اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

معرفی جشنواره و اعلام برنامه ها

بستن
این موضوع بسته شده است
X
این تاپیک ، یک تاپیک مهم است .
X
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • خبر: معرفی جشنواره و اعلام برنامه ها

    دو سال از شروع کار تالار گفتگوی pcm گذشت. در این مدت دوستان زیادی ما را در پیشرفت و تعالی این تالار گفتگو یاری کردند و برای نگهداری و ارتقا آن زحمت کشیده اند.
    این باعث افتخار همه ی ماست و به یاری شما عزیزان و همچنین با پیشرفت هایی که این مجموعه روز به روز داشته است با جرات می توان گفت که اکنون این فروم بهترین مکان برای اطلاع رسانی بی طرفانه و بحث درباره مسائل مربوط به آنلاین تریدینگ برای هموطنان عزیز می باشد و برای این مهم، همواره از برترین های این بازار بهره گرفته ایم.
    این انجمن برای خیلی از اعضای این سایت به خاطر آشنایی با دوستان و همراهان جدید و تبادل اطلاعات، ارزشمند است و با حضور گرم اعضای آن در جهت پیشرفت گام برداشته است.
    در آغاز سومین سال فعالیت انجمن تخصصی pcm ضمن عرض تبریک به تک تک کسانی که با این انجمن همراه بوده اند و با هر عنوانی در این سایت کار کرده اند، از کسانی که در این مسیر با ما همراه بوده اند تشکر می کنیم و دست همه عزیزان رو به گرمی می فشاریم.
    ما اینجا از هم یاد گرفتیم و به هم یاد دادیم. در کنار آموزش و یادگیری، تمرین می کنیم که هم نظر خود را بگوییم و هم به نظرات دیگران احترام بگذاریم.
    احساس قشنگی است وقتی به چنین روزهایی بر میخوریم که میتوانیم نتیجه ی تلاش این مدت مان را ببینیم. نتیجه ی که درخشان و باعث غرور است.

    در طول دومین سال سعی بر این کردیم که فعالیت تخصصی تالار گفتگو را ارتقا دهیم و به همه بخش ها توجه داشته باشیم و تا جایی که ممکن است تمامی بخشها دارای مدیر اختصاصی شوند تا با کمک مدیران بتوانیم بهتر و جدی تر این بخش ها را جلو ببریم و همکاری با چنین کاربران و مدیران نخبه ای برای ما مایه افتخار و خوشحالی ست.
    البته امیدواریم با تلاش همه مدیران و کاربران سایت شاهد رشد فعالیت فروم و بالا بردن سطح فنی مطالب باشیم و مطمئن هستیم که با کمک و یاری شما عزیزان می توانیم هر روز بهتر و بهتر باشیم.
    برای ما مایه مباهات است که این سایت، همچنان در مسیر موفقیتش ادامه می دهد و بیشتر از آن، از این خوشحالیم که همه شما کاربران عزیز، تالار گفتگو را متعلق به خودتان می دانید. خوشحالیم که در کنار هم هستیم و یه خانواده بزرگ را تشکیل داده ایم .هر کدام از شما، سرمایه ای بزرگ برای این فروم هستید. پی سی ام از همه شما کاربران عزیز تشکر می کند.

    به همین مناسبت جشنواره ای در روز 24 شهریور بر روی فروم برگزار خواهد شد. برنامه های این جشنواره به صورت زیر می باشد:



    ارائه آمار و ارقام مربوط به عملکرد فروم در سال گذشته

    تعداد کاربران فروم امسال از مرز 3000 نفر گذشت.
    تعداد بازديدكنندگان اين تالار هروز افزوده خواهد شد. امیدواریم که از این پس نیز شاهد فعالیت تخصصی روزافزون کاربران باشیم. همينطور باید تالار هاي تخصصی جديد ايجاد شود و تنها با كمك شما عزيزان این تغییرات میسر می گردد.
    برخی از آمار و اطلاعات حضور کاربران در سایت:
    ایجاد 558 موضوع جدید در سال 2011
    ایجاد 873 موضوع جدید تنها در8 ماهه سال 2012

    و ایجاد 7232 مطلب نوشته شده در سال 2011
    ایجاد 21040 مطلب نوشته شده در 8 ماهه سال 2012
    و مجموع 27,723 مطلب تا کنون

