اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

مناسبت ها

بستن
این تاپیک ، یک تاپیک مهم است .
X
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • مناسبت ها

    مناسبت های مختلفی در فرهنگ و تاریخ ما وجود داره که برای هر کس اهمیت های به خصوصی داره.
    لطفا هر کس در مورد مناسبت هایی که براش مهمه یا دوست داره موضوعی را عنوان کنه در موردش مطلب و نظرش را بنویسه تا بقیه هم ببیند و نظر بدن

  • #2
    چهارشنبه سوری

    از ویکی پدیا:
    چهارشنبه*سوری یکی از جشن*های ایرانی است که در شب آخرین چهارشنبهٔ سال (سه*شنبه شب) برگزار می*شود.

    در شاهنامهٔ فردوسی اشاره*هایی درباره بزم چهارشنبه*ای در نزدیکی نوروز وجود دارد که نشان*دهندهٔ کهن بودن این جشن است. مراسم سنّتی مربوط به این جشن ملّی، از دیرباز در فرهنگ سنّتی مردمان ایران زنده نگاه داشته شده*است.

    واژهٔ «چهارشنبه*سوری» از دو واژهٔ چهارشنبه که نام یکی از روزهای هفته*است و سوری که به معنی سرخ است ساخته شده*است. آتش بزرگی تا صبح زود و برآمدن خورشید روشن نگه داشته می*شود که این آتش معمولاً در بعد از ظهر زمانی که مردم آتش روشن می*کنند و از آن می*پرند آغاز می*شود و در زمان پریدن می*خوانند: «زردی من از تو، سرخی تو از من» در واقع این جمله نشانگر یک تطهیر و پاک*سازی مذهبی است که واژه «سوری» به معنی «سرخ» به آن اشاره دارد. به بیان دیگر شما خواهان آن هستید که آتش تمام رنگ پریدیگی و زردی، بیماری و مشکلات شما را بگیرد و بجای آن سرخی و گرمی و نیرو به شما بدهد. چهارشنبه*سوری جشنی نیست که وابسته به دین یا قومیّت افراد باشد و در میان بیشتر ایرانیان رواج دارد.
    رقص با آتش

    در سال*های اخیر، رسانه*های ایران توجّه بیشتری به خطرات احتمالی ناشی از این مواد نشان می*دهند.دست شون درد نکنه

    نظر


    • #3
      مراسم چهارشنبه سوري

      بوته افروزي


      در ايران رسم است كه پيش از پريدن آفتاب، هر خانواده بوته هاي خار و گزني را كه از پيش فراهم كرده اند روي بام يا زمين حياط خانه و يا در گذرگاه در سه يا پنج يا هفت «گله» كپه مي كنند. با غروب آفتاب و نيم تاريك شدن آسمان، زن و مرد و پير و جوان گرد هم جمع مي شوند و بوته ها را آتش مي زنند. در اين هنگام از بزرگ تا كوچك هر كدام سه بار از روي بوته هاي افروخته مي پرند، تا مگر ضعف و زردي ناشي از بيماري و غم و محنت را از خود بزدايند و سلامت و سرخي و شادي به هستي خود بخشند. مردم در حال پريدن از روي آتش ترانه هايي مي خوانند.

      زردي من از تو ، سرخي تو از من

      غم برو شادي بيا ، محنت برو روزي بيا

      اي شب چهارشنبه ، اي كليه جاردنده ، بده مراد بنده



      خاکستر چهارشنبه سوري، نحس است، زيرا مردم هنگام پريدن از روي آن، زردي و یيماري خود را، از راه جادوي سرايتي، به آتش مي دهند و در عوض سرخي و شادابي آتش را به خود منتقل مي کنند. سرود "زردي من از تو / سرخي تو از من"

      هر خانه زني خاكستر را در خاك انداز جمع مي كند، و آن را از خانه بيرون مي برد و در سر چهار راه، يا در آب روان مي ريزد. در بازگشت به خانه، در خانه را مي كوبد و به ساكنان خانه مي گويد كه از عروسي مي آيد و تندرستي و شادي براي خانواده آورده است.
      در اين هنگام اهالي خانه در را به رويش مي گشايند. او بدين گونه همراه خود تندرستي و شادي را براي يك سال به درون خانه خود مي برد. ايرانيان عقيده دارند كه با افروختن آتش و سوزاندن بوته و خار فضاي خانه را از موجودات زيانكار مي پالايند و ديو پليدي و ناپاكي را از محيط زيست دور و پاك مي سازند. براي اين كه آتش آلوده نشود خاكستر آن را در سر چهارراه يا در آب روان مي ريزند تا باد يا آب آن را با خود ببرد.



