پرسش و پاسخ تحلیل ها: تاپیک پرسش و پاسخ آنجمن تحلیلهای یزدی

            نظر


            • #21
              سلام و درود به همه عزیزان

              از تمام دوستانی که قصد استفاده از این روش را دارند تقاضا دارم ابتدا در تایم های گذشته به جستجوی موقعیتهای بازار باشند تا از نظر چشمی بتونیم به روند و ریتریس اشراف کافی پیدا کنیم سپس مدتی در بازار لایو تمرین نمایید تا با ذات رفتاری اندیکاتور زیگ زاگ آشنایی کامل پیدا کنید .

              یکی از خصوصیات اندیکاتور زیگ زاگ اینه که زمانی که بر روی چارت نمایان میشه دلیل بر ایجاد سقف و یا کف تثبیت شده نیست چون این اندیکاتور دز زمان ظهور با ریتم حرکتی تغییر مکان میدهد و میتونه در حرکت های بالارونده به سطوح بالاتر و در حرکتهای پایین رونده به سطوح پایین تر انتقال پیدا کند پس خواهش دارم با کمی تامل به تمرین بپردازید تا کامل به حرکتهای آن پی ببرید و در بازار لایو ریتم حرکتی این اندیکاتور را مورد توجه قرار دهید .

              چون اگر عمری باشد روشهای دیگری را جهت معاملات روزانه با استفاده از این اندیکاتور میخوام براتون توضیح دهم اما برای اینکه تمام موضوعات ذهن ما را درگیر نکند لازمش اشراف به همین سیستم می باشد .

              از دوستان عزیز هم تقاضا دارم چنانچه تجربیاتی در این خصوص دارند از ارائه آن ما را بی بهره نذارن باشد تا با کمک شما عزیزان بتونیم روشی سهل و آسان و بی دغدغه ارائه دهیم .


              التماس دعا خیر پیش
              آنکس که بینای عیب خویش باشد و چشمان خویش را برای عیب دیگران بکار نیندازد , خردمند ترین مردم است (حضرت امیر(ع))
              گر بر سر نفس خود امیری مردی / گر بر دگری خرده نگیری مردی
              آن دانش که ز لطف خود بر تو داد / گر بر دگری دریغ نکردی مردی
              پی دی اف زیگ زاگ : دانلود
              پی دی اف شبانه : دانلود

              پاور پوینت پترن 123 : دانلود
              پرسش و پاسخ تحلیل ها: تاپیک پرسش و پاسخ آنجمن تحلیلهای یزدی

              نظر


              • #22
                سلام یزدی جان
                بیایم استراتژی 123 رو در تایم 1 یا 5 سقف یا کف در زمان(8 تا10) اجرا کنیم استاب کم و تی پی بهتری میدهد شب اگر تونستم چند تا شکل میگزارم. اگر دوستان وقت دارند کمی شکل جور کنن ببینیم تا شب .
                WE LOVE YOU , PCM

                باز کردنحساب درPCM از لینگ زیر همراه با پشتیبانی من در تحلیل eurusd , online را با من معامله کنید.

                accuont real
                account demo


                نظر


                • #23
                  با سلام دوباره
                  یزدی جان برای این سیستم باید صبر کنیم وارد روز بعد در متا بشویم و بعد با توجه به آخرین سقف یا کف پوزیشن بگیریم یا بعد از سشن بلافاصله می شود پوزیشن گرفت؟
                  ممنون.

                  نظر


                  • #24
                    نوشته اصلی توسط mojtabafx نمایش پست ها
                    با سلام دوباره
                    یزدی جان برای این سیستم باید صبر کنیم وارد روز بعد در متا بشویم و بعد با توجه به آخرین سقف یا کف پوزیشن بگیریم یا بعد از سشن بلافاصله می شود پوزیشن گرفت؟
                    ممنون.
                    سلام آقا mojtabafx

                    نه در 90 درصد مواقع بعد از خروج از سشن لندن یک سقف یا کف برای ما شکل میگیره با شناسایی اون میتونیم اقدام به گرفتن پوزیشن نماییم با شرایطی که در پست های قبلی عنوان شد

                    برای اشراف بیشتر میتونی به تصاویری که در پستها قرار گرفته مراجعه کنی تا به نقاط ورود و خروج تسلط پیدا کنی

                    موفق باشی
                    آنکس که بینای عیب خویش باشد و چشمان خویش را برای عیب دیگران بکار نیندازد , خردمند ترین مردم است (حضرت امیر(ع))
                    گر بر سر نفس خود امیری مردی / گر بر دگری خرده نگیری مردی
                    آن دانش که ز لطف خود بر تو داد / گر بر دگری دریغ نکردی مردی
                    پی دی اف زیگ زاگ : دانلود
                    پی دی اف شبانه : دانلود

