اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

از ابتدای فعالیت تان در ف.ارکس چند حساب کال کردید؟

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • #91

    ?What is your main purpose of creating this topic Mr
    XXX

    ?Do you want to show your account history in order to attract clients who are not proficient in trade.

    .let's face it, everybody is wiser than you thought


    ویرایش توسط afarin : https://www.traderha.com/member/12038-afarin در ساعت 03-06-2017, 07:39 PM

    نظر


    • #92
      من تو دمو استرس دارم چه برسه به واقعی اصلا نمیشه وارد شد که کال شد!
      نمیدونم دوستان اولین بار کال کردن احساسشون رو بگن ممنون میشیم.

      نظر


      • #93
        نوشته اصلی توسط ayoubrahmani18 نمایش پست ها
        سلام دوستان
        تجربه شخصی خودم رو مینویسم از ترید

        حدود ۴ سالی هستش که ترید میکنم
        اول با الگوهای کندلی شروع کردم و یه حساب ۱۰۰ دلاری کال شد
        بعدش با پترن ها اشنا شدم و یه حساب ۵۰۰۰ هزار دلاری کال کردم
        بعد با الیوت و ۳۶۰۰ دلاری رو کال کردم
        روانشناسی بازار و اینا خوندم بازم کال
        تمام اندیکاتورهای عالم رو تست کردم و سیستم های اتوماتیک و افراد فروشنده سیگنال
        که اینام باز حدود ۲۰۰۰۰ هزار دلاری اب خورد
        ایچیموکو هم ۷۰۰۰ هزار دلاری خورد
        الان که دارم تایپ میکنم اخرین باقیمونده پولی که قرض بود رو دادم رفت ...کال شدیم

        الان من موندم و یه دنیا بدهی و بازار
        چن توصیه
        بازار پتانسیل سود دهی داره و همچنین ضرر دهی
        باید به قول یه دوست مثه بودا نفس خودت رو کنترل کنی
        اگر میدونید ترید با ذهن شما سازگار نیست ترید نکنید
        عمر و پول شما هدر میره
        امیدوارم تجربه م به درد کسی بخوره
        الان خوشحالم که نتیجه گرفتم دیگه ترید نکنم
        زندگی بدون ترید خیلی زیباتره برام

        Sent from my SM-A510F using Tapatalk
        ما تازه کار اینا رو که میخونیم نابود میشیم
        مگه میشه این همه ضرر
        دوستان نظری ندارند؟

        نظر


        • #94
          درود
          اول ،من اجبارا از الفابت عربي استفاده ميكنم اكه نامفهوم بود عذر ميخوام.
          مهمترين موضوع در اين بازار بحث ريسك است كه تعيين ميكنه كه شما كجاي بازار هستيد.و مهمترين اصل ريسك بحث احتمالات probabilities.
          در هر تريد با احتمال موفقيت ١/٢ (بدون احتساب عوامل ديكه مانند كميسيون، و....)روبرو هستيم، يعني 50% احتمال موفقيت هست، اين شرايط تابع عوامل ديكه اي مانند ريسك كه مهمترين عامل محسوب ميشه هم هست.تا اينجا كار ما در هر تريد با احتمال موفقيت 50% روبرو هستيم ،كه ظاهرا بد نيست ميتونيم به قول خيلي از دوستان با بستن يه استاب لاس و تيك برفيت مشكل رؤ حل كنيم ولي مشكل زماني است كه ما با حادثه ها واتفاق هاي مختلف در قالب أخبار اقتصادي، سخنراني ها ، اعتصابها، و هر جيز كه بر بازار تأثير دارد روبرو هستيم ، اينجا ما با بحث بسيار شيرين أمار كه عنوان ميكند"در بحث احتمالات ، هر حادثه اي مستقل از ديكري است" و همه اين موضوع رو خونديم روبرو هستيم ، در اينجا بستن استاب لاس فقط كمك ميكند دير تر كار شويم(كاري به تأثير رواني اون ندارم من بسيار مخرب است).
          بطور مثال :در فاصله زماني بين ٢ كندل ١ ساعته ما ٥ خبر مهم داريم اكر هركدام از اين خبر ها تأثير هاي متفاوتي بر حركت أرز بكزارد ، شاهد نوسانهاي متفاوتي هستيم (من تأثير عوامل ديكر رو مانند رفتار خريداران و غيره رو صفر در نظر كرفتم ،كه قطعا به اين شكل نيست)، جرا كه هر خبر مسقل از ديكري تاثير بر حركت ارز ميكذارد ، نتيجتا حتي اكر شما استاب لاس رو هم ببنيد و استاب بخورد، شما حتما عنوان ميكنيد ، تريد بعدي ، اتفاقا تريد مستقل از تريدكنوني شماست و خبر بعدي كه مسقل از خبر قبليست ، جالب اينجاست كه اين تريد هم مستقل از تريد قبلي شماست يعني به اين شكل نيست كه جون شما سري قبل با زيان روبرو شديد الآن بايد سود كني (برتاب سكه در بحث احتمالات حتما يادتون مياد، شما ١٠ بار يه سكه رو برتاب كنيدهر بار احتمالموفقت ١/٢ هست و برتاب قبلي و برتاب كنوني شما ارتباطي به هم ندارند). اكر ١٠ بار تريد كنيد ، احتمال موفقيت شما ١/٢ هست ،
          اين بازار داراي عوامل مختلفي است كه بر بازار تأثير ميكذارد.
          موفق باشيد

