اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

سایتهای مفید

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • #76
    بهترین شرکت طراحی سایت در کرج ...تیم قوی و پشتیبانی یک ساله
    www.30uweb.com

    نظر


    • #77
      سایتی مفید در زمینه بخاری و هیترهای انرژی:

      https://www.energytehran.com/product...heater-energy/

      نظر


      • #78
        دوستان گرامی از وب فروشگاهی نوین دیجی فروشنده انواع کولرهای انرژی می باشد دیدن نمایید از پر فروش ترین محصولات می توان به کولر 7000 انرژی, کولر 5500 اشاره کرد که مشتریان خاص خود را دارد این فروشگاه نمایندگی مجاز شرکت انرژی کشور می باشد و از بنکداران شهر تهران است.

        نظر


        • #79
          ما پیشنهادمون اینه که اگه قصد سفر به اصفهان یا هر جای ایران رو دارین، برای رزرو اقامتگاه روی پینورست حساب باز کنین. اگر هم می‌خواین با کمترین هزینه چند روزی رو توی این شهر زیبا بگذرونین، صفحه اجاره سوئیت ارزان در اصفهان سایت پینورست رو ببینین.

          نظر


          • #80
            برای افرادی که می خوان زبان انگلیسی رو به صورت آنلاین یاد بگیرن سایت زبان امید رو پیشنهاد می کنم.

            نظر


            • #81
              برای اجاره واحد نوساز گاندی بهترین سایت بدون شک تهران مبله ست. من خودم از این سایت واحد گرفتم و پشتیبانی و قیمت‌هاشون فوق‌العاده بوده.

              نظر


              • #82
                پیگیری پست

                نظر


                • #83
                  سایت خوبی دارید. الکی مثلا نمی خوام لینک بذارم ))
                  اهمیت مدافع در فوتبال
                  فرد مشهور سال ببر

                  نظر


                  • #84
                    سلام خسته نباشید
                    از سایت زیر میتونین آخرین قیمت طلا و دلار و ارزهای دیجیتال رو مشاهده کنین.
                    قیمت دلار
                    قیمت طلا
                    قیمت بیتکوین
                    قیمت اتریوم
                    قیمت یورو

                    نظر


                    • #85
                      گروه صنعتی صبا افتخار دارد که در کنار تولید و تامین لوله مبلی یا سبک به شکل خام،خدمات برش لوله و همچنین کشش لوله را به بهترین قیمت و توسط بروزترین دستگاههای دنیا انجام می دهد. کارگاه برش لوله و پروفیل گروه صنعتی صبا، با دارا بودن ۷ خط برش plc لوله و پروفیل ، قادر است روزانه تا ۵۰۰۰۰ قطعه برش خورده تحویل مشتریان گرامی نماید .
                      گرچه قیمت لوله مبلی (لوله سبک) در واحد وزن کمی از لوله سنگین (ضخامت 2 از ورق سیاه) بالاتر است. ولی به دلیل ضخامت و وزن پایین‌تر، هزینه واحد طول آنها از لوله‌های دیگر کمتر است. بنابراین در بسیاری از صنایع که ضخامت‌های پایین‌تر لوله مورد نیاز است، از لوله‌ سبک یا مبلی استفاده می‌شود.
                      قیمت لوله مبلی در گروه صنعتی صبا و همچنین برترین کارخانه های لوله و پروفیل سبک کشور همچون کارخانه ساوه، خاورصنعت و ... جدول وزن لوله مبلی.
                      ویرایش توسط sabaprofile : https://www.traderha.com/member/40409-sabaprofile در ساعت 05-01-2023, 11:31 AM

                      نظر


                      • #86
                        در شرکت نورینکس، ما متعهد هستیم که بهترین فرصت های سرمایه گذاری ممکن را برای مشتریان خود فراهم کنیم. با گذشت زمان، ما به طور مداوم در حال بررسی بخش های سرمایه گذاری جدید، چه در حوزه بانک، خدمات خم لوله و چه در زمینه هایی مانند خرید خودپرداز هستیم. هدف ما توسعه روش‌های اقتصادی است که مشتریان ما را قادر می‌سازد از طریق سرمایه‌گذاری‌های خود موفق شوند.

                        ما به شما این تضمین را می دهیم که انتخاب اول شما ما هستیم. ما به تجربه 12 ساله خود در بخش های صنعتی و خدماتی افتخار می کنیم. در طول سال ها، ما بینش و دانش ارزشمندی را به دست آورده ایم که ما را قادر می سازد محصولات و خدمات با کیفیت بالا را به مشتریان خود ارائه دهیم. ما بر این باوریم که موفقیت مشتریان ما موفقیت ماست، به همین دلیل است که از تخصص خود برای ارائه فرصت های سرمایه گذاری با کیفیت بالا استفاده می کنیم. ما درک می‌کنیم که چشم‌انداز سرمایه‌گذاری دائماً در حال تغییر است، و متعهد هستیم که از این منحنی جلوتر بمانیم تا آخرین و بهترین گزینه‌های سرمایه‌گذاری را به مشتریان خود ارائه دهیم.

                        نظر

                        پردازش ...
                        X