اطلاعیه

بستن
1 از 2 < >

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
2 از 2 < >

مقدمه ای بر این تالار

علیرغم اینکه پرسپولیس کپیتال از ابتدا همواره سعی و اصرار داشت که فقط روی مسئولیت بروکر بودن خود متمرکز باشد ولی اصرار مشتریان و هواداران شرکت بر نیاز و لزوم ارائه نظر های فنی مستقل در باره قیمت ها و کمک فکری و فنی به تریدر ها، فروم ما محل مناسبی برای این مهم شد و ما امروز مفتخریم که علاوه بر فراهم آوردن بستر مناسب جهت ترید و حمایت تریدر ها در زمینه اتصال مستقیم به بازار، از همراهی و همکاری بهترین و پر سابقه ترین تحلیل گران بازار برخوردار باشیم.

دوستانی که مدتی است با فروم ما آشنائی دارند حتما با آقای مصطفی روبین و تحلیل های زیبای ایشان هم آشنا هستند و از آنها حداکثر بهره را می برند. آقای نیما آزادی که تحلیل های حرفه ای ایشان سالها در فروم های مربوط به موضوع مورد تحسین همه بوده است نیز امروز به ما افتخار همکاری داده اند و ما در پرسپولیس کپیتال با عزمی راسخ تصمیم داریم این تالار را به مرجع شماره یک تحلیل های فنی بازار ارتقاء داده و این درخواست و نیاز شما عزیزان را به بهترین نحو ممکن پاسگو باشیم.

لازم دیدم پس از تشکر از آقایان مصطفی روبین و نیما آزادی که در این امر مهم به ما دست همکاری داده اند نکته کوچکی را نیز به عنوان یادآوری ذکر کنم.

تحلیل های این تالار در بسیاری از موارد نقاط ورود و خروجی را که با احتمال قابل توجهی می توانند به سود دهی منجر شوند پیشنهاد خواهند کرد. برای استفاده از این مطالب در نظر گرفتن دو چیز دارای اهمیت بسیار زیادی است.

اول اینکه دوستان حتما حد ضرر را در نظر داشته و حتما آن را به صورت یک اردر استاپ لاس در پلتفرم وارد نموده و اطمینان حاصل کنند که در صورت حرکت قیمت در خلاف جهت پیش بینی و خوردن استاپ لاس درصد بزرگی از سرمایه خود را از دست ندهند.

دوم اینکه فراموش نکنیم که پوزیشن هائی که با ضرر بسته خواهند شد جزو لاینفک علم و هنر ترید هستند و نکته مهم آنست که جمع سود ها باید بیش از جمع ضرر ها باشد. همچنین طبیعت آماری و آشوبی بازار مالی بخصوص در تایم فریم های پائین بهتر قابل مشاهده و بهره برداری است تا تایم فریم های بالاتر که با یک خبر که هیچکس انتظارش را ندارد رابطه خود را با یک الگو یا تحلیل فنی به کلی از دست می دهند. پس بهتر است پس از برخورداری از منطق صحیح نگرش به بازار (که همکاران ما در این تالار به آن می پردازند) هرچه می توانید تعداد معاملات خود را افزایش دهید. برای اینکار تارگت های سود و زیان کوچکتر و زمان باز بودن پوزیشن کوتاهتر مناسبترند.

از صمیم قلب آرزو می کنیم بتوانیم علاوه بر بستر سالم ترید و اتصال مستقیم به بازار با ارائه راهنمائی فنی به شما تریدرهای عزیر موفقیت روزافزون شما را شاهد باشیم. لطفا از طرح سئوالات خود در این تالار دریغ نفرمائید.

مهدی دریس زاده
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

راهنمای استفاده از فروم و آموزش فروم نویسی

بستن
این تاپیک ، یک تاپیک مهم است .
X
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • #16
    آلبوم ها و عکس ها

    این قسمت نیز از منوی بالای فروم به نام "آلبوم ها" و همینطور از زیرمنوی ارتباطات و گزینه "تصاویر و آلبوم ها" در دسترس است.
    شما میتوانید با استفاده از این بخش عکس هایی که مایل هستید را با دیگران اشتراک بگذارید. در اولین صفحه ی این بخش شما آلبوم های خودتون رو می ببینید. برای ساختن یک آلبوم روی " ایجاد آلبوم جدید " کلیک کنید.
    در صفحه ی بعد مشخصات آلبوم رو وارد کنید. در صورتی که مایل به ایجاد آلبوم خصوصی هستید تیک " خصوصی " رو بزنید و روی ارسال کلیک کنید.

