اطلاعیه

بستن
1 از 2 < >

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
2 از 2 < >

مقدمه ای بر این تالار

علیرغم اینکه پرسپولیس کپیتال از ابتدا همواره سعی و اصرار داشت که فقط روی مسئولیت بروکر بودن خود متمرکز باشد ولی اصرار مشتریان و هواداران شرکت بر نیاز و لزوم ارائه نظر های فنی مستقل در باره قیمت ها و کمک فکری و فنی به تریدر ها، فروم ما محل مناسبی برای این مهم شد و ما امروز مفتخریم که علاوه بر فراهم آوردن بستر مناسب جهت ترید و حمایت تریدر ها در زمینه اتصال مستقیم به بازار، از همراهی و همکاری بهترین و پر سابقه ترین تحلیل گران بازار برخوردار باشیم.

دوستانی که مدتی است با فروم ما آشنائی دارند حتما با آقای مصطفی روبین و تحلیل های زیبای ایشان هم آشنا هستند و از آنها حداکثر بهره را می برند. آقای نیما آزادی که تحلیل های حرفه ای ایشان سالها در فروم های مربوط به موضوع مورد تحسین همه بوده است نیز امروز به ما افتخار همکاری داده اند و ما در پرسپولیس کپیتال با عزمی راسخ تصمیم داریم این تالار را به مرجع شماره یک تحلیل های فنی بازار ارتقاء داده و این درخواست و نیاز شما عزیزان را به بهترین نحو ممکن پاسگو باشیم.

لازم دیدم پس از تشکر از آقایان مصطفی روبین و نیما آزادی که در این امر مهم به ما دست همکاری داده اند نکته کوچکی را نیز به عنوان یادآوری ذکر کنم.

تحلیل های این تالار در بسیاری از موارد نقاط ورود و خروجی را که با احتمال قابل توجهی می توانند به سود دهی منجر شوند پیشنهاد خواهند کرد. برای استفاده از این مطالب در نظر گرفتن دو چیز دارای اهمیت بسیار زیادی است.

اول اینکه دوستان حتما حد ضرر را در نظر داشته و حتما آن را به صورت یک اردر استاپ لاس در پلتفرم وارد نموده و اطمینان حاصل کنند که در صورت حرکت قیمت در خلاف جهت پیش بینی و خوردن استاپ لاس درصد بزرگی از سرمایه خود را از دست ندهند.

دوم اینکه فراموش نکنیم که پوزیشن هائی که با ضرر بسته خواهند شد جزو لاینفک علم و هنر ترید هستند و نکته مهم آنست که جمع سود ها باید بیش از جمع ضرر ها باشد. همچنین طبیعت آماری و آشوبی بازار مالی بخصوص در تایم فریم های پائین بهتر قابل مشاهده و بهره برداری است تا تایم فریم های بالاتر که با یک خبر که هیچکس انتظارش را ندارد رابطه خود را با یک الگو یا تحلیل فنی به کلی از دست می دهند. پس بهتر است پس از برخورداری از منطق صحیح نگرش به بازار (که همکاران ما در این تالار به آن می پردازند) هرچه می توانید تعداد معاملات خود را افزایش دهید. برای اینکار تارگت های سود و زیان کوچکتر و زمان باز بودن پوزیشن کوتاهتر مناسبترند.

از صمیم قلب آرزو می کنیم بتوانیم علاوه بر بستر سالم ترید و اتصال مستقیم به بازار با ارائه راهنمائی فنی به شما تریدرهای عزیر موفقیت روزافزون شما را شاهد باشیم. لطفا از طرح سئوالات خود در این تالار دریغ نفرمائید.

مهدی دریس زاده
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

بازار تبادلات ارزی سرکاری است

بستن
این موضوع بسته شده است
X
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • بازار تبادلات ارزی سرکاری است

    سلام به همه دوستان

    به نظر من فارکس جز سرکار گذاشتن خود آدم و از دست رفتن پول و سرمایه و عمر چیز دیگه ای عاید آدم نمیشه اگر وارد فروم فارکس فکتوری بشید متوجه استراتژی هایی خواهید شد که سال هاست دارن روی اون بحث میکنن و تاپیک های بسیار زیاد شده و روز اول یک اندیکاتور بوده و به مرور زمان هر روز یک اندیکاتور به سیستمشون اضافه کردن و تا الان همش کلنجار رفتن


