اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

Golden 3angle 3gger

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • #16
    و اما در ادامه مطالب مربوط باید خدمت دوستان عرض کنم که ما در این روش لول هایی داریم که از درجه دوم اهمیت برخوردار هستند و معمولا این لول ها با لول های قبلی که خدمت شما عرض کردیم تشکیل یک ناحیه حمایتی / مقاومتی را خواهند داد.

    برای مثال: نگاهی به چارت دلار کانادا به دلار امریکا در تایم فریم دیلی داشته باشیم تا یک تمرین اولیه بر اساس روش تحلیلی G33 ) golden-3angle-3gger) داشته باشیم.

    و بهترین کار ان هستش که به واکنش قیمت به لول ها توجه داشته باشیم که بازار چگونه به این لول ها واکنش نشان داده و در هر شکست شاهد پولبک به این لولها هستم و یا اینکه بعد از تشکل هر پرکتال قیمت برگشت های خوبی را تجربه کرده است.

    در این جا یک واژ جدید دیگر را داریم به نام پرکتال که قبل به نوعی اشاره ای کوچک به آن داشتیم و باید بگوییم که ، پرکتال بهترین نوع تریگر ما برای تشکیل پیوت های قیمتی هستش که در اینده بیشتر در این خصوص خواهیم گفت.


    و اما دلار کانادا:

    همانطور که می بینید نقاط بدست امده تمامی شرایط تحلیل بر اساس انچه که در گذشته اموخته ایم را دارد. به خوبی ناحیه هایی را به ما نشان میدهد که در گذشته حمایت و مقاومت های بسیار مهم بوده
    یا اینکه وقتی شاهد شکست یک سطح هستیم که این سطح بر اساس لول های فیبو همخوانی دارد یا اینکه سطح مورد نظر ما با خط روند ها همپوشانی داشته و الا اخر.........

    و با توجه به تحلیلی که داریم در این جفت ارز باید شاهد یک حرکت صعودی از این ناحیه باشیم. و در صورت شکست این سطح سطح بعدی ما کاملا مشخص بوده و فضای خالی بین دو لول به راحتی طی خواهد شد.

    اما چگونه بفهمیم که این سطح شکسته میشود یا خیر را بعدها اگر فرصت شد با پرکتال ها بررسی خواهیم کرد.



    نظر


    • #17
      خوب گذشته بازار را در دلار کانادا دیدیم

      و حالا یورو به ین را که قبلا هم تحلیلی از ان رو ارائه داده بودیم خواهیم داشت. و همانطور که مشاهده می کنید. دو سطح بر اساس تحلیل جی33 داریم که این سطوح کاملا با تحلیل هایی که بر اساس الگوهای کلاسیک و شمارش امواج داریم منطبق بوده و انتظار ما در صورت تشکیل دره در این ناحیه شروع یک حرکت صعود بوده که لول ها و سطح های ان را هم به راحتی میتوانید با ترسیم مثلث طلای ما بدست بیاورید.

      ====
      به یاد دارم که قبلا نیز عرض کرده ام به نظر من رابط زاویه حرکتی بین امواج نقطه گم شده ای برای تحلیل هستش و اگر کسی میتوانست زوایه حرکت های مارکت را مثلا در روش شمارش گلن نیلی به هم ربط بدهد شاید یک تحلیلگر افسانه ای و یا یک تردر افسانه ای مثل گن میشد. ولی ما سعی کردیم (البته بعد از سال ها تلاش) و شکست های بسیار فعلا به این نکته بسنده کنیم که به رابطه های بین زوایای مثلث قانع باشیم. و مخصوصا زمانی که مثلثی خارج از مثلث های کلاسیک ( قائم الزاویه - متساوی الساقین- متساوی الاضلاع ... ) تشکیل شود برا ما بهتر خواهد بود.
      =========




      قبلا هم عرض کردم که قصد جسارت به هیچ یک از عزیزان تحلیلگر و روش های تحلیلی را نداشته و ندارم ولی اگر هر دوستی خواست با هر روش تحلیل ناحیه ای را برای واکنش قیمت بدست بیاورد که این روش ان را پوشش ندهد و من نتوانم با ترسیم مثلث ان را بدست بیاورم. دیگر این روش را ادامه نخواهم نداد.
      دوستان توجه داشته باشند که این یک ادعا برای قوت روش تحلیلی من نیستش این نکته رو به این خاطر میگوییم که یک تریدر بداند که انچه برای ان مهم است نقاط نیست بلکه همانطور که قبلا هم گفتم مدیریت سپا هستش.
      و همه ی پپ به پپ بازار استعداد واکنش قیمت را دارند و شما باید بتوانید با ترکیب شناخت ساختار کندلی ناحیه هایی که در ان پرکتال تشکیل میشود را شناسایی کنید. و ترید ها خود را بر ان اساس در جهت روند داشته باشید و حتی اگر خلاف روند هم باشد با رعایت نکات تریدری حتما برایندی مثبت خواهید داشت.