      مراسم كوزه شكني

      مردم پس از آتش افروزي مقداري زغال به نشانه سياه بختي،كمي نمك به علامت شور چشمي، و يكي سكه دهشاهي به نشانه تنگدستي در كوزه اي سفالين مي اندازند و هر يك از افراد خانواده يك بار كوزه را دور سر خود مي چرخاند و آخرين نفر ، كوزه را بر سر بام خانه مي برد و آن را به كوچه پرتاب مي كند و مي گويد: «درد و بلاي خانه را ريختم به توي كوچه» و باور دارند كه با دور افكندن كوزه، تيره بختي، شور بختي و تنگدستي را از خانه و خانواده دور مي كنند.



      همچنين گفته ميشود وقتي ميتراييسم از تمدن ايران باستان در جهان گسترش يافت،در روم وبسياري از کشورهاي اروپايي ،روز 21 دسامبر ( 30 آذر ) به عنوان تولد ميترا جشن گرفته ميشد.ولي پس از قرن چهارم ميلادي در پي اشتباهي كه در محاسبه روز كبيسه رخ داد . اين روز به 25 دسامبر انتقال يافت



      فال گوش نشيني

      زنان و دختراني كه شوق شوهر كردن دارند، يا آرزوي زيارت و مسافرت، غروب شب چهارشنبه نيت مي كنند و از خانه بيرون مي روند و در سر گذر يا سر چهارسو مي ايستند و گوش به صحبت رهگذران مي سپارند و به نيك و بد گفتن و تلخ و شيرين صحبت كردن رهگذران تفال مي زنند. اگر سخنان دلنشين و شاد از رهگذران بشنوند، برآمدن حاجت و آرزوي خود را برآورده مي پندارند. ولي اگر سخنان تلخ و اندوه زا بشنوند، رسيدن به مراد و آرزو را در سال نو ممكن نخواهند دانست.



      قاشق زني

      زنان و دختران آرزومند و حاجت دار، قاشقي با كاسه اي مسين برمي دارند و شب هنگام در كوچه و گذر راه مي افتند و در برابر هفت خانه مي ايستند و بي آنكه حرفي بزنند پي در پي قاشق را بر كاسه مي زنند. صاحب خانه كه مي داند قاشق زنان نذر و حاجتي دارند، شيريني يا آجيل، برنج يا بنشن و يا مبلغي پول در كاسه هاي آنان مي گذارد. اگر قاشق زنان در قاشق زني چيزي به دست نياورند، از برآمدن آرزو و حاجت خود نااميد خواهند شد. گاه مردان به ويژه جوانان، چادري بر سر مي اندازند و براي خوشمزگي و تمسخر به قاشق زني در خانه هاي دوست و آشنا و نامزدان خود مي روند.



      آش چهارشنبه سوري

      خانواده هايي كه بيمار يا حاجتي داشتند براي برآمدن حاجت و بهبود يافتن بيمارشان نذر مي كردند و در شب چهارشنبه آخر سال «آش ابودردا» يا «آش بيمار» مي پختند و آن را اندكي به بيمار مي خوراندند و بقيه را هم در ميان فقرا پخش مي كردند.



      تقسيم آجيل چهارشنبه سوري

      زناني كه نذر و نيازي مي كردند در شب چهارشنبه آخر سال، آجيل هفت مغز به نام «آجيل چهارشنبه سوري» از دكان رو به قبله مي خريدند و پاك مي كردند و ميان خويش و آشنا پخش مي كردند و مي خورند. به هنگام پاك كردن آجيل، قصه مخصوص آجيل چهارشنبه، معروف به قصه خاركن را نقل مي كردند. امروزه، آجيل چهارشنبه سوري جنبه نذرانه اش را از دست داده و از تنقلات شب چهارشنبه سوري شده است.