    31
    سرکاری، اتلاف عمر و پول و سلامتی
    29.03%
    9
    سرکاری نیست
    70.97%
    22

  • #2
    با نظر شما مخالفم
    بازار تبادلات ارزی یک بازار بزرگ جهانیه ، چطور میشه مبادلات ارز جهانی که روزانه چندین تریلیون دلار سرمایه جابجا میشه سر کاری باشه؟ اصلا اگر بازار تبادلات ارزی وجود نداشت اقتصادی وجود نداشت.
    اینکه شما بازار تبادلات ارزی رو سر کاری میدونید احتمالا به دلیل عدم موفقیت شما یا بقولی همون 80 یا 90 درصد افراد بازنده در این بازاره. که اون هم بارها و بارها همه ما دلایلشو مطالعه کردیم.
    اکثر افراد ناموفق در بازار تبادلات ارزی کسانی هستند که حتی با پیروی از یک استراتژی باز هم از قوانین استراتژی خود تخطی می کنند و اگر هم رعایت کردن باز هم در اصل مهم یعنی قانون مدیریت سرمایه تخطی می کنند.
    طبیعتا ذات انسان طوریه وقتی خودش اشتباه می کنه این اشتباه رو می خواد به گردن عوامل خارجی بندازه و به نوعی اشتباه خود رو انکار کنه. تا زمانی که این حس در درون ماست بهتون قول میدم هیچ وقت در بازار تبادلات ارزی موفق نخواهید شد.
    این بازار سراسر علم روانشناسیه و تا زمانی که ما به نوعی خودشناسی درونی از خودمون نرسیم ناموفقیم.
    ویرایش توسط Technical Trader : https://www.traderha.com/member/12644-technical-trader در ساعت 10-13-2015, 10:09 PM
    انتخاب استراتژی مناسب + تست استراتژی + رعایت ریسک به ریوارد + رعایت مدیریت سرمایه + کنترل احساسات و خویشتن داری + رعایت دیسیپلین کاری = سود مستمر و موفقیت .

    نظر


    • #3
      سلام


      به نظر من هم سرکاری نامیدن این بازار معنی نداره ،


      بعقیده من این بازار از نظر ترید و کسب سود دو درب ورود داره، درب اولش ساده ساده هست ولی کمتر کسی این درب را میتونند پیدا کنند ، درب دومش واویلا ، سالها تمرین و ممارست و اموزش لازم داره و تازه بعد از این همه مرارت میرسی به اون درب ورود اول که درب ساده هست ، و میبینی اگر هدف سود بود ، اصلا احتیاج به این همه مرارت نبود و درب ورود ساده ، همون بغل درب مشگل بوده منتهی ما یا نتونستیم یا نخواستیم اونو ببینیم ،


      و کلا مهم اینه که یک تریدر از نطر مقدار سود مورد انتطار هدف گذاری کنه ، و اهداف زیر 50 در صد در ماه اصلا ارزش این اتلاف وقت و این همه زحمت را نداره

      مگر اینکه درب اول را بتونه پیدا کنه


      موسوی
      تحلیل طلا در بازه های زمانی گوناگون در کانال https://t.me/sofitahlil
      قابل استفاده برای تریدر های مبتدی

      نظر


      • #4
        نکته اصلی در این بازار این است که بالاتر از 95 درصد افرادی که به آن ورود پیدا می کنند بعد از مدتی تمام سرمایه خود را از دست می دهند... این یک حقیقت انکار ناپذیر هست و متاسفانه خیلی از دوستان چند بار این اتفاق برایشان می افتد...

        دلیل این امر رو اگر بخواهم توضیح بدهم باید صفحه ها نوشت اما خیلی خلاصه اینکه تحلیل بازار ( تکنیکی و بنیادی) تنها جز کوچکی از نیاز یک تریدر برای موفقیت هست... آنچه بنده در یک دهه اخیر در فروم های بازار تبادلات ارزیی دیده ام اینه که همیشه همه دنبال روش های مختلف تحلیلی هستند که کمترین خطا را داشته باشد حال آنکه این راز موفقیت نیست و با ساده ترین روش ها می توان جز 1 تا 2 درصد برنده در این بازار بود به شرط آنکه روی سایر موارد غیر تحلیلی اشرافیت پیدا کنید...

