اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

روز مهندس

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • #16
    نوشته اصلی توسط Jabalameli نمایش پست ها
    سلام امیدوارم دوستان تبریک بنده را هم پذیرا باشند
    خلیل جان یه سوال ، چند روز پیش دوستی توی فروم گفت که برای بالاتر بردن امنیت ایمیل lss ایمیل را فعال کنین و من هم کردم اما دیگه ازم سوالای امنیتی میکنه که من جواباشون را یادم رفته و ایمیلم را قفل شده و حتی نمیتونم وارد یاهو مسجر بشم با اون آیدی . الان خیلی گیرم . لطفا راهنماییم کن
    ممنون
    سلام جبل عاملی جان:دی

    منم این مشکل رو داشتم ، ایمیلم و یاهومسنجرم قفل شده بوده وهرکاری میکردم باز نمیشد و سوال امنیتی رو میخواست که جوابش خاطرم نبودمن کاری که کردم این بود که از طریق ایمیل الترناتیوی که بهش معرفی کرده بودم رفتم پسورد این ایمیل قفل شده رو عوض کردم ، چندبار این کار رو کردم باز نشد ولی اخرین بار که عوض کردم چند روز تست نکردم و از اخر بعد چند روز ،از طریق ایمیل قفل شده با پسورد جدید و نه از طریق یاهو مسنجر و بدون سوال امنیتی تونستم وارد بشم ( کلا یا این داستان قلق خاصی داره یا شانسی هست !! چون من چندبار این مسیر رو رفتم و دفعه اخر فقط موفق شدم ولی ناامید نشید اگه ایمیل الترناتیو رو دارید )

    وچون روز مهندس هست یکضرب المثل در مورد ایدی های قفل شده بگم که بالای در اتاق گروه کامپیوتر دانشگاه هاروارد نوشته ( دیدم که میگم :دی ) اینه ضرب المثل : یا جواب سوال امنیتی رو پیدا میکنم و ایمیل قفل شده ام را باز میکنم یا یک ایمیل جدید میسازم :دی
    موفق باشی

    نظر


    • #17
      من هم از طرف خودم اين روزو تبريك ميگم علي الخصوص به مهندسين مكانيك.
      https://t.me/MoRaFx

      نظر


      • #18
        رشته فقط مهندسی مواد - کامپوزیت

        نظر


        • #19
          سلام دوستان

          روز مهندس برهمه مهندسین گرامی ( خصوصا مهندسین صنایع - خصوصا از نوع دانشگاه صنعتی اصفهان ) مبارک باد.

          ببخشید که با تاخیر نوشتم.
          ویرایش توسط realfx : https://www.traderha.com/member/4880-realfx در ساعت 02-24-2013, 02:48 PM

          نظر


          • #20
            درود

            بنده هم بنوبه خودم روز مهندس را به همه دکترین عزیز تبریک عرض میکنیم ، مخصوصاً دکترین اطفال ، نسخه پیچ ها و آمپول زن ها .

            نظر


            • #21
              روز مهندس بر مهندسان عمراني مبارک

              بيل و کلنگ و گاري @ سيمان و سنگ آهک
              آسفالت گرم غلطت @ روز شما مبارک
              لينک موضوعات نوشته شده توسط اينجانب

              نظر


              • #22
                نوشته اصلی توسط Jabalameli نمایش پست ها
                سلام امیدوارم دوستان تبریک بنده را هم پذیرا باشند
                خلیل جان یه سوال ، چند روز پیش دوستی توی فروم گفت که برای بالاتر بردن امنیت ایمیل lss ایمیل را فعال کنین و من هم کردم اما دیگه ازم سوالای امنیتی میکنه که من جواباشون را یادم رفته و ایمیلم را قفل شده و حتی نمیتونم وارد یاهو مسجر بشم با اون آیدی . الان خیلی گیرم . لطفا راهنماییم کن
                ممنون
                جبل جان سلام

                در یک برهه زمانی برای قدیمی ترین ایمیل من هم چنین اتفاقی افتاد اما بحث هک شدن سرور یاهو ... بود ! والله من خودم راهی نجستم !

                گرچه مطمین بودم پسور من هک شدنش نیاز به یک کراکر گنده داره و کار یک هکر عادی نیست ! (متشکل از کد بود .. که حتی کیلاگر ها و تروجان ها به شکل الگوریتم تعریف شده میدیدند ..)

                بعد فهمیدم یک بی پدر نام ایمیل من هم در جز افرادی که در هک شدن سرور یاهو دست داشتند ریپورت کرده بوده...

                شما سوال امنیتی رو فعال کردید و اگر دسترسی دارید اون گزینه که عنوان کردید غیر فعال کنید یا اینکه وارد شدید در قسمت پروفایل سوال امنیتی رو غوض و یک چیز مشخص قرار بدید.

                اگر هم دسترسی ندارید به پشتیبانی یاهو ایمیل بزنید و منتظر پاسخ آن باشید ! که معمولا در ایمیل آلترناتیو شما پسورد جدید .. ارسال خواهد شد.

                پناه بر خدا !
                آموزش مالتی مدیا تحلیل فاندامنتال ( بنیادی )

                چه فرقی می کند یا من از این طوفان...به ساحل می رسم یا موج یا قایق


                نظر

                پردازش ...
                X