          نظر


          • #95
            از نظر من ، زيان(به نوعي كال شدن )امري رأيج است
            سود بردن امري نادر.
            اساسا سوال هاي نظير"سود ماهانه،كال شدن يا نشدن،و... "سوالهاي مناسبي نيستند، براي اينكه جواب اين سوالها مشخص هستند.

            نظر


            • #96
              احتمالات هیچ ترندی نداره همونطور که شما در مورد پرتاب سکه عرض کردید یعنی پرتاب هر سکه از نتیجه ی پرتاب های قبلی کاملا مستقله
              به نظر من اگه ما (شخصا خودم) بتونیم این نکته رو درک کنیم که :
              در صورتی که با رعایت مدیریت سرمایه گراف یک حساب برای یک مدت طولانی رو به پائین بود 2 حالت داریم 1- سیستم ما تابع شرایط محیطی و زمانیه که خاصیت اون با تغییر زمان عوض میشه 2- این حالت رایج ترین حالت ممکن هست که ما درگیر احساسات شدیم چون در اتفاق ترین حالت ممکن ما نمیبایستی به عنوان مثال 30 ترید ضرر ده پشت سر هم داشته باشیم و نتیجه ی هر ترید ( سود یا ضرر ) کاملا از ترید و ترید های قبلی مستقله

              در رابطه با شماره 1 باید عرض کنم که سیستمی که انتخاب میکنیم نباید تابع شرایط زمانی باشه به عنوان نمونه میشه به اوردر گذاری در سقف سوئینگ ها برای خرید در روند صعودی و کف سوئینگ ها برای فروش در روند نزولی اشاره کرد . این دیگه پایه ی ثابت بازاره یعنی در بد ترین حالت ها هم در بازار ما روند های سوئینگی داریم و مثلا بازار برای رسیدن به 1375 $ باید از 1370 دلار رد شه .
              احساسات انسان هم دقیقا مانند بازار دارای روند هستند و دوره های صعود و نزول زیادی در نتیجه ی تصمیم گیری های ما وجود داره . اگر گراف ما نیز مانند یک بازار دارای روند های خاص صعود و نزول ( فرقی نمیکنه ) باشه یعنی ما در گیر احساسات هستیم به همین دلیل هم هست که همه ی تریدر های بزرگ روی این نکته شدیدا تاکید دارن که بعد از دوره های طولانی ضرر یا سود مدتی از ترید دست بکشید

              . خلاصه ی حرفم همین جملست که :
              تنها راه جلوگیری از روند دار شدن احساسات ( و در پی اون گراف حساب ما ) اینه که یک پلن کاملا مکتوب و ساده ای داشته باشیم که هیچ گونه تناقض پذیری و تبصره بندی درونش وجو نداشته باشه تا در این صورت بتونیم مانع از دخیل شدن احساساتمون در ترید بشیم.
              ویرایش توسط WOLF.051 : https://www.traderha.com/member/13909-wolf-051 در ساعت 12-06-2017, 05:08 PM
              Remember, "There is a time for everything, and a season for every activity under heaven: A time to be born and a time to die, a time to plant and a time to uproot. . . A time to get, and a time to lose ... "(Ecclesiastes 3: 1).
              There is also a time to buy and a time to sell
              !