        من با اینکه این بازار رو سرکاری بدونیم موافق نیستم اما مطمینا بالای 95 درصد در این بازار به دلیل اشتباهات خود سرکار هستند... خیلی از حرفه ای ها رو دیده ام که هنوز که هنوزه و بعد از بیش از یک دهه فعالیت دنبال هالی گریل هستند و این آب در هاون کوبیدن ها باز هم ادامه داره... رمز موفقیت در این بازار رو اگر می خواهید بیابید باید دو کتاب مارک داگلاس رو به خوبی ده ها بار بخوانید و سعی کنید مو به مو در بازار پیاده کنید...

        بله... متاسفانه بالای 95 درصد بازنده مطلق داریم... مطمین باشید در همین انجمن تعداد تریدرهای موفق کمتر از تعداد انگشتان دو دست است و البته تا دلتان بخواهد تحلیلگر زبده داریم که مانند عالم بی عمل هستند...

        بدرود- بهزاد
        ویرایش توسط بهزاد بهزادی : https://www.traderha.com/member/5272-بهزاد-بهزادی در ساعت 10-13-2015, 10:32 PM

        نظر


        • #5
          نوشته اصلی توسط karen92 نمایش پست ها
          با نظر شما مخالفم
          بازار تبادلات ارزی یک بازار بزرگ جهانیه ، چطور میشه مبادلات ارز جهانی که روزانه چندین تریلیون دلار سرمایه جابجا میشه سر کاری باشه؟ اصلا اگر بازار تبادلات ارزی وجود نداشت اقتصادی وجود نداشت.
          اینکه شما بازار تبادلات ارزی رو سر کاری میدونید احتمالا به دلیل عدم موفقیت شما یا بقولی همون 80 یا 90 درصد افراد بازنده در این بازاره. که اون هم بارها و بارها همه ما دلایلشو مطالعه کردیم.
          اکثر افراد ناموفق در بازار تبادلات ارزی کسانی هستند که حتی با پیروی از یک استراتژی باز هم از قوانین استراتژی خود تخطی می کنند و اگر هم رعایت کردن باز هم در اصل مهم یعنی قانون مدیریت سرمایه تخطی می کنند.
          طبیعتا ذات انسان طوریه وقتی خودش اشتباه می کنه این اشتباه رو می خواد به گردن عوامل خارجی بندازه و به نوعی اشتباه خود رو انکار کنه. تا زمانی که این حس در درون ماست بهتون قول میدم هیچ وقت در بازار تبادلات ارزی موفق نخواهید شد.
          این بازار سراسر علم روانشناسیه و تا زمانی که ما به نوعی خودشناسی درونی از خودمون نرسیم ناموفقیم.
          سلام خدمت karen92 عزیز

          این بازار جایی بوده جهت تبادلات ارزی و تبدیل پول های کشورها به یکدیگر و در این شکی نیست ولی بحث ما کسب سود از این بازار است که به شکل امروزی از طریق ضریب اهرم است، از آنجایی که تفاوت قیمت در روز بسیار پایین می باشد برای کسب سود و امرار معاش یا سرمایه گذاری در خور نیاز به سرمایه بسیار بالاست و از لحاظ سودآوری این بازار ارزش ورود سرمایه بالا را ندارد چون مالکیتی وجود ندارد و از طرفی طیف گسترده ای از تریدرها با سرمایه پایین وارد این معاملات می شوند و ضریب اهرم و اسپرد بلای جان سرمایه می شود به طوری که پس از باز نمودن پوزیشن شما ابتدا بایستی اسپرد بروکر را رد کنید سپس در صورتی که روند وفق مراد شما حاصل شود وارد سود بشوید و امروزه ایجاد قوانین دست و پا گیر بروکرها برای پوزیشن گیری و تعیین حد سود و ضرر تحمیلی تریدر را دچار ضرر می کند و هر زمان که تریدر پوزیشنی را با ضرر می بندد پس از ان خود راقانع می کند اگر لات سایز را کم گرفته بودم ضرر نمی شد یا چند دقیقه بعد پوزیشن گرفته بودم اینطور نمی شد و این قضایا همگی به شرایط بالا که گفتم و مشخص نبودن جهت مارکت بر می گردد این قضایا را شما در سایت های معروف جهان همچون بازار تبادلات ارزی فکتوری و ... به وضوح می توانید مشاهده کنید و افرادی که در این سایت ها پست میزنند با سابقه بوده و سابقه آنها بالای 10 می باشد و همه این حرف ها ناشی از توجیه های ماست
          ویرایش توسط salaralee : https://www.traderha.com/member/18761-salaralee در ساعت 10-13-2015, 10:35 PM

          نظر


          • #6
            نوشته اصلی توسط بهزاد بهزادی نمایش پست ها
            نکته اصلی در این بازار این است که بالاتر از 95 درصد افرادی که به آن ورود پیدا می کنند بعد از مدتی تمام سرمایه خود را از دست می دهند... این یک حقیقت انکار ناپذیر هست و متاسفانه خیلی از دوستان چند بار این اتفاق برایشان می افتد...

