اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

سایتهای مفید

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • #61
    با درود خدمت همه ی عزیزان
    سایت شخصی آقای جیمی جانسون که محصولات و تحلیل های خود را درآن می گذارند
    آقای جانسون یکی از شاگردهای خوب آقای رابرت ماینر بودند که الان تحلیل های بازار ارز را انجام می دهند.

    https://www.nobsfxtrading.com/public/main.cfm

    نظر


    • #62
      کانال تحلیلی جفت ارزها -طلا و نفت

      https://t.me/signalhha

      با افتتاح حساب live نزد بروکر pcm از طریق لینک زیر میتوانید تحلیلهای رایگان را در گروه اختصاصی تلگرام دریافت کنیدو همچنین درصدی از کارمزد معاملات.

      https://cabin.pcmfa.co/fa/ref/MTE1NDc4Ng==

      پس از افتتاح حساب لطفا اسم و شماره اکانت خود را در پیغام خصوصی و یا از طریق آیدی زیر اعلام نمایید.

      https://t.me/Mostafatrader


      نمونه تحلیل و نتایج را می توانید در تاپیک زیر مشاهده کنید :

      https://www.traderha.com/forum/مباحث...�ی-مصطفی

      کانال تحلیلی جفت ارزها :

      https://t.me/signalhha

      نظر


      • #63
        با تشکر از فرصتی که در اختیاتر قرار دادین.
        ویرایش توسط mahsabk : https://www.traderha.com/member/25538-mahsabk در ساعت 09-18-2018, 12:27 PM
        بازرسی آسانسور بازرسی جرثقیل بازرسی فنی جرثقیل تست مخازن تحت فشار

        نظر


        • #64
          با سلام. جهت نیاز به ترجمه متون تخصصی بازرگانی می تونید از سایت زیر استفاده کنید
          https://parstrans.net/

          نظر


          • #65
            https://filehippo.com

            چند لینک از دوستان : پولدوست syzygy ezzal

            نظر


            • #66
              عموم مردم فکر می.کنند ضایعات یعنی زباله و هیچ ارزشی ندارد درصورتی که در نقطه مقابل آن قرار دارد و ارزش پولی زیادی دارد. ضایعات به دسته.های مختلفی تقسیم می.شود از جمله: ضایعات فلزی)آهنی)، ضایعات غیرفلزی، ضایعات الکترونیک و الکتریکی، محصولات فلزی و غیرفلزی. ضایعات فلزی هر چیز فلزی که دیگه کاربردی نداشته باشد، گفته می.شود که شامل آهن آلات، استیل، چدن، آلومینیوم، مس، برنج، مفرغ، سرب، روی می.باشد.
              ضایعات با اینکه ارزش بالایی برخوردار هستند و تامین کننده حجم زیادی از مواد اولیه کارخانه.ها درکنار آهن خام می.باشند با این حال خطرات زیادی از جمله: وجود مواد سمی در ضایعات مانند بریلیوم، جیوه و کادمیوم به همراه دارد..
              ضایعات به درجه بندی.های مختلفی از جمله: روغنی، سوپر ویژه، ویژه، درجه یک، درجه دو، درجه سه، گالوانیزه، آلیاژی و بارهای ممنوعه دسته بندی می.شود.
              آهن آنلاین قیمت ضایعات فلزی پرس شده و پرس نشده را در حالت.های مختلف عرضه می.کند.
              به پسماندهای مواد اولیه و دور ریز که از باقی.مانده برش ورق.های آهنی می.باشد، زائدات گفته می.شود و دوباره قابل استفاده نیستند.
              کاربردهای بازیافت در محیط زیست شامل موارد زیر می.باشد:
              صرفه جویی در انرژی :۷۰ %
              صرفه جویی در استفاده از موادخام : ۹۰ %
              آلودگی کمترهوا :۸۶ درصد
              صرفه.جویی در مصرف منابع آبی: ۴۰%
              کاهش آلودگی منابع آب:۷۶ %
              صرفه.جویی در استفاده از منابع :۹۷ درصد
              ضایعات در مناطق مختلف وجود دارد. عده.ای از افراد به جمع آوری ضایعات می.پردازند و ضایعات فلزی و آهنی جمع آوری شده را در محیط.های بازی نگه.داری و انبار می.کنند. که به این محیط.ها انبار ضایعات می.گویند. این انبارها معمولا بزرگ هستند و اگر شخصی بخواهد وارد انبار ضایعات شود تمام مسئولیت.ها به عهده خود شخص است (منظور هر گونه حادثه در انبار است). در صورتی که نتواند قراضه مورد. نظر را به قیمت مناسب بفروشند آن را از انبار ضایعات به انبار دیگری به اسم انبار قراضه انتقال داده می.شود. نکته مهم درباره قیمت قطعات قراضه این است که در انبارهای آهن قراضه برخلاف انبارهای ضایعات قطعات مورد نظر براساس وزن قطعه فروخته می.شود.