              Rocco fund
              13:21 26.12.2016

              نظر


              • #97
                درود
                در اين بازار ما داريم اعداد رو تريد ميكنم ، هر جا عدد حضور داشته باشه ، اصل احتمال ها حضوري قوي خواهد داشت. هر حادثه اي مستقل از حادثه قبلي خود است ، ميتونه تعميم داده بشه به كندل ها ،حتي كندل ها هم مستقل از كندل قبلي خود واكنش نشان ميدهند، ممكن است هم راسنا با كندل قبلي حركت كنند(بسته به حضور عوامل تأثير كزار بر روي عددها دارد ،ميزان و قدرت تأثير كزاري فاكنورهاي مهمي هستند) و ممكن است بر خلاف كندل قبلي باشد .
                ما با استفاده از علوم رياضي و امار قصد كشف اين حركتها رو داريم (انديكاتورهاي موجود) ، حتي استفاده از حركتهاي كندل...همه اينا به ما نشون مي ده كه حركت بعدي كندل احتمال اينكه با نظر ما موافق باشه (طبق تحليل ما از كندل قبلي ) ١/٢ ( البته كميسيون احتمال برد ما رو كمتر ميكنه)است.
                بحث من اين هست كه سوال در مورد "ميزان سؤد" "تا حالا كال شدي يا نه""سود ماهانه" "از كي به بعد كال نشدي"و... سوالهاي است كه سوال شونده رو مجبور به باسخ ناصحيح ميكند ، در مورد سيستم صحبت نكردم .

                نظر


                • #98
                  تا زمانی که کسی اینوستر رو نشون نده هیچ جوابی نمیشه داد به این سوال
                  حالا کال شدن هیچی منظورم بیشتر سود بود. کم کم به این ایمان میارم که تحلیل گری کاملا با ترید متفاوت هست و حداقل اون چیزی که در فروم میبینم درصد بالای ایرانی ها تحلیل گر هستن. مثل سیاست که از حرف تا عمل فرسنگها فاصله هست!
                  کسی تمام الگوها را به صورت حرفه ای بلدباشد 10 درصد راه را رفته. تازه بیشتر بدونی ممکنه بیشتر ضرر کنی!
                  من تقریبا مطمین هستم کسی سود درشتی از این بازار نبرده جز بیگ بوی ها و بانکها و موسسات بزرگ که اخبار دست اول رو دارن.
                  ویرایش توسط shangil : https://www.traderha.com/member/26823-shangil در ساعت 12-07-2017, 09:44 AM

                  نظر


                  • #99
                    اگه تاپیک نظرسنجی کال شدنه خوب طبیعتا اینوستور نمیخاد کسی که بگه کال شده ادعای مفتخر و دور از ذهنی نمیکنه
                    هیییچ کال شدنی برام نبوده که تقصیر خودم نباشه . گیریم شما چندین سال وقت بزاری برای بهترین سیستم های پیشگوئی!! تا زمانی که به یک چهارچوب قانونی پایبند نباشی نتیجه هیچ چیزی نیست جز کال شدن
                    حتی شما اگه یه کاسب بازاری هم باشی که تقریبا میشه گفت از مستقل ترین شغل هاست و هیچ بالادستی نداری ، تا زمانی که به یک سری قوانین ساده مثلا باز کردن و بستن به موقع دکان و پابند دکان بودن و قیمت مناسب ، رو نداشته باشی حتی از اون هم درامدی نخواهی داشت وای به حال ترید
                    همه چیز تو کنترل روان و اعصاب و هیجاناته ! اگه بعد از 2 سال کار کردن در بازار فهیمیدی که ادمی نیستی که بتونی در شرایط هیجانی خودتو کنترل کنی ، به جوونیت رحم کن و سریعتر بکش بیرون !!
                    زندانها پره از انسانهایی که بالای 90 درصد فقط برای یک لحظه مرتکب جرمی شدن و تقریبا کسی نیست که از انجام جرمش خوشحال باشه چرا؟ چون اگه قاتله قبل از قتل گاها چند ثانیه خودشو کنترل میکرد این اتفاق نیفتاده بود ، یا کسی که ضامن دیگری میشه اگه قبل امضاء ضمانت خوب فکر میکرد و هیجانی نمیشد این اتفاق نمی افتاد .

                    باز هم تاکید میکنم سخت ترین کار دنیا کنترل خود هست و صد در صد ترید وابسته به این هست ! پس شما تنها معیارت برای سود ده بودن بازار فقط خودت هستی نه استیتمنت دیگران، گیریم کسی هم استیتمنت 6 ساله با دراداون پایین و رشد خوب هم داشته باشه، قطعا چیزیش به من و شما نمیرسه حتی اگه از یک سیستم مشترک استفاده کنیم .

