اطلاعیه

بستن
1 از 2 < >

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
2 از 2 < >

مقدمه ای بر این تالار

علیرغم اینکه پرسپولیس کپیتال از ابتدا همواره سعی و اصرار داشت که فقط روی مسئولیت بروکر بودن خود متمرکز باشد ولی اصرار مشتریان و هواداران شرکت بر نیاز و لزوم ارائه نظر های فنی مستقل در باره قیمت ها و کمک فکری و فنی به تریدر ها، فروم ما محل مناسبی برای این مهم شد و ما امروز مفتخریم که علاوه بر فراهم آوردن بستر مناسب جهت ترید و حمایت تریدر ها در زمینه اتصال مستقیم به بازار، از همراهی و همکاری بهترین و پر سابقه ترین تحلیل گران بازار برخوردار باشیم.

دوستانی که مدتی است با فروم ما آشنائی دارند حتما با آقای مصطفی روبین و تحلیل های زیبای ایشان هم آشنا هستند و از آنها حداکثر بهره را می برند. آقای نیما آزادی که تحلیل های حرفه ای ایشان سالها در فروم های مربوط به موضوع مورد تحسین همه بوده است نیز امروز به ما افتخار همکاری داده اند و ما در پرسپولیس کپیتال با عزمی راسخ تصمیم داریم این تالار را به مرجع شماره یک تحلیل های فنی بازار ارتقاء داده و این درخواست و نیاز شما عزیزان را به بهترین نحو ممکن پاسگو باشیم.

لازم دیدم پس از تشکر از آقایان مصطفی روبین و نیما آزادی که در این امر مهم به ما دست همکاری داده اند نکته کوچکی را نیز به عنوان یادآوری ذکر کنم.

تحلیل های این تالار در بسیاری از موارد نقاط ورود و خروجی را که با احتمال قابل توجهی می توانند به سود دهی منجر شوند پیشنهاد خواهند کرد. برای استفاده از این مطالب در نظر گرفتن دو چیز دارای اهمیت بسیار زیادی است.

اول اینکه دوستان حتما حد ضرر را در نظر داشته و حتما آن را به صورت یک اردر استاپ لاس در پلتفرم وارد نموده و اطمینان حاصل کنند که در صورت حرکت قیمت در خلاف جهت پیش بینی و خوردن استاپ لاس درصد بزرگی از سرمایه خود را از دست ندهند.

دوم اینکه فراموش نکنیم که پوزیشن هائی که با ضرر بسته خواهند شد جزو لاینفک علم و هنر ترید هستند و نکته مهم آنست که جمع سود ها باید بیش از جمع ضرر ها باشد. همچنین طبیعت آماری و آشوبی بازار مالی بخصوص در تایم فریم های پائین بهتر قابل مشاهده و بهره برداری است تا تایم فریم های بالاتر که با یک خبر که هیچکس انتظارش را ندارد رابطه خود را با یک الگو یا تحلیل فنی به کلی از دست می دهند. پس بهتر است پس از برخورداری از منطق صحیح نگرش به بازار (که همکاران ما در این تالار به آن می پردازند) هرچه می توانید تعداد معاملات خود را افزایش دهید. برای اینکار تارگت های سود و زیان کوچکتر و زمان باز بودن پوزیشن کوتاهتر مناسبترند.

از صمیم قلب آرزو می کنیم بتوانیم علاوه بر بستر سالم ترید و اتصال مستقیم به بازار با ارائه راهنمائی فنی به شما تریدرهای عزیر موفقیت روزافزون شما را شاهد باشیم. لطفا از طرح سئوالات خود در این تالار دریغ نفرمائید.

مهدی دریس زاده
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

بحث های حاشیه ای مربوط به سیگنالهای سودال سیستم ( 1 ساعته )

بستن
این موضوع بسته شده است
X
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • #16
    نوشته اصلی توسط titrerooz نمایش پست ها


    چند نکته :
    1 -
    از کلیه کاربران تقاضا میشه پستهای نامربوط درج نکنند فقط در ارتباط با سیستم باشه
    2 -
    از تحلیل کردن دراین تاپیک خودداری کنید .
    3 -
    ما فقط بر اساس سودال ترید میکنیم پس خواهشمند است نیاید بگین که الان که سودال سیگنال داده مثلا مکدی هم واگرایی زده یا موینگ نمیدونم چی چی هم رو به پایینه یاموج سوم در راهه ( این یکی رو شدیدا رعایت کنید.)