            دلیل این امر رو اگر بخواهم توضیح بدهم باید صفحه ها نوشت اما خیلی خلاصه اینکه تحلیل بازار ( تکنیکی و بنیادی) تنها جز کوچکی از نیاز یک تریدر برای موفقیت هست... آنچه بنده در یک دهه اخیر در فروم های بازار تبادلات ارزیی دیده ام اینه که همیشه همه دنبال روش های مختلف تحلیلی هستند که کمترین خطا را داشته باشد حال آنکه این راز موفقیت نیست و با ساده ترین روش ها می توان جز 1 تا 2 درصد برنده در این بازار بود به شرط آنکه روی سایر موارد غیر تحلیلی اشرافیت پیدا کنید...

            من با اینکه این بازار رو سرکاری بدونیم موافق نیستم اما مطمینا بالای 95 درصد در این بازار به دلیل اشتباهات خود سرکار هستند... خیلی از حرفه ای ها رو دیده ام که هنوز که هنوزه و بعد از بیش از یک دهه فعالیت دنبال هالی گریل هستند و این آب در هاون کوبیدن ها باز هم ادامه داره... رمز موفقیت در این بازار رو اگر می خواهید بیابید باید دو کتاب مارک داگلاس رو به خوبی ده ها بار بخوانید و سعی کنید مو به مو در بازار پیاده کنید...

            بله... متاسفانه بالای 95 درصد بازنده مطلق داریم... مطمین باشید در همین انجمن تعداد تریدرهای موفق کمتر از تعداد انگشتان دو دست است و البته تا دلتان بخواهد تحلیلگر زبده داریم که مانند عالم بی عمل هستند...

            بدرود- بهزاد
            جناب آقای بهزادی این که بازاری 95% بازنده داشته باشه چه منطق و توجیهی داره از لحاظ عقلی و یا مالی و سرمایه گذاری که سرکاری نباشه؟

            نظر


            • #7
              نوشته اصلی توسط salaralee نمایش پست ها
              جناب آقای بهزادی این که بازاری 95% بازنده داشته باشه چه منطق و توجیهی داره از لحاظ عقلی و یا مالی و سرمایه گذاری که سرکاری نباشه؟
              جواب ساده هست... یا تلاش کنید جز 5 درصد باشید و یا برای همیشه قید فعالیت در این بازار رو بزنید...

              نظر


              • #8
                نوشته اصلی توسط salaralee نمایش پست ها
                سلام خدمت karen92 عزیز

                این بازار جایی بوده جهت تبادلات ارزی و تبدیل پول های کشورها به یکدیگر و در این شکی نیست ولی بحث ما کسب سود از این بازار است که به شکل امروزی از طریق ضریب اهرم است، از آنجایی که تفاوت قیمت در روز بسیار پایین می باشد برای کسب سود و امرار معاش یا سرمایه گذاری در خور نیاز به سرمایه بسیار بالاست و از لحاظ سودآوری این بازار ارزش ورود سرمایه بالا را ندارد چون مالکیتی وجود ندارد و از طرفی طیف گسترده ای از تریدرها با سرمایه پایین وارد این معاملات می شوند و ضریب اهرم و اسپرد بلای جان سرمایه می شود به طوری که پس از باز نمودن پوزیشن شما ابتدا بایستی اسپرد بروکر را رد کنید سپس در صورتی که روند وفق مراد شما حاصل شود وارد سود بشوید و امروزه ایجاد قوانین دست و پا گیر بروکرها برای پوزیشن گیری و تعیین حد سود و ضرر تحمیلی تریدر را دچار ضرر می کند و هر زمان که تریدر پوزیشنی را با ضرر می بندد پس از ان خود راقانع می کند اگر لات سایز را کم گرفته بودم ضرر نمی شد یا چند دقیقه بعد پوزیشن گرفته بودم اینطور نمی شد و این قضایا همگی به شرایط بالا که گفتم و مشخص نبودن جهت مارکت بر می گردد این قضایا را شما در سایت های معروف جهان همچون بازار تبادلات ارزی فکتوری و ... به وضوح می توانید مشاهده کنید و افرادی که در این سایت ها پست میزنند با سابقه بوده و سابقه آنها بالای 10 می باشد و همه این حرف ها ناشی از توجیه های ماست
                همین مطلب جنابعالی نشون میده شما هم بر غلبه احساسات بر منطق ترید اعتقاد دارید. تا زمانی که چنین افکاری در ذهن تریدر نقش می بنده موفقیتش تقریبا غیر ممکنه. ذهن مملو از احساسات برای تریدر سم مهلکه.
                از نطر من هر کسی همچنین افکار و احساسات منفی نسبت به فارکس داره بهتره تریدری رو همینجا رها کنه و با این کار می تونه کمک بزرگی به خودش بکنه چه از لحاظ مالی و چه مالی.
                انتخاب استراتژی مناسب + تست استراتژی + رعایت ریسک به ریوارد + رعایت مدیریت سرمایه + کنترل احساسات و خویشتن داری + رعایت دیسیپلین کاری = سود مستمر و موفقیت .