    2397 عضو جدید در در 8 ماهه سال 2012
    و مجموع 3,102 عضو تا کنون

    3 ماه آموزش آنلاین تحلیل تکنیکال با حضور بیش از 100 نفر در هر شب که فایل های ویدیویی آن روی بر روی وب سایت موجود است.
    برگزاری دوره آنلاین ویژه تریدری که فایل های ویدیویی آن برای افراد فعال در بخش ویژه تریدری قابل دانلود است.
    فایل های آموزشی مالتی مدیا دوره تحلیل زمانی در بخش ویژه تریدری
    معرفی سیستم ها و استراتژی های معاملاتی جدید
    برگزاری اولین دوره مسابقات آزمایشی با نتایج آنلاین و لحظه ای
    ارائه تحلیل های تکنیکال و فاندامنتال به صورت روزانه
    تقویم اقتصادی فارسی

    .....
    مسابقه تحلیلی یورو/دلار و طلا
    در روز جمعه مصادف 24 شهریور (14 سپتامبر 2012) یک مسابقه تحلیلی برگزار خواهد شد که از دوستان در مورد بازه حرکتی این دو جفت ارز پرسیده می شود. و کسانی که بتونن در هر دو مورد بازه درست را در مورد حرکت این دو ابزار معاملاتی از ساعت 12 تا 6 بعداز ظهر انتخاب کنند برنده مسابقه خواهند شد. بازه های مورد نظر ساعت 8 صبح روز جمعه اعلام می شود و پاسخ ها تا ساعت 12 دریافت می شوند.
    البته این مسابقه جایزه هم داره. به برندگان این مسابقه به مدت یک ماه روی حساب حقیقی شون ریبیت تعلق خواهد گرفت.
    کسانی هم که هنوز حساب ریل ندارند جایزه شون تا 6 ماه محفوظ می باشد.
    صندلی داغ ویژه مدیران
    در این تاپیک دوستان می توانند از مدیران و کاربران ویژه و مطرح فروم سوال کنند. همه ما با صندلی داغ آشنا هستیم. با این تفاوت که این صندلی داغ گروهی و مربوط به مدیران و کاربران ویژه تالار گفتگو می باشد. این تاپیک در روز 24 شهریور باز خواهد شد و پذیرای شما دوستان است.
    تشکر نامه
    در این قسمت می تونیم از تمام کسانی که در فروم فعالیت ویژه داشتند و دارند تشکر کنیم و همه می توانند نظرات، پیشنهادات و انتقادات شون از مدیران و کاربران ارشد و کاربران عادی فروم در یک محیط دوستانه بیان کنند.
    خبر خوش
    طرح ارتقای تحلیل گران
    افتتاح کتابخانه الکترونیکی
    افتتاح بولتن هفتگی
    جزئیات آن در روز جشنواره یعنی 24 شهریور اعلام میشود.
    دیوار یادگاری
    هدف از ایجاد این تاپیک این هست که دوستان هر چه دلشان می خواد در این تاپیک بنویسند .شعر و داستان حرف و هر نوشته ای که دوست دارند در تاپیک یادگاری بمونه .می تونند از خاطرات خودشون در سایت هم بنویسند.
    با توجه به اینکه تالار گفتگو یک فضای مجازی می باشد هر کسی ممکن است تصوری در مورد شخصیت دوستانش در تالار گفتگو داشته باشد. دوستان می تونند برداشتی که از شخصیت دوستان خودشون و افراد مطرح در فروم دارند را اینجا بنویسند.
    رای گیری در مورد عملکرد فروم و پیشنهادات و انتقادات
    در این تاپیک هم یک نظر سنجی داریم و از دوستان خواهش می کنیم نظر، پیشنهاد و انتقادشون را از عملکرد فروم در سال گذشته مطرح کنند.

    امیدواریم که مثل همیشه در اجرای این جشنواره هم در کنار ما باشید....
    ویرایش توسط MehranPCM : https://www.traderha.com/member/2751-mehranpcm در ساعت 09-05-2012, 12:09 PM

  • #2
    کاش نتایج مسابقات دور اول بروکر هم همین 24ام مشخص می شد تا روز پر بارتری بشه و مراسم با توزیع جوایز باشکوه تر.
    .::در ترید آرامش حرف اول را می زند::.
    https://telegram.me/Cyclicalwaves
    https://telegram.me/NimaAzaadi




    نظر


    • #3
      نوشته اصلی توسط PCMTrader نمایش پست ها
      کاش نتایج مسابقات دور اول بروکر هم همین 24ام مشخص می شد تا روز پر بارتری بشه و مراسم با توزیع جوایز باشکوه تر.
      فکر خوبی هست اما الان فکر کنم یه کم دیره که بتونیم چنین کاری کنیم چون باید افراد رو مطلع می کردیم که پوزیشن هاشون رو ببندند. برای این کار هم یه مراسم برگزار می کنیم اول مهر

      نظر

      پردازش ...
      X