    در صفحه جدید روی " آپلود تصویر " یا "برای افزودن عکس اینجا را کلیک کنید " کلیک کنید و رویBrowse کلیک کنیدو عکس موردنظر رو از کامپیوتر Open کنید. شرایط عکس هایی که میتوانید در آلبوم قرار دهید توی کادر شرایط نوشته شده ، همانطور که توی کادر نوشته شده تغییرات رو خودتان انجام بدید بهتر است چون باعث افت کیفیت عکس هایتان می شود. روی " آپلود تصویر " کلیک کنید. در صفحه ی بعد میتوانید عنوان عکس را تغییر بدید. همچنین میتوانید عکس اول آلبوم رو تغییر بدید و یا عکس مورد نظر را پاک کنید. برای انتخاب تیک " انتخاب به عنوان عکس اول این آلبوم " را بزنید. برای حذف عکس هم تیک " حذف تصویر " را بزنید و روی تایید کلیک کنید.

    نظر


    • #17
      کنترل پنل کاربری شما

      یکی از مهم ترین بخش های کاری شما در فروم قسمت "کنترل پنل شما" می باشد.با استفاده از کنترل پنل کاربری شما میتوانید تنظیمات کاربری خودتون را تغییر بدید.

      ستون سمت راست کنترل پنل کاربری را توضیح میدهیم:
      1.پیغام های من: به تفصیل در قسمت پیام خصوصی در این مورد توضیح داده شد.
      2.اشتراک های من: در صفحه اول کنترل پنل کاربری شما میتوانید به لیست چکیده ای از اشتراک های خودتون در انجمن ها و گروه های دسته جمعی سایت دسترسی داشته باشید. این لیست چهار قسمت دارد که به ترتیب لیست اشتراک تاپیک ها، انجمن ها، گروه ها و گفتگوها هستند. شما با اشتراک در هر یک از این چهار بخش میتوانید از به روز رسانی آن ها با خبر شوید. گوشه ی سمت چپ لیست تاپیک ها و گفتگوها دکمه*ای با عنوان "نمایش تمامی تاپیک های که شما عضو آن شده اید" وجود دارد که شما با استفاده از ان میتوانید به لیست اصلی دسترسی پیدا کنید. شما در صفحه ی لیست اصلی میتوانید لیست خودتون را مشاهده و ویرایش کنید.

      در ستون سمت راست (اشتراک های من) ابزارهای مربوط به پوشه بندی اشتراک وجود دارد که میتوانید با استفاده از ان پوشه ی جدید ایجاد کنید و اشتراک های خودتون را به اون انتقال بدید. با انجام این کار، میتوانید لیست خودتون را دسته بندی کنید.


      اگر رداخل پوشه اشتراک ها بروید می بینید که کنار عنوان هر تاپیک یک آیکون وجود دارد. اگر روی آیکون های این قسمت چند لحظه مکث کنید اطلاعاتی از قبیل این که چند پست دادید و زمان آخرین پستی که دادید به نمایش درمی اید.
      برای اینکه بدانید هر آیکون چه معنی*ای دارد به لیست پایین صفحه ی اشتراک برید. لیست بصورت کامل معنی همه ی آیکون ها اونجا نوشته شده است:

      جلوی هر اشتراک نوع اشتراک شما نوشته شده. با استفاده از تیک زدن تاپیک در این قسمت میتونین عملیات های مختلفی روی ان تاپیک انجام بدید:


      1-جابجایی / حذف اشتراکها
      2-بروزرسانی نوع اشتراک : برای تنظیم نوع اطلاع رسانی تاپیک مورد نظر که خود لیست کاملا گویا هست
      بعد از انتخاب تاپیک (زدن تیک کنار ان) و انتخاب عملیات مورد نظر، روی دکمه ی برو کلیک کنید.