                نظر


                • #9
                  نوشته اصلی توسط بهزاد بهزادی نمایش پست ها
                  جواب ساده هست... یا تلاش کنید جز 5 درصد باشید و یا برای همیشه قید فعالیت در این بازار رو بزنید...
                  این 5% هم سودی عایدشان نمی شود که کسی بخواهد تلاش کند و جالب اینجاست که همان 95% هم تلاش کرده اند و این تلاش ها بی معنی است و این کلمه تلاش چه معنی دارد؟ چه تلاشی انها کرده اند که مثلا بازی را برده اند؟ مگر این چارت که هر کندل 4 پارامتر دارد و تکنیکال ما مطالبی است که یک جو روانی در بازار مالی ایجاد کرده چیز دیگری هم دارد که دیگران باید تلاش کنند؟ به نظر شما اگر در شغلی مثلا طلا فروشی که به مراتب شغل پر درآمدی است به شما بگویند 95% سرمایه را از دست می دهند و آن 5 درصد هم سود بخور و نمیر عایدشان می شود شما یا شخص دیگری حاضر به سرمایه گذاری است؟

                  نظر


                  • #10
                    نوشته اصلی توسط karen92 نمایش پست ها
                    همین مطلب جنابعالی نشون میده شما هم بر غلبه احساسات بر منطق ترید اعتقاد دارید. تا زمانی که چنین افکاری در ذهن تریدر نقش می بنده موفقیتش تقریبا غیر ممکنه. ذهن مملو از احساسات برای تریدر سم مهلکه.
                    از نطر من هر کسی همچنین افکار و احساسات منفی نسبت به بازار تبادلات ارزی داره بهتره تریدری رو همینجا رها کنه و با این کار می تونه کمک بزرگی به خودش بکنه چه از لحاظ مالی و چه مالی.
                    اینطور که شما از احساسات صحبت می کنید مانند این است که در پیست رالی شرکت می کنیم این کلمه "غلبه بر احساسات" را هم جهت توجیه ضرر باب کرده اند، این بازار همه چیزش عیان است و نیازی به احساس منفی داشتن به آن ندارد --> "95% از دست دادن حساب و ما بقی سودی کم و زمانی زیاد برای ترید" خودش یعنی منفی و دیگر هیچ عقلی نمی پذیرد این شرایط مثبت باشد و اگر به کسی بگویید که من بازاری را می شناسم (و آن فرد از این بازار مطلع نباشد) که حداقل 95% از سرمایه را از دست می دهند آیا حاضر به سرمایه گذاری هستی چه خواهد گفت؟

                    نظر


                    • #11
                      فقط حرف ،حرف ،حرف
                      وقتی یکی چیزی میگه مثه اینکه بازار ارث و میراث یه عده است که بهشون برمیخوره
                      زود دفاع میکنن و حرفها و نصیحتهای تکراری
                      اصلا منظورم فقط این تاپیک یا این فروم نیست،کلی گفتم
                      خیلی چیزا از خیلیا میدونم و نمیخوام بگم،ولی فقط یه جمله میگم و اونم اینکه
                      اونایی که از حاشیه های این بازار سود کردند خیلی بیشترند از اونایی که از ترید سود کردند!