                    درسته سود چندانی نکردم از زمان آخرین کال شدن تا الان ، ولی لا اقل دیگه کال نشدم چون افکاری همچون 1 میلیون کردن 100 دلار رو به طور کلی ( حداقل الان) ریختم بیرون

                    رفیقی که موندی فارکس شروع کنی ، اداه بدی یا بزاری کنار ، دارم با سند براتون حرف میزنم، من موقعیت هایی داشتم ایده آآآآآل با ریسک به ریوارد های بالای 1 به 15 هنوز پول چندانی در نیاوردم ، به خودتون بیاین بهترین پیشگوی دنیا هم باشین تا تسلط به خودتون پیدا نکنین 1 سنت نمیتونی تو بازار سود کنی
                    این تصویر آخرین کال شدنمه خوب دقت کن به موقعیت و زمان و قیمت با لات سنگین 0.1 روی نقره با کمترین استاپ در کف دسامبر پارسال خرید زدم ولی کال شد چرا ؟ طمع !!!! جدی میگم نمیخوام ادعا کنم خدائی نکرده ولی شما بهترین پترن هارمونیک باز دنیا هم باشی با چنین اطمینانی چنین موقعیت هایی رو نمیتونی بگیری !!! پس عاقبت میشی من ! سعی کردم عکسی انتخاب کنم که هم ترس رو نشون بده و هم طمع و دو موقعیت قبلی از ترس برگشت بازار استاپ ها رو جا به جا کردم که فقط منو انداخت بیرون در صورتی که باید سقف میبود استاپ !!!!
                    حالا شما همون چارت رو باز کن ببین نقره چقدر رفته بالا بعد اون تحلیل ولی سود چی شد ؟ هیچ - فقط کال شدیم { ترس + طمع}
                    از ما نصیحت پس قبل از کنترل خودتون زیاد پی تحلیل و پترن و پیشگوئی و ..... نباشید که به قیمت 10 سال جوونی و چندین هزار دلار براتون آب خواهد خورد !!!!!


                    اینم نتیجش



                    حالا هم از ما گفتن از دوستان هم ....
                    Remember, "There is a time for everything, and a season for every activity under heaven: A time to be born and a time to die, a time to plant and a time to uproot. . . A time to get, and a time to lose ... "(Ecclesiastes 3: 1).
                    There is also a time to buy and a time to sell
                    !

                    Rocco fund
                    13:21 26.12.2016

                    نظر


                    • نوشته اصلی توسط ghoghnos نمایش پست ها
                      درود
                      در اين بازار ما داريم اعداد رو تريد ميكنم ، هر جا عدد حضور داشته باشه ، اصل احتمال ها حضوري قوي خواهد داشت. هر حادثه اي مستقل از حادثه قبلي خود است ، ميتونه تعميم داده بشه به كندل ها ،حتي كندل ها هم مستقل از كندل قبلي خود واكنش نشان ميدهند، ممكن است هم راسنا با كندل قبلي حركت كنند(بسته به حضور عوامل تأثير كزار بر روي عددها دارد ،ميزان و قدرت تأثير كزاري فاكنورهاي مهمي هستند) و ممكن است بر خلاف كندل قبلي باشد .
                      ما با استفاده از علوم رياضي و امار قصد كشف اين حركتها رو داريم (انديكاتورهاي موجود) ، حتي استفاده از حركتهاي كندل...همه اينا به ما نشون مي ده كه حركت بعدي كندل احتمال اينكه با نظر ما موافق باشه (طبق تحليل ما از كندل قبلي ) ١/٢ ( البته كميسيون احتمال برد ما رو كمتر ميكنه)است.
                      جای بحثش اینجا نیست ولی من تعجب میکنم از حرف شما .....
                      اون جمله ی شما که رنگی کردم تعریف روند رو برد زیر سوال
                      چیزی رو که روند داره به هیچ وجه نمیشه احتمالات توش بکار برد
                      یعنی شما میگی سرنوشت یک کندل کاملا از قبلی مستقله و دقیقا مانند پرتاب سکه هست ؟؟!!؟؟!!؟؟

                      اگر بازار احتمالات پذیر بود و از قوانین احتمالات تبعیت میکرد با یه اکسپرت 20 خطی میشد میلیاردر شد

                      تنها جائی که ما باید احتمالات به کار ببریم فقط در مدیریت سرمایه هست و هیچ !!!!
                      Remember, "There is a time for everything, and a season for every activity under heaven: A time to be born and a time to die, a time to plant and a time to uproot. . . A time to get, and a time to lose ... "(Ecclesiastes 3: 1).
                      There is also a time to buy and a time to sell
                      !