      3.تنظیمات من:

      مشخصات کاربری من
      در این قسمت شما میتوانید مشخصاتتون رو تغییر بدید.
      اطلاعات خود را ویرایش کنید: در این بخش میتوانید اطلاعاتی که روی فروم از شما به نمایش گذاشته می شود را به روز رسانی کنید. همه ی گزینه ها در این بخش کنار خود توضیحات مفید و گویایی دارند.
      ویرایش عکس شخصی: شما میتوانید برای صفحه پروفایل خودتون عکسی رو قرار بدید. برای این کار باید آدرس فایل در کادر " آپلود تصویر از یک آدرس اینترنتی " وارد کنید یا از دکمه Browse استفاده کنید و عکس را از روی کامپیوترopen کنین و روی تایید کلیک کنید. در صورتی که خواستین عکس مورد نظر رو بردارین تیک " حذف تصویر " رو بزنید و روی دخیره تغییرات کلیک کنید.
      انتخاب/ویرایش آواتار: شما میتوانید برای نام کاربری خودتون عکسی رو قرار بدید تا در کنار پست های شما نمایش داده شود.
      ویرایش امضا: برای اضافه کردن امضا که در زیر پست های شما نمایش داده میشود از این صفحه میشود اقدام کرد. در کادر " ویرایش امضاء " میتوانید متن و تصویر خودتون رو قرار بدید. سطح کاربری شما تعیین میکند که چند خط متن و یا چه اندازه عکس میتوانید قرار بدید. در صورتی که بتوانید تصویر قرار بدید از کامپیوتر شخصی تون و یا از یک آدرس اینترنتی اقدام کنید و روی آپلود کلیک کنید سپس روی " قرار دادن تصویر پیوست " در امضا کلیک کنید.
      محدودیت های شما در کادر " مجوز های امضا " نوشته شده که بسته به سطح کاربری شما متفاوت هست.
      حساب کاربری من
      تغییر ایمیل و رمز عبور: برای تغییر رمز عبور و ایمیل خودتون از این بخش استفاده کنید. برای تغییر هر دو گزینه باید حتما در کادر " رمز عبور جدید " رمز جدید را وارد کنید و همین رمز را در کادر " تاييد کلمه عبور جديد " تکرار کنید. برای تغییر ایمیل در صورت لزوم هم مانند رمز عبور عمل میکند.
      ویرایش تنظیمات شخصی: در این بخش میتوانید تنظیمات شخصی برای شیوه نمایش فروم برای خود را اعمال کنید. همه ی گزینه ها در این بخش کنار خود توضیحات مفید و گویایی دارند.
      ویرایش لیست سیاه: در این بخش میتوانید لیست سیاه خود را ویرایش کنید. وقتی کاربری در این لیست قرار بگیرد، کاربر مورد نظر قادر به ارسال پیام عمومی و خصوصی به شما نیست. برای اضافه کردن یک کاربر به لیست سیاه نام کاربری مورد نظر رو در کادر " اضافه کردن کاربر به لیست شما " بنویسید و روی دکمه ی تایید کلیک کنید.
      برای خارج کردن یک کاربر از لیست تیک کنار نام کاربری رو بردارید و روی تایید کلیک کنید.
      علاقه مندی ها
      لیستی از تاپیک ها و پست هایی که بوکمارک کرده اید رو اینجا می بینید.

      نظر


      • #18
        شیوه بارگزاری فایل یا عکس

        آپلود یا بارگزاری به معنی قرار دادن فایل یا عکس از روی کامپیوتر بر روی فضای اینترنت هست. به طور مثال شما میخواهید توی متن پست خودتون عکس یا فایلی رو قرار بدین، باید ابتدا آن رو آپلود کنید و با استفاده از لینکی که از فایل دارید اون رو درون پست قرار بدید.

        برای اولین قدم باید یه سایت رو برای این کار پیدا کنید که سرویس آپلود رایگان داشته باشد. ما روی فروم خود 2 سایت برای بارگزاری عکس و فایل داریم که بهتر است از همین ها استفاده کنید.

        PCM File Upload

        بعد از آپلود چند گزینه در اختیار ما قرار میگیرد که شما بایستی گزینه آدرس انجمن را بطور کامل مانند تصویر زیر کپی کنید و در زیر توضیحات تحلیلتون بر روی فروم قرار دهید تا تصویر شما بصورت بزرگ نشان داده شود .





        عکس گرفتن از صفحه ی مانیتور:
        گاهی اوقات می خواهید از چیزی که روی مانیتور خود مشاهده میکنید عکس بگیرید. برای انجام این کار دکمه ی Print Screen (ممکنه روی بعضی صفحه کلیدها به ساختار Prt Scrn نوشته شده باشد) از صفحه کلید خودتون رو فشار بدید. در این لحظه عکسی از صفحه ی نمایش شما با همه ی جزییات گرفته میشود. نرم افزار Paint (نقاشی معروف ویندوز) رو باز کنید و Ctrl+v رو بزنید یا از منو روی Paste کلیک کنید. عکس نمایان میشود حالا میتونین عکس را با فرمت دلخواه روی کامپیوترتان ذخیره کنید.