                      نظر


                      • #12
                        کاملا قبول دارم ، این بازار سرکاری است

                        برای کسانی که میخواهند 1 ماهه خانه و ماشین ازین بازار بیرون بکشند
                        برای کسانی که دنبال سود نجومی در زمان کوتاهند
                        برای کسانی که میخواهند با پول اعتباری سود کنن
                        برای کسانی که بدون انسجام کاری تخیل گرفتن سود رو دارن
                        برای کسانی که فقط یک فیلم راز دیدن و خودشون رو تو ماشین رویا هاشون میبینن
                        برای کسانی که همیشه دنیای اطرافشان را مقصر میدانند
                        برای کسانی که اکثر تحلیل هایشان خوب پیش میرود و گمان میکنند همین کافی است
                        و...

                        cold fear عزیز جمله ی معنی داری فرمودند

                        سود هایی که از حاشیه این بازار بدست میاد خیلی بیشتر از سود هایی هست که از بازار میگیرن ، حالا آیا این مدل در کشور های دیگه هم هست یا خیر ؟!

                        --- صرفا نظر شخصی
                        مساله از جایی آغاز میشود که ما خود را جایز خطا میدانیم

                        نظر


                        • #13
                          دقیقا این که سود هایی که از حاشیه این بازار بدست میاد خیلی بیشتر از سود هایی هست که از بازار میگیرن را من قبول دارم و لُب کلام من است، اگر اینترنت را در مورد forex شخم زده باشید متوجه همه قضایا و گوشه های پنهان خواهید شد، سایت های خارجی زیادی وجود دارند که تولید اندیکاتور و اکسپرت می کنند به طور حرفه ای و در معرض فروش می گذارند به قیمت های بالا، سایت هایی وجود دارند که اکسپرت می فروشند که با یک بک تست متوجه خواهید شد که اکسپرت 99.99% برنده و با یک پوزیشن دودمان سرمایه را کال می کند همین سایت MQL5 که در آن محصولات اکسپرت و اندیکاتور به فروش می رسد توسط اعضا که همگی مبالغ بالایی دریافت می کنند و هیچ کدام ارزشی ندارند و چه سایت هایی که آموزش سیستم های معاملاتی می دهند ولی بی فایده و اسکم هستند و چه سایت هایی که در چند سال گذشته اکسپرت می فروختند و الان این سایت ها وجود ندارند

                          تنها هدف من این است که آیا ار لحاظ وجدانی من یا اشخاص دیگر که با این مارکت سر و کار داریم و چند و چون آن را می دانیم آیا رواست که روشنگری نکنیم و فقط با حمایت از این بازار چندین نفر را وارد این ورطه بکنیم و آیا روا نیست که جلوگیری کنیم؟

                          نظر


                          • #14
                            سرکاری بودن یا سرکاری نبودن به خود شخص بستگی دارد...

                            این کار به هیچ عنوان تفریحی نیست که چند تا متد یاد گرفته باشیم و بخوایم ازین بازار سود مستمر بگیریم...

                            شما یه فایل اکسل تهیه کن سود و ضررهاتو روزانه هم به درصد هم به دلار هم به پیپ دریافتی بنویس و شرایط تکنیکی و روانشناسی ورود و خروج رو همیشه در یک شیت جدا در اکسل یادداشت کن و در شروع هر روز این یادداشت ها رو بخون...و با خودت مثلا بگو طبق مدیریت سرمایه قراره امروز 1 درصد سود کنی...

                            بین این همه جفت ارز بهترین جفت ارزو از لحاظ تکنیکی و فاند برای ترید انتخاب کن که بالای 90 درصد احتمال میدی مطابق انتظارت رفتار کنه و خودتو مقید کن که اور ترید نکنی...همون 1 درصد روزانه در بلند مدت مطمعن باش معجزه میکنه

                            همین کارو چند ماه ادامه بده و اشکالات خودتو رفع کن....بعدها به این نتیجه میرسی که صبر و داشتن پلن و دیسیپلین و مدیریت سرمایه حرف اولو میزنه

                            شما توی هر شغل دیگه ای هم بری حساب دو دو تا چهارتا رعایت میشه ولی تو این شغل متاسفانه...

                            واقعا چند نفر از ماها به همین کارایی که گفتم یک سال مستمر عمل کردیم و باز ناموفق بودیم که اینجوری ناله سر میدیم؟؟؟

                            آیا کسی میتونه ادعا کنه که من همه اینکارارو کردم و باز ناموفق بودم؟ دیگه نمیخوایم سر خودمون کلاه بذاریم که...