              نظر


              • #67
                فروشگاه اینترنتی آسرون ، از وقتی که فعالیت حرفه ای خود را در زمینه خرید و فروش آهن آلات ساختمانی آغاز نمود و با ورود کسب و کار های سنتی به فضای مجازی و جهت اطلاع رسانی شفاف و سریع‌تر و اطلاع آنی کاربران از اخبار خرید و فروش آهن الات، سایت آسرون را راه‌اندازی کرد. مشتریان محترم و شما کاربران می‌توانید در فروشگاه اینترنتی اسرون اقدام به خرید انواع آهن آلات ساختمانی، صنعتی از قبیل ورق های روغنی، میلگرد، تیرآهن، ورق سیاه، مس و آلومینیوم ، نبشی، ناودانی، پروفیل، ورق های آلیاژی و صنعتی، گالوانیزه، انواع موارد مفتولی، رول بولت ، پلی کربنات، خدمات برشکاری و ... نمایید.

                نظر


                • #68
                  بنظر من یکی سایت های مفید سایت های فروشگاهی معتبرن. تجربه شخصی من از سایت های فروشگاهی اینترنتی سایت تکسو هست. سایت تکسو یه فروشگاه لوازم جانبیه که محصولای باکیفیت و خوبی داره. من واسه گوشی آیفونم ازشون قاب خریدم و راضیم. بنظرم لوازم جانبی اپلی که دارن خیلی خوب و به درد بخوره.
                  مشاهده محصولات لوازم جانبی اپل

                  نظر


                  • #69
                    سلام برای خرید دوربین مداربسته لطفا به فروشگاه دوربین مداربسته دیجی حفاظ مراجعه کنید

                    نظر


                    • #70
                      اگر می خواهید درباره ی انواع ورق آجدار و کاربرد آنها بدانید و یا انواع فولاد ضدزنگ را بیشتر بشناسید میتوانید از طریق دانشنامه شرکت آهن اول اطلاعات بسیار خوبی در حوزه آهن الات کسب کنید.
                      انواع ورق آجدار به چند دسته ی پرکاربرد ورق آجدار گالوانیزه، ورق آجدار آلومینیومی و فولاد کربن دسته بندی می شود که هر کدام بنابر استجکام خود و نوع آج مصارف خاص خود را دارد.
                      همچنین فولاد ضد زنگ شامل فولاد زنگ نزن فریتی، فولاد مارتنزیتی، فولاد ضدزنگ رسوب سخت شده است. یکی از عناصر اصلی در تبدیل فولاد و ورق آهنی به فولاد ضد زنگ عنصر آلیاژی کروم است.
                      همچنین انواع فلزهای ضدخوردگی نیز هستند که در 4 دسته تقسیم می شوند. این فلزهای عبارتند از آلومینیوم، استیل، فلز گالوانیزه و فلزات رنگین برنج، مس و برنز است. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از دانشنامه آهن اول استفاده کنید.
                      ویرایش توسط profilesteel : https://www.traderha.com/member/36532-profilesteel در ساعت 11-02-2020, 01:11 PM

                      نظر


                      • #71
                        تاریخچه انزلی

                        ایران یکی از کهن‌ترین سرزمین‌های دنیاست و اینکه شهرهای کشور هم قدمت تاریخی داشته باشند، خیلی دور از ذهن نیست. در منابع مختلف به تاریخچه انزلی اشاره شده است، ولی قدیمی‌ترین آنها به سال 863 هجری برمی‌گردد که یک روستای کوچک بوده است. انزلی از جمله اولین و بزرگترین بنادر شمال ایران است که همیشه نقش استراتژیک داشته است.

                        بندر انزلی جای دیدنی کم ندارد و اگر از قبل با آنها آشنا نباشید، قطعا نمی‌توانید برای یک سفر فراموش‌نشدنی برنامه‌ریزی کنید. وقتی اسم انزلی را می‌شنویم، اولین چیزی که به فکرمان می‌رسد دریا و طبیعت بکر این منطقه است. ولی این همه ماجرا نیست و همراه ما باشید تا شما را با جاذبه‌های گردشگری بیشتری آشنا کنیم: آب و هوای انزلی

                        طبیعی است که آب و هوای انزلی تحت تاثیر موقعیت جغرافیایی و قرارگیری در استان گیلان باشد. ما شمال ایران را به آب و هوای معتدل و بارانی می‌شناسیم و انزلی هم از این قاعده مستثنی نیست. روزهای زیادی از سال در این شهر باران می‌بارد و متوسط بارندگی آن 1892 میلی‌متر است.
                        بنابراین وقتی به این شهر سفر می‌کند، منتظر باران، هوای مطبوع یک طبیعت مه‌آلود باشید. میانگین دمای هوای انزلی هم 16.2 درجه سانتی‌گراد است.

                        اجاره ویلا و سوئیت در انزلی
                        بی‌تردید بندر انزلی یکی از مقاصد گردشگری خاطره‌انگیز و فراموش‌نشدنی است که مراکز اقامتی زیادی را در خودش جای داده و بعید است کسی بدون جا بماند. اما بهترین کار این است که از قبل جای مدنظرتان را رزرو کنید تا به محض رسیدن به مقصد بتوانید مستقر شوید.