                      Rocco fund
                      13:21 26.12.2016

                      نظر


                      • دوست عزیز مثال دزد بسیار خوب و اموزنده بود
                        ببینید نشون دادن اینوستر خوبیش اینه که واقعا ادم حداقل امیدواری رو حفظ میکنه. حداقل میدونه هستن ادمایی که مستمر سود میگیرن ولی حتی در حد کم. باور کنید در دنیا موسسات بزرگ بگین ما صد در صد سود کردیم بهتون میخندن میگن مجاز درصد سود ما ماهانه 4 درصد هست تازه زیادم هست چون تورم 1.5 ردصده مثلا در فلان جا!
                        من شدیدا مخالف استفاده روش دیگران هستم. این کار یه جور گول زدن خود هست باید قبول کرد. یه چند ماه در گروهههای تلگرامی بودم دیدم افراد زیادی فقط به خاطر سیگنال گرفتن اونجا هستن متاسفانه. حالا برخی کانالهای اموزشی رو کاری ندارم که البته اونا هم یه جوری هستن بیشتر به فرق میپردازن تا اصل.
                        ولی این رو نمیتونم قبول کنم که اشتباه از خودمان بوده بحثم کال کردن نیستا. بله شما مدیریت سرمایه رعایت کنی خب کال نمیشی
                        ولی چه فایده 500 دلار الان بزار سال بعد همون 500 رو داشته باش! افتخارت تنها اینه کال نشدی! عمدا هم بخوای کال بشی نمیشی با مدیریت سرمایه.
                        بیشتر بحثم ضرر بود. یه الگوی ناب شکل میگیره و تقریبا میشه گفت باید بره بالا ولی یهو ممکنه همه چی عوض بشه.
                        در مورد کال شدن از نظر من اشتباه از شما نبوده تقصیر شما هم نبوده. شما چی کار میتونی بکنی وقتی بانکی یهو نقره دپو میکنه ولی تحیلیل هارمونیک قبلی نشون میده میریزه!
                        در مورد احتمالات هم با شما هم عقیده نیستم. هنوز هم بر این عقیده ام که احتمالات رول زیادی بازی میکنه در بازار و اقتصاد و فایننس دنیا. این رو من نمیگم علم میگه قطعیتی نیست در بازار. شما از کجا میدونین درون سازمانهای فایننس دنیا چی میگذره!
                        ویرایش توسط shangil : https://www.traderha.com/member/26823-shangil در ساعت 12-07-2017, 01:58 PM

                        نظر


                        • ببینید عزیز دل
                          من نتونستم منظورمو خوب برسونم ولی از پستتون جوری که متوجه شدم اینه که شما به دنبال موقعیت های صد در صد هستید ؟ در ضمن در مثال نقره من خریدار بودم و تحلیل و پیشبینی هم صد در صد درست بود و اطمینانم به بالا رفتن نقره 98 درصد بود ولی به علت کم آوردن مارجین در ترید بعدی که اتفاقا اون هم درست بود تحلیل و جهتش و استاپ کاملا مناسبی هم که داشت با یه عقب نشینی استاپ اوت شدم و افتادم بیرون

                          به هیچ وجه به دنبال موقعیت 100 درصد و سیستم های بالای 60 70 درصد نرخ برد نباشید بازم باید یه مثال بزنم
                          ببینید در گراف زیر یک شبیه سازی کاملی هست از یک سیستم با این مشخصات