      و شاید برای پوند هم بتوانیم یک تصویر به شکل زیر داشته باشیم و بر اساس واکنش قیمت به لول های بدست امده در این سطوح ترید کنیم. و منظورم بیشتر سطوح بدست امده هستش و انتظار حرکت فقط برای نشان دادن لول ها بوده و باید به واکنش های قیمتی در این نواحی توجه کنیم.








      موفق باشید

      نظر


      • #18
        یک تصویر گام به گام دیگر برای پوند به دلار کانادا داشته باشیم.







        در مرحله اول سه ناحیه دره ، قله و دره را انتخاب می کنیم. و یک مثلث برای ان ترسیم خواهیم کرد.

        در مرحله دوم مثلث را به ناحیه چهار که یک قله تشکیل شد در ان زمان بوده انتقال میدهیم.

        سپس در مرحله سوم یک خط عمودی از قله چهار به صورت عمود به ضلع روبرو ترسیم می کنیم.

        حالا ناحیه ها را بر اساس مثلث انتقال داده شده و خط عمود ترسیم شد مشخص می کنم.

        ناحیه اول 50 درصد خط عمود (این خط شکسته شده پست انتظار ادامه حرکت نزولی برای رسیدن به ناحیه بعد را خواهیم داشت.

        ناحیه بعد در این جا به عنوان یک ناحیه کلاستر مطرح شده. چون خط خط انتهای خط عمود - خط مرکزی مثلث انتقال داده شده و راس دوم مثلث در این ناحیه هستند.

        نتیجه ناحیه مشخص شده مطمئنا یک ناحیه کلاستر و مهم بوده که قیمت در صورتی که این ناحیه بررسد یک برگشت را تجربه خواهد کرد.

        و نتیجه بعدی اینکه اولین تارکت این برگشت صعودی لول 50 درصد خط عمودی ما خواهد بود. که باید ببینیم در این ناحیه شکست خواهیم داشت که ادامه روند صعودی خواهد بود. و یا اینکه در این ناحیه یک پرکتال تشکیل میشود که انتظار برگشت مجدد به ناحیه کلاستر را بهمراه خواهد داشت.

        در چنین مواقعی ما به تایم فریم های پایین تر (پیشنهاد ما دو تایم فریم پایین تر از تایم تحلیلی برای ورود میباشد) رفته و با مشاهده شواهد کندلی اقدام به گرفتن پوزیشن خواهیم کرد.


        با بهترین ارزوها
        و بدرود.

        نظر


        • #19
          با سلام و خسته نباشید
          من از طرف خودم از اینکه سیستم ابداعی و خوبتون رو بی دریغ در اختیار همه قرار مدید
          واقعا تشکر میکنم
          این کار رو خیلی ها نمیکنند

          نظر


          • #20
            من توجهم به سیستم مثلثی شما جلب شد به نظر ایده فوق العاده داره
            تا اونجا که دیدم بازار به اولین ضلع مثلث واکنش نشون میده ایا توفیقی در راه توسعه روشتون یافته اید
            در ضمن من به علت علاقه به این نوع ترسیمها روی دوایر کار میکردم که البنه به جایی نرسید

            نظر


            • #21
              نوشته اصلی توسط taban نمایش پست ها
              من توجهم به سیستم مثلثی شما جلب شد به نظر ایده فوق العاده داره
              تا اونجا که دیدم بازار به اولین ضلع مثلث واکنش نشون میده ایا توفیقی در راه توسعه روشتون یافته اید
              در ضمن من به علت علاقه به این نوع ترسیمها روی دوایر کار میکردم که البنه به جایی نرسید

              ===

              با سلام و همراه با بهترین ارزوها

              راستش اگر تاپیک رو مطالعه کرده باشید ، علت ایجاد این تاپیک به خاطر ان بودش که بگیم تمام بازار و هر قیمتی استعداد این رو داره که بازار بهش واکنش نشان بده و برای ترید کردن و اینکه معامله گر بشیم ما احتیاج به تحلیل نداریم. بلکه ابزاری که برای ترید احتیاج داریم جدای از تحلیل هستش و دانستن اصول اولیه کافی هستش و کسی که میخواد تحلیل گر بشه و یا دنبال تدریس و از ان کارها باشه بهتر هستش که بره دنبال الیوت و گن و هارمونیک و الا اخر.