                        این روزها هم دغدغه هزینه‌های سفر از یک سو و سپری کردن بیشتر زمان در جاذبه‌های گردشگری از سوی دیگر باعث شده است تا خیلی‌ها به فکر هزینه زیاد اقامت نباشند. بنابراین بهترین کاری که می‌توانید انجام دهید، اجاره ویلا و سوئیت در انزلی است. البته می‌توانید به فکر اجاره ویلا یا آپارتمان مبله هم باشید.

                        این کار را هم خیلی ساده و با چند کلیک می‌توانید در سایت اتاقک انجام دهید. بهترین سوئیت‌ها و ویلاهای انزلی را می‌توانید با مناسب‌ترین قیمت در این سایت رزرو کنید، تا وقتی به این شهر رسیدید دغدغه‌ای برای اقامت دل‌انگیز نداشته باشید.

                        انزلی بندری دیدنی در استان گیلان قرار دارد که یکی از منطقه‌های آزاد تجاری است. تالاب آن یکی از معروف‌ترین جاذبه‌های دیدنی ایران است که گردشگران زیادی را از سراسر جهان و ایران به سمت خود می‌کشاند. سفر به انزلی مثل سفر به قسمتی از اروپا در ایران است و شما الان با رزرو اقامتگاه در انزلی فقط چند کلیک فاصله دارید.
                        منبع : اتاقک انزلی

                        نظر


                        • #73
                          سلام من میخوام
                          فروشگاه اینترنتی لوازم خانه و آشپزخانه نیلا دکور یک فروشگاه آنلاین برای خرید هر مارک لوازم خانگی است که شما نیاز دارید را به شما معرفی کنم . به جای جستجوی هر قطعه در وب سایت های جداگانه ، هر آنچه را که نیاز دارید در نیلا دکور پیدا کنید. ما به خودمان افتخار می کنیم که آنچه شما نیاز دارید را با تضمین کیفیت و بدون هیچ زحمتی ارائه می دهیم.
                          نیلادکور جدیدترین روفرشی های کشدار ایرانی و ترک را برای فروش قرار داده
                          https://niladecor.ir/product-category/rugs/روفرشی/

                          نظر


                          • #74
                            فروشگاه هیدرولیک نادری با قدمتی بیش از 30 سال یک از قدیمی ترین فعالان در حوزه هیدرولیک و پنوماتیک و تامین کننده قطعات هیدرولیک از جمله جک هیدرولیک ، پمپ هیدرولیک ،خرید یونیت هیدرولیک ، پمپ دنده ای و همچنین قطعات هیدرولیک ماشین آلات راهسازی از جمله پمپ هیدرولیک راهسازی ، پمپ هیدرولیک گریدر ، پمپ هیدرولیک لودر و … می باشد.

                            نظر


                            • #75
                              شما به احتمال زیاد در بازار به جعبه هارد باکس برخورد کرده اید و یا ممکن است آنها را نیز لمس کرده باشید به طور مثال شما می توانید جعبه های ساعت های لوکس ، جعبه جواهرات ، جعبه ادکلن و…. این جعبه ها بسیاز زیبا می باشند و می تواند حس بسیار خوبی را به مصرف کننده محصول بدهند اگر پست های قبلی تیم آوان پک را مطالعه کرده باشید در برخی از پست ها در مورد تاثیر طراحی و ساخته بسته بندی بر بازاریابی توضیحاتی را ارائه داده ایم و به صورت خلاصه اگر بخواهیم بیان کنیم ، عرض کردیم که بسته بندی محصول می تواند یک ابزار یازاریابی باشد و در صورتی که به درستی انجام شده باشد می تواند باعث افزایش فروش محصولات ما شود از این روی است که خیلی از شرکت ها زمان زیادی را برای این فرآیند آماده سازی محصول برای عرضه در بازار اختصاص می دهند البته واقعیت این است که بعد از تولید محصول یکی از مهمترین فرآیند ها که باعث افزایش فروش می باشد همین توجه کردن به ساخت جعبه و کارتن برای بسته بندی محصول می باشد اگر شما محصول لوکسی دارید که گرانها می باشد مثلا ساعت های گران بها یا جواهرات و یا عینک یا ادکلن می توانید از جعبه های هارد باکس استفاده نمایید این جعبه ها همانگونه که اشاره کردیم بسیار زیبا می باشند البته تنها زیبایی این محصول باعث محبوبیت این باکس ها نشده است این نوع از بسته بندی ها همچنین به دلیل ساختار سخت و مقاوم که دارند می توانند یک پوشش مقاومتی مناسب برای حفظ محصول در برابر ضربه نیز باشند دقیقا مانند یک جعبه عینک دودی عینک را در برابر ضربه ایمن نگه می دارد
                              https://v.gd/EAQKzs
                              https://bit.ly/344Yjft
                              هارد باکس (hard box)که در برخی از موارد آن را نیز جعبه سخت می نامند نوعی از جعبه می باشد که امروزه در بازار جعبه سازی بسیار پر طرفدار می باشد

                              نظر

                              پردازش ...
                              X