وقتی تریدر جــــــــــــو گیر میشود
نمیدوم واسه چی ... شاید بخاطر حس توهمی که از فــــــارکس داری . حس خوبیه ! بی شوخی میگم . همه ما این حسو بارها تجربه میکنیم مخصوصا زمانی که یه چیزی تو مارکت کشف میکنی همچین حسی به آدم دست میده .
نمیدوم واسه چی ... شاید بخاطر حس توهمی که از فــــــارکس داری . حس خوبیه ! بی شوخی میگم . همه ما این حسو بارها تجربه میکنیم مخصوصا زمانی که یه چیزی تو مارکت کشف میکنی همچین حسی به آدم دست میده .

نمیدوم واسه چی ... شاید بخاطر حس توهمی که از فــــــارکس داری . حس خوبیه ! بی شوخی میگم . همه ما این حسو بارها تجربه میکنیم مخصوصا زمانی که یه چیزی تو مارکت کشف میکنی همچین حسی به آدم دست میده .
نمیدوم واسه چی ... شاید بخاطر حس توهمی که از فــــــارکس داری . حس خوبیه ! بی شوخی میگم . همه ما این حسو بارها تجربه میکنیم مخصوصا زمانی که یه چیزی تو مارکت کشف میکنی همچین حسی به آدم دست میده .
نظر