              و اما واکنش به ضلع اول به خاطر تشکیل الگوی ای بی مساوی سی دی هستش که واکنش خوبی داره.

              شکست خط مرکزی عمودی رسم شده هم تراز تقریبا 50 فیبو هستش

              و انتهای خط عمودی هم تقریبا 127.2 فیبو که

              و اینکه ما فقط بتوانیم در بازار خطوط حمایت و مقاومت ها رو بشناسیم و رفتار و واکنش بازار و قیمت رو بدونیم برای تریدر شدن کافی هستش و احتیاج نیستش که دنبال یاد گیری خیلی از مسائل که اصلا بدرد ترید نمیاد بریم.

              موفق باشید.

              نظر


              • #22
                با تشکر از پاسخ کاملتون
                درتایید فرمایشات شما عرض میکنم تمام روشهای ترسیمی والگوهاو موج شناسی برای کشف همین نقاط ابداع شدن
                وهرکدام ضعف وقوت خود رادارد اما مهمتر از کشف نقاط مقاومت وحمایت درک رفتار بازار در مواجه با این سطوح است
                که تمام روشهای فوق رو ناکام گذاشته است لذا پایبند بودن به متدهای قبلی توفیقی حاصل نمیکند بلکه ادمهای خوش فکر مثل شما که طرح نو در می اندازند برای معماهای قدیمی
                قابل تحسین هستند هرچند نتیجه قطعی بدست نیاد

                نظر


                • #23
                  همراه با شب بخیر

                  پیشنهاد من به تمامی دوستان از قدیمی های بازار و جدیدی ها این هستش که حتما به جای یاد گیری این همه روش های تحلیلی به دنبال یادگیری کندل خوانی باشند. یک سرچ به زبان اصلی داشته باشند و حتما فیلم های موجود (حتی اگر زبان هم بلند نیستید) چون میدانید که در چه موردی صحبت می کند و اشنایی اولیه با کندل های داشته باشید قابل فهم و درک هستش.

                  ببخشید یک سرچ به زبان اصلی داشته باشید به دنبال پرایس اکشن و این تنها راه نچات از تحلیلگری و رسم خطوط و خطوط روی چارت هستش. وقتی که تریگر را نشناسیم داشتن نواحی مورد نظر به چه دردی میخورد که هر چی در پی ار زدها ترید کنیم و با استاپ از بازار خارج شویم و بعد مارکت مطابق تحلیل حرکت کند.

                  باید به جای یادگیری تحلیل بازار به دنبال یادگیری رفتار شناسی باشیم. (هر جفت ارز رفتار مخصوص به خودش را دارد و با رسیدن به سطوح مورد نظر واکنشی دارد که با سایر جفت ارزها متفاوت است.)

                  موفق باشید

                  نظر


                  • #24
                    خلاصه چارت را از زبان مولا علی زد هر چند که صحبتش به خود شناسی هست ولی به حال روز تریدر شناسی هم می خورد ...
                    حضرت امیر المومنین علیه السلام هم فرمودند : خدا رحمت کند کسی که بداند از کجا امده است و در کجاست و فردا عازم کدام دیار است ...
                    استراتژی بر مبنای پرایس اکشن لینک : Price Action
                    Clear Entry Price, Exit Levels
                    ------------------------------------------------------------
                    اتاقی برای گفت و گو اتومات ترید ینگ
                    لینک : ّFull_Automatic_Trade

                    نظر


                    • #25
                      سلام و عرض ادب و احترام خدمت تریگر عزیز .. مزاحم شدم در مورد مثلث های طلایی اگر نکته یا منبعی که بتونه برای تمرین بیشتر کمک کنه معرفی بفرمایین ممنون میشم... دیدم یک عزیزی ظاهرا اندیکاتور رسم اولیه مثلث رو هم زحمت کشیدن ساختن... ممنون میشم در صورت امکان راهنمایی بفرمایین .. ظاهرا کسی پیگیری نکرده این مبحث رو در این فوروم اما برای بنده خیلی جالب هست و تا حالا باهاش خیلی تمرین کردم و دوست دارم درکش کنم واقعا به لطف شما

                      نظر

                      پردازش ...
                      X