      گرد آوردن بوته، گيراندن و پريدن از روی آن و گفتن عبارت "زردی من از تو، سرخی تو از من" شايد مهمترين اصل شب چهارشنبه سوری است. هر چند که در سالهای اخير متاسفانه اين رسم شيرين جايش را به ترقه بازی و استفاده از مواد محترقه و منفجره خطرناک داده است


      مراسم ديگري مانند توپ مروارید ، فال گوش ، آش نذری پختن ، آب پاشی ، بخت گشائی دختران ، دفع چشم زخمها ، کندرو خوشبو ، قلیا سودن ، فال گزفتن هم در این شب جزو مراسمات جالب و جذاب می باشد

      نظر


      • #4
        سال 1391مبارك

        آب زنید راه را هین که نگار می رسد
        مژده دهید باغ را بوی بهار می رسد

        سلام

        این سال جدید به همه ایرانیها - دوستان عزیز و همچنین مدیرعامل بروکر مسئول بروکر پرسپولیس کپیتال تبریک و شاد باش عرض میکنم و آرزوی سالی خوب همراه با موفقیت و سلامتی از خدای منان خواستارم .












        ویرایش توسط مصطفی : https://www.traderha.com/member/9-مصطفی در ساعت 03-19-2012, 02:14 PM
        با افتتاح حساب live نزد بروکر pcm از طریق لینک زیر میتوانید تحلیلهای رایگان را در گروه اختصاصی تلگرام دریافت کنیدو همچنین درصدی از کارمزد معاملات.

        https://cabin.pcmfa.co/fa/ref/MTE1NDc4Ng==

        پس از افتتاح حساب لطفا اسم و شماره اکانت خود را در پیغام خصوصی و یا از طریق آیدی زیر اعلام نمایید.

        https://t.me/Mostafatrader


        نمونه تحلیل و نتایج را می توانید در تاپیک زیر مشاهده کنید :

        https://www.traderha.com/forum/مباحث...�ی-مصطفی

        کانال تحلیلی جفت ارزها :

        https://t.me/signalhha

        نظر


        • #5
          سال نو و نوروز باستانی بر همه شما دوستان عزیز و خانواده پرسپولیس خجسته باد


          http ://

          نظر


          • #6
            سال نو را به همه دوستان خوب در این فروم تبریک عرض می کنیم


            نوروز

            کهن ترین محاسبه علمی لحظه آغاز بهار
            بر همه شما هموطنان عزیز مبارک باد



            نظر


            • #7
              تبریک سال 1391

              [IMG][/IMG]

              باز هفت سين سرور
              ماهي و تنگ بلور
              سکه و سبزه و آب
              نرگس و جام شراب
              باز هم شادي عيد
              آرزوهاي سپيد
              باز ليلاي بهار
              باز مجنوني بيد
              باز هم رنگين کمان
              باز باران بهار
              باز گل مست غرور
              باز بلبل نغمه خوان
              باز رقص دود عود
              باز اسفند و گلاب
              باز آن سوداي ناب
              کور باد چشم حسود
              باز تکرار دعا
              يا مقلب القلوب
              يا مدبر النهار
              حال ما گردان تو خوب
              راه ما گردان تو راست
              باز نوروز سعيد
              باز هم سال جديد
              باز هم لاله عشق
              خنده و بيم و اميد
              عید شما مبارک
              آنکس که بینای عیب خویش باشد و چشمان خویش را برای عیب دیگران بکار نیندازد , خردمند ترین مردم است (حضرت امیر(ع))
              گر بر سر نفس خود امیری مردی / گر بر دگری خرده نگیری مردی
              آن دانش که ز لطف خود بر تو داد / گر بر دگری دریغ نکردی مردی
              پی دی اف زیگ زاگ : دانلود
              پی دی اف شبانه : دانلود

              پاور پوینت پترن 123 : دانلود
              پرسش و پاسخ تحلیل ها: تاپیک پرسش و پاسخ آنجمن تحلیلهای یزدی

              نظر


              • #8

                حلول سال نو و بهار پرطراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می باشد
                رابه تمامی عزیزان تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از برکت و معنویترا از درگاه خداوند متعال و سبحان برای شماعزیزان مسئلت مینماییم

                نظر


                • #9
                  سلام

                  سال نو را خدمت تمامی اعضا و دست اندرکاران این فوروم و کارگزاری پرسپولیس تبریک عرض می کنم و آرزوی سالی سراسر موفقیت و شادکامی همراه با سلامتی برای همه عزیزان دارم .