        نظر


        • #19
          شیوه رفع مشکل در هنگام بروز خطا

          مشکلاتی که هنگام کار در سایت ممکن است پیش بیاید دلایل مختلف میتواند داشته باشد که از جمله آنها میتوان به عدم ورود به سایت و پیغام اشتباه بودن نام کاربری و پسورد ،* باز نشدن صفحات به صورت کامل ، عدم نمایش مطالب و اشکالاتی در ارسال مطالب و پیام خصوصی و ... اشاره کرد..

          اولین توصیه ما این است که برای استفاده بهتر از سایت و فروم از مرورگر فایرفاکس استفاده نمایید که سرعت نسبتا بالاتری داشته و اشکالات کمتری به همراه دارد .

          عموما اکثر مشکلات به وجود آمده با حذف کوکیها ، نصب مجدد مرورگر رفع میشود. اگر با انجام این موارد باز مشکلی داشتید با مدیران سایت در میان گذاشته و نسبت به رفع آن پیگیر باشید.

          برای حذف کوکیها در مرورگر اکسپلورر طبق موارد زیر اقدام کنید :
          Tools > Internet option > General : Browsing history : Delete

          از پنجره باز شده تنظیمات مرورگر در قسمت General کلید Delete را زده و کوکیهای ذخیره شده را حذف کنید .
          صفحه تنظیمات را تایید کرده و مجددا وارد مرورگر شده وآدرس سایت را وارد کرده و نام کاربری و پسورد خود را وارد نمایید .

          در مرورگر فایرفاکس با توجه به نسخه های مختلف شیوه حذف کوکیها متفاوت است که در نسخه های قدیمی عینا شبیه به اکسپلورر می باشد اما در نسخه های جدید طبق مسیر زیر می باشد :
          Tools > Clear recent history یا زدن کلید میانبر ctrl+shift+delete
          بعد از زدن این گزینه در پنجره باز شده قسمت کوکیها را تیک زده و کلیدnow Clear زده شود .

          نظر


          • #20
            اشتراک: شیوه ی اشتراک در تاپیک ها، انجمن ها و ...

            یکی از قابلیت های خوب انجمن ها اشتراک هست. شما با استفاده از این قابلیت می توانید بدون اینکه به جاهایی که دوست دارید بروزرسانی هاشون رو ببینید سر بزنید، با رفتن به لیست اشتراک خودتون آن ها رو چک کنید و یا در صورت لزوم از طریق ایمیل از بروزرسانی مطلع بشید.

            لیست اشتراک ها را میتوانید اینجا ببینید.

            در حال حاضر تنظیمات انجمن به این صورت است که اگر شما تاپیک جدیدی ایجاد کنید و یا در تاپیکی پست ارسال کنید به صورت خودکار در ان تاپیک مشترک میشید و بصورت روزانه ایمیل بروزرسانی دریافت می کنید.

            همان طور که گفتم شما می توانید در انجمن ها هم مشترک بشید ولی شما مثل تاپیک با پست دادن در آن ها مشترک نمی شوید. برای اشتراک در انجمن ها شما کافی است از منوی ابزارهای انجمن روی گزینه " اشتراک در این انجمن..." کلیک کنید. شما به صفحه ی انتخاب نوع اشتراک منتقل می شوید. در این صفحه می توانید مشخص کنید که آیا مایل به دریافت ایمیل هستید یا خیر.

            اگر قصد دارید در تاپیکی مشترک شوید که خودتان در هنوز در آن پستی ندارید کافیست وارد تاپیک شوید و از منوی ابزارهای موضوع در بالای تاپیک، گزینه "اشتراک در این موضوع..." را انتخاب کنید.

            نکته: شما می توانید در همان زمانی که دارید در یک تاپیک پست ارسال می کنید نوع اشتراک خودتون رو نیز انتخاب کنید.

            نظر


            • #21
              راهنمای استفاده از فروم و آموزش فروم نویسی

              خوب دوستان موضوعات اصلی و کلیدی برای کار در فروم معرفی شدند.