                          نرخ برد : 50 درصد ( یعنی از دو ترید یکیش اشتباه هست یکی درست)
                          ریسک به ریوارد میانگین : 1:2 ( یعنی به طور رندوم ریسک به ریوارد رو جوری تنظیم کردیم که میانگین کل ترید ها بشه 1:2)
                          تعداد ترید شبیه سازی شده : 1000 ترید
                          درصد ریسک هر معامله : 2 درصد (این رقم فوق العاده ایده آله)
                          در نتیجه با حداکثر دراداون 16 درصد سود حساب 1000 دلاری شده 22 میلیون دلار
                          ولی نکته اینجاست این چارت ایده آله و در واقعیت پیش نمیاد چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
                          دقیقا همینو میخوام بگم که شما اگر در مدیریت سرمایه احتمالات رو به کار ببندی نتیجش میشه این ، نیازی هم نیست موقعیت های با ریسک به ریوارد 1 به 15 بگیری دیدین که میانگینش شده 1 به 2
                          و تنها راهی که مدیریت سرمایمون رو طبق احتمالات پیش ببریم اینه که روند دار نکنیم ( یعنی هر ترید به لحاظ روحی و روانی کاملا از قبلی خواه سود خواه ضرر مستقل باشه) و این کار جز با روانشناسی دقیق هیچ جوره حل نخواهد شد .


                          ولی چه فایده 500 دلار الان بزار سال بعد همون 500 رو داشته باش! افتخارت تنها اینه کال نشدی! عمدا هم بخوای کال بشی نمیشی با مدیریت سرمایه.
                          عزیز شرمنده شلوغ میشه ولی من دلم میخواد با عکس و مثال و نمونه جلو برم
                          کی گفته شما 500 بزاری با رعایت دیریت سرمایه سر سال 500 تا داری؟ گراف افزایش حساب نمائیه و شما صد در صد بهتر از من یک چارت نمائی رو درک میکنی ، نمونش همین شبیه سازی بالا
                          بخوایم مثال تصویری هم بزنیم میشه این عکس ریسک به ریوارد میشه 5 شما اگه در بد ترین حالت 10 درصد حساب 500 تائیتون رو در این ترید ریسک کنین میشه 50 دلار خوب ریسک به ریوارد هست 1:5 پس شما قطعا روی یک حساب 500 دلاری فقط در یک روز 250 دلار یعنی 50 درصد سود میکردی فقط با ریسک 10 درصد . خوب درسته قطعا همیشه به این ایده الی نیست ولی این رو باید در نظر بگیری هم از این بهتر هست و هم از این بد تر باید بدون اینکه درگیر احساسات بشی همه ی موقعیت ها رو با مدیریت سرمایه چنگ بزنی ، نمیتونی 1 به 5 هم بگیری مشکلی نیست گراف بالا گویای همه چیزه



                          ولی موضوع اینه که ما اگه با این ترید 500 تا رو 20 برابر میکردیم آیا دووم داشت ؟ قطعا خیر
                          پس چنین چیزی خیلی نامردیه که ما بگیم 500 تا تا اخر سال با رعایت مدیریت سرمایه هنوز همون 500 تاست
                          و دلیل این هم که گراف ما به این صورت لگاریتمی نمیشه اینه که ما نمیتونیم خودمونو کنترل کنیم یعنی غول(ق) آخر بازار . و نگه داشتن اصل سرمایه واسه 95 درصد آرزوئه لگاریتمی کردن پیشکش

                          و در مورد الگو هم زیاد وسواس به خرج نده من به شخصا اصلا الگو ها ی کلاسیک هارمونیک و .... قبول ندارم چون اکثرا کانتر ترندند . خود روند رو بگیری به حداقل شرایط لازم گراف بالا میرسی

                          Remember, "There is a time for everything, and a season for every activity under heaven: A time to be born and a time to die, a time to plant and a time to uproot. . . A time to get, and a time to lose ... "(Ecclesiastes 3: 1).
                          There is also a time to buy and a time to sell
                          !

                          Rocco fund
                          13:21 26.12.2016

                          نظر


                          • دوست عزیز خواهش میکنم به هیچ وجه عذرخواهی نیاز نیست
                            استفاده میکنیم
                            در مورد جمله شبه تاریخی "سرمایه مهمتر از علمه نظرتون رو میفرمایید"؟!
                            من از بر خی ها شنیده ام که اتفاقا موسفید این بازار هم بوده اند!
                            شاید مثال نقره شما یکی گواهش باشه

                            نظر


                            • نوشته اصلی توسط shangil نمایش پست ها
                              دوست عزیز خواهش میکنم به هیچ وجه عذرخواهی نیاز نیست
                              استفاده میکنیم
                              در مورد جمله شبه تاریخی "سرمایه مهمتر از علمه نظرتون رو میفرمایید"؟!
                              من از بر خی ها شنیده ام که اتفاقا موسفید این بازار هم بوده اند!
                              شاید مثال نقره شما یکی گواهش باشه
                              خوب صد در صد سرمایه مهمه ! صد در صد