                  شاد باشید و پیروز

                  نظر


                  • #10
                    عید پاک

                    اين روزها با عيد پاك به عنوان يكي از مهم*ترين عيدهاي هموطنان مسيحي مصادف است.




                    عید پاک یا عید قیام، مهم*ترین روز تعطیل در سال مسیحی است. مسیحیان بر این باورند که در این روز، عیسی مسیح پس از اینکه به صلیب کشیده شده بود دوباره زنده شده و برخاست (رستاخیز) و به همین مناسبت، در این روز یکشنبه مقدس، جشنی به پا کرد. به عید پاک، در انگلیسی Easter (ایستر) گفته می**شود.


                    و اما جریان تخم مرغ این روز چیست؟ یکی از نمادهای عید پاک، تخم مرغ رنگ شده است. از دیگر نمادهای آن، خرگوش است. در باور مردم، خرگوش*ها در این روز وارد لانه مرغ*ها مي*شوند و تخم*مرغ*های آنها را می*دزدند. بنابراین مردم تلاش می*کنند با رنگ*آمیزی تخم مرغ*ها آن*ها را از دید خرگوش*ها پنهان کنند.

                    طبق یک سنت قدیمی، تخم مرغی که برای این کار در نظر گرفته می*شود، معمولاً به صورت رنگ شده یا نقاشی شده است و به آن Easter Egg گفته می*شود. البته این روزها، در این دنیای مدرن و مصنوعی، این نوع تخم*مرغ*ها معمولاً به صورت شکلاتی و یا پلاستیکی تولید می*شوند.


                    در روز عید پاک، افرادی که به آن*ها Easter Bunny گفته می*شود ( و معمولاً در لباس خرگوش ظاهر می*شوند)، تخم*مرغ*های روز عید را در جاهایی مخفی می*کنند و بچه*های خوب که در مراسم شرکت کرده*اند، سبد به دست، دنبال این تخم*مرغ*ها می*گردند و آن*ها را پیدا می*کنند، در نهایت تخم*مرغ*های شکلاتی یافت*شده را بین افراد تقسیم می*کنند.

                    شاید بپرسید چرا نماد این روز، تخم*مرغ است؟ تخم*مرغ در فرهنگ مسیحی و البته در بسیاری از کشورها و فرهنگ*های دیگر (مثل روسیه، اوکراین، رومانی و ...)، نماد آغاز یک زندگی جدید است، همانطور که یک جوجه پرنده با شکستن تخم*مرغ و خارج شدن از آن، زندگی جدیدی را شروع می*کند. تخم*مرغ نماد یک قبر است که با خارج شدن از آن یک زندگی جدید آغاز می*شود. در کل، تخم*مرغ نماد رستاخیز است. اکثر اوقات، این تخم مرغ به رنگ قرمز است که در فرهنگ مسیحیان، نماد خون حضرت عیسی است که در هنگام به صلیب کشیده شدن ریخته شد.


                    هم*چنين در مطلبي ديگر در اين باره آمده است: عيد پاك دومين جشن بزرگ مسيحيان پس از ميلاد مسيح است و تقارنش با آغاز فصل بهار و زمان زايش دوباره طبيعت تداعي فلسفه رستاخيز در باور انسان منتظر رحلت و رجعت است . اعياد ديني تكرار صرف آداب و رسوم مذهبي و توالي روزهاي خاصي در تقويم ملتها و مومنان نيست بلكه استمرار تداعي انديشه بازگشت به خويشتن خويش براي انسان معاصر است . عيد پاك جشن رستاخيز مسيح پس از رحلت وي بر صليب و 3 روز بعد از دفن ايشان است . بر اساس باور معتقدان مسيحي، مسيح از ميان مردگان برخاست و چهل روز پس از آن به سوي پروردگار عالميان و آدميان عروج كرد. نماد اين جشن بزرگ ، رنگ آميزي تخم*مرغ*هاست ، در فرهنگ هاي گوناگون تخم مرغ مظهر تكرار حيات و توالي نسل ها و آغازي دوباره است . مسيحيان پس از حدود 7 هفته روزه*داري در شب عيد پاك به استقبال اين جشن مي*روند و با شركت در مراسم مذهبي در كليساها، روزهاي صليب مسيح ) پنجشنبه (، دفن وي ) جمعه ( و رستاخيزش از ميان اهالي ممات ( يكشنبه) را گرامي مي*دارند.