              امیدوارم که توانسته باشم امکانات فروم رو تا حد امکان به شما دوستان عزیز معرفی کرده باشم. هر چند امکانات بسیار وسیع تر هست و سعی می کنم به مرور همه آن ها را برای استفاده شما معرفی کنم

              با تشکر

              نظر


              • #22
                دعوت٬ فراخوان و نقل قول کاربران در تاپیک خود

                دعوت کردن

                به وسیله این امکان شما می توانید تعدادی از کاربران را به بازدید از تاپیک خود دعوت کنید.
                به این صورت که قسمتی در بالای تاپیک اضافه شده. به این شکل:

                اگه دکمه "دعوت کردن کاربران" رو بزنید و اسم کاربری افراد موردنظر را داخل فضای باز شده بنویسید و ارسال رو بزنید، کاربران موردنظرتون به تاپیک دعوت میشوند.
                اگه بخواهید اسم چند نفر را بنویسید، باید بین اسم ها علامت کاما , بذارید و اسامی رو دقیقا به همون صورت، حروف بزرگ و کوچک که نوشته شدن بنویسید تا اشتباهی رخ ندهد و در آخر هم ارسال رو بزنید.
                وقتی کسی را دعوت می کنید از منوی "جهت اطلاع شما" مطلع میشود و از طریق پروفایل شخصی و از زبانه دعوت ها می تواند بفهمد چه کسی و به چه تاپیکی او را دعوت کرده.
                موارد استفاده از امکان دعوت کردن، برای اطلاع رسانی های عمومی و دعوت کاربرانی است که می خواهید از تاپیک شما بازدید کنند.

                فراخوان کردن
                ممکن هست زمانی شما در پستی، سوالی یا مطلبی رو بیان کردید که میخواهید فرد خاصی از اون مطلع شود و یا به سوال شما جواب دهد.
                در این حالت، باید از دکمه که در امکانات ویرایشگر پست اضافه شده استفاده کنید.
                با زدن این گزینه، تگ های در پست ایجاد میشوند و باید نام کاربری فرد موردنظر را در بین این تگ ها بنویسید.
                باز هم باید اسم کاربری، دقیقا به همان صورتی که هست (با رعایت حروف کوچک و بزرگ و نمادهای خاص استفاده شده) نوشته شود و هیچ حالت بولد، رنگی، لینک دار و ... نداشته باشد، در غیر این صورت درست عمل نمیکند.

                روش دیگر٬ استفاده از علامت @ می باشد(مانند فیس بوک). بلافاصله بعد از علامت @ باید اسم کاربری فرد موردنظر به طور دقیق نوشته شود (بدون فاصله)
                در این مورد هم، فرد فراخوانده شده از طریق از منوی "جهت اطلاع شما" مطلع میشود و در پروفایل شخصی، از زبانه فراخوان ها میتواند ببیند در کدام تاپیک و پست فراخوانده شده.
                اگه روی لینک موجود در پروفایلش کلیک کند، میتواند به پست مربوطه برود.
                موارد استفاده از امکان فراخوان، برای مطلع کردن یک فرد خاص از یک پست هست.

                نقل قول کردن
                توسط این گزینه٬ در هر پستی که قسمتی از پست شما نقل قول شود به شما اطلاع داده می شود.

                نکته: این ابزارها بیشتر برای تاپیک های بحث٬ مسابقه و جاهایی هست که حضور کاربران دیگر مفید و لازم هست، نه هر مطلب ساده، خبر یا حتی مطالب عمومی که در هر تالاری می گذارید.
                لذا برای حفظ اهمیت آن، قبل از اینکه کسی رو برای تاپیک خود دعوت کنید، فکر کنید که آیا واقعا این دعوت لازم است یا نه و فقط برای تاپیک های مهم از آن استفاده کنید.

                نظر


                • #23
                  طریقه اتصال به فیس بوک

                  جدیدا امکانی را در فروم فراهم کرده ایم که امکان ارسال مستقیم پستها روی پروفایل فیس بوکتون را فراهم میکند.

                  برای این کار ابتدا روی دکمه فیس بوک در بالای فروم و سمت چپ کلیک کنید:
                  و به اکانت فیس بوک خود متصل شوید.

                  سپس در بالای هر تاپیک یک دکمه لایک اضافه میشود:

                  به منظور حمایت از پستهای دوستانتون در فروم و انتشار آن، از همه کاربران عزیز فروم خواهشمندم تاپیکها را لایک کنند.

