اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

استراتژِی معاملات با زیگ زاگ

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • سلام اندیکاتور زیگزاگ رنگی میخوام میشه بگید کجا پیداش کنم.مرسی

    نظر


    • سلام یه اندیکاتور هم میخوام ماکزیمم و مینیمم قیمت و بازوبسته رو راحت به من بده .مرسی

      نظر


      • نوشته اصلی توسط mehdy78 نمایش پست ها
        یک مدل تنظیم هست که روی چارت کلیک راست کنید و گزینه آخر تو قسمت پروپرتیز تیک scale fix رو بزنید چارت حالت یک به یک فیکس میشه ولی قبلش باید نمای چارت رو درست کنید و بعد فیکس کنید.
        مدل دقیق تنظیم هم به این صورت هست که گرید ها رو روشن کنید تو تایم یک ساعته تعداد کندلهایی که داخل یک شبکه قرار میگیره باید 4 تا باشه تعدادش رو به توان 2 برسونید میشه 16 تعداد مربع های پایین تابالای چارت باید نزدیک این عدد باشه. اینجوری چارتتون یک به یک میشه و تازه میتونید تحلیل درست انجام بدین.
        سلام میشه بیشتر توضیح بدین ممنون میشم / قسمت هایی که گفتین به توان دو برسونید و . . . واضح نبود مرسی

        نظر


        • EURUSD M15

          ویرایش توسط candlis : https://www.traderha.com/member/6584-candlis در ساعت 05-16-2018, 11:14 AM

          نظر


          • ممنون از توضیحات شما
            پار اینستاگرام

            نظر


            • Euraud m5 sell

              [ATTACH=CONFIG]5513[/ATTACH]

              نظر


              • EURAUD M5 SELL تا اینجا 50 پیپ ، هنوز ادامه داره ....


                ویرایش توسط candlis : https://www.traderha.com/member/6584-candlis در ساعت 05-29-2018, 11:22 AM

                نظر


                • مدیریت محترم تریدرها: با درود وسپاس . بنده به تازگی عضو خانواده تریدرها شده ام خوا هشمندم در صورت امکان وصلا ح دید به سو الات اینجا نب پاسخ بفر مایید . 1_ کلاسهای حضوری و غیر حضوری شما چند مدت میباشد.؟ 2_ شهریه کلاسها چقدر است؟ 3_ ادرس کامل شهر کلاسهی حضوری ؟ 4_ ایا مهندس ازادی جزء مدرسین هستند؟ 5_ ایا تغییر نام کار بری و رمز عبور پس از ثبت نام امکان پذیر است؟ ویا فقط یکی را متوا نیم تغییر دهیم ؟ وچگو نه؟ با تشکر وامتنان

                  نظر


                  • پرهام عزیز شما با تجربه طولانی ترید در رتبه استادی قرار دارید، اما خیلی خوب میشه اگر آنچه را که واقعا درست میدونید صریح و شفاف بیان بفرمایید تا امثال بنده که میان این همه اندیکاتور و استراتژی داریم دست و پا میزنیم و فقط ضرر میکنیم، راه درست را پیدا کنیم. من که به شخصه خسته شدم از ضرر کردن های پی در پی و حرص خودن. یکی میگه تحلیل را بیخیال فقط اسکالپ، یکی میگه فقط فلان اندیکاتور، یک دیگه یک چیز دیگه ای میگه. خواهش میکنم اگر برای شما مقدور هست و صلاح میدونید یک توضیحی در خصوص تنظیم چارت ارائه بفرمایید چون من که اولین بار بود این مطلب رو میخوندم.ارادتمند
                    ویرایش توسط Tisto : https://www.traderha.com/member/31855-tisto در ساعت 07-22-2019, 08:38 PM

                    نظر


                    • سلام. وقت بخیر
                      در متاتریدر من در تب Insert، گزینه Custome منوش باز نمیشه و اندیکاتور zigzag فعال نمیشه. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

                      نظر


                      • نظر


                        • نوشته اصلی توسط shyazdi نمایش پست ها

                          سلام و درود
                          دوست خوبم همانطور که در پستهای ابتدا تا کنون عنوان شده ورود ما در مرحله اول و شناسایی اولین برگشت بازار زمانی صورت میگیره که اولین زیگ اصلاحی صادر شده و ورود ما در زیگ سوم پس از شکست اولین کف می باشد لذا با این روش خود بخود مواردی که از نظر شما فیل شده هستند ف ی ل ت ر میشوند . و پس از اینکه تغییر روند تثبیت شد و اولین ورود انجام گردید همانطور که بیان گردیده در مراحل بعدی سعی میکنم با استفاده از مولتی تایم فریم زیگ زاگ در اصلاحی های تایم کوچکتر در مقاومتهای فیبویی و یا پیوت پوینتها و یا پرایس اکشن ها که زیگ در چارت زده میشود به دنبال الگوهای ریورسال کندلی باشیم تا بتوانیم ورود در اصلاحی ها را انجام دهیم که در این مواقع استاپ با چند پیپ فاصله از آخرین ماژور تشکیل شده می باشد که اگر روند را درست تشخیص داده باشم در هر کجای زیگ اصلاحی اقدام به ورود نماییم با درصدی بالاتر از 90 درصد استاپ ما تاچ نخواهد شد مگر در مواقعی همچون خبرهای مهم که بازار نوسانات نا موزون خواهد داشت .
                          در مورد استفاده از زیگ زاگ باید با ماهیت این ایندیکاتور آشنایی کامل داشت و بدانیم در چه مواقع زیگ ایجاد میشود و چه مواقعی میتواند گسترش پیدا کند . در این خصوص هم میتوانید از اطلاعات پست 149 که مفصل در مورد این موضوع توضیح داده شده استفاده نمایید .

                          موفق باشید
                          سلام خسته نباشید . زیگزاگ کانال چی هست؟ آیا اندیکاتور مجزایی هست از زیگزاگ معمول که در متاتریدر هست ؟

                          نظر

                          پردازش ...
                          X