                    نظر


                    • #11
                      ماه رجب

                      سلام دوستان

                      آغاز فصل عبادت و نوشیدن از نهر گوارای رجب و درآویختن در شاخه طوبای شعبان و ریاضت در ریاض رمضان و گلچیدن در بهار قرآن مبارک باد.

                      امام محمد باقر (ع):
                      اگر مومنی را دوست دارید ،آمدن ماه رجب را به او مژده دهید.

                      اعمال ماه رجب را در یک pdf از سایت تبیان ضمیمه کردم.انشاءالله مطالعه بفرمایید.

                      التماس دعا
                      http://pcmbrokers.org/pcmfileupload/...s/pcmRajab.pdf

                      نظر


                      • #12
                        روز پدر مبارک

                        به سلامتی اون پدری که هنگام تراشیدن موی کودک مبتلا به سرطانش گریه ی فرزندش رو دید
                        ماشین رو داد به دستش در حالی که چشمانش پر از گریه بود گفت : حالا تو موهای منو بتراش !

                        به سلامتی پدری که نمی توانم را در چشمانش زیاد دیدیم ولی از زبانش هرگز نشنیدم ...!!!

                        به سلامتی پدری که طعم پدر داشتن رو نچشید ،اما واسه خیلی ها پدری کرد

                        به سلامتی پدری که لباس خاکی و کثیف میپوشه میره کارگری برای سیر کردن شکم بچه اش ،
                        اما بچه اش خجالت میکشه به دوستاش بگه این پدرمه !

                        سلامتی اون پدری که شادی شو با زن و بچش تقسیم میکنه اما غصه شو با سیگار و دود سیگارش . . .

                        به سلامتی پدری که کفِ تموم شهرو جارو میزنه که زن و بچش کف خونه کسی رو جارو نزنن..

                        همیشه مادر را به مداد تشبیه میکردم ، که با هر بار تراشیده شدن، کوچک و کوچک تر میشود…
                        ولی پدر ...
                        یک خودکار شکیل و زیباست که در ظاهر ابهتش را همیشه حفظ میکند
                        خم به ابرو نمیاورد و خیلی سخت تر از این حرفهاست
                        فقط هیچ کس نمیبیند و نمیداند که چقدر دیگر میتواند بنویسد …

                        بیایید قدردان باشیم ...
                        به سلامتی پدر و مادرها

                        پدرم هر وقت میگفت "درست میشود" ... تمام نگرانی هایم به یک باره رنگ میباخت...!

                        وقتی پشت سر پدرت از پله ها میای پایین و میبینی چقدر آهسته میره ، میفهمی پیر شده !
                        وقتی داره صورتش رو اصلاح میکنه و دستش میلرزه ، میفهمی پیر شده !
                        وقتی بعد غذا یه مشت دارو میخوره ، میفهمی چقدر درد داره اما هیچ چی نمیگه...
                        و وقتی میفهمی نصف موهای سفیدش به خاطر غصه های تو هستش ، دلت میخواد بمیری

                        پدرم ،تنها کسی است که باعث میشه بدون شک بفهمم فرشته هاهم میتوانند مرد باشند ! به سلامتی هرچی پدره

                        خورشید هر روز دیرتر از پدرم بیدار می شود اما زودتر از او به خانه بر می گرددبه سلامتی هرچی پدره . .