                  همچنین در هنگام ارسال پست میتوانید همزمان پست رو روی پروفایل فیس بوک خود نیز منتشر کنید. به منظور این کار در قسمت باکس ارسال پست شما گزینه Publish to Facebook را تیک بزنید:

                  نظر


                  • #24
                    امکان بالا باعث شده به مراتب بعد از لود هر صفحه سایت پیوندها باز بشه. راهی هست که به صورت لوکال سایت پیوندها مسدود کنیم؟

                    ممنون از زحماتتون
                    آموزش مالتی مدیا تحلیل فاندامنتال ( بنیادی )

                    چه فرقی می کند یا من از این طوفان...به ساحل می رسم یا موج یا قایق


                    نظر


                    • #25
                      نمی دونم چرا در فایرفاکس ، فقط تنظیمان سایت پرسپولیس فونتها ریز شده و بعضی از کلمات انگلیسی شده!
                      ولی با اینترنت اکسپلور و کروم مشکلی ندارم
                      کسی می دونه چطور به حالت اولیه باید برگردونم؟
                      ممنونم
                      تریدهای حرفه ای بدون اندیکاتور
                      در این سایت و در تلگرام
                      SmartSignalFX@

                      نظر


                      • #26
                        نوشته اصلی توسط Rahmani نمایش پست ها
                        امکان بالا باعث شده به مراتب بعد از لود هر صفحه سایت پیوندها باز بشه. راهی هست که به صورت لوکال سایت پیوندها مسدود کنیم؟

                        ممنون از زحماتتون
                        آره برای من هم همین مشکل پیش اومده که خیلی اذیت کننده ست

                        راهی برای رفعش هست ؟
                        پیامبر اسلام فرمودند: آنکه بدون علم به عمل برخیزد، پیش از آنکه اصلاح کند باعث تباهی می شود.

                        نظر


                        • #27
                          نوشته اصلی توسط devoshca نمایش پست ها
                          نمی دونم چرا در فایرفاکس ، فقط تنظیمان سایت پرسپولیس فونتها ریز شده و بعضی از کلمات انگلیسی شده!
                          ولی با اینترنت اکسپلور و کروم مشکلی ندارم
                          کسی می دونه چطور به حالت اولیه باید برگردونم؟
                          ممنونم
                          با حذف کوکیها
                          (برای حذف کوکیها در مرورگر اکسپلورر طبق موارد زیر اقدام کنید :
                          Tools > Internet option > General : Browsing history : Delete)
                          مشکل برطرف شد
                          تریدهای حرفه ای بدون اندیکاتور
                          در این سایت و در تلگرام
                          SmartSignalFX@

                          نظر


                          • #28
                            سلام چرا گزینه پیام خصوصی روی اسامی دیگه وجودنداره ؟
                            حتی اگه گاو هم باشی ، در صورتی که در جای مناسب قرار بگیری ، کسانی پیدا می شوند که تو را بپرستند!!


                            لطفا کروکدیل باشید!!!!!!!!!!!!!!!

                            نظر


                            • #29
                              نوشته اصلی توسط aryaqwa نمایش پست ها
                              سلام چرا گزینه پیام خصوصی روی اسامی دیگه وجودنداره ؟

                              سلام

                              احتمالا کاربر ارسال و دریافت پیغام خصوصی از قسمت تنظیمات شخصی را غیر فعال کرده .
                              با افتتاح حساب live نزد بروکر pcm از طریق لینک زیر میتوانید تحلیلهای رایگان را در گروه اختصاصی تلگرام دریافت کنیدو همچنین درصدی از کارمزد معاملات.

                              https://cabin.pcmfa.co/fa/ref/MTE1NDc4Ng==

                              پس از افتتاح حساب لطفا اسم و شماره اکانت خود را در پیغام خصوصی و یا از طریق آیدی زیر اعلام نمایید.

                              https://t.me/Mostafatrader


                              نمونه تحلیل و نتایج را می توانید در تاپیک زیر مشاهده کنید :

                              https://www.traderha.com/forum/مباحث...�ی-مصطفی

                              کانال تحلیلی جفت ارزها :

                              https://t.me/signalhha

                              نظر


                              • #30
                                سلام
                                سئوال:
                                فرق بین کاربر تازه وارد - کاربر فعال - و ... چیست؟
                                شرایط و سطخ تبدیل عنوان کاربران را از کجا میتوان پیدا کرد؟

                                رنگ و نوع فونت ها چه معنی میدهد؟
                                ویرایش توسط guest : https://www.traderha.com/member/14028-guest در ساعت 08-31-2014, 05:13 AM

                                چند لینک از دوستان : پولدوست syzygy ezzal

                                نظر

                                پردازش ...
                                X