                              طمع رو بزاریم کنار ! باید مشکلات رو ریشه یابی کنیم ! خود طمع هم معلول چیز دیگری هست
                              و به جد داریم میگم که شخصا 99.999 درصد علت طمع کردنم { کافی نبودن سود نسبت به زمان} بوده هست و احتمالا خواهد بود
                              با یه حساب صد دلاری کجا رو میخوایم بگیریم ما !!!! این میشه که به حتی گاها 1000 پیپ در هفته هم راضی نبودیم مشکل بازار نیست ! مشکل مائیم که میخوایم خرج یک خانواده و تمام نداشته های زندگیمونو با صد دلار در بیاریم ! من اگه سرمایه میداشتم دو حالت بود یا کال کرده بودم یا به احتمال 99.99 درصد اینجا نبودم
                              کل تریدرای ایران و {دنیا} سه دسته اند 1- سرمایه دارن نمیتونن ترید کنن 2-میتونن ترید کنن سرمایه ندارن 3-هیچکدومشو ندارن . به ندرت غیر این سه دسته پیدا میشه
                              ولی صد در صد با این جمله مخالفم که سرمایه از علم بهتره ! ( منظورم علم علاوه بر علم تحلیل پیشبینی ، پیشگوئی و ترید ، علم اصلی و پایه یعنی روانشناسی و کنترل خود هست)
                              به اندازه ی مو های سرت هستند افرادی که بالای صد میلیون کال کردن نمونش همین دوستمون که خلاصه وضعیت کل دوران فارکسی شو با صداقت ارائه داد.

                              خوب قطعا اگه منم سرمایه ی زیاد داشتم با ریسک کردن فقط 1 درصد و بازگشت 15 درصد سود کل سالمو بدست میاوردم { با در نظر گرفت اینکه ما در روانشناسی به حداقل شرایط لازم رسیدیم } و مخصوصا این مانع بزرگی هست که تایم فریم کاریم واسه سرمایه ی کوچیک بالاست یعنی 4 ساعت به بالا
                              ولی منکر این هم نمیشم که با سرمایه ی کوچیک میشه به درامد ثابت و حتی ثروت رسید شاید غیر ممکن نباشه ولی عملا نشدنیه

                              فعلا 3 ماهه شروع مجددی کردم تا ببینم میتونم 1 سال دووم بیارم ! گرچه گراف صعودیه ولی 95 درصد اشتباه کردم - تونستم طمع رو کنترل کنم ولی بیشرف ترس پدر جده طمعه . و بیشتر ترید ها فقط با 20 الی 30 درصد حد سود مجاز بیرون اومده و بعضی ها هم به دلایلی همچون تریلینگ بی موقع قبل از به سود رسیدن استاپ زده
                              من بخوایم یه توصیه بکنم برای افرادی که سرمایه ی پائین و طمع بالا دارن اینه که سعی کنن یک حساب باز کنن و هیچگونه چشمداشتی به سود اون حساب نداشته باشن تا زمانی که حساب بیفته رو دور و اعداد بالاتری رو ببینه { هدف خودم اینه که مثل گراف شبیه سازی شده حداقل هزار ترید رو با در نظر گرفتن شرایط مدیریت سرمایه و روانشناسی ببندم }
                              Remember, "There is a time for everything, and a season for every activity under heaven: A time to be born and a time to die, a time to plant and a time to uproot. . . A time to get, and a time to lose ... "(Ecclesiastes 3: 1).
                              There is also a time to buy and a time to sell
                              !

                              Rocco fund
                              13:21 26.12.2016

                              نظر


                              • نوشته اصلی توسط wolf.051 نمایش پست ها
                                خوب صد در صد سرمایه مهمه ! صد در صد