    4 -
    بعد از به ثمر رسیدن پزیشن ( سود و ضررش مهم نیست ) از بحثهای حاشیه ای بپرهیزید .

    این سیگنالها به مدت یکماه هر روز گذاشته میشه
    در انتهای ماه هم برآیند معاملات بررسی خواهد شد .
    در پایان از همکاری تک تک شما عزیزان کمال تشکر را دارم .

    ارادتمند شما ------------ محسن فیاض

    قابل توجه شما دوست عزیز ( پرویز ) جواب تمام پستهای شما در قوانین و نکات سیستم بود اما دریغ از یه ذره توجه
    دوست من لطف کنید از این به بعد همون روال قبلی خودتونو به کار بگیرید و کمتر بنویسین و اظهار نظر کنین نظم این تاپیک به خاطر پستهای شما داره به هم میخوره و همچنین داره اعصاب بچه ها خورد میشه ( منظورم اسامی خاص نیست همه تو پیام خصوصی از شما شاکی هستن ) بزارین ما به همون روش ماقبل تاریخ خودمون ترید کنیم استاپ ها هم نوش جونمون ( ریل که نیست ) شما هم به تی پی هات برس و وقتت رو با ما تریدر های بیسواد تلف نکن مگه تو این فروم کم تاپیک هست برادر ... میترسم خدای ناکرده بحث هایی پیش بیاد که در شان یک ایرانی فهیم نباشه ....

    سخنی با بقیه ... شما هم به این پستها نه توجه کنین نه جواب بدین ما راه خودمونو میریم و چنانچه ادامه پیدا کنه اونوقت یه فکر اساسی میکنیم .


    خب اردر های امروز ست شد ( بدون تحلیل و پیشبینی و .... )ببینیم امروز چی میشه
    فارغ از هر گونه تحلیل ، فقط برای ترید آمده ام . .................................................. ....................

    نظر


    • #17
      دوستان عزیزان سروران
      خواهشا تمومش کنید.
      همه ما قصدمون از بودن در این تاپیک نشون دادن افتخاراتمون نیست.
      واقعیت اینکه همه دنبال پول دراوردن هستند.حالا اینهمه بحثی که از موضوع اصلی ما رو منحرف میکنه لازمه ادامه پیدا کنه؟
      خواهشا گذشته رو ول کنید و دیوار بزرگ بکشید .این کمکی بهمون نخواهد کرد.
      جناب پرویز وقتی مجموعه افرادی که اینجا هستند به همرا صاحب تاپیک از شما خواستند که بحث رو تموم کنید ؛ادامه دادن ان توهین به همه افراد حاضر در اینجاست.
      لطفا با هر کسی مشکل دارید در محیطی مثل مسنجر به بحثتون ادامه بدید.
      من نوعی ؛وقتی میام به این تاپیک انتظار دارم مباحث مرتبط با سودال رو ببینم.و دنبال حاشیه نرم و بیخود حجم مطالب بالا نره.
      در اخر دوست گرامی صاحب تاپیک خیلی انسان صبوری هستند چون خیلی راحت می تونستند دسترسی شما رو به اینجا محدود کنند.پس خودمون کاری کنیم که حرمتها حفظ بشه.
      خواهشا کسی به این پست جواب نده و دیگه تمومش کنید.


      send from my phone
      ساده ترین روش بهترین روش هست.