                    پاور پوینت پترن 123 : دانلود
                    پرسش و پاسخ تحلیل ها: تاپیک پرسش و پاسخ آنجمن تحلیلهای یزدی

                    نظر


                    • #25
                      نوشته اصلی توسط saman51 نمایش پست ها
                      شب بخیر
                      خیلی جالب میشه اگر این روش جناب یزدی عزیز رو خوب یاد بگیریم و با جدول آقا نیما ادغام کنیم میشه 24 ساعته ترید داشت به اینصورت که :
                      از 11 صبح تا 22 که جدول آقا نیما خط حرکتی رو نشان میده بعد از 22 خلاف جدول نیما رو در روش یزدی عمل کرد.کمی فکر و بررسی کنیم؟
                      نظر دوستان؟؟؟؟
                      دوست عزیز منظورتون از جدول آقا نیما چیه؟

                      نظر


                      • #26
                        نوشته اصلی توسط hm1353 نمایش پست ها
                        دوست عزیز منظورتون از جدول آقا نیما چیه؟
                        Daily-Weekly-Monthly-Yearly
                        ورود به معامله با منطق انسانی
                        خروج
                        از معامله با احساس ماشینی
                        لینکهای پرایس اکشن:

                        وبسایت

                        کانال تلگرام

                        نظر


                        • #27
                          فقط او باقیست
                          سلام.
                          ممنونم از آقای یزدی بابت به اشتراگزاری سیستم شخصیشون.

                          من هم یک نکته ای بگم شاید کمک بکنه.

                          به جرات میتونم بگم در 80% مواقع در لحظه اتمام بازار نیویورک که حدود ساعت 2 میشه و تعیین پیوت روزانه و مقاومت هاش و حمایت هاش برای روز بعد، بازار در ساعات شبانه به وقت ما که پول زیادی در گردش نیست به سمت پیوت مرکزی روزانه جذب میشه.

                          میتونید با اندیکیتور َAuto-Pivot Plotter بررسی کنید.
                          ویرایش توسط Amir_A : https://www.traderha.com/member/5191-amir_a در ساعت 07-30-2012, 09:29 AM

                          نظر


                          • #28
                            سلام بر برادر بزرگوار جناب یزدی
                            ممنون از اینکه استراتزی خودرا با ما به اشتراک گذاشتید.حقیقتا دریچه وپنجره ای نو بسوی بازار برایمان بازکردید.
                            میدانستم که حدود 30 درصد معاملات فارکس در سشن لندن انجام میگیرد.و همینطور بیشترین تغییرات پیپ جفت ارزها دراین بازار است.اما فکر نمی کردم که وقتی تریدرهای لندنی کرکره شان را پایین میکشندوو معاملات خود را میبندند.اینگونه تغیر روند ایجاد میشود.
                            مجددا ممنون از اشاره زیبایتان
                            مرنج ومرنجان

                            نظر


                            • #29
                              نوشته اصلی توسط saman51 نمایش پست ها
                              سلام یزدی جان
                              بیایم استراتژی 123 رو در تایم 1 یا 5 سقف یا کف در زمان(8 تا10) اجرا کنیم استاب کم و تی پی بهتری میدهد شب اگر تونستم چند تا شکل میگزارم. اگر دوستان وقت دارند کمی شکل جور کنن ببینیم تا شب .
                              امشب شب اول یاد گیری ترید شبانه من است بیاییم شب بیداران تریدری رو فعال کنیم تا اضافه کاری کنیم تا شاید کمی از دخل و خرج ما دربیاید.
                              از آقای یزدی عزیز هم می خواییم چند شب با ما اضافه کاری کنند تا کمک حالمان باشد، باشد یک در دنیا صد در آخرت ثواب ببرند
                              Eur usd m15 ساعت 9:25

                              WE LOVE YOU , PCM

                              باز کردنحساب درPCM از لینگ زیر همراه با پشتیبانی من در تحلیل eurusd , online را با من معامله کنید.

                              accuont real
                              account demo


                              نظر


                              • #30
                                آقا یزدی شب بخیر
                                من رو طلا هم پی گیری کردم این حالت 70% ایجاد میشود آیا شما رو طلا هم تجربه استراتژی شبانه دارید؟
                                فکر کنم کمی در زمانش با ارزها فرق میکنه ، نظر شما چیست؟
                                با تشکر
                                WE LOVE YOU , PCM

                                باز کردنحساب درPCM از لینگ زیر همراه با پشتیبانی من در تحلیل eurusd , online را با من معامله کنید.

                                accuont real
                                account demo


                                نظر

                                پردازش ...
                                X