                                طمع رو بزاریم کنار ! باید مشکلات رو ریشه یابی کنیم ! خود طمع هم معلول چیز دیگری هست
                                و به جد داریم میگم که شخصا 99.999 درصد علت طمع کردنم { کافی نبودن سود نسبت به زمان} بوده هست و احتمالا خواهد بود
                                با یه حساب صد دلاری کجا رو میخوایم بگیریم ما !!!! این میشه که به حتی گاها 1000 پیپ در هفته هم راضی نبودیم مشکل بازار نیست ! مشکل مائیم که میخوایم خرج یک خانواده و تمام نداشته های زندگیمونو با صد دلار در بیاریم ! من اگه سرمایه میداشتم دو حالت بود یا کال کرده بودم یا به احتمال 99.99 درصد اینجا نبودم
                                کل تریدرای ایران و {دنیا} سه دسته اند 1- سرمایه دارن نمیتونن ترید کنن 2-میتونن ترید کنن سرمایه ندارن 3-هیچکدومشو ندارن . به ندرت غیر این سه دسته پیدا میشه
                                ولی صد در صد با این جمله مخالفم که سرمایه از علم بهتره ! ( منظورم علم علاوه بر علم تحلیل پیشبینی ، پیشگوئی و ترید ، علم اصلی و پایه یعنی روانشناسی و کنترل خود هست)
                                به اندازه ی مو های سرت هستند افرادی که بالای صد میلیون کال کردن نمونش همین دوستمون که خلاصه وضعیت کل دوران بازار تبادلات ارزیی شو با صداقت ارائه داد.

                                خوب قطعا اگه منم سرمایه ی زیاد داشتم با ریسک کردن فقط 1 درصد و بازگشت 15 درصد سود کل سالمو بدست میاوردم { با در نظر گرفت اینکه ما در روانشناسی به حداقل شرایط لازم رسیدیم } و مخصوصا این مانع بزرگی هست که تایم فریم کاریم واسه سرمایه ی کوچیک بالاست یعنی 4 ساعت به بالا
                                ولی منکر این هم نمیشم که با سرمایه ی کوچیک میشه به درامد ثابت و حتی ثروت رسید شاید غیر ممکن نباشه ولی عملا نشدنیه

                                فعلا 3 ماهه شروع مجددی کردم تا ببینم میتونم 1 سال دووم بیارم ! گرچه گراف صعودیه ولی 95 درصد اشتباه کردم - تونستم طمع رو کنترل کنم ولی بیشرف ترس پدر جده طمعه . و بیشتر ترید ها فقط با 20 الی 30 درصد حد سود مجاز بیرون اومده و بعضی ها هم به دلایلی همچون تریلینگ بی موقع قبل از به سود رسیدن استاپ زده
                                من بخوایم یه توصیه بکنم برای افرادی که سرمایه ی پائین و طمع بالا دارن اینه که سعی کنن یک حساب باز کنن و هیچگونه چشمداشتی به سود اون حساب نداشته باشن تا زمانی که حساب بیفته رو دور و اعداد بالاتری رو ببینه { هدف خودم اینه که مثل گراف شبیه سازی شده حداقل هزار ترید رو با در نظر گرفتن شرایط مدیریت سرمایه و روانشناسی ببندم }
                                چقدر مفید بود. مرسی
                                یه جورایی تایید کردین که شرط بلد بودن ترید، نداشتن سرمایه هست!d:
                                شوخی کردم البته!
                                راحت بگم یعنی اگر یکی واقعا ترید رو بلد باشه ولی پول نداشته باشه میتونه با کسب اعتماد با پول همون سرمایه داری که شما میگین ترید بلد نیست کار کنه و درصد برداره اگر واقعا مهم هست.
                                شاید چنین فردی در کشورهای خارجی و پیشرفته بود راحت تر غلطک میفتاد و موسسات مالی میتونست کار کنه( چون میدونیم در ایران شلم شوربایی هست کارها)
                                فک کنم بحث منحرف شد ولی من این رو مطمین هستم که کسانی که در سود هستند اصلا در فروم ها و گروههای تلگرامی نمی ایند چون چیزی غیر از هیجان و جو دادن و برانگیختن احساسات چیز دیگری نداره. کسی هم که رو سوده به پول اموزش و اینا به نظر من احتیاجی نداره و وقتش رو هم تلف نمیکنه در هر حال.
                                من درسته تازه وارد فروم شدم ولی بخش های بسیار زیادی رو خوندم در فروم دو تا از دوستان یکی رفته به انگلستان و دیگری استرالیا. و برای شرکتهای مالی کار میکنن
                                در مورد سود به نظرم ما بزرگ میکنیمش. باور کنین در سرمایه های بزرگ سود 2 درصد در ماه کم نیست کاری که جی پی مورگان و سایر هج فاند و موچوال فاندها انجام میدن. در کشورهای خارجی به یکی بگی در ایران سالانه 20 ردصد به پولت سود میدن محاله باور کنه. من گفتم باور نکردن!

                                نظر

                                پردازش ...
                                X