اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

خبر خوش

بستن
این موضوع بسته شده است
X
این تاپیک ، یک تاپیک مهم است .
X
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • خبر: خبر خوش

    طرح ارتقای تحلیل گران
    افتتاح کتابخانه الکترونیکی
    افتتاح بولتن هفتگی

  • #2
    طرح ارتقای تحلیل گران

    همانطور که می دانید مدتی است ما در بخش تحلیل های شخصی پذیرای شما دوستان هستیم. در این بخش افراد با سطح های مختلف تحلیل های خود را قرار میدهند و ارزیابی خود از موقعیت های مختلف بازار را با دیدگاه خود برای استفاده سایرین به اشتراک می گزارند. این کار بسیار ارزنده است چون باعث می شود همگان از نظرات هم بهره مند شوند و سوالات احتمالی خود در مورد تحلیل های دیگران را نیز مطرح کنند.

    برای ایجاد انگیزه و به منظور بالا رفتن سطح این تحلیل ها از نظر فنی و حرفه ای ما تصمیم گرفتیم برای افرادی که در بخش تحلیل های شخصی فعالیت می کنند سنجشی قرار دهیم. در این روش تحلیل های افراد هر ماه بررسی شده و در پایان هر ماه یک نفر به بخش تحلیل های اختصاصی ارتقا پیدا میکند.

    این بررسی توسط تیم داوری که متشکل ار تحلیل گران برتر هستند انجام می شود. معیارهای این داوری برای ارتقای افراد در تایپک ویژه خودش نوشته خواهد شد. افرادی که به بخش تحلیل های اختصاصی راه پیدا میکنند در پایان هر ماه یک جایزه 50 دلاری از طرف بروکر پرسپولیس برای آنها در نظر گرفته خواهد شد و این جایزه در یک حساب به آنها تحویل داده خواهد شد.
    ویرایش توسط ناظرسایت : https://www.traderha.com/member/5564-ناظرسایت در ساعت 09-13-2012, 01:33 PM

    نظر


    • #3
      بولتن هفتگی

      با توجه به اینکه شاید برای همه میسر نباشد که هر روز به فروم سر بزنند و ممکنه اصلا به خاطر اینکه مدتی سر نزدند جای مطالب مورد علاقشون رو به راحتی نتونند پیدا کنند تصمیم گرفتیم که در کنار مطالب مفیدی که روی فروم مطرح می شود یک نشریه هفتگی با بخش های متنوع آموزشی، تحلیلی، خبری و مصاحبه با تریدرهای برتر و ... را تدارک ببینیم و در قالب یک بولتن برای اعضا ارسال کنیم.

      این طرح از دوشنبه این هفته اغاز خواهد شد و به امید خدا هر هفته یک نشریه با مطالب جدید و متنوع به حضور شما کاربران عزیز ارائه خواهد شد.

      نظر


      • #4
        کتابخانه

        کتاب های الکترونیکی بهترین روش برای مطالعه در اینترنت هست. در زمینه بازارهای مالی به صورت پراکنده در فروم ها و سایت های زیادی مطالب گفته میشه ولی بعد از مدتی این مطالب به فراموشی سپرده بشه. بهترین راه برای حفظ ان ها تبدیل کردن مطالب به فایل های پی دی اف آموزشی است. برای ساده تر شدن دسترسی به این مطالب ما سعی کردیم تمامی این کتاب ها را به صورت دسته بندی شده همراه با ذکر ماخذ و تعداد صفحات آن ارائه دهیم.

        نظر


        • #5
          با سلام و تشکر از شما

          چند وقت پیش من هم تاپیکی ایجاد کردم که در اون هر هفته یک سهم رو انتخاب کنیم و تحلیل های خودمون رو قرار بدیم و پس از پایان این کار به بررسی تحلیل ها و نقاط ضعف و قوت خودمون بپردازیم ولی با استقبال مواجه نشد.این کار بی شباهت به کاری که من میخواستم انجام بدم نیست البته در سطح بالاتر و حرفه ای تر و کامل تر قراره انجام بشه.

          کاری که مد نظر شماست بسیار عالی هست و مشتاقانه منتظر شروع این کار هستم فقط از شما خواهش میکنم اطلاع رسانی کافی در این مورد داشته باشید تا همه بتونن استفاده کنن.

          موفق باشید
          A Brilliant Mind Cannot Work Succesfully With a Weak Body.______William.D.GANN

          نظر


          • #6
            نظریه از شما اکسپرت یا ایندیکتور از ما......

            دوست عزیز و گرامی ما، جناب تشویر قبول کردند تا چنین تاپیکی را در بخش ترید اتوماتیک ایجاد و مدیریت کنند. امیدواریم که کاربران عزیز از این فرصت کم نظیر بهره کامل رو ببرند. همانطور که خود جناب تشویر عنوان کردند افرادی که توی بازارهای مالی تجربه ای دارند نظریه خودشون را ارائه بدن تا بر اساس این نظریه ها به طریقی برنامه سازی کنند و به صورت اکسپرت یا ایندیکتور ارائه شود.

            لینک این تاپیک:
            http://forum.broker-fa.com/f59/نظریه...?ز-ما-1790/

            نظر


            • #7
              فعالیت های آموزشی

              بزودی نرم افزاری تمام اتوماتیک بصورت اکسپرت با طراحی و برنامه نویسی جناب اقای فرد و همکاری پی سی ام در اختیار معامله گرانی که در پی سی ام بروکرز فعالیت دارند قرار خواهد گرفت از مزایای این اکسپرت میتوان به سود آوری با ریسک پایین و همچنین قابلیت های مدیریت سرمایه و چندین عامل مهم دیگر در معاملات اشار ه کرد این نرم افزار اکنون در مراحل نهایی انتخاب سکیوریتی مناسب قرار دارد و در آینده نه چندان دور در اختیار معامله گران قرار خواهد گرفت.


              و همچنین قابل ذکر است که در جهت رشد و آموزش سطح معامله گران ، تحلیل گران فنی و بنیادی در تمامی شاخه های بورس نیز فعالیت هایی با سازمان های محترم بورس و فنی حرفه ای انجام گرفته که در مرحله راه اندازی آموزشگاه و برپایی کلاس ها میباشد که انشالله متعابقا شرایط آن بعد از کامل شدن مراحل آموزش اعلام خواهد شد و همچنین بصورت آموزش آنلاین نیز برگزاری کلاس ها در دست تهیه میباشد .

              نظر


              • #8
                خبر خوشی در مورد مسابقه اینده دارید؟ افزایش جایزه ؟ یا کاهش مدت مسابفه مثلا؟
                در ف ا رک س هر چه کمتر بدانید موفقتر هستید !

                اساس کار در ف ا ر کس مدیریت سرمایه با یک توجیه تکنیکال هست !

                همیشه بیاد داشته باشید انچیزی که در ف.ارکس تمام میشود "فرصتهای معاملاتی" نیست بلکه سرمایه شماست !

                همه نوشتهایم جنبه اموزشی داردو نویسنده هیچ مسئولیتی در قبال خرید و فروش خوانندگان ندارد !




                نظر

                پردازش ...
                X