      نظر


      • #18
        با سلام به آقایان!!!!!!!!!!!!!!!!!
        واقعآ متاسفم برای خودم و آقایانی!!!! که جوابهای آنچنانی دادند ظاهرا حق با دوستانی بود که در پیام خصوصی ابراز کردند
        اگر شما روش تانخوب بود چرا در زمانی کوتاه 3 روش مختلف رومعرفی کردید وکاملا شکست خورده اند یه کم دست از تعصب.... بردارید وسرمایه افراد را ازبین نبرید و واقعآ یاد فروم سرمایه با مطالب پر بارش بخیر و فهم بالای بانیان و کاربرانش و . .....واقعآ آستانه تحمل به این پایینی در هیچ کجا ندیدم و تعصب واطاعت کورکورانه را . متملقین خوشحال شن چون دیگر نه فقط نخواهم نوشت که حتی برای خواندن اراجیف آن نیز وارد این تایپیک نخواهم شد و در جواب TWiMm خواستم با گذاشتن پیامتان در تایپیک بی شعوری و نادان بودنت را به دیگران نشان دهم با این سوالات ابتدائی شما اگر بلال بفروشی موفق تری ومن باشمافقط در تایپیکهای قبل قطع بیان و نوشتن کردم چون شما را در حد تبادل نظر ندیدم شما هی پیام دادید به هر حال برای دوستان وافعی از صمیم قلب آرزوی موفقیت می کنم وهشدار میدم بدون اصول اولیه بازار هر گز کورکورانه وارد دام دیگران نشن از من گفتن بود وچند وقت دیگر با این روش و تعصب......... خواهیم دید کی درست میگفت . مگر سیستم اصلاح شه پس دوستان واقعی و تازه واردین مراقب ادعای مدعیان باشید که من بسیار دیده ام سرنوشت های شوم راو در آخر اقای فیاض ممنون از سیستم سودال که من از آن بصورتی دیگر استفاده میکنم ولی برادر دست از تعصب خشک بردار ودل خوش مکن به اطرافیان متملق و کور دل که شما را نیز با خود به پائین خواهند کشید . به هر حال من وظیفه خودم را انجام دادم و دیگر خود دانید .چنانچه دوستی وافعی کاری با من ناقابل داشت پیام خصوصی دهد
        از همه دوستان و متملقین بی خرد خدا حافظی کرده وهمه را به ایزد پاک میسپارم.....................................
        ......parvizta
        ویرایش توسط parviz ta : https://www.traderha.com/member/5059-parviz-ta در ساعت 10-18-2013, 01:52 PM

        نظر


        • #19
          خواهش میکنم کسی جواب نده
          ویرایش توسط titrerooz : https://www.traderha.com/member/6200-titrerooz در ساعت 10-18-2013, 02:03 PM
          فارغ از هر گونه تحلیل ، فقط برای ترید آمده ام . .................................................. ....................

          نظر


          • #20
            معلومه جواب نمیدیم جناب فیاض اصل توهینش به من بود که اصلا برام مهم نیست. فقط خواستم یه نکته ای رو در مورد اون مدیریت سرمایه ای که فرمودید تست کنم بگم اونم اینه که نمیشه دستی تست گرفت مگر جناب حسین آقای عزیز که اکسپرت رو نوشتن توش لحاظ کنند. این تنها راهه خیلی تلاش کردم ولی دیدم واقعا خسته کننده میشه حساب دستی اش. باز اگر امکانش نبود به هر طریقی شده یه محاسباتی میکنم.

            ارادتمند--------------امیر
            تحلیلهای عددی TwiMm

            قشنگتر از صد هزار تحلیل

            چون گردنم از مو باریکتره و زورم به روند نمی رسه فقط در جهت روند معامله می کنم

            نظر


            • #21
              نوشته اصلی توسط TwiMm نمایش پست ها
              معلومه جواب نمیدیم جناب فیاض اصل توهینش به من بود که اصلا برام مهم نیست. فقط خواستم یه نکته ای رو در مورد اون مدیریت سرمایه ای که فرمودید تست کنم بگم اونم اینه که نمیشه دستی تست گرفت مگر جناب حسین آقای عزیز که اکسپرت رو نوشتن توش لحاظ کنند. این تنها راهه خیلی تلاش کردم ولی دیدم واقعا خسته کننده میشه حساب دستی اش. باز اگر امکانش نبود به هر طریقی شده یه محاسباتی میکنم.

              ارادتمند--------------امیر
              شرمنده دوست عزیز حسابی تو زحمت افتادین
              فارغ از هر گونه تحلیل ، فقط برای ترید آمده ام . .................................................. ....................

              نظر

              پردازش ...
              X