                        نظر


                        • #13
                          شب آرزوها

                          لیلة الرغائب چگونه شبی است؟


                          "رجب"، ماه خداست؛ ماه پر بركتی است كه اعمال بسیاری برای آن ذكر شده است. باید خود را در دریای زلالش بشوییم تا پاک شویم. پیامبر اكرم(صلی الله علیه و آله) فرمود: هر كس یك روز از ماه رجب را روزه بگیرد، موجب خشنودی خدا می شود و غضب الهی از او دور می گردد و دری از درهای جهنم بر روی او بسته می شود.
                          اعمال ماه های رجب و شعبان، جهت آماده ساختن روح برای شركت در میهمانی ماه مبارك رمضان می باشد. برای درك عظمت ماه رمضان باید از قبل خود را آماده نمائیم.
                          پیامبر اكرم(صلی الله علیه و آله) فرمود: ماه رجب، ماه استغفار امت من است. پس در این ماه بسیار طلب آمرزش كنید كه خدا آمرزنده و مهربان است.
                          اولین شب جمعه ماه رجب را لیلة الرغائب نامند. در این شب ملائك بر زمین نزول می كنند. برای این شب عملی از رسول خدا(صلی الله علیه و آله) ذكر شده است كه فضیلت بسیاری دارد و بدین قرار است:
                          روز پنج شنبه اول آن ماه - در صورت امكان و بلا مانع بودن - روزه گرفته شود. چون شب جمعه شد مابین نماز مغرب و عشاء دوازده ركعت نماز اقامه شود كه هر دو ركعت به یك سلام ختم می شود و در هر ركعت یك مرتبه سوره حمد، سه مرتبه سوره قدر، دوازده مرتبه سوره توحید خوانده شود. و چون دوازده ركعت به اتمام رسید، هفتاد بار ذكر" اللهم صل علی محمد النبی الامی و علی آله" گفته شود. پس از آن در سجده هفتاد بار ذكر "سبوحٌ قدوسٌ رب الملائكة والروح" گفته شود. پس از سر برداشتن از سجده، هفتاد بار ذكر "رب اغفر وارحم و تجاوز عما تعلم انك انت العلی الاعظم" گفته شود. دوباره به سجده رفته و هفتاد مرتبه ذكر "سبوح قدوس رب الملائكة والروح"گفته شود. در اینجا می توان حاجت خود را از خدای متعال درخواست نمود. ان شاء الله به استجابت می رسد.
                          پیامبر اكرم( صلی الله علیه و آله) در فضیلت این نماز می فرماید: كسی كه این نماز را بخواند، شب اول قبرش خدای متعال ثواب این نماز را با زیباترین صورت و با روی گشاده و درخشان و با زبان فصیح به سویش می فرستد. پس او به آن فرد می*گوید: ای حبیب من، بشارت بر تو باد كه از هر شدت و سختی نجات یافتی.
                          میّت می*پرسد تو كیستی؟ به خدا سوگند كه من صورتی زیباتر از تو ندیده*ام و كلامی شیرین تر از كلام تو نشنیده*ام و بویی، بهتر از بوی تو نبوئیده*ام. آن زیباروی پاسخ می*دهد: من ثواب آن نمازی هستم كه در فلان شب از فلان ماه از فلان سال به جا آوردی. امشب به نزد تو آمده*ام تا حق تو را ادا كنم و مونس تنهایی تو باشم و وحشت را از تو بردارم و چون در صور دمیده شود و قیامت بر پا شود، من سایه بر سر تو خواهم افكند.
                          امید آن است كه در پایان این نماز با فضیلت، محتاجان به دعا را فراموش نكنید و ما را نیز از دعای خیر خود محروم ننمایید.

                          " التماس دعا"

                          برگرفته از مفاتیح الجنان

                          نظر


                          • #14
                            دوستان التماس دعا ایشالله به همه ی اروزهای خودتون برسید

                            نظر


                            • #15
                              ناگهان یک صبح زیبا آسمان گل کرده بود / خاک تا هفت آسمان، بغض تغزل کرده بود

                              حتم دارم در شب میلادت، ای غوغاترین / حضرت حق نیز در کارش تأمل کرده بود

                              هر فرشته، تا بیایی، ای معمایی ترین / بال های خویش را دست توسل کرده بود


                              میلاد مظهر علم و عزت و عدالت و سخاوت و شجاعت، اسد الله الغالب، علی بن ابیطالب،

                              مبارک باد . . .

                              با افتتاح حساب live نزد بروکر pcm از طریق لینک زیر میتوانید تحلیلهای رایگان را در گروه اختصاصی تلگرام دریافت کنیدو همچنین درصدی از کارمزد معاملات.

                              https://cabin.pcmfa.co/fa/ref/MTE1NDc4Ng==

                              پس از افتتاح حساب لطفا اسم و شماره اکانت خود را در پیغام خصوصی و یا از طریق آیدی زیر اعلام نمایید.

                              https://t.me/Mostafatrader


                              نمونه تحلیل و نتایج را می توانید در تاپیک زیر مشاهده کنید :

                              https://www.traderha.com/forum/مباحث...�ی-مصطفی

                              کانال تحلیلی جفت ارزها :

                              https://t.me/signalhha

                              نظر

                              پردازش ...
                              X