                            اشکال از خودمونه عزیز دل...

                            موفق باشید...
                            ویرایش توسط mohsencomm : https://www.traderha.com/member/13531-mohsencomm در ساعت 10-14-2015, 02:03 AM

                            نظر


                            • #15
                              خخخخخ
                              الان این دوست عزیز میگه ما بد گفتیم ، همه هجوم آوردن رو سرمون
                              عرض سلام
                              ببین یه اصل کلی به عنوان پاورقی (حرفایه آدمایی که از ادبیات قولنبه سولنبه (امیدوارم درست باشه) استفاده میکنن و به طور کلی میگن فلان ، کلا نخون ... چه برسه بخوای روش فکر کنی
                              چون جو بازار سرمایه تو ایران خیلی جالبه ... هزار تا جای تامل داره ، ففط یکیشو مثال میزنم
                              تو همین فروم دیدم شخصی به شدت از یکی از اساتید به نام بازار سرمایه ایران داشت تمجید میکرد (اون شخص جزو مدیران همین فروم هم هست)
                              و میگفت باید به فلانی برای کشف خارق العاده اش جایزه نوبل داد ، استاد فلان تنها کسی بود که توانست به فلان جنبه بازار دستیابی پیدا کند (باور کنید قصد توهین ندارم)
                              ولی اون مطلب استاد فلان 70 سال پیش از به وجود آمدن ایشان کشف شده بود
                              ببین نمیتونم رک بگم ، خودت منظورمو بگیر
                              آخییییییییییش یکم خالی شدم ، خدا پدرتو بیامرزه با این تاپیک

                              اما راجع به شبه ای که برانگیختی
                              حقیقتا ربطی به نظر من و نظر فلان و فلان و نداره
                              این که بازار فورکس سرکاری است ، حرفی است بی منطق و بی پشتوانه
                              چون با این حرف اساس کار بازار سرمایه ، اساس مصرف گرایی ،رک بگم ، اساس تورم میره زیره سوال
                              که خود شما هم میدونی کسی که الفبای اقتصاد و از بر باشه ، اساسا سرکاری بودن بازار فورکس یا هر بازار مالی دیگه ای رو جوکی بیش نمیدونه !!

                              اما راجع به اینکه شخص شما (اسمتو نمیدونم عزیزم) یا حالا هر کسی توانایی به دست آوردن درآمد از این دسته از بازار هارو نداره
                              باید بگم اون یه مقوله ی جداست
                              (خودی بگم کسی نیست .... نمیخام خودی نشون داده باشم ، ولی خیلی وقته دلم میخواد یه تاپیک راجع به اشخاصی که نتوانستن در این بازارها کسب درآمد کنن ، ایحاد کنم ولی هنوزه که شروع به کار کنم
                              خوب خداییش آمو یکم به ما شیرازی ها حق بده)
                              ببین عزیزم
                              هدفت از ایجاد این تاپیک میتونه چند چیز باشه که من به دو میجر کلیش اشاره میکنم
                              شما با ایجاد این تاپیک یا قصد داری روحیه بچه های ایران و بسنجی ؟؟؟
                              یا کلا قصد داری یه جوری خودتو قانع کنی که بیخیالش، همش دروغه ، دیگه هم سراغش نری !!!!
                              ای کاش یه ذره وقت میذاشت (شاید تو آینده بشه ، بتونم به خیلی کمک کنم)

                              ولی در هر دو صورت ، اگر میبینی واقعا کشش نداری ، اینجاست که خدمتت میگم فدای سرت
                              بزار دیدگاه تو نسبت به اقتصاد باز کنم
                              رک بگیم هدفه همه کسب درآمده ؛ حالا مگه کار قطعه ، مگه همه تو فورکس ان ؟؟
                              همین مش دونالد خودمون ، ایا مالک حق تجاری آن که یک بیلیونره ، تو فورکس کار میکرد؟
                              یا همین جناب بیل گیتس یا خیلیای دیگه
                              برو دنبال کار دیگه ای ،( پیشنهاد من به شما ،البته با سرمایه کم همان فست فوت است ... مثل چی ملت میخورن)
                              درضمن عارض باشم خدمتت که یوزر من تو فورکس فکتوری .. itchick

                              نظر

                              پردازش ...
                              X